Leonardo DiCaprio, (48v) löytänyt rakkaainpansa

19

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo onkin hyvä ikä kaikin puolin.

    • Anonyymi

      Leolla on siis reilu puoli vuotta aikaa katella uusi.

    • Anonyymi

      Leonardo on noin 300 M$ mies, Ceretti vain ~5 M$ tyttö. Saako rahalla rakkautta? Tai saako rakkaudella rahaa?

      • Ei tietenkään saa... Mutta voi niillä olla ihan hauskaa yhdessä.


    • Anonyymi

      Epäilen, että tuskin kukaan ko. herran daameista edes kuvittelee mitään vuosisadan rakkaustarinaa. Kyllä heistä jokainen on tietoinen herran historiasta ja ajattelutavasta, onhan se sen verran avoimesti kerrottu. Kunhan pitävät hauskaa molemmin puolin ja kestää minkä kestää. 🙂

    • Anonyymi

      Sulla näkyy olevan ihan oma määritelmä tuolle "supermallille". Jos miellyttää omaa silmääsi, niin on super ja jos ei, niin ei ole. Viis siitä määrittävätkö tuon alan ammattilaiset superiksi. Hänethän on määritelty uudeksi superiksi, mutta sulle eivät kelpaa monet muut samalla tavalla ammattilaisten toimesta määritellyt ja enemmän alalla tällä hetkellä arvostetut, kun eivät satu miellyttämään juuri sun silmääsi. 🙂

      • Anonyymi

        Nuori Vittoria Ceretti on tienannut kauneudellaan luokkaa 5 M$. Paljon wanhempi Emily Ratakoipi on tienannut 8 M$. Kummatkin ovat supermalleja minun kirjoissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori Vittoria Ceretti on tienannut kauneudellaan luokkaa 5 M$. Paljon wanhempi Emily Ratakoipi on tienannut 8 M$. Kummatkin ovat supermalleja minun kirjoissani.

        Ja moni niistä väheksymistäsi, eli siis sinun kauneuskäsitykseesi sopimattomista, on tienannut samanmoisia summia. Vaan eivätpä silti kelpaa sinulle supereiksi. Sulla kun on nuo ihan omat määritelmäsi. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja moni niistä väheksymistäsi, eli siis sinun kauneuskäsitykseesi sopimattomista, on tienannut samanmoisia summia. Vaan eivätpä silti kelpaa sinulle supereiksi. Sulla kun on nuo ihan omat määritelmäsi. 🤣

        En ole väheksynyt monia supermalleja. Tarkoittanet yhtä läskipositiivista läskikiintiö oliota, niin häntä ei tietenkään voi ottaa laskuihin mukaan.


      • Anonyymi
        Pakaramies kirjoitti:

        En ole väheksynyt monia supermalleja. Tarkoittanet yhtä läskipositiivista läskikiintiö oliota, niin häntä ei tietenkään voi ottaa laskuihin mukaan.

        Olet väheksynyt moniakin. Sinä tosin et pidä heitä suoermalleina, vaikka tienestit ovat malleina enemmänkin kuin nuo edellä luettelemasi.


    • Anonyymi

      Kyllä tavan selibaatti-setämiehiä harmittaa kun Leolla on vielä varmaan kasikybäsenäkin kaksvitonen naisystävä.

    • Anonyymi

      Leonardo on ruma ku persee. Läski kuukasvo.

    • Anonyymi

      Leo on kaapissa bii or houmou. Tytöt ovat lähinnä kulisseja. Mitä keskusteltavaa heille löytyy?
      Isä-tytär... eri aikakausilta.

    • Anonyymi

      Onko sinulla noin paha olla? Mitähän luulet muita jalkoihin polkemalla saavasi? Onko sinulla kaunis just täysi ikäinen missitäydellisyys vaimonasi sinua palvomassa? Vai onko kaikki sinun katkeran egosi ilkeämielistä pahantahtoista rutinaa? Ja mikä siitä missistä tekee mukamas jotenkin arvokkaamman ihmisen. Ulkonäkökö? Löytyykö sinulta ulkonäköä? Näytätkö mister universumilta? Katsos peiliin vai omistatko edes sellaista? Jo on köyhä elämä,ettei yhtään mielekkäämpiä aloituksia gubbe saa aikaiseksi. 💩

      • Anonyymi

        Kyllä olet niin katkera rutiseva ukko että jos sulla olis kaunis nuorikko et täällä rutisis. Sen takia nuo housut putoo sulla nilkkoihin kun polvinivelet ei enää kannattele. Hyvä kun edes kasassa pysyt. Täytyy sitten ingooravilla viesteillä suoli sivuilla just ja just itseään huterasti pystyssä kannatella. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet niin katkera rutiseva ukko että jos sulla olis kaunis nuorikko et täällä rutisis. Sen takia nuo housut putoo sulla nilkkoihin kun polvinivelet ei enää kannattele. Hyvä kun edes kasassa pysyt. Täytyy sitten ingooravilla viesteillä suoli sivuilla just ja just itseään huterasti pystyssä kannatella. 💩

        En ole julkkis mutta minulla on puolet nuorempi mies ystävä,ja en ole mikään nuori enää. Mitä sinulla on? 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole julkkis mutta minulla on puolet nuorempi mies ystävä,ja en ole mikään nuori enää. Mitä sinulla on? 💩

        Housut puolitangossa joita et kykene enää edes ylös nostamaan💩


    • Anonyymi

      Voinpa vielä sanoa sen että elit mielekkään elämän lopputuloksesta päätellen. Kyllä kannatti💩

      • Anonyymi

        En itseni takia,mutta muiden puolesta annan takaisin. Yhdenkään naisen ei tarvii tuollaisen aivot alararikkaan jättäneen heebon mollauksiin mennä. 💩


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe