Serahan ei itse alennu suomi24:lle kirjoittamaan, mutta onneksi hänellä on ollut palstalla tukenaan innostunut fani, joka tuntee Seran paremmin kuin rumpalilegenda itse, ja joka pyyteettömästi kopioi palstalle ne samat, tärkeät viestit kaikkina vuorokauden aikoina pitääkseen meidät muut fanit ajan tasalla.
Kaikkihan me muistamme miten Jamppa Tuomisen rumpali 1960-luvulla validoi Seran haaveet tunnustuksen saamisesta sekä P. Kettulan kolmatta kymmenettä vuotta jatkuneen mielipuolisen vainon, mikä huipentui, kun Kettula meni ja käänsi palstan Sera-fanin viestit englanniksi Drummer's Worldiin. Nämä palstan fanin viestien käännökset ovat mestarirumpali-Seralle erityisen rakkaita ja kyllähän me kaikki ymmärrämme miksi: oikea ystävyys on kultaakin kalliimpaa.
Mutta nyt kiinnostaisi objektiivinen tieto kauanko mestarilla kesti luoda ainutlaatuinen vokalisointi-tyyli? 10 000 tuntia? 30 000 tuntia? Syntyikö tyyli yrityksen ja erehdyksen kautta vai oliko Seran päässä kristallinkirkkaana visio vrtuoosimaisesta soittotavasta, jota kohti hän väsymättä pyrki? Montako peltiä vokalisointi vaatii toimiakseen?
Sera tunnetusti soittaa tilaajien levyille mitä halutaan ja mistä maksetaan, mutta onnistuisiko videotuntien antaminen?
Montako tuntia Seralla kesti luoda neliraajainen vokalisointi?
Anonyymi-ap
7
323
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et mene kysymään asiaa Seralta itseltään Muusikoiden.netissä?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18081874u
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Että sellainen uusi lähestymiskulma Seran vainoamisen suhteen.
- Anonyymi
Mikä on "neliraajainen vokalisointi"?
Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan tiedän. Onko kyseessä sama asia? - Anonyymi
10 sekuntia kesti keksiminen. Noin 10 000 tuntia keksityn tekniikan oppiminen.
- Anonyymi
Paljon pitää treeniä tehdä että tulee parhaaksi. Joops!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon pitää treeniä tehdä että tulee parhaaksi. Joops!
Näin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559