Serahan ei itse alennu suomi24:lle kirjoittamaan, mutta onneksi hänellä on ollut palstalla tukenaan innostunut fani, joka tuntee Seran paremmin kuin rumpalilegenda itse, ja joka pyyteettömästi kopioi palstalle ne samat, tärkeät viestit kaikkina vuorokauden aikoina pitääkseen meidät muut fanit ajan tasalla.
Kaikkihan me muistamme miten Jamppa Tuomisen rumpali 1960-luvulla validoi Seran haaveet tunnustuksen saamisesta sekä P. Kettulan kolmatta kymmenettä vuotta jatkuneen mielipuolisen vainon, mikä huipentui, kun Kettula meni ja käänsi palstan Sera-fanin viestit englanniksi Drummer's Worldiin. Nämä palstan fanin viestien käännökset ovat mestarirumpali-Seralle erityisen rakkaita ja kyllähän me kaikki ymmärrämme miksi: oikea ystävyys on kultaakin kalliimpaa.
Mutta nyt kiinnostaisi objektiivinen tieto kauanko mestarilla kesti luoda ainutlaatuinen vokalisointi-tyyli? 10 000 tuntia? 30 000 tuntia? Syntyikö tyyli yrityksen ja erehdyksen kautta vai oliko Seran päässä kristallinkirkkaana visio vrtuoosimaisesta soittotavasta, jota kohti hän väsymättä pyrki? Montako peltiä vokalisointi vaatii toimiakseen?
Sera tunnetusti soittaa tilaajien levyille mitä halutaan ja mistä maksetaan, mutta onnistuisiko videotuntien antaminen?
Montako tuntia Seralla kesti luoda neliraajainen vokalisointi?
Anonyymi-ap
7
352
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et mene kysymään asiaa Seralta itseltään Muusikoiden.netissä?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18081874u
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Että sellainen uusi lähestymiskulma Seran vainoamisen suhteen.
- Anonyymi
Mikä on "neliraajainen vokalisointi"?
Neliraajamotoriikka-vokaalivastaavuus-mekaniikan tiedän. Onko kyseessä sama asia? - Anonyymi
10 sekuntia kesti keksiminen. Noin 10 000 tuntia keksityn tekniikan oppiminen.
- Anonyymi
Paljon pitää treeniä tehdä että tulee parhaaksi. Joops!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon pitää treeniä tehdä että tulee parhaaksi. Joops!
Näin se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141789Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1431493- 781398
- 571226
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91210- 741105
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890- 55882