Mitä tarkottaa miehet?

Anonyymi-ap

Olen se nainen joka valitteli ettei +40 iän takia löydä seuraa. No, tapasin työn kautta 35v miehen johon ihastuin 4 tunnin työskentelyn aikana. Tuon ensitapaamisen lopuksi mies sanoi että meillä on kemiaa ja haluaa tutustua paremmin. Mitä tarkottaa "meillä on kemiaa ja haluan tutustua paremmin"? Mitään seksuaalista meidän välillä ei ole siis ollut. Monia yhteisiä asioita kylläkin löytyy.

26

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole mies, mutta tuo tarkoittaa nimenomaan, että hän kokee kemiaa ja halua tutustua. 😁Senhän hän sanoi.

Kumpikaan ei voi etukäteen tietää mihin tutustuminen johtaa ja harva tietää etukäteen mitä haluaa. Näet sen lähtemällä avoimin mielin treffeille ja tutustumalla. Miettisin sinuna mitä itse haluat. Jos hän kiinnostaa jollain tasolla lähdet tutustumaan.

Ei elämää voi suunnitella. Toinen tai molemmat teistä voi todeta tutustumisen jälkeen ettei kiinnosta tai vain seksi kiinnostaa. Tai sitten yhtä hyvin molemmille voi olla nopeasti selvää, että tässä on tuleva elämänkumppani. Se selviää elämällä ja keskittymällå analysoinnin sijasta läsnäoloon.

• Anonyymi

Miehestä on vaara tulla kurpan pokaama 😱

• Anonyymi kirjoitti:

Miehestä on vaara tulla kurpan pokaama 😱

Jos hän on sanonut, että haluaa tutustua, eikö se ole itse aiheutettu ja itse tietoisesti valittu tila? Ja myös ilmeisen mieleinen… Ei ihmiset ihan pienestä syystä kysyä kollegaa treffeille, kynnys on iso yleensä.

• Anonyymi

Hän halusi tavata niin pian kun mahdollista ja tulemme muutaman viikon päästä tapaamaan. Asuu lemmikin kanssa eikä puhunut lapsista. Koskemme liki kokoajan toisiamme (käytännön pakosta) ja koska hänellä täydelliset huulet, täydellinen nenä, täydelliset silmät jne minun on vaikea pysyä housuissani mutta niin olen tehnyt. Odotan seuraavaa tapaamista, saa nähdä miten menee.

• No että hän tykkää susta ja on kiinnostunut ja siksi haluaa tutustua paremmin .🙂. Älä mieti liikaa yleensä me miehet kyllä tarkoitetaan juuri sitä mitä sanotaankin. Onhan tietysti poikkeuksiakin aina olemassa mutta noin yleisesti ottaen on näin.😀.

• Anonyymi

Luulekko että ap tykkää pullukoista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulekko että ap tykkää pullukoista ?

Ei ole pullukka vaan 185/85 ja kävellään yhtä lujaa !

• Anonyymi

Voi hyvänen aika; t ee tärskyt ja katso mitä tapahtuu, muuten ei selviä.

- Sheena

• Se tarkoittaa, että teillä juttelu sujuu ja hän haluaa tavata sut vaikka kahvittelun merkeissä työajan ulkopuolella. Kaverimielessä tai muussa mielessä.

• Anonyymi

Jatkon suunnitelmat on jo sovittu (maailmanpyörä+ulkonasyönti). Hänelle vaikutti olevan tärkeää että ennen eroa sovitaan koska nähdään. Itse olin siis hiljaa kun en tiedä onko toinen vaikka varattu tms???

• Anonyymi

Viihdyitkö itse? Ei liene ajanhukkaa tavata ja katsoa, mitä tulee. Julkisuudessa seitsemän vuotta vanhempi nainen ei ole pysyvin parisuhde, mutta jos pidät itsesi mielenkiintoisena ja hoidatte suhdetta, niin toimiihan se.

• Anonyymi

Paras avoliitto minulla oli 17v nuoremman miehen kanssa vuosia. Oli sen verran ikäeroa että kunnioitti toista ihan eri tavoin.

• Anonyymi

Tuo ikäero ei ole vielä yhtään mitään👍🙂

• Anonyymi

Kemia on miehelle päästä naisen pöksyjä riisumaan.

• Anonyymi

Tätä juuri kukaan ei ymmärtänyt. Hän on aika hyvännäköinen ja epäilen että hän voi sanoa sadalle naiselle "meillä on kemiaa, haluan tutustua paremmin".
        -aloittaja

• Anonyymi

"Kemiaan" viittaaminen ihmisistä puhuttaessa kielii epäanalyyttisestä ihmisestä. Tuollainen tapaus ei osaa myöhemmässäkään vaiheessa eritellä mitään sosiaalisen elämän ilmiöitä muuten kuin positiivisiksi tai negatiivisiksi, eikä perusteita tulisi mihinkään. Koko elämä menisi muutenkin varmaan aika fiilispohjalta. 🤮

Vastaisin miehelle, että hän lienee epäanalyyttisen kemian pseudomaisteri, ja jatkaisin elämääni muunlaisessa seurassa.

🦄

• Anonyymi

Ehkä olisin liian ankara.

Mutta en vain voi sietää epäanalyyttisiä ihmisiä!

Haittaako se?

🦄

• Hyvin tiivistettynä tarkoittaa: olet huomattavan kiinnostava sille miehelle.

• Anonyymi

Tosiaan netissä 43v rajataan jo iän vuoksi pois...moni 43v mies haluaa max 42v jne. Mutta kun livenä tapaan miehen niin järjestäen kaikki on aah uuh aah aah....kemiaa. Aina kemia jos mies pääsee puhe-etäisyydelle kanssani. Tästä syystä pelkään miehiä ja koska he kaikki tuntevat kemiaa minua kohtaan, en oikein tiedä miten pitäisi suhtautua? Todellisuudessahan tuntevat vain seksuaalista halua tuntematta minua, (introverttiä)...lainkaan.

• Anonyymi

Minä luulin että Citrinella on mies, tai siis: ensin nimen perusteella ajattelin että nainen, sitten luulin että mies, nyt luulen että nainen.

Citroman ei siis taida ollakaan hyvä supersankarin nimi, vaan Citrowoman.

• Anonyymi

Ehkä on huomannut aiemmin naisten käytöksestä, että tietty taikasana toimii parhaiten ja se taikasana on kemia? Tai ehkä haluaa vain tutustua sinuun lähemmin? Kysy häneltä, oletko taitava käsistäsi ja tarjoa häntä hieromaan jumiutuneet niskasi kuntoon? Sit jos tuntuu hyvältä käsistä, voi sanoa, että vähän alempaa jos vielä voisit ja vielä vähän alempaa jne. Olet silloin tilanteen määräävä osapuoli, jossa asiat etenee sinun tahdon mukaisesti. Stoppaat, jos alkaa tilanne karkaamaan käsistä?

• Anonyymi

Jos vaatteet ei lennä jo eteisessä, intohimo puuttuu. Jos intohimo puuttuu, seksillä ei ole tulevaisuutta.

• Anonyymi

taikasana kuin password on: abracabra.

• Anonyymi

Todennäköisesti deja-vu. Onko käsilaukussasi pippurisumute. Se vaatii poliisin luvan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      111
      655
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56