Naisilla särkynyt sydän?

Anonyymi-ap

Voiko naisen sydän särkyä?

Naiset yleensä vihaavat ja ei heillä ole mielestäni tunteita samalla tavalla, kuin miehillä.

Tällä palstallakin miehet ulisevat tuskissaan särkyneitö sydämiään, mutta naiset puhisevat raivoa ja vihaa.

Tämän pitäisi olla miesten palsta.

6

665

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se tästä oudon teki, en tunne vihaa. Ja kyllä sydän taisi särkyä.

• Anonyymi

Sydämen särkymisen tarkoitus on enempi syyllistää miestä? Vastuuton nainen ei ole aloitteellinen, siksi mies muka särkee naisen sydämen, kun mies ei tee itse aloitetta? Toisen syyllistäminen on helpoin tie ja se harvemmin johtaa hyvään lopputulokseen?

• Anonyymi

QA
      "Voiko naisen sydän särkyä?"
      - Kyllä. Terveisin nainen.

"Naiset yleensä vihaavat ja ei heillä ole mielestäni tunteita samalla tavalla, kuin miehillä."
      - Mitä? Minulla on kaikki tunteet. Liikaa tunteita ollut. Ja niistä on ollut minulle (ja toisille) vain ongelmia. En vihaa ketään, ja jos koskaan tunnen vihaa, niin se menee hyvin nopeasti pois. Se on paha tunne jota en halua itsessäni olevan.
      Vakuutan sinulle, että naisessa on tunteita ihan yhtä hyvin kuin miehessäkin.

"Tällä palstallakin miehet ulisevat tuskissaan särkyneitö sydämiään, mutta naiset puhisevat raivoa ja vihaa."
      - Palsta ei todellakaan edusta kansallista keskiarvoa.

"Tämän pitäisi olla miesten palsta."
      - Sulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi. Ja minulla minun. Olen eri mieltä kanssasi.

• Anonyymi

Kyllä minä vain olen nähnyt myös vihaansa puhkuvia miehiä ja naisia, jotka ulisevat.

• Anonyymi

Ja sinällään vihahan kuuluu surun vaiheisiin, joten vihankin tunteminen on normaalia ja kuuluu siihen prosessiin.

• Anonyymi

Voi olla ,että jotkut naiset eivät välitä miehistä. Mutta muista että kaikilla on kuitenkin tunteita. Minä olen itse aika hiljainen ,mutta kaikki ketkä tunnen tietävät mikä ilo pilleri musta kuoriutuu. Ja kyllä, naiselta voi särkyä sydän. Itseltäni on monta kertaa. Tykkään olla yksin, mutta kaveritkin on ihania vaikka, en olisi hyvällä mielellä. Monet on kiinnostunut minusta, mutta valitettavasti ,vaikka he ovat kaikki kivoja niin minulla ei ole erityisiä tunteita heitä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2167
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      876
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      761
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      757
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      20
      676
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      501
      652
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      610
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      541
    9. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      535
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      22
      531
    Aihe