Voiko naisen sydän särkyä?
Naiset yleensä vihaavat ja ei heillä ole mielestäni tunteita samalla tavalla, kuin miehillä.
Tällä palstallakin miehet ulisevat tuskissaan särkyneitö sydämiään, mutta naiset puhisevat raivoa ja vihaa.
Tämän pitäisi olla miesten palsta.
Naisilla särkynyt sydän?
6
514
Vastaukset
- Anonyymi
Se tästä oudon teki, en tunne vihaa. Ja kyllä sydän taisi särkyä.
- Anonyymi
Sydämen särkymisen tarkoitus on enempi syyllistää miestä? Vastuuton nainen ei ole aloitteellinen, siksi mies muka särkee naisen sydämen, kun mies ei tee itse aloitetta? Toisen syyllistäminen on helpoin tie ja se harvemmin johtaa hyvään lopputulokseen?
- Anonyymi
QA
"Voiko naisen sydän särkyä?"
- Kyllä. Terveisin nainen.
"Naiset yleensä vihaavat ja ei heillä ole mielestäni tunteita samalla tavalla, kuin miehillä."
- Mitä? Minulla on kaikki tunteet. Liikaa tunteita ollut. Ja niistä on ollut minulle (ja toisille) vain ongelmia. En vihaa ketään, ja jos koskaan tunnen vihaa, niin se menee hyvin nopeasti pois. Se on paha tunne jota en halua itsessäni olevan.
Vakuutan sinulle, että naisessa on tunteita ihan yhtä hyvin kuin miehessäkin.
"Tällä palstallakin miehet ulisevat tuskissaan särkyneitö sydämiään, mutta naiset puhisevat raivoa ja vihaa."
- Palsta ei todellakaan edusta kansallista keskiarvoa.
"Tämän pitäisi olla miesten palsta."
- Sulla on tietysti oikeus mielipiteeseesi. Ja minulla minun. Olen eri mieltä kanssasi. - Anonyymi
Kyllä minä vain olen nähnyt myös vihaansa puhkuvia miehiä ja naisia, jotka ulisevat.
- Anonyymi
Ja sinällään vihahan kuuluu surun vaiheisiin, joten vihankin tunteminen on normaalia ja kuuluu siihen prosessiin.
- Anonyymi
Voi olla ,että jotkut naiset eivät välitä miehistä. Mutta muista että kaikilla on kuitenkin tunteita. Minä olen itse aika hiljainen ,mutta kaikki ketkä tunnen tietävät mikä ilo pilleri musta kuoriutuu. Ja kyllä, naiselta voi särkyä sydän. Itseltäni on monta kertaa. Tykkään olla yksin, mutta kaveritkin on ihania vaikka, en olisi hyvällä mielellä. Monet on kiinnostunut minusta, mutta valitettavasti ,vaikka he ovat kaikki kivoja niin minulla ei ole erityisiä tunteita heitä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872