Missä sielusi lepää?

54

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sielusi lepäisi Lofooteilla!

Sinä rakastat tutkimusmatkailla, ja vaeltaminen on sinulle mieluisaa hommaa. Viihdyt raikkaassa ja puhtaassa ilmassa retkeillen. Paras majoitus on pakussa tai teltassa – siis siellä, missä itse haluat.

• Sama tulos täällä.

• Mulle tuli ensin New York ja sitten kun tein uudestaan kun oli sellasia kysymyksiä missä ei ollu oikeen sopivia vaihtoehtoja ja vaihdoin toiseen ihan yhtä sopivaan niin Lofootit. Tosin siinä missä piti maisema valita niin kummallakaan kerralla ei näkyny kahta alinta maisemaa ollenkaan.😀.

• Norppa83 kirjoitti:

New York kuulostaa hyvältä.
        https://www.youtube.com/watch?v=ge7NiJuSpac

Kyllä...ja siellä olis joskus ihan hauska käydä ihan vaan kattomassa millasta siellä oikeesti on.😀. Biisikin on hieno kyllä.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä...ja siellä olis joskus ihan hauska käydä ihan vaan kattomassa millasta siellä oikeesti on.😀. Biisikin on hieno kyllä.🙂.

Juu, joskus olen miettinyt, että pitäiskö joskus käydä New Yorkissa, mutta en ole oikein mikään himomatkustaja ja toisekseen matkat sinne on aika kalliita. Kotimaan matkailukin riittää ja usein ihan vain matkaaminen linja-autolla tohon Jkylän keskustaan.

• Norppa83 kirjoitti:

Juu, joskus olen miettinyt, että pitäiskö joskus käydä New Yorkissa, mutta en ole oikein mikään himomatkustaja ja toisekseen matkat sinne on aika kalliita. Kotimaan matkailukin riittää ja usein ihan vain matkaaminen linja-autolla tohon Jkylän keskustaan.

Siinähän olis meille hieno ja hyvä tavoite.😀. Opetellaan kato ensin matkusteleen täällä kotimaassa vähän pienemmillä reissuilla kun täälläkin on kyllä vaikka mitä kivaa nähtävää mitä olis mukava käydä neidon kanssa katsomassa. Ja sitten kun se sujuu hyvin ja jos joskus tarpeeksi rahaa jostain saatais kasaan jotenkin niin mentäis New Yorkiin käymään.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Siinähän olis meille hieno ja hyvä tavoite.😀. Opetellaan kato ensin matkusteleen täällä kotimaassa vähän pienemmillä reissuilla kun täälläkin on kyllä vaikka mitä kivaa nähtävää mitä olis mukava käydä neidon kanssa katsomassa. Ja sitten kun se sujuu hyvin ja jos joskus tarpeeksi rahaa jostain saatais kasaan jotenkin niin mentäis New Yorkiin käymään.😊.

Siinäpä unelmia tulevaisuudelle. Ainahan kaikenlaista voi haaveilla. Mutta kotimaan matkailukin käy ihan hyvin mulle ja vois käydä kierteleen kirpputoreja.

• Norppa83 kirjoitti:

Siinäpä unelmia tulevaisuudelle. Ainahan kaikenlaista voi haaveilla. Mutta kotimaan matkailukin käy ihan hyvin mulle ja vois käydä kierteleen kirpputoreja.

Juu haaveita on hyvä olla olemassa. Ja kotimaan matkailu sun kanssa kuulostais todella hienolta ja kivalta kun täällä tosiaan paljon upeita paikkoja missä käydä. Ja tosiaan voi kiertää vaikka niitä kirpputorejakin ympäri Suomea.☺️😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Juu haaveita on hyvä olla olemassa. Ja kotimaan matkailu sun kanssa kuulostais todella hienolta ja kivalta kun täällä tosiaan paljon upeita paikkoja missä käydä. Ja tosiaan voi kiertää vaikka niitä kirpputorejakin ympäri Suomea.☺️😊.

Siinäpä haaveita kerrakseen =)

• Norppa83 kirjoitti:

Siinäpä haaveita kerrakseen =)

Kyllä...todella miellyttäviä sellasia ja hyvin toteutuskelpoisia.☺️.

• Anonyymi

Sain Rio de Janeiron.

Sielusi lepäisi Rio de Janeirossa!
      Rantaviivaa, upeita näköaloja ja karnevaalitunnelmaa – sinun sielusi lepäisi Rio de Janeirossa! Brasilian toisiksi suurimmassa kaupungissa riittää porukkaa, mutta myös kuvankauniita maisemia, aaltoja ja sykähdyttävää kulttuuria.

Kahta alinta kuvaa en nähnyt.

• Norppa83

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Unta unessa. Kovin kaukaa kuuluvat äänet, jos minun sieluni tuolla lepäisi. On sattunut erehdys, kuten yleensä :)

Missäs sun sielusi sitten oikeesti lepäis?

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Missäs sun sielusi sitten oikeesti lepäis?

Se vaikuttaa lepäävän lumikinosten keskellä. Paikassa jossa äänet kuuluvat vaimenneina. Paikassa jossa on hämärää ja hiljaista, viileää ja sinistä. Ehkä se ei niinkään lepää, vaan ei vain löydä muuta paikkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se vaikuttaa lepäävän lumikinosten keskellä. Paikassa jossa äänet kuuluvat vaimenneina. Paikassa jossa on hämärää ja hiljaista, viileää ja sinistä. Ehkä se ei niinkään lepää, vaan ei vain löydä muuta paikkaa.

Sun sielunmaisema on Lappi? Mulle tuli vastaukseks tähän visaan Ivalo, mutta en osaa sanoa onko se mun sielunmaisema, Viihdyn kyllä luonnossa ja hiljaisuudessakin, mutta myös kaupungissa.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Sun sielunmaisema on Lappi? Mulle tuli vastaukseks tähän visaan Ivalo, mutta en osaa sanoa onko se mun sielunmaisema, Viihdyn kyllä luonnossa ja hiljaisuudessakin, mutta myös kaupungissa.

Ehkä osuvin juuri minunkin niin. Laaja hiljainen tunturi keskellä kaupungin kiivainta elämää. Omassa kuplassa hyvässä turvassa :)

• Anonyymi

Lofootit tuli tuloksekseni. "Sielusi lepäisi Lofooteilla! Sinä rakastat tutkimusmatkailla, ja vaeltaminen on sinulle mieluisaa hommaa. Viihdyt raikkaassa ja puhtaassa ilmassa retkeillen. Paras majoitus on pakussa tai teltassa – siis siellä, missä itse haluat." Hassua koska olen itse asiassa käynyt Lofooteilla. Mikäs siinä, mutta kyllä siellä ikävä tulisi nopeasti puita ja metsiä. Siellä ei ollut muistaakseni edes yhtään puuta toisin kuin täällä. Ilmasto saisi olla lämpimämpi. U-Seelannin meri-ilmasto tai vähintään edes Irlannin lauhat säät olisivat ennemmin mieleeni. Plussaa on että Lofooteilla on maastonkohoumia. Kai ne voidaan mieltää melkeinpä tuntureiksi. Vuoret ovat kiehtoneet minua aina ja meren läheisyys on minun juttuni.

• Anonyymi

"Sielusi lepäisi Kairossa!
      Värikäs ja pitkä historia, tuoksut ja mielenkiintoiset ihmiset – sinun sielusi lepäisi Gizan pyramideja tutkiessa tai muinaisia hieroglyfejä kääntäessä. Viihdyt kuivassa ja kuumassa ilmassa, kunhan sinulla on jotakin mielenkiintoista tekemistä!"

Jaa-a, en nyt kyllä aivan allekirjoita, vaikka Egyptin historia on kyllä mielenkiinotoista. Joku Hercule Poirot´n aikainen Kairo varmaan olisikin ollut mielenkiintoinen paikka. 🤔

• Anonyymi

Tuossa oli tosi monta sellaista kysymystä, joihin ei ollut oikein yhtään oikeasti hyvää vastausta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa oli tosi monta sellaista kysymystä, joihin ei ollut oikein yhtään oikeasti hyvää vastausta.

Ei niin, ainakin siinä lempijuoma-kohdassa ei ollut mitään ihan osuvaa, niin valitsin kahvin kaikissa muodoissaan. Itsehän tykkään eniten esim. kuoharista, makeasta valkkarista, kiristä, jälkiruokaviinistä, margaritasta, daiquirista, caipirinhasta, toisinaan oikein kuumalla säällä Cokiksesta jäillä...

• Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Ei niin, ainakin siinä lempijuoma-kohdassa ei ollut mitään ihan osuvaa, niin valitsin kahvin kaikissa muodoissaan. Itsehän tykkään eniten esim. kuoharista, makeasta valkkarista, kiristä, jälkiruokaviinistä, margaritasta, daiquirista, caipirinhasta, toisinaan oikein kuumalla säällä Cokiksesta jäillä...

Siinä kysymyksessä oli mulle ihan sopiva vaihtoehto, kun juon liki aina vettä. 😀

• Anonyymi

• "Sielusi lepäisikin varmasti Kreetalla."

Kreetan menevin mesta oli Knossoksen rauniot.
      Sieluni kaivaa ravintoa. Harmittaa kun Ibiza jäi kokematta.

• Gattino kirjoitti:

Ouzo ja Zorbas eivät sovi yhteen. Siinä satavarmasti kamppaa itsensä.

Ouzon voimalla sitä vasta alkaakin tanssijalka vippamaan ja sirtaki (Zorbaksen tanssi) alkaa sujua tai ainakin omasta mielestä sujua =D =D

• "Sielusi lepäisi Rio de Janeirossa!

Rantaviivaa, upeita näköaloja ja karnevaalitunnelmaa – sinun sielusi lepäisi Rio de Janeirossa! Brasilian toisiksi suurimmassa kaupungissa riittää porukkaa, mutta myös kuvankauniita maisemia, aaltoja ja sykähdyttävää kulttuuria."

Siinä mielessä oikein, että olen aina halunnut vierailla Riossa ja se on Etelä-Amerikasta (en ole vielä koskaan sinne päässyt) ehdottomasti ykköshaavekohteeni!

• Lisätään nyt sen verran, että pidempään en voisi asua muualla kuin Euroopassa. Ai miksikö? No, sukulaiset ja tuttavat eivät ole sitten liian kaukana maapallon toisella puolen, ja eurooppalainen kulttuuri on se jonka keskellä lopulta haluan oikeasti elää.

• Sielusi lepäisi New Yorkissa!🌇
      Sinun pulssisi laskee, kun saat ympärillesi hälinää! Olet elementissäsi kaupunkiviidakossa ja saat luonnosta tarpeeksesi puistokävelyllä. Pilvenpiirtäjästä on komeat näköalat kaupungin kattojen ylle!

• Lofootit. Maisemallisesti tosi hieno paikka ja hankala sijainti takaa ettei siellä ole liikaa porukkaa. Mutta kuitenkin mieluummin vain kävisin tuolla kuin jäisin olemaan.

• Anonyymi

New York:)) Hassua oli, että kun tein testiä, niin ajattelin New Yorkia.

Jos tykkäisin matkustelusta, niin olisi hienoa käydä. Matkustelu on minusta kuitenkin äärimmäisen rasittavaa.

Parhaiten viihdyn kotona ja kuntosalilla, siinä minun New York.

• Anonyymi

Sielusi lepäisi Lofooteilla!

Sinä rakastat tutkimusmatkailla, ja vaeltaminen on sinulle mieluisaa hommaa. Viihdyt raikkaassa ja puhtaassa ilmassa retkeillen. Paras majoitus on pakussa tai teltassa – siis siellä, missä itse haluat.

Sinänsä sieluni lepää meren, vuoren, tunturin, vuonon tai järven äärellä. Ei siis ihan väärin… Retkeily on mieleistä. Majoitun kyllä mielummin hotelliin 😂, siistiin sellaiseen, luksushotellia en kaipaa. Työmatkoja ja nuoruuden valmennusleirien lisäksi itse olen ollut vain kerran seuramatkalla turistikohteessa rantalomalla. Myönnyin koska matkakumppani toivoi kohdetta.

Itse matkustan mielummin reppumatkailijana, myös lasten kanssa onnistuu. Työ- ja harrastusmatkat on myös olleet reppumatkoja (13v alkaen). Saa sellaisen loman kuin halua.

Olen nähnyt 14 tai 15 valtiota, joista vain kaksi on ollut työmatkoja Euroopan ulkopuolella. Euroopan etu on, se ettei matkustamiseen mene päivää ja aikaero ei kiusaa ja kaikkialla (paitsi Ukrainassa) on turvallista.

• Hups, kirjautuminen tippui pois…

• Mulla tuli Rio de Janeiro, vaikka minä ajattelin Kanarian Saaria oikeana vaihtoehtona.

• Olisi mukava matkustella maailman metropoleihin, mutta ei sitäkään kauaa jaksaisi. Oma koti kullan kallis! 😊

"Sielusi lepäisi New Yorkissa!

Sinun pulssisi laskee, kun saat ympärillesi hälinää! Olet elementissäsi kaupunkiviidakossa ja saat luonnosta tarpeeksesi puistokävelyllä. Pilvenpiirtäjästä on komeat näköalat kaupungin kattojen ylle! "

• Sielusi lepäisi Kairossa!

Värikäs ja pitkä historia, tuoksut ja mielenkiintoiset ihmiset – sinun sielusi lepäisi Gizan pyramideja tutkiessa tai muinaisia hieroglyfejä kääntäessä. Viihdyt kuivassa ja kuumassa ilmassa, kunhan sinulla on jotakin mielenkiintoista tekemistä!

Olenkin viimeaikoina miettinyt Egyptin matkaa... :)

• "Sielusi lepäisi Rio de Janeirossa!
      Rantaviivaa, upeita näköaloja ja karnevaalitunnelmaa – sinun sielusi lepäisi Rio de Janeirossa! Brasilian toisiksi suurimmassa kaupungissa riittää porukkaa, mutta myös kuvankauniita maisemia, aaltoja ja sykähdyttävää kulttuuria."

Ei sinänsä yllättänyt. Viihdyn lämmössä ja pidän niin luonto-, kaupunki-, kuin rantakohteistakin. Viihdyn vähän kaikkialla paitsi jossain ihan ääriolosuhteissa tai esim hyvin vaarallisilla alueilla. Brasiliassa olen käynytkin, ainoa maa, jossa olen lähes tullut ryöstetyksi, mutta maa teki silti vaikutuksen.

• Anonyymi

Kyllä sieltä tulla tupsahti Rio de Janeiro. Inhoon kyllä vuosi vuodelta tätä pimeintä vuoden aikaa. Kunnon luminen talvi ja auringon paiste on jees ja aurinkoiset kesäpäivät. Ylipäätään aurinko!

• Nyt tulee pimeetä jo melkeen neljän aikaan. Mutta päivällä lumi valaisee tai niin kauan kuin lunta on koska jossain vaiheessa pitäis tulla vesisadetta (saa nähdä tuleeko vai tuleeko lisää lunta).

• Anonyymi

Tilasin heti ryhmä matkan sinne.Lähden 20.08.2024.En ole ennen käynyt Lofooteilla.Toivottavasti matka on onnistunut.On 6 päivän matka

• Anonyymi

Ensin Lofootit, sitten Rio de Janeiro. Vielä olisi ollut varaa valita eri vaihtoehtoehtoja.

• Suomessa sieluni lepää parhaiten Kolin maisemissa. Olen käynyt siellä monta kertaa, sillä asun runsaan 60 kilometrin päässä Joensuussa. Tykkääkö joku muukin Kolista?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe