Isokokoinen

Anonyymi-ap

Harmi kun naisten kengät kaupoissa on niin pieniä. Harvoin näkee yli 40 numeroisia kenkiä naisille ja ovat sitten vielä niin kapean mallisia. Olen joutunut ikäni ostaan miesten kenkiä koossa 44-46 ja niistäkin katsottava että ovat leveälestisiä. Sinänsä outoa tuo jalan koko kun olen kumminki vain 164 senttinen ja normaalipainoinen. Myös vaatteet oltava miesten vaatteita kun olen rakenteeltani miehen kokoluokkaa eli leveä iso selkä ja hartiat ja kaikkialta siis leveärakenteisuutta ja suurta.

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekin harmittaa kun naisten alushousut ovat nykyään niin ohutta kangasta ihan sellaisen perhosensiiven ohutta. Ennen oli alushousutkin paksumpaa kunnon puuvillaa. Ostan miesten alushousuja kun niissäkin on hieman paksumpaa kangasta.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18083442C

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hei ätmi pukeudu miten haluat mutta miksi tätä fetissiä pitää kuuluttaa pitkin valtakunnallisia kanavia, kun et kuitenkaan uskalla sitä tehdä omalla naamalla ja sukupuolella tyysby

      • Anonyymi

        Niin olen siis oikea nainen en mikään mies. Olen vain luonnottoman isorakenteinen 164cm mutta leveä ja isoluinen mammutti.


    • Anonyymi

      Mistä ne transut niitä kenkiä ostaa? Nähnyt aika isojakin miehiä naisten hepeneissä liikkuvan ja aina puistattaa oikein sydän alasta, kun niitä näkee? Ja uskon heidän kengän koko olevan 42-46 luokkaa? Kai niillekin on jotain erikoisliikkeitä?

    • UUSI

      Nykyään on sellaisia "unisex" vaatteita ja kenkiä mitkä ei oikein sovi kenellekään.
      Kalliimpia laadukkaita merkkikenkiä saa joka ainoaa kokoa, ainakin tilattua. Itse ostin (tilasin) joitain vuosia sitten kalliit saksalaiset kengät, otin tarkasti jalan mittojen mukaan mielestäni sopivan, hieman reilun koon. Kun sain kengät niin juuri ja juuri sain jalkani survottua niihin, mutta en pystynyt kävelemään ollenkaan kun puristi niin paljon. Lähetin ne samantien takaisin ja vaihdoin kokoon 48... nyt mahtuu villasukkakin niihin. Pituutta on kyllä liikaa, mutta muuten lesti on älyttömän kapea, niinkuin naisten kengissä kävelisi. Myöhemmin selvisi että nämä ovatkin unisex- mallia, kun ei ole enää eriksen miehille kenkiä saatavilla kun miehissä ja naisissa ei ole nykyään enää mitään eroa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe