Onko palstalla koskaan

Anonyymi-ap

....kukaan aitouskin rääpinyt omia syntejään?

133

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole. Muiden 'syntejä' vain.

      • Anonyymi

        Voit sitten ihan vapaasti itse aloittaa.


      • Ne ovat salattuja.

        On kuitenkin tiedossa synkkä menneisyys.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ne ovat salattuja.

        On kuitenkin tiedossa synkkä menneisyys.

        Sinulla on korkea naishormoonitaso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit sitten ihan vapaasti itse aloittaa.

        Minä kerran erehdyin rääpimään omia syntejäni. Mutta vain niitä, joista minua oli täällä "syytetty", otin siis kantaa täällä esitettyihin väittämiin ja listasin niitä pitkän litanian.

        Palstan Artolta tulikin pian kommenti, että kerskailen synneilläni. Omistaan ei kertonut, vaikka kysyin, on kuulema hänen ja Jumalan välinen asia. Samoilla linjoilla oli multinikkimme, ei kuulu hänen syntinsä muille.

        Ei siis synneistä keskustelu kiinnosta, paitsi meidän muiden, ne tehdyt ja myös tekemättömät, eli oletetut.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on korkea naishormoonitaso.

        Samoin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Samoin.

        Se on totta. Minä nimittäin olen nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Minä nimittäin olen nainen.

        Heh. Minä olen mies ilman mutinoita.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Heh. Minä olen mies ilman mutinoita.

        OIet täysin naismainen Hinaaja.

        PuIinat pois.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Heh. Minä olen mies ilman mutinoita.

        OIet tosiaan täysin naismainen ToIIo.

        Emme voi ohittaa faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIet täysin naismainen Hinaaja.

        PuIinat pois.

        Olet täysin miesmäinen rekkaIesbo.

        Pulinat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on korkea naishormoonitaso.

        Siinäpä sulle naisen korviketta 😼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sulle naisen korviketta 😼

        Lesbo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on korkea naishormoonitaso.

        Panisitko kumpaa, Päivi Räsänen vai Torre Teräväinen? 🦴


      • Anonyymi
        2023-11-03 20:48:17
        Ei ole. Muiden 'syntejä' vain.

        +++++
        uskiksilla on myös se kansanperinne kirja raamattu.

        Siellä tuomitaan esim valehtelu :

        "Jos olemme hänen lapsiaan, meidän on rakastettava totuutta tietäen, että tämä kunnioittaa Jumalaa. Toiseksi Jeesus sanoo, että valehtelijat ovat Saatanan lapsia, joka on valheen isä".

        https://alsina-sa.com/fi/biblia/que-dice-la-biblia-acerca-de-la-mentira.html#google_vignette

        Mutta jos on valehdellu niin aina voi saada syntinsä anteeksi:

        Kol. 2:13: “Te olitte kuolleita rikkomustenne ja ympärileikkaamattomuutenne vuoksi, mutta Jumala teki teidät eläviksi yhdessä Kristuksen kanssa. Hän antoi meille kaikki rikkomuksemme anteeksi.”

        https://rll.fi/2016/05/mita-raamattu-sanoo-anteeksiantamisesta/

        Elikkä kaikki on aitouskovaisilla mahdollista.
        Ei ole olemassa oikeaa eikä väärää on vain anteeksi saaminen
        vaikkakin itse on ensin muita tuominnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerran erehdyin rääpimään omia syntejäni. Mutta vain niitä, joista minua oli täällä "syytetty", otin siis kantaa täällä esitettyihin väittämiin ja listasin niitä pitkän litanian.

        Palstan Artolta tulikin pian kommenti, että kerskailen synneilläni. Omistaan ei kertonut, vaikka kysyin, on kuulema hänen ja Jumalan välinen asia. Samoilla linjoilla oli multinikkimme, ei kuulu hänen syntinsä muille.

        Ei siis synneistä keskustelu kiinnosta, paitsi meidän muiden, ne tehdyt ja myös tekemättömät, eli oletetut.

        -a-teisti-

        Jos ei ole tehnyt rikosta eikä vahingoittanut ihmisiä panettelulla niin ei ole mitään syntiä,olemassakaan on vaan elämää jokaisen ihmisen omilla ehdoilla elämme yhteiskunnan lakien mukaisesti ja sitä,lakia noudatamme, emme mitään lahkolaisten oppeja ne on jätettävä historiaan.
        Siis miksi pitäisi joltain muka anteeksikin pyydellä , sillä jokainen ihminen saattaa tehdä asioita vääriin mutta se ei ole mitään syntiä mitenkään. Aika lopettaa nuo pommitukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Minä nimittäin olen nainen.

        No miksi analyseeraat jonkun hormooneita , pidä ainoastaan huoli omistaisi


    • Anonyymi

      No kyllähän aito_lainen on kovin kiinnostunut pyllystä , lasketaanko se ?

      • Anonyymi

        Vain sinä ToIkku olet kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Ei kukaan ole koskaan tosiaan sanonut, että en ole viettänyt sapattia, vaikka lain mukaan olisi pitänyt viettää.

      Kyllä se syyttäjän sormi on osoittanut aina muita.

      Minä olen lain täydellinen noudattaja ja muut ovat laittomuuden tekijöitä.

      Niin vain menee.

    • Anonyymi

      Minä en ole koskaan tehnyt syntiä ja muutoinkin olen täysin synnitön.

      Pe.ku

      • Samoin, olemme jeesuksen ja muhammadin (lhsll) kaltaisia, mutta yksinkertaisina uskonharhaiset eivät ymmärrä meitä kunnioittaa.


      • Anonyymi

        Käsitys synti on uskovaisilla joka päiväisen puheen aihe pyytelevät jopa anteeksi ajatuksiansakkin . Että toisten elämä on ainaista synnin päästöä milloin mistäkin asiasta .
        Nyky ihminen noudattaa yhteiskunnan lakeja ja asetuksia niissä ei puhuta synnistä , ainoastaan rikoksista,ja se onkin jo ihan toista kun synti, jota uskovaiset koko ajan pyytelee anteeksi jopa omia ajatuksiaankin, silloin on jo aika pitkällä asiat väärään suuntaan .
        Ei normaali elämää elävä ihminen mitenkään ole syntinen missään muodossa


    • Anonyymi

      Lapset maksavat äitiensä synnit.... eräs mielenkiintoinen musiikkilevykin oikeastaan, jota kuunteli eräs autistinen pikkuveljeni ja tykästyi... eli koskien Revelations, jolloin paljastuu kaikkien synnit mitä itse isit ja äidit tehneet... on erikoinen juttu mutta laitan linkin:

      Judas Priest, levy Nostradamus, kappale: Revelations:
      https://www.youtube.com/watch?v=jiPSnK0EN1Q

      Noh olen itsekin tuottaja ja säveltäjä joten kaikki melkein musiikit ovat tuttuja laidasta oopperoistakin laidasta laitaan, mutta tuossa kerrotaan jänniä..

    • Anonyymi

      Kyllä aitolainen pyllystä paljon kirjoittaa ja miesten välisestä mutta tosiaan taitaa itse olla ilman joten ehkä vain hekumoi seksuaalisynnissä.

      • Anonyymi

        No noinhan tuo on lukemattomilla nikeillään heimo.vesa, kuudennen päivän ihme...No tosiaan ihme 🤣


      • Anonyymi

        Ne kirjoitukset voi jättää omaan arvoonsa niillä ei mitenkään maailmaa paranneta,
        Jos on vaan yksi asia mielessä koko ajan, niin sekin kertoo millainen ihminen on.


    • Anonyymi

      Loistava kysymys!
      Nuo nykyajan fariseukset ovat tismalleen yhtä sokeita omille synneilleen kuin Jeesuksen aikaiset.

    • Anonyymi

      Torren kautta on monikin. 🙄

      • Anonyymi

        Ai onko sinunkin pylly kipeä? Jos torre saa.


      • Anonyymi

        Muistaakseni torre antoi sinulle hylsyt. Ei anna edes säälistä koska olet hullu stalkkaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai onko sinunkin pylly kipeä? Jos torre saa.

        Hän on tosiaan piikki pippeleissänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni torre antoi sinulle hylsyt. Ei anna edes säälistä koska olet hullu stalkkaaja.

        Hän antais kyllä teille, viha on usein himoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän antais kyllä teille, viha on usein himoa.

        Vihatkaa homohimoa kuin Torrea.
        Aamen🙏😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän antais kyllä teille, viha on usein himoa.

        No sittenhän olisi sinua jatkuvasti...rykimässä. taitaa olla ihan sinun toiveajattelua. Onhan se surkeaa et saa edes läskiltä tollolta🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän olisi sinua jatkuvasti...rykimässä. taitaa olla ihan sinun toiveajattelua. Onhan se surkeaa et saa edes läskiltä tollolta🤭

        Sinulle ei toiveajattelua ja Turre vetelee perääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän olisi sinua jatkuvasti...rykimässä. taitaa olla ihan sinun toiveajattelua. Onhan se surkeaa et saa edes läskiltä tollolta🤭

        Sellaisia fantasioita sinulla Hinurilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei toiveajattelua ja Turre vetelee perääsi.

        Ja siellä katkerana että miksei sinuakin mutta edes läski tollo ei sinua huoli😄ankeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siellä katkerana että miksei sinuakin mutta edes läski tollo ei sinua huoli😄ankeaa.

        Aitolaisella niin hiljaista että a-tappikin jäi jumiin kun luuli että sitä pidetään koko ajan jos ei rykimää. Joutuivat puolilla sitä sitten lottamaan. Kuulema koko poli haisi pahasti pas..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siellä katkerana että miksei sinuakin mutta edes läski tollo ei sinua huoli😄ankeaa.

        Sellaista sinä Hinaaja luulet.

        Voi sinua Hínttaria, kaikki eivät ole sellaisia kuin sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitolaisella niin hiljaista että a-tappikin jäi jumiin kun luuli että sitä pidetään koko ajan jos ei rykimää. Joutuivat puolilla sitä sitten lottamaan. Kuulema koko poli haisi pahasti pas..

        Taas sinä ToIIkku projisoit itseäsi.

        OIet aivan mahtava HlNTTl!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia fantasioita sinulla Hinurilla.

        Kielletyt tunteet nousevat projisoituneena pinnalle.
        Joku täydellinen "Jumala" sai bylsiä uskovais miesten homofoobisia berseitä kyllä, huomaan. 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielletyt tunteet nousevat projisoituneena pinnalle.
        Joku täydellinen "Jumala" sai bylsiä uskovais miesten homofoobisia berseitä kyllä, huomaan. 🤤

        Sais bylsiä, piiskata, antaa "Isän" kädestä oikein mahtisonni 🙈


      • Anonyymi

        Jokaisessa uskovaismiehessä asuu pieni sisäinen nainen.
        En tiedä on aito vai trans?
        Ehkä riippuu aitoudesta? 🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa uskovaismiehessä asuu pieni sisäinen nainen.
        En tiedä on aito vai trans?
        Ehkä riippuu aitoudesta? 🤤

        Taivaassa sitten nuo puhuvat Jumalan kanssa peppupanoista ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni torre antoi sinulle hylsyt. Ei anna edes säälistä koska olet hullu stalkkaaja.

        Onko tosi että vielä nykyaikanakin on ihmiset noin alhaisella kehitystasolla . Kai ne jotkut kicksit saa omista jutuistaan , muutenhan eivät sellaisia edes kirjoittaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihatkaa homohimoa kuin Torrea.
        Aamen🙏😁

        Ota lääkkeesi ennekun menee liian pitkälle nuo inhottavuudet


    • Anonyymi

      Ei koskaan . Eikä tule.

    • Anonyymi

      Ainahan se menee siten että laikiivailija kiivailee vain toisten lain noudattamisen puolesta eikä omansa. Niinhän fariseuksetkin tekivät kun heidän mielestään Jeesus ei viettänyt sapattia ja halusivat tappaa hänet. Kuvittelisi kuitenkin syyttömän tappaminen olevan suurempi rikos kuin sapatin rikkominen. Mikä kaiken lisäksi oli päättynyt Jeesukseen.

      Fariseuksen ominaisuus on juuri se, että hän näkee muiden synnit, herjaa niistä ja syyttää kaikenlaisilla Raamatunjakeilla, mutta itsessään hän ei vahingossakaan näe mitään vikaa eikä mitään syytä olla nöyrä Jumalan palvelija.

      Fariseus käyttää Raamatusta lähinnä vain sanaa, jossa joku syytös muita kohtaan, kuten se että muut ovat laittomuuden tekijöitä tai joku muu minkä voi kohdistaa herjana muita kohtaan.

    • Anonyymi

      Kyllä ihminen ehkä myös tietoisesti suojelee omaa mielenterveyttään sillä että näkee kaikkien muiden synnit mutta ei omiaan. On kivempi olla itse pyhä ja muut paholaisen omia eikä päinvastoin.

      Aika oudolta se kuulostaisi jos joku alkaisi paasaamaan, että Jumalan laki ja hyvä ja pyhä enkä sitä noudata, olen laittomuuden tekijä, olen ottanut pedon merkin ja olen matkalla helvettiin että heilahtaa. Lainaisi vielä jakeita Raamatusta että nämä todistavat sen miten eksynyt olen ja miksi minulla ei ole paikkaa taivaassa.

      Vaikka se ei toisinpäinkään ole järjen jättiläisen touhua, niin noin se loisi kuvan, että jonkinlainen henkinen apu voisi olla tarpeen jos kenenkään rahat riittävät sitä antamaan ja se yleensä edes teoriassa on mahdollista.

      • Raamatussa on kyllä sellainen linja, että on hyvä kertoa Jumalalle mitä toiset ovat tehneet. Jumala voi siten määrätä väärin tehneet kivitettäväksi kuoliaaksi. Ja kansa kivittää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamatussa on kyllä sellainen linja, että on hyvä kertoa Jumalalle mitä toiset ovat tehneet. Jumala voi siten määrätä väärin tehneet kivitettäväksi kuoliaaksi. Ja kansa kivittää.

        Kaksi ToIIoa siis humaIassa siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi ToIIoa siis humaIassa siellä.

        Raamattu ottaa sinulla koville. Huomaan taas kerran.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu ottaa sinulla koville. Huomaan taas kerran.

        Hänellä olisi kovaa sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä olisi kovaa sinulle.

        Haluatko 💋 hänen 🦴?😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä olisi kovaa sinulle.

        Puhut taas itsestäsi, Hinaaja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu ottaa sinulla koville. Huomaan taas kerran.

        Vain sinulla ja Soinia paksummalla Kuutiolla ottaa.

        Molemmat humaIassa taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut taas itsestäsi, Hinaaja.

        Et oo saanunna pilua.
        Tämä selvä 😁


    • Anonyymi

      Kiinnostaako jotain toisen synnit. Laitan tähän muutaman omani.
      Jätin nuukuuksissani 15 v. sitten tarjoamatta vieraalle parempaa ruokaa kuin mitä olisi ollut varaa.
      Olisin voinut olla ystävällisempi anopille, kun en pitänyt hänestä, siitä on 20 v.
      Olisin voinut 20 v. sitten antaa yösijan ja rahallista apua, henkilölle joka oli pinteessä liiallisen alkoholin käytön takia, luulin opettavani häntä, ei minulla olisi ollut siihen oikeutta, olisin vain auttanut.
      Ihastuin väärään ihmiseen työpaikalla. Ajatuksetkin kun ovat nekin syntiä. En kertonut koskaan asiasta kenellekään, enkä hänelle. En halunnut hajottaa enkä aiheuttaa ristiriitoja. Yksin kestin, hälvenihän se viimein.
      Kimmastun ryhmissä ihmisistä jotka puhuvat liikaa, sekaantuvat kaikkeen, eivätkä anna hiljaisimmille puheenvuoroa. Sanonkin kipakasti. Kaduttaa, mikä minä olen toista opettamaan.
      Ärsyttää asumisyhteisössä epärehelliset, toisten kustannuksella elävät ihmiset ja puhun heistä takana päin pahaa. Edessä päin puhuminen ei auttanut. Pidän selän takana puhumista pahana.
      Tällaisia asioita joskus yksinäisyydessä tulee mieleen. Kelaan jonkin aikaa ja jätän taas taakse. Ketä kiinnostaa?
      Millaiset synnit ovat aloittajalle kiinnostavia lukea?

      • Anonyymi

        Liberaaleja seksuaalivähemmistöjä kohtaa tunnetaan vihaa vaikka sitä ei myönnetä tietenkään. Se kuitenkin näkyy. Viha on vakava synti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liberaaleja seksuaalivähemmistöjä kohtaa tunnetaan vihaa vaikka sitä ei myönnetä tietenkään. Se kuitenkin näkyy. Viha on vakava synti.

        Mitä sinä minun viestiini viestisi linkitit. En minä vihaa ketään, ei kertakaikkiaan riitä energia moiseen turhuuteen. Niin paljon on mielenkiintoisia tehtäviä.


    • Anonyymi

      Hyvä huomio, emme täällä kerro omia syntejämme, ne kerrotaan Jumalalle ja seurakuntien sielunhoitajille jos on tarvis.

      • Anonyymi

        Samaan hengenvetoon emme kerro kenenkään muiden synneistäkään koska emme tunne heitä, mutta mieluusti kerromme kaikelle kansalle mikä on syntiä toiveena että ihmiset ymmärtäisivät armon välttämättömyyden ja ottaisivat vastaan uskoontulon Jeesukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaan hengenvetoon emme kerro kenenkään muiden synneistäkään koska emme tunne heitä, mutta mieluusti kerromme kaikelle kansalle mikä on syntiä toiveena että ihmiset ymmärtäisivät armon välttämättömyyden ja ottaisivat vastaan uskoontulon Jeesukseen.

        Pääosa maailman ihmisistä ei usko sinua yhtään. Etkä sinä usko niitä, jotka uskovat toisin.

        Eli se siitä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pääosa maailman ihmisistä ei usko sinua yhtään. Etkä sinä usko niitä, jotka uskovat toisin.

        Eli se siitä.

        Kaksi Iihavaa ja nàismaista ToIIoa siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi Iihavaa ja nàismaista ToIIoa siellä.

        Sinua taas ei usko kukaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinua taas ei usko kukaan.

        Ei sinua uskokaan kukaan.

        Itse kerron miten asiat ovat.

        Tosiaan kaksi Iihavaa ja nàismaista siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua uskokaan kukaan.

        Itse kerron miten asiat ovat.

        Tosiaan kaksi Iihavaa ja nàismaista siellä.

        Toistoautomaatti Jumalan armosta?


    • Anonyymi

      Ihmeparantaja ei kysele sen tarkemmin syntejä. Tyrkkää vain syntisen nurin ja se on siinä.

      • Anonyymi

        Hyvä homma.
        Eivät kirjoita autenttisia muistiinpanoja seurakuntalaisistaan tuoreesta muistista.


    • Juhani Raattamaa, rovasti Laestadiuksen apulainen, muistutti kuulijoita, että synti ei saa tulla tunnustamisen kautta laajemmin tunnetuksi, kuin mitä se on tekemällä tullut.

      Tätä noudattavat kaikki kirkot. Meillä eduskunnan säätämä lakikin kieltää pappia kertomasta edes sielunhoitosuhteen olemassaolosta. Poikkeuksena hankkeilla oleva maanpetos ja tekeillä oleva murha.

      Laki koskee vain ja ainoastaan PAPPIEN vaitiolovelvollisuutta. 🌹👀

      • Anonyymi

        Joissakin lukemattomista lahkoistanne kaikki kirjataan ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissakin lukemattomista lahkoistanne kaikki kirjataan ylös.

        💋🦴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissakin lukemattomista lahkoistanne kaikki kirjataan ylös.

        Jehovissa aivan Jumalan varmasti. 😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovissa aivan Jumalan varmasti. 😹

        Vai sellaista siellä teillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sellaista siellä teillä.

        Uskovien juorupiireissä käydään läpi jokaisen taustaelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovien juorupiireissä käydään läpi jokaisen taustaelämää.

        Eihän täällä kenenkään tarvitse rääpiä omia syntejään, kun nuo ateistit rääpivät niitä täällä julkisesti, sekä tehtyjä, että tekemättömiä syntejä.
        Syntejä ei rääpimällä saa anteeksi, vaan Raamatun mukaan usko Jeesukseen riittää: Ap 10
        "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi.»

        Siinä on kristinuskon perussanoma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän täällä kenenkään tarvitse rääpiä omia syntejään, kun nuo ateistit rääpivät niitä täällä julkisesti, sekä tehtyjä, että tekemättömiä syntejä.
        Syntejä ei rääpimällä saa anteeksi, vaan Raamatun mukaan usko Jeesukseen riittää: Ap 10
        "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa hänen nimensä voimasta syntinsä anteeksi.»

        Siinä on kristinuskon perussanoma.

        Torre on pyhimys.


    • Anonyymi

      Ei ateistit voi mitään syntejä rääpiä kun eivät ymmärrä sanasta mitään. He jos kuka ei pysty hurmahenkiä vastustamaan. Siihen ei löydy mitään eväitä jos niitä ei oikein ole uskoviksi tekeytyvillä.

      Joskaan ei hurmahenkisyys ole Jumalan lain mukaan synti, joten siinä mielessä siihen vain tuhlataan aikaa kun voisi rääpiä jotain oikeaa syntiä ja sitäkin mielellään itsestään mitä on tullut tehtyä.

      • Pakko on kyllä rääpiä.

        Itse olen tehnyt syntiä koko elämäni ajan. Teen kaikkina lepopäivinä arkisia asioita, en rakasta kaikkia kuten itseäni, ene käy katsomassa vankeja, on ollut joskus pahoja ajatuksia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pakko on kyllä rääpiä.

        Itse olen tehnyt syntiä koko elämäni ajan. Teen kaikkina lepopäivinä arkisia asioita, en rakasta kaikkia kuten itseäni, ene käy katsomassa vankeja, on ollut joskus pahoja ajatuksia.

        Käyt usein virtuaalisesti jatkamassa käyntejäsi täällä kuitenkin.
        Kiitämme sinua hinuri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyt usein virtuaalisesti jatkamassa käyntejäsi täällä kuitenkin.
        Kiitämme sinua hinuri.

        En tiedä mitä on hinuri mielestäsi, kun minä en ole sellainen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En tiedä mitä on hinuri mielestäsi, kun minä en ole sellainen.

        Pieni pippelisi on taas nostettu tyrävyöllä tyrkylle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieni pippelisi on taas nostettu tyrävyöllä tyrkylle.

        Olet maailman pahin valehtelija.

        Ei minulla edes ole tyrävyötä. Pieni pippeli on oma keksintösi. Solvausmielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni pippelisi on taas nostettu tyrävyöllä tyrkylle.

        Sinulla on melkoiset fantasiat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on melkoiset fantasiat.

        Jopa Raamatussa on jotenkin niin, että suusta tulee se mitä ihmisellä on. Nykyään kirjoittamalla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En tiedä mitä on hinuri mielestäsi, kun minä en ole sellainen.

        OIet naismainen Hinaaja tosiaan ja se Soinia paksumpi möhkäle on myös!


      • Anonyymi kirjoitti:

        OIet naismainen Hinaaja tosiaan ja se Soinia paksumpi möhkäle on myös!

        Että karvainen isomahainen vanha mies on naismainen.

        Kaikkea sitä kuulee!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Että karvainen isomahainen vanha mies on naismainen.

        Kaikkea sitä kuulee!

        Minkäs sille mahdat.

        Keikutat ja sinulla on naisen ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on melkoiset fantasiat.

        Sinulle totisinta totta Turren kanssa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs sille mahdat.

        Keikutat ja sinulla on naisen ääni.

        Et tunne minua laisinkaan. Puhut ihan muista ihmisistä


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Et tunne minua laisinkaan. Puhut ihan muista ihmisistä

        Sinusta naismaisesta ToIIosta tosiaan on puhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta naismaisesta ToIIosta tosiaan on puhe.

        Ota naisen korviketta rohkeasti 😼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota naisen korviketta rohkeasti 😼

        Otat jatkuvasti.
        🤓


    • Anonyymi

      Ei syntien rääpiminen ole sitä että haluaa ehkä tehdä syntiä, mutta ei kykene.

      Syntien rääpiminen on sitä että kaikki muut elävät laittomuudessa, mutta minä en. Kukaan muu ei ymmärrä Raamattua kuten minä. Ja kruununa pohjalla on Paavalin syntien rääpiminen miten on valehteleva murhamies.

      Siinä toisten syntien rääpimisen mestariteos.

      • Anonyymi

        Torre on mestari taideteos.


    • Anonyymi

      Ei mutta kerta se on ensimmäinenkin. Ole hyvä hyvä vaan.

    • Anonyymi

      Ja on tosiaan eri asia tehdä syntiä ja vain haaveilla siitä.

      On silti vaikea pystyä parempaan toisten syntien rääpimiseen, jos kaikki muut ovat eksyneet siinä miten uskovat Raamattuun ja Jumalaan. Eivät ole tajunneet perusasiaa edes miten käskyt pidetään. Sitten kaiken lisäksi tätä ei tajunnut edes Paavali.

      Siitä on vaikea laittaa paremmaksi.

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin että pelkäävät synteihinsä lankeamista.
        Huoriin
        Pedofiliaan etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin että pelkäävät synteihinsä lankeamista.
        Huoriin
        Pedofiliaan etc.

        Palstalta saa kyllä käsityksen mistä syttyvät.


      • Anonyymi

        Enemmän aitolaisella kiihotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän aitolaisella kiihotusta.

        Oma seurakunta täällä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalta saa kyllä käsityksen mistä syttyvät.

        Torresta eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torresta eniten.

        Ei ole tarpeeksi luettu Mooseksen kirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarpeeksi luettu Mooseksen kirjoja.

        Jeesuksen laupeus ohitti lukijansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen laupeus ohitti lukijansa.

        Tukijansa 🤤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tukijansa 🤤

        Jeesus piti laupeutta parhaimpana ominaisuutena. Harvalla uskovalla laupeutta on ainakaan kristityillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tukijansa 🤤

        Jeesuksen mukaan laupeus oli suunnilleen ylin ominaisuus. Harvalla kristityillä sitä on.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jeesus piti laupeutta parhaimpana ominaisuutena. Harvalla uskovalla laupeutta on ainakaan kristityillä.

        Miesvaimósi on hupaisa ToIIo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesvaimósi on hupaisa ToIIo!

        Harvalla uskovalla laupeutta on.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Harvalla uskovalla laupeutta on.

        OIet mahtava soIvaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIet mahtava soIvaaja!

        Sitten ne projisoivat pirullisuuttansa 🤤


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Harvalla uskovalla laupeutta on.

        Miten se laupeus ilmenee arjessa? Jos kerrot esimerkkejä, voin arvella, onko minulla sitä vai ei. Ainakin hyväksyn sakissa ihmiset sellaisena kuin ovat tai lähes, häiriköt ja minäminätyypit ryhmissä ovat kyllä harmillisia, mutta minkäs heille pajain käsin mahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se laupeus ilmenee arjessa? Jos kerrot esimerkkejä, voin arvella, onko minulla sitä vai ei. Ainakin hyväksyn sakissa ihmiset sellaisena kuin ovat tai lähes, häiriköt ja minäminätyypit ryhmissä ovat kyllä harmillisia, mutta minkäs heille pajain käsin mahtaa.

        Kuulut niihin harvoihin.

        So what?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jeesuksen mukaan laupeus oli suunnilleen ylin ominaisuus. Harvalla kristityillä sitä on.

        Siionisti suuntautuneilla pakana kritityillä ei oikeastaan ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se laupeus ilmenee arjessa? Jos kerrot esimerkkejä, voin arvella, onko minulla sitä vai ei. Ainakin hyväksyn sakissa ihmiset sellaisena kuin ovat tai lähes, häiriköt ja minäminätyypit ryhmissä ovat kyllä harmillisia, mutta minkäs heille pajain käsin mahtaa.

        Laupeutta on esimerkiksi toisten auttaminen, anteeksiantaminen, rakkauden osoitus, antaa arvon muillekin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Laupeutta on esimerkiksi toisten auttaminen, anteeksiantaminen, rakkauden osoitus, antaa arvon muillekin.

        Sinun solvaaminen tulee Mooseksen kirjasta jota ne oikeasti rakastavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun solvaaminen tulee Mooseksen kirjasta jota ne oikeasti rakastavat.

        Solvaaja on jotenkin hölmö ihminen.


      • torre3 kirjoitti:

        Solvaaja on jotenkin hölmö ihminen.

        Niin ja tuossa voi kysyä että ketkä "ne"


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Solvaaja on jotenkin hölmö ihminen.

        Uskonnollinen henkisyys saastuttaa puhtaat lähtökohdat.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin ja tuossa voi kysyä että ketkä "ne"

        Täällähän sinä keskustelet monilla Ano-nikeilläsi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Solvaaja on jotenkin hölmö ihminen.

        OIet aivan mahtava soIvaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIet aivan mahtava soIvaaja!

        Kristityt saastuvat sikojen syönnistä.

        Olen Ben Zyskowicz.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulut niihin harvoihin.

        So what?

        En varmasti ole mikään ainutlaatuinen harva, meitä on paljon kaltaisiani. Teemme porukassa hyväntekeväisyystyötä, autamme yksinäisiä ja sellaisia vanhempia henkilötä, jotka jo sotkevat omia laskujaan ja lääkärireissujaan. Pidämme seuraa ja järjestämme yhteisiä kekkereitä. Ainakin sitä, toiset hoitavat omia läheisiä sairaitaan.


    • Anonyymi

      Minä olen kaikista perisyntisin ihminen, ei ole kukaan muu näin perisyntinen kuin minä olen.

    • ”Onko palstalla koskaan kukaan aitouskin rääpinyt omia syntejään?”

      Ehkä ilmaisu ”rääpiä” ei tähän yhteyteen sovi. Mutta luin ketjun, jossa oli hyviä kommentteja asiasta.

      ”Anonyymi” 2023-11-03 21:39:29 ”Minä kerran erehdyin rääpimään omia syntejäni.” ja ”Palstan Artolta tulikin pian kommenti, että kerskailen synneilläni. Omistaan ei kertonut, vaikka kysyin, on kuulema hänen ja Jumalan välinen asia.”

      Kyseessä tosin ei ollut ”aito” uskova, mutta ilmaisee sen, että ei todellakaan täällä kukaan uskalla tunnustaa syntejään, koska sekin tuntuu olevan väärin ”aito” uskovien mielestä.

      ”Anonyymi” 2023-11-04 03:33:27 ”Ainahan se menee siten että laikiivailija kiivailee vain toisten lain noudattamisen puolesta eikä omansa. Niinhän fariseuksetkin tekivät kun heidän mielestään Jeesus ei viettänyt sapattia.”

      Fariseukset olivat tosiaan niitä, joiden mielestä piti lakia noudattaa ihan siellä arkielämässäkin. He sitten kontrolloivat muita, tehtiinkö niin vai ei.

      ”Anonyymi” 2023-11-04 08:59:58 ”Kyllä ihminen ehkä myös tietoisesti suojelee omaa mielenterveyttään sillä että näkee kaikkien muiden synnit mutta ei omiaan. On kivempi olla itse pyhä ja muut paholaisen omia eikä päinvastoin.”

      Tässä ilmeisesti viitataan niihin uskoviin, jotka ovat täysin sokeita omille synneilleen mutta löytävät kosolti niitä muissa.

      ”Anonyymi” 2023-11-04 10:24:26 ”Samaan hengenvetoon emme kerro kenenkään muiden synneistäkään koska emme tunne heitä, mutta mieluusti kerromme kaikelle kansalle mikä on syntiä…”

      Yleisesti tosiaan voidaan keskustella siitä, mitkä ovat syntejä ja mitkä eivät.

      ”ouro” 2023-11-04 17:55:45 ”Juhani Raattamaa, rovasti Laestadiuksen apulainen, muistutti kuulijoita, että synti ei saa tulla tunnustamisen kautta laajemmin tunnetuksi, kuin mitä se on tekemällä tullut.”

      Tässä oli viisas neuvo!

      ”Anonyymi” 2023-11-05 06:35:45 ”Eihän täällä kenenkään tarvitse rääpiä omia syntejään, kun nuo ateistit rääpivät niitä täällä julkisesti, sekä tehtyjä, että tekemättömiä syntejä.
      Syntejä ei rääpimällä saa anteeksi…”

      Mielenkiintoinen näkökulma. Ymmärtääkseni ateisteille synnit ovat sinällään yhdentekeviä, koska eivät usko Jumalaan. Synnit ovat tekoja, jotka vievät Jumalasta poispäin.

      Jos lauseen laittaisi siten, että ”Syntejä ei saa tunnustamalla anteeksi…”, niin mitenkähän tuo jatkuisi?

      • Hyvä analyysi siitä miten täällä syntiin suhtaudutaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Hyvä analyysi siitä miten täällä syntiin suhtaudutaan.

        Kävit taas mielistelemässä Lavia ja puhut hänestä selän takana pahaa.


    • Anonyymi

      Aloitus sanavalintoineen ja kirjoitusvirheineen vaikuttaa aitolaisen aloitukselta

      • Anonyymi

        Ihan hoopoja kyselee jatkuvasti hän tuo syntejään täällä näytille eli pohjatonta kiinnostusta homosteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hoopoja kyselee jatkuvasti hän tuo syntejään täällä näytille eli pohjatonta kiinnostusta homosteluun.

        Ei ole totta missään tapauksessa!


      • No jaa. Ota näistä selvää.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      169
      3439
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      101
      1819
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1727
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      125
      1581
    5. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      392
      1576
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1417
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1143
    8. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      62
      1063
    9. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      60
      1008
    10. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      54
      971
    Aihe