Maantietovisa

109

483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8, ja harmittaa että viinintuotossa vastasin Espanja, kun se olisikin ollut kakkossuosikkimaani Italia! Lisäksi harmittaa etten tiennyt Bernin kellotornia, vaikka Sveitsi on myös top-5 suosikkimatkakohteeni joukossa...

      • Hyvä tulos! Itse vastasi, että viinintuotossa ykkösmaa on Ranska ja sitten vasta muistin sen Italian, kun oikea vastaus paljastui. Ja se kuva Tokiosta näytti niin Pariisilta, että vastasin Pariisi ja pieleen meni.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos! Itse vastasi, että viinintuotossa ykkösmaa on Ranska ja sitten vasta muistin sen Italian, kun oikea vastaus paljastui. Ja se kuva Tokiosta näytti niin Pariisilta, että vastasin Pariisi ja pieleen meni.

        Tokio-kuvan tiesin, kun muistin että siellä on Eiffeltornia muistuttava torni (ikinä en ole Japanissa käynyt, mutta olen nähnyt kuvia netissä) ja katsoin sen vuoksi erityisen tarkkaan kuvassa näkyvää tornia = mm. väri paljasti sen, että oli Tokiosta.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Tokio-kuvan tiesin, kun muistin että siellä on Eiffeltornia muistuttava torni (ikinä en ole Japanissa käynyt, mutta olen nähnyt kuvia netissä) ja katsoin sen vuoksi erityisen tarkkaan kuvassa näkyvää tornia = mm. väri paljasti sen, että oli Tokiosta.

        Just se Eiffeltornin näköinen rakennus hämäs mua ja vastasin siks Pariisi.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos! Itse vastasi, että viinintuotossa ykkösmaa on Ranska ja sitten vasta muistin sen Italian, kun oikea vastaus paljastui. Ja se kuva Tokiosta näytti niin Pariisilta, että vastasin Pariisi ja pieleen meni.

        Muistin että Eiffelin ympärys on sellainen steriili missä voi kävellä niin suljin sen pois. Katsoin että siellä oli puita/metsiä keskellä kaupunkialuetta niin yhdistin sen siksi Tokioon. Japanissa on noita viheralueita kaupungeissa. Samaan aikaan ikivanhaa kulttuuria mutta myös huippumoderneja juttuja. Pitäisi käydä siellä joskus. U-Seelanti, Japani, Mongolia, Kazakstan, Romania, Unkari ja Tsekki voisivat olla itselleni mielenkiintoisia matkakohteita. En ole käynyt juuri missään ulkomailla. USA:n voin silti mainita kun olin joskus siellä lomalla. Pilvenpiirtäjät saavat etäisyydet näyttämään lyhyemmiltä kuin ne oikeasti ovat kun siellä kulkee kaduilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistin että Eiffelin ympärys on sellainen steriili missä voi kävellä niin suljin sen pois. Katsoin että siellä oli puita/metsiä keskellä kaupunkialuetta niin yhdistin sen siksi Tokioon. Japanissa on noita viheralueita kaupungeissa. Samaan aikaan ikivanhaa kulttuuria mutta myös huippumoderneja juttuja. Pitäisi käydä siellä joskus. U-Seelanti, Japani, Mongolia, Kazakstan, Romania, Unkari ja Tsekki voisivat olla itselleni mielenkiintoisia matkakohteita. En ole käynyt juuri missään ulkomailla. USA:n voin silti mainita kun olin joskus siellä lomalla. Pilvenpiirtäjät saavat etäisyydet näyttämään lyhyemmiltä kuin ne oikeasti ovat kun siellä kulkee kaduilla.

        USA on siitä hyvä matkakohde, että se on niin monipuolinen, eri osavaltiot poikkeavat toisistaan kuin yö ja päivä. Itse olen käynyt vain kolmessa osavaltiossa, Kaliforniassa, Arizonassa ja Nevadassa. Erikoisinta oli vierailla ekaa kertaa Los Angelesissa itsenäisyyspäivänä - oli aavemainen tunnelma, kun miljoonakaupungissa ei oman kielikurssiryhmämme lisäksi näkynyt käytännössä ketään muuta :D


    • Anonyymi

      7/13 oikein. Tuntui siltä että puolessa välissä ja etenkin loppua kohden tuon testin taso vaikeutui huomattavasti. Kolmea vaihtoehtoa tarjottiin aina joten olisikohan saanut 4 oikein valitsemalla aina vain tietyn vaihtoehdon silleen systemaattisesti 😆? 33 % mahdollisuus veikata oikein kuitenkin. Osa kysymyksistä oli sellaisia että se oli aivan kuin lanttia olisi heittänyt.

      • Hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Kysymys ennen vastausta on yleistä, eli vastaa missä sijaitsee: Archanis?

      • En kyllä tiedä, nimen perusteella varmaan jossain Kreikassa tai muussa antiikin valtakunnassa, vaikka Persiassa tai Assyriassa.


    • Anonyymi

      Tulokseni 3/12. Nauratti kun ei edes arvaamalla mennyt oikein.

      • No yritystä sentään oli =)


    • Anonyymi

      Itseasiassa, niin kun tehnyt noita omaa sellaista mini-galaxi-juttuokin niin huvittavia nimiä joku...Khito-mer... joku Klingon-kielinen planeetan nimi jostain Star Trek -jutusta.

      Mutta niin juttelinkin veljen kanssa että ei tosiaan, samaa mieltä kanssani oli että noita jotain Klingon-nimiä sotkea, vain normaalia amerikanenglantia nimiin noihin, juttuihin, eikä ruotsin äjä34h523h4ä23 -kieltäkään, mitähän tuokin tarkoittaa, tuo on puhdasta ruotsinkieltä.

    • 2/13 aina se oli just sitten se toinen mitä mä ajattelin eikä se mitä mä vastasin.😂. Oltais ihan yhtä eksyksissä.😀.

      • Sama tulos kuin mulla. Mitenkä taas sattuikaan =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sama tulos kuin mulla. Mitenkä taas sattuikaan =D

        En mä kans oikein ymmärrä miten ja tää on melkein enemmän sääntö kuin poikkeus.😀. Ja ihan rehellisesti mä kyllä odotin iteltäni paljon parempaa tulosta mutta kun ei niin ei. Tosin se on sitten se kiva ja mukava puoli että ollaan taas samiksia ja että meillä on niin paljon yhteistä näissä.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä kans oikein ymmärrä miten ja tää on melkein enemmän sääntö kuin poikkeus.😀. Ja ihan rehellisesti mä kyllä odotin iteltäni paljon parempaa tulosta mutta kun ei niin ei. Tosin se on sitten se kiva ja mukava puoli että ollaan taas samiksia ja että meillä on niin paljon yhteistä näissä.😊.

        "Tosin se on sitten se kiva ja mukava puoli että ollaan taas samiksia ja että meillä on niin paljon yhteistä näissä."

        Menkää treffeille?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä kans oikein ymmärrä miten ja tää on melkein enemmän sääntö kuin poikkeus.😀. Ja ihan rehellisesti mä kyllä odotin iteltäni paljon parempaa tulosta mutta kun ei niin ei. Tosin se on sitten se kiva ja mukava puoli että ollaan taas samiksia ja että meillä on niin paljon yhteistä näissä.😊.

        No joo, kyllä määkin odotin iteltäni enemmän tossa visassa, mutta meni sitten niin kuin meni.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No joo, kyllä määkin odotin iteltäni enemmän tossa visassa, mutta meni sitten niin kuin meni.

        Jees välillä näin ei kai sitä aina voi onnistuakaan ja välillä on mentävä myös ihan penkinallekin nää visat.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jees välillä näin ei kai sitä aina voi onnistuakaan ja välillä on mentävä myös ihan penkinallekin nää visat.🙂.

        Jep, aina ei voi voittaa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep, aina ei voi voittaa.

        Ei voi ei...ei edes joka kerta.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei voi ei...ei edes joka kerta.😀.

        Näin on.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Näin on.

        Mitäs te nyt jäitte jankkaamaan samaa asiaa? Eikö tuo tullut jo ekassa tai viimeistään tokassa viestissä selväksi?


      • Jep. Tää samanlainen kommentti poistui tässä illan aikana. Olit laittanu vastaukseks siihen mun kommenttiin mihin olin linkittänyt sen Rölli-peikon Omituisten otusten kerho -kappaleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs te nyt jäitte jankkaamaan samaa asiaa? Eikö tuo tullut jo ekassa tai viimeistään tokassa viestissä selväksi?

        Jankataan mitä jankataan. Se on meidän oma asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs te nyt jäitte jankkaamaan samaa asiaa? Eikö tuo tullut jo ekassa tai viimeistään tokassa viestissä selväksi?

        Ja mitä sitten. Mitä se sulle kuuluu mitä me keskustellaan ja miten?🤔.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Tää samanlainen kommentti poistui tässä illan aikana. Olit laittanu vastaukseks siihen mun kommenttiin mihin olin linkittänyt sen Rölli-peikon Omituisten otusten kerho -kappaleen.

        Joo se on Röllin häläpätilaulusta.😊. https://youtu.be/vXENF0M5MxI?feature=shared


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo se on Röllin häläpätilaulusta.😊. https://youtu.be/vXENF0M5MxI?feature=shared

        Mä kutsuin lapsena Rölliä "Tilititapiksi" :D Tai jotain sensuuntaista, sen mukaan mitä se lauloi siinä laulussa, eikö se justiinsa "Tilititappi" ollut tai sitten muistini pettää?



      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä kutsuin lapsena Rölliä "Tilititapiksi" :D Tai jotain sensuuntaista, sen mukaan mitä se lauloi siinä laulussa, eikö se justiinsa "Tilititappi" ollut tai sitten muistini pettää?

        Oli juu tilipitappitippitappi tilipitappi....😊.https://youtu.be/zeZ4jZZJrnA?si=JNDXHRm1PZJ2UWPB



      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja tähän jotain täytelauseita. Tilipitappi tippitappi too.

        On muuten hyvä biisi.😀. Häpäti hää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On muuten hyvä biisi.😀. Häpäti hää.🙂.

        No ihan jees =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Näin se menee =D =D

        Unohtu Rölli ihan täysin sillon kun mietittiin niitä täytematskuja ja Rölliltähän niitä löytyy vaikka millä mitalla.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Unohtu Rölli ihan täysin sillon kun mietittiin niitä täytematskuja ja Rölliltähän niitä löytyy vaikka millä mitalla.😃.

        Mää en muista kuin ton tilipitappi ja häläpätihällää ja omituisten otusten kerho.





      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Muistatko sä Tohtori Sykerön?😀. https://youtu.be/qjzv5WUYVis?si=iii2AtlfF_i9tnNg

        Mites Alfred J. Kwak? Tai Matka maailman ympäri (se missä Phileas Fogg oli leijona ja Passepartout ja prinsessa kissoja)?

        (sori, täältä sivusta huudellen ja teidän keskusteluun röyhkeästi puuttuen :D )


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mites Alfred J. Kwak? Tai Matka maailman ympäri (se missä Phileas Fogg oli leijona ja Passepartout ja prinsessa kissoja)?

        (sori, täältä sivusta huudellen ja teidän keskusteluun röyhkeästi puuttuen :D )

        Ei kun siis... Ei tietenkään Matka maailman ympäri vaan Maailman ympäri 80 päivässä!


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mites Alfred J. Kwak? Tai Matka maailman ympäri (se missä Phileas Fogg oli leijona ja Passepartout ja prinsessa kissoja)?

        (sori, täältä sivusta huudellen ja teidän keskusteluun röyhkeästi puuttuen :D )

        Ei haittaa, jos puutut =) Muistanpa nuokin hyvin ja myös Nils Holgersonin seikkailutkin. Tuli lapsena katottua noita kaikkia.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Ei kun siis... Ei tietenkään Matka maailman ympäri vaan Maailman ympäri 80 päivässä!

        Mää tajusin kyllä mistä oli kysymys, kun luettelit henkilöhahmoja.



      • Norppa83 kirjoitti:

        Muistanpa hyvinkin. Oli yks mun lempisarja, kun olin tarhaikäinen tai jotain sinnepäin.

        Juu kappas kummaa oli munkin lemppareita.😀. Niin kuin Peukaloinen ja Tao taokin ainakin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu kappas kummaa oli munkin lemppareita.😀. Niin kuin Peukaloinen ja Tao taokin ainakin.🙂.

        Tao Taoakin tuli katottua ja sitten myös Turtlesia, Varjo-Ankkaa, Ankronikkaa, Tikun ja Takun pelastuspartiota.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mites Alfred J. Kwak? Tai Matka maailman ympäri (se missä Phileas Fogg oli leijona ja Passepartout ja prinsessa kissoja)?

        (sori, täältä sivusta huudellen ja teidän keskusteluun röyhkeästi puuttuen :D )

        Joo Matka maailmanympäri oli lemppareita kanssa ja muistan Alfred.J.Kwakinkin.😃. Ei haittaa mitään mukaan mahtuu kyllä varmasti.🙂.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Ei kun siis... Ei tietenkään Matka maailman ympäri vaan Maailman ympäri 80 päivässä!

        No niin tietysti harhautit mutkin.😄.



      • Norppa83 kirjoitti:

        Tao Taoakin tuli katottua ja sitten myös Turtlesia, Varjo-Ankkaa, Ankronikkaa, Tikun ja Takun pelastuspartiota.

        Joo kaikkia noita myös...me on katottu melkein täsmälleen samoja lastenohjelmiakin.😊. Tai kai vissiin aika paljon kyllä muutkin suurinpiirtein samaan ikäryhmään kuuluvat tosin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kaikkia noita myös...me on katottu melkein täsmälleen samoja lastenohjelmiakin.😊. Tai kai vissiin aika paljon kyllä muutkin suurinpiirtein samaan ikäryhmään kuuluvat tosin.🙂.

        Muuten aika samoja katselin itsekin, mutta Turtlesin sijaan katsoin Prätkähiiriä.




      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Muuten aika samoja katselin itsekin, mutta Turtlesin sijaan katsoin Prätkähiiriä.

        Tuttuja nekin kyllä on.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, toi on tullu katottua Youtubesta. Nykyään ei varmaan sais näyttää tollasta, mutta ennen saattoi mainoksissakin olla vähän kaksimielisyyksiä.

        Tässä Tupla-mainos kasarilta tai ysäriltä:
        https://www.youtube.com/watch?v=0UXyllAxCt8

        Juu mä muistan ton mainoksen eikä se tosiaan mitenkään ihmeellinen ollu.😀. Mutta ei menis tosiaan kumpikaan läpi enään nykyään.🙂.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Muuten aika samoja katselin itsekin, mutta Turtlesin sijaan katsoin Prätkähiiriä.

        Muistan Prätkähiiret, mutta en itse katsonut niitä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu mä muistan ton mainoksen eikä se tosiaan mitenkään ihmeellinen ollu.😀. Mutta ei menis tosiaan kumpikaan läpi enään nykyään.🙂.

        Ei menis, vaikka nykyään paljon kaikenlaista näytetäänkin televisiossa, esim. tosi-tv -ohjelmissa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Että ihan Jack Danielsia. On tainnut Rölli ottaa mallia rockstaroista =D =D

        Joo ihan selkeesti...ja onhan se musikaalinen rölli kun lauleskelee paljon.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kaikkia noita myös...me on katottu melkein täsmälleen samoja lastenohjelmiakin.😊. Tai kai vissiin aika paljon kyllä muutkin suurinpiirtein samaan ikäryhmään kuuluvat tosin.🙂.

        Joo, monet suurinpiirtein saman ikäluokan ihmiset on katellu lapsina noita ohjelmia eli 1970-ja 80 -luvuilla syntyneet.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ihan selkeesti...ja onhan se musikaalinen rölli kun lauleskelee paljon.😁.

        Jep. Röllimetsän oma rockstara.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei menis, vaikka nykyään paljon kaikenlaista näytetäänkin televisiossa, esim. tosi-tv -ohjelmissa.

        Jep...mutta se on mukamas jotenkin eri juttu olevinaan muka ilmeisesti.😁.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei menis, vaikka nykyään paljon kaikenlaista näytetäänkin televisiossa, esim. tosi-tv -ohjelmissa.

        Ja väkivaltaa voi näyttää kyllä mutta auta armias jos naisen nänni vilahtaa jossain.😀. Ja sitte joissain ohjelmissa se ja vaikka koko alastomuuskin taas onkin kummasti ihan ok kunhan ne kuvataan vaan jotenkin erilaisessa asia yhteydessä. Typerää mun mielestä.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, monet suurinpiirtein saman ikäluokan ihmiset on katellu lapsina noita ohjelmia eli 1970-ja 80 -luvuilla syntyneet.

        Juup...aikalailla vähän vuosikymmenenvaihteen molemmin puolin syntyneet.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Röllimetsän oma rockstara.

        Kyllä...oikee superstara ja röllineitojen rockjumala.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...mutta se on mukamas jotenkin eri juttu olevinaan muka ilmeisesti.😁.

        Joo, vaikka nykyaikaisissa ohjelmissa voidaan välillä näyttää asioita ihan suoraankin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juup...aikalailla vähän vuosikymmenenvaihteen molemmin puolin syntyneet.😀.

        Näin on. Ja nyt hilipati heijaa ja häläpäti haijaa =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...oikee superstara ja röllineitojen rockjumala.😁.

        Aivan. Röllineidot ja kaikenlaiset muut metsien neidot käy ihan kuumana =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, vaikka nykyaikaisissa ohjelmissa voidaan välillä näyttää asioita ihan suoraankin.

        Jep...ja sitten taas toisessa tilanteessa ei. Se on jotenkin niin kaksinaismoralistista.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...ja sitten taas toisessa tilanteessa ei. Se on jotenkin niin kaksinaismoralistista.🙂.

        Mää ajattelin aikaisemmin, että se on kaksinaismoralistista.


      • Anonyymi

        Tyhmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä.

        Niin mikä on "tyhmä"?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Aivan. Röllineidot ja kaikenlaiset muut metsien neidot käy ihan kuumana =D =D

        Kyllä Rölli on hyvin suosittu ja haluttu.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää ajattelin aikaisemmin, että se on kaksinaismoralistista.

        Jeps...ei sille oikeen mitään selitystälään oo.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä Rölli on hyvin suosittu ja haluttu.😀.

        Jep. Koko Röllimetsän suosituin asukki.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Koko Röllimetsän suosituin asukki.

        On helposti ja ensimmäinen röllijulkkis.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On helposti ja ensimmäinen röllijulkkis.😀.

        Kyllä vain. Ja kohta tän S24:n julkkisjuorupalstalla ihmiset kirjoittaa näppäimet sauhuten Röllin tempauksista. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kyllä vain. Ja kohta tän S24:n julkkisjuorupalstalla ihmiset kirjoittaa näppäimet sauhuten Röllin tempauksista. =D =D

        Jeps...ja Röllistä on kaikenmaailman baari ja vilautus ja suutelukuvia Seiskan lööpit ja sivut täynnä.😃.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jeps...ja Röllistä on kaikenmaailman baari ja vilautus ja suutelukuvia Seiskan lööpit ja sivut täynnä.😃.

        Ou nou, mää en kestä. Mää hajoon kohta. Siis Rölli Seiskassa. Oh my god. Siis unbelievable.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ou nou, mää en kestä. Mää hajoon kohta. Siis Rölli Seiskassa. Oh my god. Siis unbelievable.

        Oh kyllä, totta se siis niinku ihan for sure on.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oh kyllä, totta se siis niinku ihan for sure on.😄.

        Rölli Seiskassa. I can´t believe it. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Rölli Seiskassa. I can´t believe it. =D =D

        You better belive it baby. Rölli is the Man!😅.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        You better belive it baby. Rölli is the Man!😅.

        Oh, no I understand. Rölli is a superman. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oh, no I understand. Rölli is a superman. =D =D

        For sure baby... for sure he is. Super"mothafucking"Rölliman!😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        For sure baby... for sure he is. Super"mothafucking"Rölliman!😁.

        Yes, he is. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Yes, he is. =D =D

        Hahaa...can i be your Rölliman if you're my Maiden of the Forrest? I really would like that.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hahaa...can i be your Rölliman if you're my Maiden of the Forrest? I really would like that.😊.

        Oh, you want to be a Rölli? And I must be your maiden? I must think about that.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oh, you want to be a Rölli? And I must be your maiden? I must think about that.

        Yep...i think we could have so much fun in the rölliforest.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Yep...i think we could have so much fun in the rölliforest.😄.

        Certainly. You are that kind of person I probably won´t be bored.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Yep...i think we could have so much fun in the rölliforest.😄.

        You are that kind of person that I probably won´t get bored.


      • Norppa83 kirjoitti:

        You are that kind of person that I probably won´t get bored.

        Oh..you're so nice to to me again...i would enjoy your company very much. We could look for all the beautifull and wonderess things in the rölliforest. Play whit the forests animals and stroll trough fields of flowers and lie on the soft forestfloor close together and watch the billions of stars and the moon at night and fallasleep listening to the sounds of the forest.😊.


      • Norppa83
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Oh..you're so nice to to me again...i would enjoy your company very much. We could look for all the beautifull and wonderess things in the rölliforest. Play whit the forests animals and stroll trough fields of flowers and lie on the soft forestfloor close together and watch the billions of stars and the moon at night and fallasleep listening to the sounds of the forest.😊.

        It sounds wonderful =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        It sounds wonderful =)

        Yes it does and i think it would be too. I could see us Rölli and The Maiden of the Forrest dancing together hand in hand in a field in some misty morning, drinking dew from flowers when the sun rises and birds are opening there voices and starting their beautifull serenade to celebrate the happines of life.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Yes it does and i think it would be too. I could see us Rölli and The Maiden of the Forrest dancing together hand in hand in a field in some misty morning, drinking dew from flowers when the sun rises and birds are opening there voices and starting their beautifull serenade to celebrate the happines of life.😊.

        That sounds good.


    • Matkavisat on aina kivoja. 😊

      9/13

      • Hieno tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Kiitti! Näiden visojen ansiosta teen pienen nojatuolimatkan useampaan kohteeseen. Virkistävää.


    • Anonyymi

      Tee vaikka mielikuvitusmatka sitten planeetalle joka on Klingon ja jonka nimi on:
      Krios Prime

      heh jooh, joskus niin jos mielikuvituksessa on liikaa tapahtumia, eli todellisuudessa on liikaa, voi paeta todellisuutta mielikuvitukseen.

      Totuus on tarua ihmeellisempää.

    • Anonyymi

      Oikeasti itseäni kuin toivottavasti nuo tietokoneen keksimät nimet huvittavat... meinasi meni Organia vähän väärään kurkkuun eli aivoihin eli keuhkoihin eli nenään.

      Anyways let it go just by subways... well, well, hopefully olen huvittanut palstaa riittävästi joten tarjoan vielä musiikin illan alkajaiksiksi, tämä on The Beatles, ja liittyy venäjään:

      https://www.youtube.com/watch?v=nS5_EQgbuLc

    • Minä sain kaikki oikein 13/13, kun tein sen uudelleen. Muistin väärin menneet. Edeltävällä yrityksellä tuli 9/13. Minusta jotkut olivat tosivaikeita, mutta joissakin oli tietoa, miksi enemmistö meni oikein.

      • Todella hieno tulos!


    • Anonyymi

      ei vaan intergalaktinen planeettojen tietovisaus: ... kun jooh tein tuota juttua missä pyörivät planeetta-pallotkin... OK, niin intergalaktisia planeettojen nimiä...

      Prax-is

      :D

    • Anonyymi

      MUTTA niin tuo juttu voisi muodostaa Xena:sta Xexix-planeetan nimen tuo juttu, jolloin tuo onkin huvittava, ymmärtää mitä tuo voi tehdä tuo ohjelma juttuja sanoista.

    • Anonyymi

      Avaruusalus laita kohteeksi planeetta Xexix, siellä on kai hauskaa ja muista laittaa päälie "lite speed", eli pikkainen nopeus jotta ei monia vuosituhansia matka kestä, anteeksi niin sanoin "pieni nopeus" = "lite speed", tarkoitin "Light Speed"...

    • Anonyymi

      Jooh niin en täysin uppoudu avaruusjuttuihin kaikki todellisen elämän teot mitä tehtävisä on tehty... voin niin..

      Jos olisi tähtijärjestelmä jonka nimi olisi Xenix, ja sitten olisi planeettoja siellä kuten Xena-1 ja 2, sitten samassa tähtijärjestelöässä olisi myöskin planeetta Xenon, erittäin sotaisa planeetta... hehehh

      huoh...jooh, on se huvittavaakin kun Jumala on luonut ihmiselle mielikuvituksen...

    • Anonyymi

      Mitä kuuluu FunMikko?

    • Anonyymi

      ajatus juoksi nopeammin kuin kirjaimet näyttöruudullani.

      ..siis: jos tuon nimittäjän laittaisi tekemään vaikka 20000 erilaista nimeä sekunneittain, tai no kerrankin ja kaikki anonyymit ottaisivat nimimerkin tuolta niin mahtaisi Serveri ihmetellä että onpa infernaalinen määrä asiakkaita tällä palstalla.

    • Anonyymi

      Missä valtiossa sijaitsee Saksa?

    • Anonyymi

      Miksi muuten ahvenanmaan suosikkieläin on hirvi, onko siellä paljon on hirviä, eli hirvimäisiä naisia?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe