Anteeks nyt vaan mutta yrittänyt tuhansia erilaisia painon tiputtamis keinoja ja jokin vaan mättää kun paino ei liiku suuntaan miinukselle tai plussalle
Mikä hivenaine tai mikä olisi se ravintoaine mikä olisi avuksi painon tiputukseen ? onko täällä kukaan perehtynyt tällaisiin ?
Olen kokeillut atkinsista -> pointsiin ja niin tuntuu että ei enää keinot tepsi ja terveys vaan kärsii ja kohta kärsii henkinen puolikin ?
Kiittäen neuvoista !
mikä auttaa pliis ?
t.tantta
2
368
Vastaukset
Ei laihdutusta hoideta p*skamössöillä vaan liikunnalla ja terveellisellä ruualla.
- VarmaTieto
" ... yrittänyt tuhansia erilaisia painon tiputtamis keinoja ja ... "
Ei ole olemassa kuin yksi painon tiputtamiskeino. Eikä sitä tarvitse "yrittää" vaan se pitää toteuttaa. Minä paljastan nyt suuren salaisuuden:
SYÖ VÄHEMMÄN KUIN KULUTAT, NIIN LAIHDUT.
Tee lopullinen, pysyvä, koko loppuelämän kestävä ruokaremontti. Sillä siisti. Ei voisi olla helpompaa.
-VT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1843457- 191920
- 801207
- 751080
- 271075
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031- 551003
- 65930