Mies haluaa erota, mutta ei muuta pois

Anonyymi-ap

Mieheni ilmoitti pari kuukautta sitten, että haluaa erota. Hänestä suhde on jo niin nähty ja lattea. Olin toki ensin järkyttynyt, koska olemme olleet yhdessä kohta 25 vuotta. Mielestäni liitto oli tavallinen, hyvää arkea ja yhdessä tekemistä. Miehestä ei siis ilmeisesti ollut.
No, mietin tässä kun hän kuitenkin pari kuukautta sitten ilmoitti asian, mutta ei ole tehnyt asialle mitään. Minun piti täyttää avioeropaperit ja olen alkanut hänelle muuttolaatikoita kasaamaan. Omistan talon jossa asumme, joten oletukseni oli, että hän muuttaa pois. Mies ei ole tehnyt mitään asian eteen. Ilmeisesti hänelle riitti ilmoitus siitä, että haluaa erota. Mitä voin tehä, kun en kai häätääkään voi? Olen ennen kuullut juttuja siitä miten mies ilmoittaayllättäen haluavansa erota ja samantien lähtee. Tai miehistä joilla on jo toinen nainen ja muutavat heidän luo. Mutta mitä teen passiivisen miehen kanssa joka haluaa erota, mutta ilmeisesti pitää kantaa ulos?

6

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä haluaa, et asunto menee 50/50? Ei halua jäädä tyhjän päälle?

• Anonyymi

Hän on itse aikoinaan halunnut avioehdon ja asumme minun omistamassa talossa, joten en usko, että havittelee osuutta talosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on itse aikoinaan halunnut avioehdon ja asumme minun omistamassa talossa, joten en usko, että havittelee osuutta talosta.

Olet hyvässä ja siten myös määräävässä asemassa, miehesi on heikoilla. Lipsauttiko vahingossa sammakon suustaan, kun ajoi oman tilanteensa tähän, missä olette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hyvässä ja siten myös määräävässä asemassa, miehesi on heikoilla. Lipsauttiko vahingossa sammakon suustaan, kun ajoi oman tilanteensa tähän, missä olette?

Yleensä olettaisin näin puhuvan miehen olevan jo matkalla toisen naisen luo tai miettinyt omaa tulevaa yksin ja vapaana? Itse olen tällainen yksin ja vapaana ihminen, välillä miettinyt myös sitä, olisiko minusta edes avoliitossa elämään joskus?

• Anonyymi

Jos asunto on sinun, niin sitten voi ihan vsin ilmoittaa miehelle, että hänen on muutettava ja annat hänelle kohtuullisen määräajan muutolle. 3 kuukautta voisi olla kohtuullinen aika, mutta noin pitkän asumisen jälkeen ehkä jopa 6 kk. Jos ei toimi tuon määräajan sisällä, niin sitten voit hakea hänelle häädön.

• Anonyymi

Mikset voisi häätää. Tarkista ohjeet, miten laillinen häätö menee ja toimi niiden mukaan.

Miehellä voi ihan hyvin olla toinen, mutta mies haluaa välttää välivaiheen, jossa pitäisi raahata tavarat omaan kämppään välillä.

Itse asiassa tuollainenhan voisi olla monen miehen unelma. Asua avioliiton kaltaisessa järjestelyissä, mutta olla vapaa käymään vieraissa.

Saattaa myös jossain vaiheessa ilmoittaa, ettei haluakaan pois, kun rupeat ihan aikuisten oikeasti puuhaamaan hänen lähtöä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe