Mieheni ilmoitti pari kuukautta sitten, että haluaa erota. Hänestä suhde on jo niin nähty ja lattea. Olin toki ensin järkyttynyt, koska olemme olleet yhdessä kohta 25 vuotta. Mielestäni liitto oli tavallinen, hyvää arkea ja yhdessä tekemistä. Miehestä ei siis ilmeisesti ollut.
No, mietin tässä kun hän kuitenkin pari kuukautta sitten ilmoitti asian, mutta ei ole tehnyt asialle mitään. Minun piti täyttää avioeropaperit ja olen alkanut hänelle muuttolaatikoita kasaamaan. Omistan talon jossa asumme, joten oletukseni oli, että hän muuttaa pois. Mies ei ole tehnyt mitään asian eteen. Ilmeisesti hänelle riitti ilmoitus siitä, että haluaa erota. Mitä voin tehä, kun en kai häätääkään voi? Olen ennen kuullut juttuja siitä miten mies ilmoittaayllättäen haluavansa erota ja samantien lähtee. Tai miehistä joilla on jo toinen nainen ja muutavat heidän luo. Mutta mitä teen passiivisen miehen kanssa joka haluaa erota, mutta ilmeisesti pitää kantaa ulos?
Mies haluaa erota, mutta ei muuta pois
6
999
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä haluaa, et asunto menee 50/50? Ei halua jäädä tyhjän päälle?
- Anonyymi
Hän on itse aikoinaan halunnut avioehdon ja asumme minun omistamassa talossa, joten en usko, että havittelee osuutta talosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on itse aikoinaan halunnut avioehdon ja asumme minun omistamassa talossa, joten en usko, että havittelee osuutta talosta.
Olet hyvässä ja siten myös määräävässä asemassa, miehesi on heikoilla. Lipsauttiko vahingossa sammakon suustaan, kun ajoi oman tilanteensa tähän, missä olette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyvässä ja siten myös määräävässä asemassa, miehesi on heikoilla. Lipsauttiko vahingossa sammakon suustaan, kun ajoi oman tilanteensa tähän, missä olette?
Yleensä olettaisin näin puhuvan miehen olevan jo matkalla toisen naisen luo tai miettinyt omaa tulevaa yksin ja vapaana? Itse olen tällainen yksin ja vapaana ihminen, välillä miettinyt myös sitä, olisiko minusta edes avoliitossa elämään joskus?
- Anonyymi
Jos asunto on sinun, niin sitten voi ihan vsin ilmoittaa miehelle, että hänen on muutettava ja annat hänelle kohtuullisen määräajan muutolle. 3 kuukautta voisi olla kohtuullinen aika, mutta noin pitkän asumisen jälkeen ehkä jopa 6 kk. Jos ei toimi tuon määräajan sisällä, niin sitten voit hakea hänelle häädön.
- Anonyymi
Mikset voisi häätää. Tarkista ohjeet, miten laillinen häätö menee ja toimi niiden mukaan.
Miehellä voi ihan hyvin olla toinen, mutta mies haluaa välttää välivaiheen, jossa pitäisi raahata tavarat omaan kämppään välillä.
Itse asiassa tuollainenhan voisi olla monen miehen unelma. Asua avioliiton kaltaisessa järjestelyissä, mutta olla vapaa käymään vieraissa.
Saattaa myös jossain vaiheessa ilmoittaa, ettei haluakaan pois, kun rupeat ihan aikuisten oikeasti puuhaamaan hänen lähtöä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166003- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698