Päädytäänkö eroon

Anonyymi-ap

Hei,

Tilanteeni on seuraavanlainen, olemme avoivaimoni kanssa olleet yhdessä nyt noin 5 vuotta.
Olen aikoinaan kokenut kivuliaan avioeron ja siitä selvinnyt.
Lapsia on itsellänä kolme jotka on viikko-viikko systeemillä luonani ja avovaimollani niitä on yksi joka on vallan kanssamme.

Suhteemme on ajautunut nyt kriisiin.
Merkkejä on ollut jo ilmassa pitkään noin 1 vuoden verran.
Suhteen alkuaikoina puhuimme paljon ja varsinkin avovaimoni piti siitä, ja nosti suhteen tärkeitä asioita pöydälle.
Kaikki muuttui aika hetkessä ja olen ihmetellyt ja miettinyt mistä moinen muutos.
Hänestä tuli pikkuhiljaa enempi vetäytynyt, ei koske lainkaan ja ei päästä oikeen kunnolla lähelleen, puhumatta että suudeltaisiin.
Suhteessa ennen tärkeitä asioita oli nimenomaan läheisyys suudelmat.

Itse pidän koskemisesta ja läheisyydestä mielinmäärin.
Olen puhunut asioista jo pidemmän aikaan, mutta nyt viimeisten viikkojen aikana vielä enemmän.
Kerroin kasvotusten ja viestillä tunteistani ja mitä haluan ja mitä muutoksia hänessä olen huomannut. Kerroin varsinkin että tunnen ettei minusta välitetä lainkaan, tai en sitä ainakaan huomaa. Kaikki teot esim whatsuppi viestien sisältö minulle on aivan eriluokkaa kuin joskus ollut.
Ja ennen tehtiin asioita yhdessä päljon enemmän, mutta nykyään hän ei pyydä minua mihinkää ja minun mukaan lähtee harvoin esim salille jos kysyy.

Hän myös vähän avautui ja kertoi, että on miettinyt tulevaisuuttaa ja kaipaa eri asioita ehkä tulevaisuudelta, seksi ym..

Olen ollut ahdistunut tilanteesta ja pyöritellyt asioita päässäni, että mikä oikeen mättää ja eilen sitten tapahtui seuraavaa..

Olimme sohvalla katsomassa televisioo ja hän lähti vessaan.
Puhelin jäi sohvalle ja minulle heräsi jokin vaisto että katsonpa sitä. En ole siis ikinä ennen katsonut kenenkään puhelimen viestejä, koska olen ollut luottavainen.
Avasin kikin ja sieltähän paljastui jonkun miehen viestit. En niitä kun muutaman katsonut, kun tuntui pahalta.

Kun hän tuli vessasta ja aloin kyselemään viesteistä niin alkanut kuulemma vasta muutama päivä sitten ja halunnut vaan keskustelu kumppania ja tavannut hän ei sitä ole. Profiili kuvassakin mies ilman paitaa ja kuulemma myös suhteessa.

Kivenkovaa väittää ettei ole tehnyt mitään väärää, mutta sanoin että mietippä toisinpäin.
On hyvin petetty olo ja luottamus meni sirpaleiksi.

Nyt hiukan juteltu ja aikamoinen umpisolmu tuntuu olevan ja kumpikaan ei tiedä mitä oikeen haluaa.
Itse pidän tuota viesti hässäkkää todella väärältä ja vaikea anataa anteeksi, on hyvin petetty olo.
Tilanne vaan on hyvin vaikea, kun rakastan kummiskin todella paljon, vaikka aikamoisena shokkina paljastui nämä asiat.

Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksi ja mikä neuvoksi..

Terveisn Mies40v

1

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipa se lähinnä on tuo puhuminen, joka auttaa. Minusta ensimmäinen olisi ehdottaa parisuhdeterapiaa, jossa jollain muulla on ohjat eikä puhuminen mene niin helposti syyttelyksi ja väittelyksi.

      Jos toinen lähtökohtaisesti pariterapian kieltää, niin sitten peli alkaa olla pelattu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe