Tutustumisvaihe menossa

Anonyymi-ap

Tapasin työn yhteydessä miehen, jonka kanssa ensimmäisellä kohtaamisella oli todella paljon silmäpeliä, katselimme toisiamme salavihkaa ihan koko palaverin ajan ja palaverin päätyttyä minua harmitti etten päässyt jutuille hänen kanssaan. Viestittelimme myöhemmin työasioita sähköpostiryhmässä ja viimein laitoin hänelle yksityisesti sähköpostia juurikin jotain työasiaa koskien. Kahdenkeskisessä viestiketjussamme hän käytti hymiöitä ja kirjoitti muutenkin todella huomaavaisesti ja lämpimästi, tai ehkä mielikuvitukseni värittää viestien sävyä.
Toinen tapaamisemme oli varsin nopeasti ohi, taas työasioiden merkeissä, mutta tuo tapaaminen oli nopea, ehdin vaihtaa hänen kanssaan tuolloin pari sanaa työstä ja hän vaikutti hivenen hermostuneelta ja kasvotusten seisoessamme huomasin hänen varovasti vilkaisevan vartaloani myös. Ei silläkään varmaan suurempaa merkitystä ole, mutta huomasin sen kuitenkin.

Tästä jatkoimme työsähköpostien vaihtamista ja lopulta uskalsin kirjoittaa hänelle, että haluaisin tutustua häneen paremmin ja ilokseni myös hän halusi tutustua minuun! Viestittelimme varsin neutraaleista asioista ja tapasimme noin viikon viestittelyn jälkeen. Treffit olivat herttaiset, molempia jännitti ja keskustelutkin pysyivät aika neutraalilla tasolla. Tapaamisen jälkeen viestittely rentoutui ja kirjoittelimme enemmän arjestamme ym., mutta vieläkään emme ole päässeet henkilökohtaisemmalle tasolle. Itse olen aika räiskyvä ja nopeatempoinen ihminen ja helposti menen syvään päätyyn nopeasti ja aikaisempien tuttavuuksieni kanssa näin on käynytkin. Huomaan, että tässä miehessä on paljon sellaisia ominaisuuksia, mihin en ole aikaisemmissa miessuhteissani tottunut. Hän on rauhallinen ja hieman varovainen, eikä taatusti halua loukata minua millään tavalla. Hän ei lähesty minua millään tavalla seksuaalisessa mielessä, tähän olen myös tottunut miesten taholta. Se on kyllä todella virkistävää, mutta samalla aiheuttaa minussa kummallista epävarmuutta hänen todellisesta kiinnostuksestaan. Toki meillä on takana vasta yhdet treffit ja joitakin viikkoja viestittelyä, joten hidastempoisempi ei varmaan tässä ajassa ehdi vielä kovin pitkälle :)

Olenkin täällä ihan epätoivoisena siitä, että onko minulla mitään mahdollisuuksia tähän ihanaan, rauhalliseen ja huomaavaiseen mieheen, kun juttu ei tunnu etenevän, vai hätäilenkö ihan turhaan? Olen kyllä itseäni tsempannut nyt ottamaan rauhallisesti tässä asiassa sillä olen ihan hurjan ihastunut tähän mysteerimieheen, jonka kaltaista en ole koskaan aikaisemmin tavannut <3 Asumme siis eri paikkakunnilla ja molemmilla on myös lapsia edellisistä liitoista, joten emme pysty kovin tiheään tapailemaankaan.

Kuulenkin mielelläni etenkin miesten ajatuksia siitä, että onko meillä mitään mahdollisuuksia ja miten miehet näkevät tällaiset asiat.
Naisilta kuulisin mielelläni kokemuksia siitä, miten hyvin rauhallisesti alkaneet tapailut ovat edenneet.

0

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
        Ikävä
        348
        3648
      2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        19
        2378
      3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
        Ikävä
        15
        1950
      4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
        Ikävä
        14
        1645
      5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
        Hindulaisuus
        417
        1552
      6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
        Kuhmo
        39
        1497
      7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
        Maahanmuutto
        282
        1468
      8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        17
        1314
      9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
        Ikävä
        63
        1116
      10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
        Ikävä
        17
        1038
      Aihe