Mä oon nyt 33

Anonyymi-ap

Enkä väitä enää olevani 20. Aikaa minulla vielä on löytää kumppani.

13

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene sitten katselemaan sitä kumppania. Ens vuonna olet 34. Aika ei odota.

• Anonyymi

Aika kuluu ja yhtäkkiä elämä on ohi.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin se juuri on. Vasta minäkin olin 30 vuotias. Nyt tällainen paskapappa, joka vois jo kuolla pois. Ei tässä elämässä ole enää mitään järkeä.

• Anonyymi

Älä ruoki trollia.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika kauheeta. mä joudun nyt kirjottaan pikasesti tota kirjaa, että se tulis valmiiks. Just näihin aikoihin aloitin 2009, niin ois kiva kun sais valmista ennen kuolemaa. Tosin tässä on tullu materiaalia pariin muuhunkin kirjaan. Mutta kun on näitä keskitysvaikeuksia mitä nyt aina on ollut. Mutta en tosiaan haluaiskaan olla 20 vuotias. koska se esim. lapsuudessa vaikutti olevan jo tosi vanha. Ja siitä kaksikymppisyydestä tuli mieleen jo sellanen tylsä aikuisuus, vaikka omasta mielestään niin kovin nuoria olivatkin. Mä en ees muista mitä 20 vuotiaana tein, mutta vaikka 10 tai 15 v muistaa kuin eilisen päivän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ruoki trollia.

Joo ei ruokita sua.

• Anonyymi

Mä oon kunnon mies ja monen naisen unelma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon kunnon mies ja monen naisen unelma!

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Mä oon tosissani!

• Anonyymi

Ehkä mä seurustelen piankin.

• Anonyymi

33 on erikoinen ikänumero siitä syystä että Jeesus kuoli 33-vuotiaana.

• Anonyymi

Mua ei ristiinnaulita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2980
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1706
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1587
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1401
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      403
      1400
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1119
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1067
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      334
      908
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      258
      875
    Aihe