Muista aina liikenteessä monta vaaraa ompi eessä

23

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin kymmenen? vihreää näytti 11:sta? no kai sitten myöhästyin jossain kohtaa klikkauksessa sekunnin murto-osan. Pyöräkatu/kaista ihan häötkyilyn vuoksi meni väärin.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Kuinka väistät jos salaman nopeasti suoaan itseäsi kohti lähestyy Maverick panssareintorjunta ohjus suoraan tuulilasiin, ei riitä millisekunnin reaktioaika ehkä.

    • Anonyymi

      viimeiseksi muistikuvaksi elämästä jäisi rekkakuskille joku hiton panssaritorjunta-ohjuksen naama läheltä.

    • Tuloksesi: 11 / 12
      Melkein kaikki oikein! Kiinnitä jatkossa niihin tarkemmin huomiota.

      Joopa joo.. Kielletty ajosuunta meni väärin.. 🙈🤣

      • Huikeaa tulos!


    • 10/12. Sekoitin kantatien ja kehätien tunnisteet ja yhdessä kysymyksessä painoin hätäisesti kielletty ajosuunta, kun se oli ajoneuvolla ajo kielletty. No toistaiseksi olen pärjännyt liikenteessä ihan ok 😊

      Aikoinaan ajokokeen teoriaosuudessa sain 100% oikein ensimmäisellä yrittämällä. Kyllä sieltä jotain on pitänyt mieleen jäädä, vaikka siitä onkin jo yli 20 vuotta aikaa 😄

      • Hienoa!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hienoa!

        Tämä oli hauska testi, kun mukana oli aikaraja. Niinhän se usein liikenteessäkin on, että päätös pitää pystyä tekemään kohtuullisen nopeasti ja liikennemerkit on syytä kyllä tuntea, kun tuolla liikkuu. Itselläni tuskaa tekee joskus pysäköintimerkinnät. Jos niitä on viisi päällekkäin, joista pitäisi osata päätellä saako vai eikö saa parkkeerata, niin pasmat menee ihan sekaisin 😄


      • Minulla tuli siis itse asiassa sama moka, että painoin kielletty ajosuunta, kun se olikin ajoneuvolla ajo kielletty. 🙈
        Mutta onko tuo nyt niin tarkkaa..? Pääasia, että on edes jonkinmoinen käsitys siitä, ettei sinne pidä mennä, vai mitä. 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Tämä oli hauska testi, kun mukana oli aikaraja. Niinhän se usein liikenteessäkin on, että päätös pitää pystyä tekemään kohtuullisen nopeasti ja liikennemerkit on syytä kyllä tuntea, kun tuolla liikkuu. Itselläni tuskaa tekee joskus pysäköintimerkinnät. Jos niitä on viisi päällekkäin, joista pitäisi osata päätellä saako vai eikö saa parkkeerata, niin pasmat menee ihan sekaisin 😄

        Liikennemerkit on joskus hankalia. Itselläni ei ole autoa eikä ajokorttiakaan, joten mun ei tartte kaikista merkeistä niin tietää, mutta joskus mielenkiinnosta oon katellu vaikka netistä erilaisia liikennemerkkejä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minulla tuli siis itse asiassa sama moka, että painoin kielletty ajosuunta, kun se olikin ajoneuvolla ajo kielletty. 🙈
        Mutta onko tuo nyt niin tarkkaa..? Pääasia, että on edes jonkinmoinen käsitys siitä, ettei sinne pidä mennä, vai mitä. 😄

        Ajattelin samalla tavalla, että pääasia, kun tietää, ettei sinne sovi ajaa 😄

        Kerran onnistuin vieraassa kaupungissa ajamaan hetken aikaa yksisuuntaista katua väärään suuntaan, mutta puolustaudun sillä, että kyseisessä paikassa oli katutyö meneillään eikä merkit näkyneet niin selvästi 🙈 Onneksi en ehtinyt ajaa kuin n 5m ja sain pysäytettyä auton ja käännettyä ympäri. Muuta liikennettä ei ollut eli mitään vaaranpaikkaa ei ollut, mutta saan edelleen kuulla asiasta kyydissä olleilta omalta ja siskoni pojilta 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        Ajattelin samalla tavalla, että pääasia, kun tietää, ettei sinne sovi ajaa 😄

        Kerran onnistuin vieraassa kaupungissa ajamaan hetken aikaa yksisuuntaista katua väärään suuntaan, mutta puolustaudun sillä, että kyseisessä paikassa oli katutyö meneillään eikä merkit näkyneet niin selvästi 🙈 Onneksi en ehtinyt ajaa kuin n 5m ja sain pysäytettyä auton ja käännettyä ympäri. Muuta liikennettä ei ollut eli mitään vaaranpaikkaa ei ollut, mutta saan edelleen kuulla asiasta kyydissä olleilta omalta ja siskoni pojilta 😅

        Voi kuule.. Juuri torstaina kävin poikani kanssa katsomassa jääkiekkoa ja ajoin autoani parkkihalliin. - Siellä on merkitty yhdensuuntaiset ajosuunnat, mutta siinä oli ihan vähän matkan päässä tosi hyvä parkkiruutu, mihin päästäkseni minun olisi pitänyt kiertää puoli hallia.. - Ei muuta kuin perä edellä ja vilkku päällä, niin hups vaan ja olinkin peruuttanut juuri sen hyvän parkkiruudun kohdalle. 😁 Sellaista sattuu 🤷‍♀️


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi kuule.. Juuri torstaina kävin poikani kanssa katsomassa jääkiekkoa ja ajoin autoani parkkihalliin. - Siellä on merkitty yhdensuuntaiset ajosuunnat, mutta siinä oli ihan vähän matkan päässä tosi hyvä parkkiruutu, mihin päästäkseni minun olisi pitänyt kiertää puoli hallia.. - Ei muuta kuin perä edellä ja vilkku päällä, niin hups vaan ja olinkin peruuttanut juuri sen hyvän parkkiruudun kohdalle. 😁 Sellaista sattuu 🤷‍♀️

        Näppärästi ratkaistu tuokin ongelmatilanne 😂


    • Tuloksesi: 11 / 12
      Melkein kaikki oikein! Kiinnitä jatkossa niihin tarkemmin huomiota

      • Joku pihakatu päättyy meni väärin. Eipä ole moista kylttiä paljon näkynyt...


      • Erinomaista!


    • Anonyymi

      Tuloksesi: 12 / 12
      Kaikki oikein!

      Tuo kehätie oli hankala. En muista nähneeni kyseistä merkkiä täällä Helsingissä.

    • 11/12 höh...unohdin jo mikä meni väärin...no se on se kanan tai kultakalan muisti mikä loistaa taas.😀.

      • Tosi hyvä tulos! Jep, kultakalan lyhyt muisti.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos! Jep, kultakalan lyhyt muisti.

        Joo se on loistavan hyvä mutta niin valitettavan lyhyt.😀. Kultakalalle se on hyvä kun ui akvaarionsa toiseen päähän ja kääntyy niin paluumatka on taas ihan uutta maisemaa kun ei muista koskaan sitä nähneensäkään.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo se on loistavan hyvä mutta niin valitettavan lyhyt.😀. Kultakalalle se on hyvä kun ui akvaarionsa toiseen päähän ja kääntyy niin paluumatka on taas ihan uutta maisemaa kun ei muista koskaan sitä nähneensäkään.😄.

        Jep, näinpä =D =D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe