Nyt testataan tietoutta liikennemerkeistä. Kuinka monta tunnistat. Sekunttikello käy ja aikaa ei ole kuin 6 sekuntia per merkki. Onnea matkaan!
Oma tulos 6/12.
https://www.is.fi/autot/art-2000009969869.html
Muista aina liikenteessä monta vaaraa ompi eessä
23
238
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin kymmenen? vihreää näytti 11:sta? no kai sitten myöhästyin jossain kohtaa klikkauksessa sekunnin murto-osan. Pyöräkatu/kaista ihan häötkyilyn vuoksi meni väärin.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Kuinka väistät jos salaman nopeasti suoaan itseäsi kohti lähestyy Maverick panssareintorjunta ohjus suoraan tuulilasiin, ei riitä millisekunnin reaktioaika ehkä.
- Anonyymi
viimeiseksi muistikuvaksi elämästä jäisi rekkakuskille joku hiton panssaritorjunta-ohjuksen naama läheltä.
Tuloksesi: 11 / 12
Melkein kaikki oikein! Kiinnitä jatkossa niihin tarkemmin huomiota.
Joopa joo.. Kielletty ajosuunta meni väärin.. 🙈🤣10/12. Sekoitin kantatien ja kehätien tunnisteet ja yhdessä kysymyksessä painoin hätäisesti kielletty ajosuunta, kun se oli ajoneuvolla ajo kielletty. No toistaiseksi olen pärjännyt liikenteessä ihan ok 😊
Aikoinaan ajokokeen teoriaosuudessa sain 100% oikein ensimmäisellä yrittämällä. Kyllä sieltä jotain on pitänyt mieleen jäädä, vaikka siitä onkin jo yli 20 vuotta aikaa 😄Norppa83 kirjoitti:
Hienoa!
Tämä oli hauska testi, kun mukana oli aikaraja. Niinhän se usein liikenteessäkin on, että päätös pitää pystyä tekemään kohtuullisen nopeasti ja liikennemerkit on syytä kyllä tuntea, kun tuolla liikkuu. Itselläni tuskaa tekee joskus pysäköintimerkinnät. Jos niitä on viisi päällekkäin, joista pitäisi osata päätellä saako vai eikö saa parkkeerata, niin pasmat menee ihan sekaisin 😄
Minulla tuli siis itse asiassa sama moka, että painoin kielletty ajosuunta, kun se olikin ajoneuvolla ajo kielletty. 🙈
Mutta onko tuo nyt niin tarkkaa..? Pääasia, että on edes jonkinmoinen käsitys siitä, ettei sinne pidä mennä, vai mitä. 😄Aletheias kirjoitti:
Tämä oli hauska testi, kun mukana oli aikaraja. Niinhän se usein liikenteessäkin on, että päätös pitää pystyä tekemään kohtuullisen nopeasti ja liikennemerkit on syytä kyllä tuntea, kun tuolla liikkuu. Itselläni tuskaa tekee joskus pysäköintimerkinnät. Jos niitä on viisi päällekkäin, joista pitäisi osata päätellä saako vai eikö saa parkkeerata, niin pasmat menee ihan sekaisin 😄
Liikennemerkit on joskus hankalia. Itselläni ei ole autoa eikä ajokorttiakaan, joten mun ei tartte kaikista merkeistä niin tietää, mutta joskus mielenkiinnosta oon katellu vaikka netistä erilaisia liikennemerkkejä.
Xena-183 kirjoitti:
Minulla tuli siis itse asiassa sama moka, että painoin kielletty ajosuunta, kun se olikin ajoneuvolla ajo kielletty. 🙈
Mutta onko tuo nyt niin tarkkaa..? Pääasia, että on edes jonkinmoinen käsitys siitä, ettei sinne pidä mennä, vai mitä. 😄Ajattelin samalla tavalla, että pääasia, kun tietää, ettei sinne sovi ajaa 😄
Kerran onnistuin vieraassa kaupungissa ajamaan hetken aikaa yksisuuntaista katua väärään suuntaan, mutta puolustaudun sillä, että kyseisessä paikassa oli katutyö meneillään eikä merkit näkyneet niin selvästi 🙈 Onneksi en ehtinyt ajaa kuin n 5m ja sain pysäytettyä auton ja käännettyä ympäri. Muuta liikennettä ei ollut eli mitään vaaranpaikkaa ei ollut, mutta saan edelleen kuulla asiasta kyydissä olleilta omalta ja siskoni pojilta 😅Aletheias kirjoitti:
Ajattelin samalla tavalla, että pääasia, kun tietää, ettei sinne sovi ajaa 😄
Kerran onnistuin vieraassa kaupungissa ajamaan hetken aikaa yksisuuntaista katua väärään suuntaan, mutta puolustaudun sillä, että kyseisessä paikassa oli katutyö meneillään eikä merkit näkyneet niin selvästi 🙈 Onneksi en ehtinyt ajaa kuin n 5m ja sain pysäytettyä auton ja käännettyä ympäri. Muuta liikennettä ei ollut eli mitään vaaranpaikkaa ei ollut, mutta saan edelleen kuulla asiasta kyydissä olleilta omalta ja siskoni pojilta 😅Voi kuule.. Juuri torstaina kävin poikani kanssa katsomassa jääkiekkoa ja ajoin autoani parkkihalliin. - Siellä on merkitty yhdensuuntaiset ajosuunnat, mutta siinä oli ihan vähän matkan päässä tosi hyvä parkkiruutu, mihin päästäkseni minun olisi pitänyt kiertää puoli hallia.. - Ei muuta kuin perä edellä ja vilkku päällä, niin hups vaan ja olinkin peruuttanut juuri sen hyvän parkkiruudun kohdalle. 😁 Sellaista sattuu 🤷♀️
Xena-183 kirjoitti:
Voi kuule.. Juuri torstaina kävin poikani kanssa katsomassa jääkiekkoa ja ajoin autoani parkkihalliin. - Siellä on merkitty yhdensuuntaiset ajosuunnat, mutta siinä oli ihan vähän matkan päässä tosi hyvä parkkiruutu, mihin päästäkseni minun olisi pitänyt kiertää puoli hallia.. - Ei muuta kuin perä edellä ja vilkku päällä, niin hups vaan ja olinkin peruuttanut juuri sen hyvän parkkiruudun kohdalle. 😁 Sellaista sattuu 🤷♀️
Näppärästi ratkaistu tuokin ongelmatilanne 😂
Tuloksesi: 11 / 12
Melkein kaikki oikein! Kiinnitä jatkossa niihin tarkemmin huomiota- Anonyymi
Tuloksesi: 12 / 12
Kaikki oikein!
Tuo kehätie oli hankala. En muista nähneeni kyseistä merkkiä täällä Helsingissä. 11/12 höh...unohdin jo mikä meni väärin...no se on se kanan tai kultakalan muisti mikä loistaa taas.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Tosi hyvä tulos! Jep, kultakalan lyhyt muisti.
Joo se on loistavan hyvä mutta niin valitettavan lyhyt.😀. Kultakalalle se on hyvä kun ui akvaarionsa toiseen päähän ja kääntyy niin paluumatka on taas ihan uutta maisemaa kun ei muista koskaan sitä nähneensäkään.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo se on loistavan hyvä mutta niin valitettavan lyhyt.😀. Kultakalalle se on hyvä kun ui akvaarionsa toiseen päähän ja kääntyy niin paluumatka on taas ihan uutta maisemaa kun ei muista koskaan sitä nähneensäkään.😄.
Jep, näinpä =D =D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345638Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942584JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51575Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271409En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171129Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7984Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4907- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807