tyhmä-tampioita keskenään..
Älykkyyden puute on suuri ongelma nykyään Suomen yliopistojen professoreissa.
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Huhtasaari nyt sentään mikään professori ole.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18090693P
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Se kun tiedettä tehdään rahalla, niin kenen leipää syöt sen lauluja laulat.
Kuinkas monta professoria tunnet henkilökohtaisesti? Yleisin akateemisen uran halveksuja on persu, joka ei ole saanut juuri mitään itse aikaan. Eikä henkilö yleensä ymmärrä väitelleen ja professorin eroa. Yleistäen ja valitettavasti.
Professoreita on erilaisia, niin kuin ihmisiä yleensäkin. Toiset on niin teräviä, että suu tahtoo jäädä henkisesti auki kun kuuntelee. Osa on lisäksi myös sosiaalisesti lahjakkaita, osa taas asperger-piirteisiä (vaikkei piirteet diagnoosin riittäisi) ja muuten vähän omalaatuisia. Osa on voimakastahtoisia,
Olen tehnyt töitä tai ollut samassa työyhteisössä ainakin 9 proffan kanssa. 8/9 on selkeästi älykkäitä (arvaisin, että ÄO 125-150). Sosiaalisesti selkeästi lahjakkaita on enemmän kuin valtaväestössä 6/9. Loput onkin sitten enemmän tai vähemmän erikoisia, hankalia ja ihmissuhteet ei ole suurin vahvuus.Hyviä kirjoittajia ja hyviä esiintyjiä on paljon paljon enemmän kuin duunareissa 8/9.Jossain näin referoinnin tutimukseen, jossa proffien keskimääräinen ÄO olisi 135. Tekee ätmeillä tiukkaa samaan.
Se se on vaikeaa, kun itse on niin tahnalatva, ettei oikeasti tajua mistä toiset puhuvat, niin fiksuintahan on leimata ne toiset tyhmiksi.
- Anonyymi
Citrinella niin tuo ohjelmakoodini teki sinustakin supersankari-nimen olikohan se Citriman tai joain....
Mutta niin kun tuo haaveilija39.... oikeasti voisin kertoa juttuja illallisella kkk-juttuja hänelle jotain jänniäkin juttuja mutta niin muutenkin olen ehkä kiinnostunut haaveilijasta, mutta todella hassua joku pieni kuva. - Anonyymi
en viitsisi paqinaqa nappulaaa jotta tuokin nimittelilä-ohjelmaqni tekisi uusi ahyvittavia uusia nimiä....
- Anonyymi
eli siis jos painan nappulaa tietokoneessa käytnnistää c-kääntäjän ja heti t6ekee uusia nimiä.... en halua koska on aika hyvä ja sitten tekee huvittavuuksia.
- Anonyymi
Kaikenlaisia tutkimuksia.
https://youtu.be/d2cIXwmjszw?si=kj8x3mgyeNOsx2eb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815