Älykkyyden puute on suuri ongelma nykyään Suomen yliopistojen professoreissa.

Anonyymi-ap

tyhmä-tampioita keskenään..

10

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei Huhtasaari nyt sentään mikään professori ole.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­N­­­y­m­f­­o­­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18090693P

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Se kun tiedettä tehdään rahalla, niin kenen leipää syöt sen lauluja laulat.

• Kuinkas monta professoria tunnet henkilökohtaisesti? Yleisin akateemisen uran halveksuja on persu, joka ei ole saanut juuri mitään itse aikaan. Eikä henkilö yleensä ymmärrä väitelleen ja professorin eroa. Yleistäen ja valitettavasti.

Professoreita on erilaisia, niin kuin ihmisiä yleensäkin. Toiset on niin teräviä, että suu tahtoo jäädä henkisesti auki kun kuuntelee. Osa on lisäksi myös sosiaalisesti lahjakkaita, osa taas asperger-piirteisiä (vaikkei piirteet diagnoosin riittäisi) ja muuten vähän omalaatuisia. Osa on voimakastahtoisia,

Olen tehnyt töitä tai ollut samassa työyhteisössä ainakin 9 proffan kanssa. 8/9 on selkeästi älykkäitä (arvaisin, että ÄO 125-150). Sosiaalisesti selkeästi lahjakkaita on enemmän kuin valtaväestössä 6/9. Loput onkin sitten enemmän tai vähemmän erikoisia, hankalia ja ihmissuhteet ei ole suurin vahvuus.Hyviä kirjoittajia ja hyviä esiintyjiä on paljon paljon enemmän kuin duunareissa 8/9.

• Jossain näin referoinnin tutimukseen, jossa proffien keskimääräinen ÄO olisi 135. Tekee ätmeillä tiukkaa samaan.

• Se se on vaikeaa, kun itse on niin tahnalatva, ettei oikeasti tajua mistä toiset puhuvat, niin fiksuintahan on leimata ne toiset tyhmiksi.

• Anonyymi

Citrinella niin tuo ohjelmakoodini teki sinustakin supersankari-nimen olikohan se Citriman tai joain....

Mutta niin kun tuo haaveilija39.... oikeasti voisin kertoa juttuja illallisella kkk-juttuja hänelle jotain jänniäkin juttuja mutta niin muutenkin olen ehkä kiinnostunut haaveilijasta, mutta todella hassua joku pieni kuva.

• Anonyymi

en viitsisi paqinaqa nappulaaa jotta tuokin nimittelilä-ohjelmaqni tekisi uusi ahyvittavia uusia nimiä....

• Anonyymi

eli siis jos painan nappulaa tietokoneessa käytnnistää c-kääntäjän ja heti t6ekee uusia nimiä.... en halua koska on aika hyvä ja sitten tekee huvittavuuksia.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe