Joko ryssien partisaanit liikkuvat Seinäjoella vai onko omia vihervassareita?
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/sein%C3%A4joen-aseman-sivuraiteella-olevaa-junakalustoa-sabotoidaan-j%C3%A4lleen-yksi-tuhopolttoyritys
Sabotaasi-iskujen sarja Seinäjoen ratapihalla
14
305
Vastaukset
- Anonyymi
No varmaan joo kun vanhoja romuja kakarat yrittää polttaa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18090721Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuulin että ilmajokiset asialla.
- Anonyymi
Seinäjokisten kullannuput kokeilee tulitikkuja
- Anonyymi
Aloittaja on kattonu liikaa televisiota tai juonu kiljua liikaa. eikös siä ratapihalla koko ajan liiku niitä kosseja pahanteos,ihan paikallisia. harmi vaan kun aina jotakin sattuu sitte onneksi ei oo kovin usein sattunu
- Anonyymi
Vahva epäilys, että kommunistit Arhinmäki ja Andersson siellä hiippailee pahoja tehden.
- Anonyymi
Pojat-on-poikia hokema.
Kun elämä ei kanna, kokevat alle kolmekymppiset miehet. Esimerkiksi nuorista miehistä joka neljäs kertoo hyväksyvänsä ilkivallan sekä väkivallan käytön ”joissain tapauksissa” omien tavoitteiden ajamisessa. No, voi. Jonkun kullanmuruja nämäkin. Hyvin näkynyt tämä ongelma Seinäjoella jo pidemmän aikaa.- Anonyymi
Muita katkerampi ikäluokka.
- Anonyymi
Taitaa persuporukassa olla enemmän epäkuranttia porukkaa kuin vasliittolaisissa?
Sivarit penttihirvonen, Jussi, Niikko ja ano esim
Vituttaako peräkammaristeja kun pensa ei olekaan halpaa vaikka on porvarihallitus?- Anonyymi
Kyllä äärivasemmisto on terroristeja täynnä.
- Anonyymi
Itse asiassa, bensa oli tänään tankatessa edullista, siis niin edullista, kun se nyt Sannan tuhotöiden jälkeen vaan voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äärivasemmisto on terroristeja täynnä.
Sitä parempaa terrorismia.
- Anonyymi
Todennäköisesti elokapina asialla.
- Anonyymi
Jättäs nyt ainakin ne sähkölangat rauhaan, siinä kun tuloo tekijä itse sabotoiduksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623