Kuka edesmennyt kala kehoitti syömään silakkaa, koska se on halpaa?
Ensimmäinen ja ainoa vihje:
-minä juon nyt kahvia.
Eikä sitten googleteta.
Paha kysymys nuoremmalle polvelle
26
235
Vastaukset
- Anonyymi
pojasta sukupolvci paranee, tytöstä polci huononee..
- Anonyymi
Sulla taitaa huonota jokin ,,,, ceeeceee joo..
- Anonyymi
Muumiot muistaa 😁
xLiner - Anonyymi
Kuuluukohan tuokin aloittelija johonkin Hizbollahg-järjeswtöön...
- Anonyymi
parrasta tunnistaa arvaten arabin ja isis sekä hizbollah jäsenyydet
- Anonyymi
Vastauksia luettua ei tarvitse enää ihmetellä sitä, että pisa testien tulokset aina vain huononee.
- Anonyymi
hyvittava juttukin tuo kun jos painan hiirllläkin yhtä nappia niin tuokoodi tekisai taas uusia jotain nimiä, huvittaviakin... oikeasti pelottaa vähän itseäkin mitä se tietokone keksisi nimiä...
- Anonyymi
Älä hyvä mies kirjoittele tänne arvoituksia mitä jonnet ei muista, alkaa sekoilu
- Anonyymi
Toinen paha on lontoon kirjoitus
Vastaus on harjus tai sitten se toinen (***keri) ja niin paljon on virrannut vettä Vantaanjoessa että silakka usein ei ole erityisen halpaa.
- Anonyymi
Juu ei ole enään. Eikä sitä kohta edes saa mistään, kun kiintiöt supistui. Tai no jos itse pyydystää.
- Anonyymi
Vastarannan kiiski?
- Anonyymi
Kumpi9 polvesi on nuorempi eli kumpi jalka pullah ensi esille kun synnyit
? - Anonyymi
pitääkö sinultpoistse toinen polvi joyttataevitse mieiä mikä polvi?
- Anonyymi
"Minä juon nyt kahvia". Sen sanoi Harri Holkeri. Ilmeisesti kehotti sitten syömään silakkaakin, sitä en tiennyt.
- Anonyymi
SMPn kansanedustaja, taisi parhaimmillaan päästä jopa ministeriksikin? Savonmualta kotoisin?
- Anonyymi
Montako polveaja jalkaa pystys poistamaan sekunnissa itseltäsi?
- Anonyymi
montako silmää pystyt puikkimaan pois itseltäsi sekunnissa jotta en näe entä jos korviisikin puikit leikkuuveistä, kokeile kuin marathoni9.
- Anonyymi
miehen merkki on jalaton metsuri pitää olla munaa mottorisahoida jalattomana..
- Anonyymi
kyllähän jalaton mieskin kävelee ellei aivan pippelitön metsuri ole
- Anonyymi
isovanhempiesi hauta on nollan euron arvoinen kakin iloissanen sen päälle jos näen...
- Anonyymi
Miksi aloittajan sukua halveksitaan?
- Anonyymi
Harri Holgeri kuulemma, suorassa TV ohjelmassa, joskus vuonna 69-72, kun hänelle esitettiin kysymys, mihin ei halunnut vastata! Noin mun Emo muisteli tapahtuneen.
Itselläni ei ole muistikuvaa, kun mua ei silloin oltu vielä suunniteltukaan!
Ei muuten kielletty kysymästä vanhemmiltaan, joten vastaukseni on ilmeisesti hyväksyttävä! Olen muuten kuullut tuon kysymyksen ennenkin, en vaan muistanut enää; kuka niin oli sanonut! Ilmeisesti mullakin on iän tuomaa muistamattomuutta.
trollikka- Anonyymi
Kuuklasin, koska vuosiluku oli mielestäni väärin - mulla kun on muistikuva tuosta töksäytyksestä syntyneestä hulabaloista - vuosi oli -90.
xLiner
- Anonyymi
vanhetessa tyhmyys tiivistyy
- Anonyymi
mitä vanhempi sitä tyhmempi ihminen on on kyllä totta koska kun teknologiakin kehittyy niin huimaa vauhtia..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453