Okei tämä voi kuulostaa kauhealta mutta on se nyt pakko kysyä. Miten voin sanoa hyvälle ystävälleni etten tahdo jatkaa ystävyyttä tämän kanssa enään. ( tämä ystävä ei varsinaisesti ole tehnyt mitään väärää)Olen siis yläkoulussa ja ja ajattelin että sen loputtua voisin sanoa hänelle suurinpiirtein että *kiitos kaikesta mutta minusta tuntuu että on meille kummallekin parempi jos jatkamme elämää erikseen* mutta sinne asti odottaminen tuntuu liian vaikealta mutta toisaalta olen liian nössö sanomaan sitä yhtään sen aikaisemin kaan. Enkä todellakaan kaipaa mitään ylimääräistä draamaa elämääni tai hänen elämäänsä. Tännekin kirjoittaminen tuntuu samaan aikaan niin vapauttavasta ja samalla niin lapselliselta. Mutta ehkä vain tarvitsin jonkin paikan mihin purkaa tämän ja nyt löysin sen loll. Otan silti vinkkejä ilomielin vastaan.
Miten sanoa ystävälle etten halua häntä enään elänääni
6
394
Vastaukset
- Anonyymi
On liian julmaa töräyttää jäitä toisen hattuun noin törkeällä tavalla.
Paljon parempi olisi jos ottaisit hänet huomioon kun olet muiden kamujesi kanssa. Sieltä hän saisi uusia ystäviä eikä tarvitsisi olla vain sinun ystävyydestä riippuvainen.
Ellei tuo ystävä ole tehnyt mitään harmia sinulle, viettäkää vain aikaa porukalla muidenkin kanssa.
Tulet huomaamaan ettei ystäviä koskaan ole liikaa. Ystäviä jotka haluavat olla kanssasi ja jotka eivä tuota sinulle pahaa mieltä eikä sydänsurua.
Ystävät eivät ole kertakäyttötavaraa. Muista se.
"nössöydellä" ei ole tämän kanssa mitään tekemistä! Käyttäytyisit halpanmaisesti jos kohtelisit ystävääsi ilkeästi.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jos et jonkun kanssa halua pitää yhteyttä sulla on oikeus katkaista ystävyys. Elämä jatkuu ja on hänellä varmaan muutakin ystäviä välillä pitää ja saa ajatella itseäänkin.
- Anonyymi
Tarkoitatko -välillä pitää ja saa ajatella itseään- että toisen ajattelevan ihmisen voi heittää yli laidan noin vain.
Tuossa -välillä pitää ja saa ajatella itseään- tekee hallaa enemmän itselleen kuin toiselle. Toinen tulee saamaan enemmä ystäviä jotka arvostavat ja kunnioittavat häntä, siis todellisia ystäviä.
-välillä pitää ja saa ajatella itseään- ajattelutyylin ihmiset ovat juuri noita pintaliitäjia jotka lopuksi aina jäävät yksin koska -välillä pitää ja saa ajatella itseään- toiminta ruokkii itsekeskeisyyteen ja muidenkin huomaamaan alaarvoiseen käytökseen.
Varsinkaann kun toinen ei ole antanut mitään aihetta ystävyyden lopettamiseen. Ei ilkeyttä, ei huonoa käytostä, ei mitään negatiivista. Vain olemalla oma luotettava kamu.
- Anonyymi
Tarviiko sanoa mitään? Jätä pois kaikenlainen yhteydenpito vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191612
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653