Tiistain YleistietoVisa - Kun naristiin, että on liian helppoja, niin antaapa palaa

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009858120.html

Meni taas kuten tavallista. Ne missä mietin että tämä vai tuo, niin valitsin väärin. No ei nekään valinnat oikein tehtyinä olisi tulosta pahemmin pelastaneet, mutta olisi ollut vähän siedettävämmät numerot 😂

Sait monta oikein ja osoitit aika hyvää yleissivistystä!

Vastasit oikein 12/25 kysymykseen

50

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma tulos 18/25. Mää oon joskus tehnyt tän visan ja muistaakseni taisin laittaa tänne palstallekin. Mutta kertaus on opintojen äiti niin kuin sanotaan.

• Hieno tulos!

Voi hyvin olla, vanha tuo olikin, keräilin noita kesällä ohimennen talteen syksyä varten, silläkin uhalla että ehdit jo julkaista ne palstalla 😁

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Voi hyvin olla, vanha tuo olikin, keräilin noita kesällä ohimennen talteen syksyä varten, silläkin uhalla että ehdit jo julkaista ne palstalla 😁

Kiitos =) En muista tarkkaan laitoinko tuon visan palstalle, mutta jokin hämärä muistikuva mulla siitä on.

• Norppa83 kirjoitti:

Kiitos =) En muista tarkkaan laitoinko tuon visan palstalle, mutta jokin hämärä muistikuva mulla siitä on.

Varmaan olet ehtinyt sen laittamaan, niin ilmankos on tuttu. Mutta ei se haittaa että tulee uusinta, saavatpahan porukat menestyä visassa 😁

Varmaan olet ehtinyt sen laittamaan, niin ilmankos on tuttu. Mutta ei se haittaa että tulee uusinta, saavatpahan porukat menestyä visassa 😁

Joo, ei uusinnat haittaa, paitsi teeveessä joskus =D

• Norppa83 kirjoitti:

Joo, ei uusinnat haittaa, paitsi teeveessä joskus =D

No niitä uusintoja tulee, nääs kun ehdin niitä pitkin kesää keräillä talteen aina kun huomasin. Ja varmaan olet niistä enimmän osan jo palstalle heitellyt, mutta väliäkö tuolla 😁

No niitä uusintoja tulee, nääs kun ehdin niitä pitkin kesää keräillä talteen aina kun huomasin. Ja varmaan olet niistä enimmän osan jo palstalle heitellyt, mutta väliäkö tuolla 😁

No sitä Lontoo-visaa en ollu laittanu enkä sitä espankielivisaa. Oli joitain muitakin, joita en ollu laittanu.

Mutta ei haittaa, jos tulee samojakin. Voihan niitä tehdä uudestaankin ja aina on henkilöitä, joille sen visan tekeminen on eka kerta.

• Norppa83 kirjoitti:

Mutta ei haittaa, jos tulee samojakin. Voihan niitä tehdä uudestaankin ja aina on henkilöitä, joille sen visan tekeminen on eka kerta.

Joo, ei se haittaa jos tulee samoja uudelleen, elämä on. Ja on tosiaan nähty ennenkin, että joillekin se toinen kerta onkin ensimmäinen kerta, niin siinäkään mielessä ei haittaa.

Joo, ei se haittaa jos tulee samoja uudelleen, elämä on. Ja on tosiaan nähty ennenkin, että joillekin se toinen kerta onkin ensimmäinen kerta, niin siinäkään mielessä ei haittaa.

Juu. Laita vain niin paljon visoja kuin haluut tai jaksat.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­N­y­m­­­f­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18094237v

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Näin tänään 😄
      Sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys!
      Vastasit oikein 18 kysymykseen

• Hieno tulos!

Huomenna kun kokeilet, voi ollakin ihan eri tulos 😂

Hieno tulos!

Huomenna kun kokeilet, voi ollakin ihan eri tulos 😂

Näinhän se menee. - Ei aina voi voittaa. - Ei edes joka kerta 😉

• Anonyymi

todellakin vaikeita kysymyksiä voi olla tytöillä... kuulin en nähnyt joku moottoripyörä tyttö todellla kovaa meni noin 200kmh jotain, jonnekin meni heh äänestä kuli että menee lujaa

• Anonyymi

Teen joskus tuon testin mutta mitä sulle kuuluu?
      Minä olen osastolla.

• Jaa'a, kuuluu arkista, ei loistavaa, mutta ei nyt niin huonoakaan, harmaata, sanotaan vaikka.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jaa'a, kuuluu arkista, ei loistavaa, mutta ei nyt niin huonoakaan, harmaata, sanotaan vaikka.

Juu, olen laihtunut 13kg vaikka olen syönyt normaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, olen laihtunut 13kg vaikka olen syönyt normaalisti.

Unohdin laittaa että kotona en täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Unohdin laittaa että kotona en täällä.

Syönyt vai laihtunut kotona, ei täällä?

• Anonyymi

Syönyt vai laihtunut kotona, ei täällä?

Olen laihtunut kotona toivottavasti ei enää painoa tipu. Niin osastolla olen. Pitää alkaa nukkumaan,

• Tää on varmaan ollut jo lähiaikoina. 25/25 Tai sitten Madin hahmo ja jotain Sonckia on kyselty jossain muussa visassa.

Se joku venäläinen oli ihan arvaus. Yleensä jos tuntematon nimi, niin arvaan arkkitehti tai säveltäjä, koska niistä en tiedä juuri mitään.

Arthur Conan Doyle kuvasi Sherlock Holmesia tohtori Watson kertojana jotenkin niin, että Holmes tiesi rajallisesta aihepiiristä suunnilleen kaiken tietämisen arvoisen ja jostain taas ei mitään. Tai yritti aktiivisesti unohtaa, ettei harmaita aivosoluja tuhraudu tarpeettomaan, kuten aurinkokunnan rakenteeseen.

• Anonyymi

kun itse nukunkin mielelläni kauupungin äänissä... tosiaan kuulin että nyt tulee joku ja todella kovaa vauhtia joku niin vilaisin ikkunasta joku moottoripyörätyttö tosi kova nopeus sitten...

mutta niin jooh..

• Mahtava tulos!

Kyllä Norppa tuon on varmaan jo aiemmin linkittänyt, mutta ei haittaa. Tosin Sonckia kyseltiin jossain toisessakin visassa taannoin, mutta MADin hahmoa en muista tiedustellun. Tosin en nyt jokaista visaa bongaa, niin mistäpä minä tietäisin.

• Anonyymi

Mahtava tulos!

Kyllä Norppa tuon on varmaan jo aiemmin linkittänyt, mutta ei haittaa. Tosin Sonckia kyseltiin jossain toisessakin visassa taannoin, mutta MADin hahmoa en muista tiedustellun. Tosin en nyt jokaista visaa bongaa, niin mistäpä minä tietäisin.

Turhaan sulle asioitani kerron kun et vastaa mitään jossain vaiheessa jätän tänne kirjoittelun. En usko että sullekkaan hyväksi tänne kirjoitella sun kannattaisi mennä uskovaisten sinkku sivulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Turhaan sulle asioitani kerron kun et vastaa mitään jossain vaiheessa jätän tänne kirjoittelun. En usko että sullekkaan hyväksi tänne kirjoitella sun kannattaisi mennä uskovaisten sinkku sivulle.

No kuule, jätä vaan tänne kirjoittelu vaikka heti, se on helpointa jokaiselle sielulle. Mulla ei ole aikaa, eikä edes halua vastata jokaiseen saamaani kommenttiin, koska niitä tulee ihan vitusti. Jso haluat jotain henkilökohtaisempaa, niin sitten tökkää meiliä ja laitat sormet ristiin että jaksan edes siellä vastata. Ja jatkossa... Koita olla kuvittelematta omistavasi jonkun toisen palstaolion käyttöoikeudet, ok?

• Anonyymi

No kuule, jätä vaan tänne kirjoittelu vaikka heti, se on helpointa jokaiselle sielulle. Mulla ei ole aikaa, eikä edes halua vastata jokaiseen saamaani kommenttiin, koska niitä tulee ihan vitusti. Jso haluat jotain henkilökohtaisempaa, niin sitten tökkää meiliä ja laitat sormet ristiin että jaksan edes siellä vastata. Ja jatkossa... Koita olla kuvittelematta omistavasi jonkun toisen palstaolion käyttöoikeudet, ok?

En kuvittele omistavani tuollaista mitä kirjoitat suisittelin vain. En lähetä meiliä.
        Minun ei tule kirjoiteltua paljoa nämä muutavat viestit ovat ainoat pitkään aikaan.
        Ristiin laitan kädet ihan muista syistä ei mulle sun yhteys niin tärkeää ole.
        Täällä osastolla oli joku pää potilas.
        Ei onneksi enää ole.

• Anonyymi

No jaa. Ei mennyt kuin 11 oikein. Mutta misyä sinä tiesit, että polveni narisi!

Jk. Loppuhuipennuksena kysyisin merenpinnan tasolla olevan putkibasson viritys/resonanssitaajuutta?

Mitat ovat 90cm + 2,7m. Toimii ¼ taajuudella.

Bonuskysymyksenä harmoniset taajuudet, niiden kertautuminen ja syy?

Tosi tietäjä osaa vielä kertoa kuinka välttää niitä. Tässä visassa ei ole vihjeitä, vaihtoehtoja, eikä mutua.

>simiti<

• Kelpo tulos!

Mulla ei ole vähäisintäkään havaintoa ääniaaltojen käyttäytymisestä, ei minkäänlaista, mutta ehkä joku valveutuneempi tarttuu haasteeseen.

• Anonyymi

Kelpo tulos!

Mulla ei ole vähäisintäkään havaintoa ääniaaltojen käyttäytymisestä, ei minkäänlaista, mutta ehkä joku valveutuneempi tarttuu haasteeseen.

No joo. Anteeksi. Olin vain niin harmistunut itseeni ja en kuulemma aina saa vedota aivovammaani joka kyllä on todistettavasti tuhonnut muistini samanlaiseksi, kuin altzheimer potilailla.

Minulla se ei aktiivisesti pahene, kuten alzheimerissa. Minulla on kolauksesta johtuva fyysinen aivovamma.

Joka tapauksessa yleensä yksinkertaisuus on valttia.
        ¼ x (0,9m+2,7m) = 14,4m. Ääni etenee 330-340m/s

Taajuus taas on kuinka monesti aalto ohittaa sekunnissa tietyn pisteen.

>simiti<

• Tällä kertaa sujui paremmin kuin yleensä näissä visoissa keskimäärin, eli 19. Lehmäkysymys oli koiraihmiselle siinä mielessä helppo, että kaikki muut vaihtoehdot olivat koirarotuja. :D Jos olisi laitettu vaihtoehdoiksi muitakin lehmärotuja, en olisi sitä tiennyt ja olisi mennyt arvaukseksi.

• Hieno tulos!

Mulle ei tullut lehmäkysymystä, olen siitä katkera ikuisesti 😂

• Haastava visa. Vaikeusastetta oli riittävästi. 😄

"Sinulla vaikuttaa olevan kattava yleissivistys!

Vastasit oikein 18 kysymykseen"

• Hieno tulos!

Haastava visa on muuten espanjaksi haasta laa vista. Ja sit tää menis nukkumaan 😂

Hieno tulos!

Haastava visa on muuten espanjaksi haasta laa vista. Ja sit tää menis nukkumaan 😂

Espanjankielen taitosi on kadehdittavan täydellistä.

Kauniiita unia! 😴

• tosi.typy kirjoitti:

Espanjankielen taitosi on kadehdittavan täydellistä.

Kauniiita unia! 😴

Melko täydellistä, saateri. Yksi ´-merkki unohtui, mutta hittojako tuosta.

Melko täydellistä, saateri. Yksi ´-merkki unohtui, mutta hittojako tuosta.

"Yksi ´-merkki unohtui, mutta hittojako tuosta."

Mä olen surkea noiden ´-merkkien kanssa, vaikka perustason keskustelua pystyn espanjaksi käymäänkin. Se on tässä tämä yleinen ilmiö, että puhun paremmin kuin kirjoitan. Just ja just sen muistan, että sí kirjoitetaan ´ kanssa, koska ilman sitä se tarkoittaa ihan toista sanaa (jos). Mutta muiden sanojen kohdalla on toivotonta muistaa.

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

"Yksi ´-merkki unohtui, mutta hittojako tuosta."

Mä olen surkea noiden ´-merkkien kanssa, vaikka perustason keskustelua pystyn espanjaksi käymäänkin. Se on tässä tämä yleinen ilmiö, että puhun paremmin kuin kirjoitan. Just ja just sen muistan, että sí kirjoitetaan ´ kanssa, koska ilman sitä se tarkoittaa ihan toista sanaa (jos). Mutta muiden sanojen kohdalla on toivotonta muistaa.

Epsanian kielessä noi ´ ja ` merkit on sama kuin enkun artikkelit, ei niitä muista kuin rankalla opettelulla. Tai no enkussa on kyllä ihan hyvät muistisäännöt milloin ne tarvitaan ja milloin ei, epsaniasta en tiedä.

• Anonyymi

Vastasit oikein 12 kysymykseen.

• Kelpo tulos!

• Anonyymi

Oijoijoi, mahtavaa, tiesin kuka on Alfred J. Neuman. Oon nero.

Vastasit oikein 10 kysymykseen

• Anonyymi

Voinytvit kun menin kliksuttelemaan toisen kerran.

Saavutit erinomaisen tuloksen, yleissivistyksesi vaikuttaa erittäin kattavalta!

Vastasit oikein 25 kysymykseen

Eivitmitäpashaa.

• Kelpo tulos!

• Anonyymi kirjoitti:

Voinytvit kun menin kliksuttelemaan toisen kerran.

Saavutit erinomaisen tuloksen, yleissivistyksesi vaikuttaa erittäin kattavalta!

Vastasit oikein 25 kysymykseen

Eivitmitäpashaa.

Oliko tuo jokin yllätys? Jos tekee saman visan parin minuutin välein, niin lienee lähinnä kuvaus täysjärkisestä, että muistaa jokseenkin kaikki aiemmin kysymykset ja osaa vastata niihin oikein. Semminkin kun noissa IS:n visoissa vaihtuu max 20% kysymyksistä jokaiselle kerralla, niin ei ole kovin vaikeaa saada täysiä pisteitä. Normaaliälyiseltä se ottaa korkeintaan kolme yritystä.

• Anonyymi

Oliko tuo jokin yllätys? Jos tekee saman visan parin minuutin välein, niin lienee lähinnä kuvaus täysjärkisestä, että muistaa jokseenkin kaikki aiemmin kysymykset ja osaa vastata niihin oikein. Semminkin kun noissa IS:n visoissa vaihtuu max 20% kysymyksistä jokaiselle kerralla, niin ei ole kovin vaikeaa saada täysiä pisteitä. Normaaliälyiseltä se ottaa korkeintaan kolme yritystä.

Siitä yöllisestä hiipparista sen verran että se höpötteli vähän ihmeellisiä klo. oli äpuolo yksi yöllä ja se sanoi huomenta kysyin siltä että oletko hoitaja se sanoi ettei ole. Minä sitten sanoin että menetkö pois kun nukun. Sitten myöhemmin ajattelin että oliko se joku tuttu en tunnistanut kun huoneessa oli niin hämärää. Ajattelin että se oli joku joka erehtyi huoneesta. Sanoin pää potilaaksi koska yksi hoitaja jolle kerroin niin sanoi niin.

• Anonyymi

Vastasin oikein 10 kysymykseen meni hiukan heikosti. Vastasin testiin niin kuin lupasin,

• Kelpo tulos!

Sitten vaan seuraavien visojen pariin, niitähän kyllä Sinkuissa riittää.

• Siis voi hyvää päivää🙈 niin tässä tämän yleissivistyksen näkee😂

Vastasit oikein 10 kysymykseen.

• Kelpo tulos!

Ei ollut helpoin visa ei.

Kelpo tulos!

Ei ollut helpoin visa ei.

No ei todellakaan ollut. Mutta vaikka olisikin ollut niin silti se on sitä keskikinkertaista. 😊

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6680
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5221
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4397
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe