Missä voin käydä kasteella Jehovan todistajaksi

Anonyymi-ap

Moi!

Haluaisin kysyä että missä minä voisin käydä kasteella kun haluaisin liittyä Jehovan todistajaksi. Asun siis Kokkolassa niin missä olisi lähin paikka?

14

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä hätäillä asioiden kanssa. Ensin pitää tutkia Raamattua Jehovan todistajien kanssa ja toimia kastamattomana julistajana. Nopeimmillaan vuodessa pääsee kasteelle. On sulla aikaa sitä selvittää

    • Voi esimerkiksi hypätä järveen ja ynistä samalla raamatun jakeita. Kokkolassa myös kätevästi Peräilmamereen.

      • Anonyymi

        Perä(ilma)meri olisi hyvä paikka kasteelle. Varmaan näin talvellakin onnistuu. Onhan se vähän kylmää mutta ei tarvitse jäädä uimaan. Upotuskaste on kuitenkin Vartiotornin vaatimus, eli pää on painettava pinnan alle.


    • Anonyymi

      Pistä heti toimeksi. Jos kesällä 25 menisit kasteelle konventissa. Ainakin Helsingissä onnistuu. Ensi vuoden kokonaan voisit kartuttaa opin tuntemusta ja tutustua seurakuntaan. Jos alkuvuodesta 25 alkaisit julistajaksi ja kesällä kasteelle.

      • Anonyymi

        Mutta jos harmagedon tulee aivan pian ja ihan justiinsa, jopa jo ennen ensi kevättä, et pelastuisi harmagedonissa, jos odottaisit vuoteen 2025.
        Sinusta tulisi muiden kanssa matojen ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos harmagedon tulee aivan pian ja ihan justiinsa, jopa jo ennen ensi kevättä, et pelastuisi harmagedonissa, jos odottaisit vuoteen 2025.
        Sinusta tulisi muiden kanssa matojen ruokaa.

        Juurihän äskettäin hallintoelin ilmoitti, että ihminen voi muuttaa mielensä viime hetkellä, kun harma alkaa ja silti pelastua. Jos jokin löyhkäävä luopioateistisaatananpalvoja voi liki olemattomalla varoajalla vielä pelastua, niin eipä se Jehhuli varmaan tulipallolla heitä, vaikkei Kokkolan pojan päätä ehdittäisikään pyöräyttää raanavedellä täytetyssä lastenammeessa.


    • Anonyymi

      Et ole kypsä menemään kasteelle jos joudut kyselemään tuollaista. Siinä vaiheessa kun mennään kasteelle pitää olla jo selvät sävelet hommassa ja täysillä mukana Jehovissa.

      • Anonyymi

        Olen kuullut, että todistajat suostuvat ottamaan rahaa lahjalootiinsa myös sellaisilta, jotka eivät ole käyneet kasteella. Ei kastetta tarvita.

        Todistajat leuhkivat että vartiotorniseuralla on jo miljardiomaisuus, vaikka vartiotorni todistaa että maailmanloppu on niin pian, ettei sitä keritä tuhlaamaankaan.
        Jos et ole kastettu, saat itse päättää. Jos olet, painostetaan maksuun.

        Valtakunnansalilla ilmoitetaan rahan tarve. Lahjalootan sisältö lasketaan, sitten ilmoitetaan, paljonko vielä puuttuu. Lahkohistoria ei tunne tapausta, ettei pyydettyä summaa olisi saatu kokoon.


    • Anonyymi

      Suomi on tuhansien järvien maa.

    • Anonyymi

      Se on harhaoppi.. älä sotkeudu siihen.
      Mene uskovien luo puhumaan asioista ja Jehovan todistajan opista. Mm. Pasi Turunen on tutkinut aihetta. Soita Patmokselle ja ota yhteyttä Pasiin hän on luotettava raamatunopettaja

    • Anonyymi

      NO SIELLÄ EI OLE JÄTTEEN PUHDISTUS ALLASTA..........SINNE VAAN SUKELTAA SEKAAN.

    • Anonyymi

      Jossakin sakokaivossa.

    • Anonyymi

      Turunen on kirjoittanut kirjan vartiotorniuskonnosta.
      Todistajat eivät ole löytäneet siitä ainoatakaan virhettä.
      Jotakin arvokasta siinä kirjassa on, todistajat kiivastuvat sen puheeksi ottamisesta.
      Kirjastosta sen saa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe