Vaimo: "Mun mielestä toi sun tekemä seinä on ihan kauhee..."
Mä: "Mun mielestä se on hieno? Et sanonut mitään kun tein sitä.."
Vaimo: "No en halunnut pahottaa sun mieltä. Mutta se on ihan kauhee. "
Mä: "No just...kiva...enkä mä ees halunnut koko seinää"
Vaimo: "No nyt pahotit sit mieles...ei ois pitänyt sanoo mitään"
Mä: "No kai mä nyt pahotin, sori siitä"
Vaimo: "Ens kerralla en sit sano mitään kun kerran et kestä totuutta. "
Mä: "Ööö no en mä ihan viilipytty oo ettei nyt vähän vetäs mieltä matalaksi kun tolleen vaan yhtäkkiä kritisoidaan."
Vaimo: "Just ton takia en halua sanoo mitään noista jutuista mitkä mua ärsyttää."
Sit vaimo pitää mykkäkoulua loppupäivän. No lähdenpä baariin sit. Mitähän ihmettä mun olis nyt pitänyt sanoa. Varmaan pyytää jotakin anteeks.
Kauhee seinä
Anonyymi-ap
3
309
Vastaukset
- Anonyymi
Hakkaat seinän pois lekalla ja sanot että tee itse parempi, omilla rahoillasi, omalla vaivallasi.
- Anonyymi
Kumpikin olette yksiä kakaroita!!
Kun vaimo lähtee kauppaan tms. niin vuokraat isoimman puskutraktorin mitä rahalla saa ja jyräät koko talon maan tasalle.
Kun vaimo tulee "kotiin" sanot sille:
"kun et kerran pitänyt niin tee itse parempi"...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.104966- 772667
- 462602
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131990Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71723- 471710
- 421655
- 221646
Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171641Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71631