Hampaitten pesulle ja nukkumaan :) Huomenna kivempi päivä kun nukkuu yön yli niin jaksaa taas leikkiä :)
Nonniin aikuiset lapsoset
15
246
Vastaukset
- Anonyymi
Juuuuuri näin!
Se onkin tässä suunnitelmissa seuraavana.
- Anonyymi
Hyvää yötä sinne hehkulampulle :)
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinne hehkulampulle :)
Hehkulampulle? 💡miksi hehkulampulle hyvää yötä, eikö minulle?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hehkulampulle? 💡miksi hehkulampulle hyvää yötä, eikö minulle?
Sulle juuri ku se oot
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oletko ihan kunnossa? vaikutat harhaiselta.
Sinä ja mustasusi (nalle) pidätte tota peliänne yllä salanimillänne
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja mustasusi (nalle) pidätte tota peliänne yllä salanimillänne
Minä en pelaa mitään peliä ja tuskin Susikaan. Minulla ei ole aikaa tässä elämässä leikkiä mitään hehkulamppua. Enkä usko Sudellakaan olevan mitään tarvita esiintyä nallena, hän on susi eikä nalle.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minä en pelaa mitään peliä ja tuskin Susikaan. Minulla ei ole aikaa tässä elämässä leikkiä mitään hehkulamppua. Enkä usko Sudellakaan olevan mitään tarvita esiintyä nallena, hän on susi eikä nalle.
Mjoo saahan sitä sanoa. Totuus lienee ettet uskalla nallen raiskattua ja hakattua kertoa totuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo saahan sitä sanoa. Totuus lienee ettet uskalla nallen raiskattua ja hakattua kertoa totuutta.
Ei minua ole kukaan satuttanut.
- Anonyymi
Kas kunmaa, uudet nikit tulleet ku he "poistuivat" :)
- Anonyymi
Kaikki täällä on mahtavaa showta vain
- Anonyymi
Tiedätkö mitä yhteistä on kortsulla ja nallen kodilla?
Kummankin sisällä on muIkku :) Anonyymi kirjoitti:
Kaikki täällä on mahtavaa showta vain
Palstapsykoosi kuvaa tätä touhua paremmin😆
- Anonyymi
Et ole hauska yhtään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802191Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131888Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1261683- 1451331
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381227- 85856
- 174816
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala435737- 52602