Naked Attraction

Anonyymi-ap

Kenet palstalaisen haluaisit nähdä kyseisessä ohjelmassa?

25

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­­N­­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18096767I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

tosi-typy tosi-tv ohjelmassaq hassuaq

• Hyi hirvitys, en halua nähdä ikänaisia edes puettuna.

• Minä voisin mennä sinne.

• Anonyymi

vaatii kyllä pokkaa tvhin mennessä,

• Anonyymi

Kun on kroppa kunnossa ei mitään ongelmaa... Menisin

• En ketään. En katso ko. ohjelmaa, enkä katsoisi vaikka sinne joku palstalainen hakeutuisi ja vaikka olisin tietoinen siitä että "hei, tänään siellä esiintyy palstalainen x". Mä en muutenkaan pidä täysin alastonta miesvartaloa seksikkäimpänä. Lyhythihainen paita voisi olla, jotta näkyy hauis/käsilihakset tai vaikka ilman paitaa, mutta housut saisi mielellään pitää jalassa.

• Anonyymi

Kummiskin kyttäisit silmät loistaen ja unelmoisit saisitpa tuon palstamiehen ja kuvittelet tulis tuo palstamies ja rakastelisi sinua kunnolla ja ottais sinut omakseen ja saisit siitä iki oman miehen itsellesi ja rakkauden

• Anonyymi kirjoitti:

Kummiskin kyttäisit silmät loistaen ja unelmoisit saisitpa tuon palstamiehen ja kuvittelet tulis tuo palstamies ja rakastelisi sinua kunnolla ja ottais sinut omakseen ja saisit siitä iki oman miehen itsellesi ja rakkauden

Ai kas, terve Välis. Pitkästä aikaa...

• En myös itse katso kyseistä ohjelmaa. Eikä kyllä kiinnostaisi nähdä siinä palstalaisia.

Nainen voi kyllä keikaroiden edessäni alasti. Siinä silmä lepää. Mutta tosiaan miesten on syytä pitää ainakin ne bokserit jalassa. 😁 ellei nyt sitten ihan välttämättä halua näyttää helikopteriaan🤣

• Anonyymi

En ketään. En tajua oikein koko jutun ideaa. Pari päivää sitten oli telkkari auki kun tuo tuli jollain kanavalla, sen verran katsoin että oli h..in rumia kroppia. Siinä joku partatyyppi koetti niitä kehua persoonallisiksi tai jotain, hoikimman se kuitenki valitsi eikä sekään ollut häävi, vaatteet päällä olisivat olleet enemmän edukseen.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

mikä olisi... non-traction eli kitkarekaallinen talvirengas auto.

• Piti ihan googlettaa, että mistä nyt taas kohistaan.. 😄 Olen katsonut TV5:ltä Karjala-turnausta, mutta juuri tuota treffiohjelmaa en ole katsonut.

Itse asiassa.. tässä iässä.. en todellakaan haluaisi nähdä treffikumppaniani alasti ennen kuin olen tutustunut häneen paremmin ja tottunut siihen, miltä hänen halaamisensa (vaatteet päällä) tuntuu.

Enkä ole niin utelias palstalaisia kohtaan, että haluaisin nähdä tuolla yhtään ketään.

• Anonyymi

Meneekö tänään tasan 2-2?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö tänään tasan 2-2?

AV

Ei, kyllä Suomi kestää. 1-2 tai 2-3. 👍
        Riippuu tuleeko Sveitsi kolmanteen erään vielä yhtä vahvasti.

• Anonyymi

Viinamies olisi komea näky kun laation noustessa näkyviin tulee ensimmäisenä suonikohjuiset rimpulasääret.

• Anonyymi

vähän huvittqava juttu jos tuokin tietokonejuttu on tehnyt haaveilijasta uuden nimen Haaman, supersankari kuin Patman-pattipää

• Anonyymi

Xenan nimesä voisi tulla vaikka Testostella.... testosteroni ja stella

• Anonyymi

Tämä ällöttävä ohjelma on vartalon halveksumista.
      Kuka haluaa, että joku lukee hänen vartalostaan kaikki viat.
      Tuskin ohjelmaan kukaan muu edes tulee kuin joku kylähullu ja tirkistelijä.
      Eiköhän nuo alastomana olevat ole niitä itsensä paljastajia, jotka kyttää pusikossa
      naisia.

• Anonyymi

Joka ohjelmaan menee, häpäisee totaalisesti itsensä.

• Anonyymi

Lopettakaa tuo ohjelma.
      Se on tirskitelijöitten ohjelma.
      Kai se pitäisi jokaisen tajuta, että ei kukaan hae treffi kumppania siten, että alastomista ihmisistä haetaan, kenen sukupuoli elin on parhaimman näköinen. koska se näytetään ensin sille, joka arvostelee tätä ihmistä, miten rumat jalat sillä on.

• Anonyymi

Viinamies. Kuka muu muka.

• Anonyymi

Se ohjelma on hyvä osoitus siitä, että vain urheilijan hoikka ja kireä kroppa kestää katsetta alastomana.
      Useimmat naiset siellä ovat olleet helvetin rumia ja ällöttäviä kropaltaan. Tuota ohjelmaa kun katsoo, niin käy selväks ettei myöskään koskaa halua panna yli 40v naista. Nainen on parhaimmillaan kun ikä alkaa kakkosella.

Vanhempana ottaa sitten rahalla joku nuori sokerityttö suhteeseen ja pysyä sinkkuna vaan.
      Nelikymppisen ei kannata enää sitoutua ainakaan ikäiseensä naiseen. Seksuaalinen vetovoima vetelee siinä viimeisiään ja vaihdevuodet edessä. Hiton karua tämä on todeta ja tunnustaa.

Elämän primetime oli lopulta vitun lyhyt.
      Onneks tosiaan rahalla edes voi ostaa vielä nuorta eläkeläis vaarinakin.

• Anonyymi

Hyvä ohjelma, kaikki pressaehdokkaat vois ohjelmassa esiintyä. Kokisitte ennätys yleisö määrät kotikatsomoissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe