Vanhempi nainen nuorempi mies

Anonyymi-ap

Onko 10 vuoden ikäero liikaa? Voiko mies kiinnostua aivan vakavissaan?

11

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi. Rakkauteen ei ole käsikirjaa. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Itse olen aviossa jo 20 vuotta niin, että ikäero on 25 vuotta. Tosin toisinpäin, että mies on vanhempi. Koko tämän 20 vuoden aikana olen minä ollut se aktiivimpi, se joka liikkuu enemmän ja matkustelee paremmin. Siis minä, joka olen vanhempi. Hyvin menee, mutta menköön. Lapsiakin jo liuta.

Jos joku luulee jotain muuta, mon vain kateellinen koska ei itses onnistunut senkään vertaa.

Näin, kun kerta kysyit.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18097449c

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18097449c

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Omasta kokemuksesta sanoisin että tuo toimii vain tiettyyn ikään asti.
      Viimeistään siinä vaiheessa kun nainen täyttää 50v, niin mies alkaa etsiä nuorempaa kumppania.
      Toisinpän toimii paremmin.

• Anonyymi

Täältä saa vain epäuskoisia vastauksia. Miksi ei? Onhan näitä nähty useamminkin. Ei se ikä ole se juttu. Moni mies ei välttämättä ole ollenkaan niin pinnallinen, mitä täälläkin oikeasti väitetään. Luulisin, että jos löytää ihmisen, joka hyvä itselle, niin vanhemmiten osaa arvostaa sitä, ja jopa mukana tulevaa turvaakin. Ei kaikki ole vaan nuorempien hetken huumien perässä ollenkaan. Mies voi kokea eritasoista välittämistä vanhemmalta naiselta, ja kokea sen oikein hyväksikin. Tämä vaan omaa pohdintaa asiasta, mitä olen viereltä nähnyt ja miten tulkinnut sitä.

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus ja kyllä tosiaankin kysymys on enempi ihmistyypistä ja se ei ole niinkään iästä kiinni. Ylipäätään miehet, joille ulkonäkö on tärkeää ja jotka ovat nuoruuden perään niin he saattavat häippästä hyvinkin saman ikäisen tai jopa nuoremman naisen viereltä. Ehkä ihmisistä on tullut enempi hetken huumassa eläviä ja ihmiset jotka arvostavat jatkuvuutta ja sen tuomia asioita niin harva heistä lähtee vanhenemisen myötä litomaan, ellei nyt kyse ole useamman vuosikymmenen ikäerosta. Mutta kuten sanottua, kyse on ihmistyypistä ja jos lähdet ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa tuommoista tavoittelemaan niin siinä kerjää kyllä verta nenästä.

• Anonyymi

Ja aloittaja kysyy tätä mistä syystä?

• Anonyymi

Olisiko kenties aiheesta. Varmaan epäröi jonkun itseään nuoremman suhteen.

• Anonyymi00009

Ei se ikää katso, vaan sydäntä. T. Mies joka ihastunut yli 10v vanhempaan.

• Anonyymi00010

Kunto merkitsee lihava 50 v nainen häviää urheilulliselle 60 v ja sama toisinpäin. Ex oli 10 v nuorempi mies lapset perhe lähes 15 vuotta ja hän nyt edesmennyt. Että ei elämässä tiedä. Ikä ei merkitse varsinkaan 10 v isommat ehkä.

• Anonyymi00011

Useammalle miehelle varakas iäkkäämpi ihminen olisi lottovoittoon verrattava . Heillä arki on ns hanskassa ja ullakko kunnossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      232
      4152
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2345
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      77
      1085
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      943
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe