Nainen tarjoat torttuasi

Anonyymi-ap

Niin laittaisitko siihen 1 susette tai nam nam vanukasta 2 kermavaahtoa 3 jäätelö voi olla liian kylmää eli unohdetaan jäätelö ja mansikkahillo liian makeaa 4 onko sinulla joku hyvä ehdotus

15

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehtiin viime viikonloppuna ekat joulutortut lehtitaikinasta ja kokeiltiin toffeetäytettä.
      Ei huono 👍

      • Silloin harvoin kun olen tehnyt joulutorttuja, olen korvannut luumun mansikalla, koska en tykkää luumusta. Eksälle ainakin maistui myös se mun mansikkaversio.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Silloin harvoin kun olen tehnyt joulutorttuja, olen korvannut luumun mansikalla, koska en tykkää luumusta. Eksälle ainakin maistui myös se mun mansikkaversio.

        Mekin tyttären kanssa tykätään kokeilla erilaisia versioita torttusesongin aikana 🙂
        Pojan perhe osallistuu kahvittelutalkoisiin mielellään. 😁


      • Joulutorttuja😍 luumuhillo on tietysti paras täyte, klassikko. Vihreä kuula -täytteestä on tykkää, mutta toffeetäyte kiinnostaa. Niitä kovia toffeekarkkeja, nimi on joku Wethers tai Whethers.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joulutorttuja😍 luumuhillo on tietysti paras täyte, klassikko. Vihreä kuula -täytteestä on tykkää, mutta toffeetäyte kiinnostaa. Niitä kovia toffeekarkkeja, nimi on joku Wethers tai Whethers.

        Eli Werthers😆👍🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joulutorttuja😍 luumuhillo on tietysti paras täyte, klassikko. Vihreä kuula -täytteestä on tykkää, mutta toffeetäyte kiinnostaa. Niitä kovia toffeekarkkeja, nimi on joku Wethers tai Whethers.

        (Muistaakseni) Lidlissä on sellaista toffeen makuista paistonkestävää marmeladia. Se toimi hyvin. Tehtiin niistä tortuista vähän eri mallisia. Enemmän nelikulmaisia, missä reunat vaan nousevat vähän mutkalle ylöspäin. - Perinteisiin malleihin laitettiin vireä kuula -hilloa. - Silloin joskus kokeiltiin laittaa vihreän kuulan puolikkaita. Ne oli uunista otettaessa tietenkin ensin liian kuumia, sitten pienen hetken ihan hyviä, mutta jäähdyttyään marmeladista tuli liian sitkeää, eikä se toiminut siksi niin hyvin kun se hillomainen vihreä kuula -marmeladi.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Eli Werthers😆👍🏻

        Juu, tykkään niistä kovista toffeepastilleista, mutta en ole käyttänyt niitä karkkeja leivonnassa. En niitä pehmeämpiäkään. 🙂


    • Eikös kääretortussa ole perinteisesti kermavaahtoa ja hilloa?

      • Unelmatorttuun tietenkin toisenlainen täyte, mutta vaalean tortun sisään kannattaa kokeilla esim. rahka-kermavaahto- mariannerouhetäytettä. 👍Tai vaikka kirpeitä puutarhamarjoja 😋


      • Xena-183 kirjoitti:

        Unelmatorttuun tietenkin toisenlainen täyte, mutta vaalean tortun sisään kannattaa kokeilla esim. rahka-kermavaahto- mariannerouhetäytettä. 👍Tai vaikka kirpeitä puutarhamarjoja 😋

        Pitää joskus kokeilla tehdä. Kermavaahdon lisäksi voi laittaa vaikka mitä, vaikka jotain suklaajuttua.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Pitää joskus kokeilla tehdä. Kermavaahdon lisäksi voi laittaa vaikka mitä, vaikka jotain suklaajuttua.

        Kyllä vain. - Minusta leipominen on tosi rentouttavaa, mutta harrastustani rajoittaa liian pieni kaappipakastin ja muutenkin syöjien vähyys. 😁 On kiva kokeilla erilaisia makuyhdistelmiä ja reseptejä. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä vain. - Minusta leipominen on tosi rentouttavaa, mutta harrastustani rajoittaa liian pieni kaappipakastin ja muutenkin syöjien vähyys. 😁 On kiva kokeilla erilaisia makuyhdistelmiä ja reseptejä. 👍

        Leipominen on parasta. Itse välttelen myös kaupan piparkaukkuja, koska ne vaan yksinkertaisesti ovat mun makuun liian kovia. Kun teen niitä itse, jätän ne pinnalta osittain pehmeiksi.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Leipominen on parasta. Itse välttelen myös kaupan piparkaukkuja, koska ne vaan yksinkertaisesti ovat mun makuun liian kovia. Kun teen niitä itse, jätän ne pinnalta osittain pehmeiksi.

        Niin meilläkin leivotaan perinteisesti Itsenäisyyspäivänä paraisten piparkakut itse tehdystä taikinasta. 😋


    • Anonyymi

      Moccamousse tai vaniljapuddingia. Päälle mansikkahillolla maustettua viskattua vaniljacremeä. Vaihtoehtona pakasteprinsesskakku.

    • Anonyymi

      tuollainen voi olla hassuakin vähän että kun menee nukkumasasn ajattelee jotain naistakin sitten ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe