Kuuluisat matkakohteet

36

313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8/10 oikein. Mokasin kaksi, joista toinen olisi pitänyt tietää eli minkä kaupungin lähellä on pyramidit.

      • Mainio suoritus!


    • Onneksi olkoon! Huiman hyvä suoritus.
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      • Tosi hyvä tulos!


    • 6/10.

      Aasian kohteista useampi meni persialleen, kun en ole ikinä Aasiassa käynyt. Ranska-fanina harmittaa kuitenkin eniten Versaillesin palatsin missaaminen. Noh, Versaillesissa en ole koskaan käynyt, vaikka Ranskassa muuten jonkin verran on tullut matkustettua.

      • Mullakin Versailles meni väärin ja Egyptin pyramidien kaupunki. Minusta se ei näyttänyt Versaillesilta, sillä se on minusta isompi?


      • Kirjautumatonpalstalutka
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Mullakin Versailles meni väärin ja Egyptin pyramidien kaupunki. Minusta se ei näyttänyt Versaillesilta, sillä se on minusta isompi?

        Mä veikkasin siihen Buckinghamia, koska en ole koskaan käynyt Lontoossa enkä oikeastaan Britanniassakaan ylipäätään (jos nyt ei Gibraltaria lasketa, joka näennäisesti kuuluu UK:hon) niin en tiennyt miltä oikea Buckinghamn näyttää. Ois ollut ihan kiva, jos olisi ollut tarkkasilmäisille vaikka jokin vihje noiden vartijoiden univormussa kuten pienellä Ranskan lippu tai vaikka kadunkyltissä jotain ranskan kielellä. :D

        Ja pyramidit joo meni myös väärin, laitoin että Luxor. Mä oon aina kuullut puhuttavan vain Gizan pyramideista, mutta Gizaa ei vaihtoehdoissa ollut.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä veikkasin siihen Buckinghamia, koska en ole koskaan käynyt Lontoossa enkä oikeastaan Britanniassakaan ylipäätään (jos nyt ei Gibraltaria lasketa, joka näennäisesti kuuluu UK:hon) niin en tiennyt miltä oikea Buckinghamn näyttää. Ois ollut ihan kiva, jos olisi ollut tarkkasilmäisille vaikka jokin vihje noiden vartijoiden univormussa kuten pienellä Ranskan lippu tai vaikka kadunkyltissä jotain ranskan kielellä. :D

        Ja pyramidit joo meni myös väärin, laitoin että Luxor. Mä oon aina kuullut puhuttavan vain Gizan pyramideista, mutta Gizaa ei vaihtoehdoissa ollut.

        Jos lohduttaa minä laitoin noissa kohdissa samat kuin sinä. Myös vaikea oli se maailmanpyörä, sillä sellainen on myös Wienissä ja muutamassa muussakin paikassa.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä veikkasin siihen Buckinghamia, koska en ole koskaan käynyt Lontoossa enkä oikeastaan Britanniassakaan ylipäätään (jos nyt ei Gibraltaria lasketa, joka näennäisesti kuuluu UK:hon) niin en tiennyt miltä oikea Buckinghamn näyttää. Ois ollut ihan kiva, jos olisi ollut tarkkasilmäisille vaikka jokin vihje noiden vartijoiden univormussa kuten pienellä Ranskan lippu tai vaikka kadunkyltissä jotain ranskan kielellä. :D

        Ja pyramidit joo meni myös väärin, laitoin että Luxor. Mä oon aina kuullut puhuttavan vain Gizan pyramideista, mutta Gizaa ei vaihtoehdoissa ollut.

        Sivusta.

        Versaillesin erottaa hyvin kullatuista koristerakenteista, ne näkyi siinä visakuvassa todella hyvin. Niitä ei mm. Buckinghamissa ole.
        Ja Giza on Kairon esikaupunkialue Niilin länsirannalla, sekin sinällään siis helppo, mutta toki täytyy sekin asia ennalta tietää.


      • Hyvä suoritus!


    • Anonyymi

      Arabimaat on nykyisin suosittuja koska moni arabimies haluaa viedä lapsensa ja lasrensa äidin tai äidit näytille vanhemmilleen ja suvulleen

    • 7/10, yksi harhaklikkaus ja sekös ketuttaa, mutta numerot eivät valehtele 😂

      • Hieno suoritus!


    • 9/10 osa oli helpompia joitain täyty kyllä jonkun aikaa harkita.🙂.

      • Todella hieno tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Todella hieno tulos!

        Kiitos neito hyvä oli siinä tuuriakin mukana.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos neito hyvä oli siinä tuuriakin mukana.😊.

        Joo, mullakin oli jotain tuuria ja sitten ei niin tuuria =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, mullakin oli jotain tuuria ja sitten ei niin tuuria =D

        Vähän kun katteli niin jotain pysty päättelemäänkin jos ei iham varma ollu. Ainoo mikä meni mulla pieleen oli Time square mikä olis kyllä pitäny tietää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Vähän kun katteli niin jotain pysty päättelemäänkin jos ei iham varma ollu. Ainoo mikä meni mulla pieleen oli Time square mikä olis kyllä pitäny tietää.🙂.

        Time squaren kyllä tiesin, mutta pyramidien kohdalla vastasin muun kuin Kairo ja sitten harmitti kyllä, koska Gizan pyramidit on juts Kairossa tai sen lähellä. Versailleskin meni pieleen, kun katoin kuvaa nopeasti ja ajattelin, että siinähän on Buckinghamin palatsi.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Time squaren kyllä tiesin, mutta pyramidien kohdalla vastasin muun kuin Kairo ja sitten harmitti kyllä, koska Gizan pyramidit on juts Kairossa tai sen lähellä. Versailleskin meni pieleen, kun katoin kuvaa nopeasti ja ajattelin, että siinähän on Buckinghamin palatsi.

        Mä ajattelin kyllä Time Squareakin ensin mutta jostakin kumman syystä mä sitten ajattelin että ei se se kumminkaan oo ja vastasin toisin...en nyt enää ees muista että mitä mä siihen laitoin.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä ajattelin kyllä Time Squareakin ensin mutta jostakin kumman syystä mä sitten ajattelin että ei se se kumminkaan oo ja vastasin toisin...en nyt enää ees muista että mitä mä siihen laitoin.😀.

        Laitoitko siihen Ryttyläntie?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoitko siihen Ryttyläntie?

        Mitä ihmettä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoitko siihen Ryttyläntie?

        Ei ihan sen näkönen paikka oo että Ryttylä tulis mieleen kun aika harva sen Time Squareen sekottais eikä ollu kyllä vaihtoehdoissakaan.🤔.


      • Mikkojuhan
        Norppa83 kirjoitti:

        Mitä ihmettä?

        Joku haluaa esitellä paikallistuntemustaan täältäpäin neitoseni kun Ryttylä on pieni kylä Janakkalan lähellä Hausjärvellä ja siellä on sitten tietenkin Ryttyläntie.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joku haluaa esitellä paikallistuntemustaan täältäpäin neitoseni kun Ryttylä on pieni kylä Janakkalan lähellä Hausjärvellä ja siellä on sitten tietenkin Ryttyläntie.😊.

        Ahaa. En ole koskaan kuullutkaan.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei ihan sen näkönen paikka oo että Ryttylä tulis mieleen kun aika harva sen Time Squareen sekottais eikä ollu kyllä vaihtoehdoissakaan.🤔.

        No ei ihan kyllä =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ahaa. En ole koskaan kuullutkaan.

        No enpä ihmettele yhtään ettet oo kuullu.😀. Kuuluisin se kai on raamattuopistostaan mikä siellä on ja uskovaiset paljon opiskelee siellä.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No ei ihan kyllä =D =D

        Juu ihan "hieman" on vaan noita eroavaisuuksia noilla paikoilla.😅.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No enpä ihmettele yhtään ettet oo kuullu.😀. Kuuluisin se kai on raamattuopistostaan mikä siellä on ja uskovaiset paljon opiskelee siellä.🙂.

        Suomessa on paljon pieniä paikkakuntia, joista moni ei ole koskaan kuullutkaan niin kuin esimerkkinä vaikka tuo Ryttylä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ihan "hieman" on vaan noita eroavaisuuksia noilla paikoilla.😅.

        No joo, taitaa olla =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Suomessa on paljon pieniä paikkakuntia, joista moni ei ole koskaan kuullutkaan niin kuin esimerkkinä vaikka tuo Ryttylä.

        Juu niitä riittää kyllä.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu niitä riittää kyllä.😀.

        Ja paljon.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No joo, taitaa olla =D =D

        Jeps.🙂. Ja nyt sitten taas muutama lisäys ettei tuomita viestiä jonnekin olemattomuuteen.😃.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja paljon.

        Enemmän kuin paljon.🙂.


    • Luulin jo vastanneeni tähän visaan. Enpäs vielä ollutkaan. Heittäydyn vastaamaan. 😀

      Kivoja kohteita. Versaillesin olisin tunnistanut vaikka unissani. Olen käynyt siellä muutamia kertoja. Hauska ja helppo visa. Kiitos! 😊

      "Nyt saa juhlia! Ilmiömäinen suoritus.

      Vastasit oikein 10 kysymykseen"

      • Todella hieno tulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe