Pitsa on kaikista huonoin laihdutusruoka

Anonyymi-ap

Minulla alkoi jostakin syystä tekemään mieli pitsaa laihdutuskuurin aikana.
Korvasin terveellisen aterian kahdella pienellä pitsalla,toinen oli pakastepitsa ja toinen Saarioisten einespitsa.
Näistä tuli erittäin väsynyt olo mitä ei tule yleensä kun syö terveellistä ruokaa enkä jaksanut muuta kuin nukkua.
Kuntosakiinkin olisi pitänyt lähtä mutta ei pystynyt koska tyrmäsin itseni pitsalla.
Nämä pitsat oli vielä pahan makuisia.
Nyt tästä lähtien syön kyllä hyvän makuista TERVEELLISTÄ ruokaa.

26

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itse korvannut pizzat suolasillillä.

      • Anonyymi

        Minä syön VAIN kaalia.


    • Anonyymi

      Kannattaa syödä pitsan kanssa hedelmätoffeeta 459 g fasupaloja 6si pussia ja 4jä kääretorttua niin laihtuu 5si kiloa viikossa.JOS haluaa laihtua 6 si kiloa ja saada viikossa VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset niin vielä maradou suklaata 6tisen kiloa päivässä mutta ei enempää ettei mene herkutteluksi.Tuo on PUOLET vähemmän kuin ennen kun herkuttelin.

      • Anonyymi

        Sinä alat olla jo siinä iässä että pojat alkavat pikku hiljaa kiinnostaa. Teille on varmaan koulussa terveysopin tunnilla kerrottu aikuistumisesta. Nuoruus on hienoa aikaa. Kaikkea hyvää sinulle!


    • Anonyymi

      Kyllä ne pitsatkin maistuu jos ne ostaa oikeasta pitseeriasta,mutta ne ovat nykyään siellä liian kalliita ja liian suurikokoisia laihduttajalle.

      • Anonyymi

        Suurin ongelma Suomessa on se että kansa on totutettu amerikkalaistyyppiseen pannupizzaan. Pohjassa on paljon pelkästä valkoisesta vehnäjauhosta tehtyä "pullaa" ja sitten vielä juustoa laitetaan paljon. Kyllä siinä saa hiilihydraatteja ja rasvaa liiankin kanssa.
        Olin aikoinaan tyytyväinen kun kunnon pizzeria toimitti kauppoihin hyvin ohutpohjaisia (n. 1-2 mm) italialaistyyppisiä pizzoja eineshyllyyn tuoretavarana. Noissa pizzoissa oli monipuoliset täytteet kastikkeineen ja mm. juustoa vain mausteeksi. Koska pizzat olivat tuoretavaraa, söin kerralla vain puolikkaan ja säästin toisen puolen toiseen syöntikertaan, jotta annoskoko jäi järkeväksi painoaan tarkkailevalle. Harmi että tuo pizzeria meni konkurssiin eikä korvaavaa toimittajaa ole ilmestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin ongelma Suomessa on se että kansa on totutettu amerikkalaistyyppiseen pannupizzaan. Pohjassa on paljon pelkästä valkoisesta vehnäjauhosta tehtyä "pullaa" ja sitten vielä juustoa laitetaan paljon. Kyllä siinä saa hiilihydraatteja ja rasvaa liiankin kanssa.
        Olin aikoinaan tyytyväinen kun kunnon pizzeria toimitti kauppoihin hyvin ohutpohjaisia (n. 1-2 mm) italialaistyyppisiä pizzoja eineshyllyyn tuoretavarana. Noissa pizzoissa oli monipuoliset täytteet kastikkeineen ja mm. juustoa vain mausteeksi. Koska pizzat olivat tuoretavaraa, söin kerralla vain puolikkaan ja säästin toisen puolen toiseen syöntikertaan, jotta annoskoko jäi järkeväksi painoaan tarkkailevalle. Harmi että tuo pizzeria meni konkurssiin eikä korvaavaa toimittajaa ole ilmestynyt.

        On olemassa monentyyppisiä italialaisia pitsoja. Napolilaisella pitsalla on muistaakseni jokin EU:n suojauskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa monentyyppisiä italialaisia pitsoja. Napolilaisella pitsalla on muistaakseni jokin EU:n suojauskin.

        Tässä linkki Ylen uutiseen, jossa kerrottiin Napolin pizzan saamasta EU:n tuotesuojasta https://yle.fi/a/3-5504670


    • Anonyymi

      Kyllä ne pakastepitsat melkoista kuraa onkin.

    • Anonyymi

      Asiaa pitäisi kysyä Mayalta.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tyypillinen hyvin paksu vehnäpulla pannupizza - ei jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen hyvin paksu vehnäpulla pannupizza - ei jatkoon!

        Et ole edes maistanut, mutta asenteesi onkin ennalta lukittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole edes maistanut, mutta asenteesi onkin ennalta lukittu.

        Voisin maistaa ja ehkäpä pitääkin, jos pohja olisi 1-2 mm paksu ja sen vuoksi täytteet olisi maun pääosassa.

        Olkoon vaikka kuinka hyvä pizza, mutta jos pohja on paksua vehnäpullaa, se ei miellytä minua. Leivonnaiset syön muussa muodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin maistaa ja ehkäpä pitääkin, jos pohja olisi 1-2 mm paksu ja sen vuoksi täytteet olisi maun pääosassa.

        Olkoon vaikka kuinka hyvä pizza, mutta jos pohja on paksua vehnäpullaa, se ei miellytä minua. Leivonnaiset syön muussa muodossa.

        Minä en pidä piimästä. En ole maistanut sitä, mutta se näyttää ihan liian paksulta. Jos se piimä olisi ohuemman näköistä, voisin maistaa sitä. Kaikki paksummat ruuat syön kiisselinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin maistaa ja ehkäpä pitääkin, jos pohja olisi 1-2 mm paksu ja sen vuoksi täytteet olisi maun pääosassa.

        Olkoon vaikka kuinka hyvä pizza, mutta jos pohja on paksua vehnäpullaa, se ei miellytä minua. Leivonnaiset syön muussa muodossa.

        Vehnäpulla on ymmärtämättömän ihmisen halventava nimitys laadukkaalle pizzataikinalle, jota on kohotettu ennen paistoa kolme vuorokautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vehnäpulla on ymmärtämättömän ihmisen halventava nimitys laadukkaalle pizzataikinalle, jota on kohotettu ennen paistoa kolme vuorokautta.

        Tuollainen pitkään kohotettu ja vieläpä juurella, saa minut arvostamaan leipää tai patonkia, mutta mielestäni se ei kuulu pizzaan. Uskoisin että he jotka jättävät pizzabuffeteissa paksun pullareunan syömättä, ovat samaa mieltä.

        Mutta makuja on monenlaisia. Pannupizzaan tottuneet pitävät omasta pizzamallistaan, minä taas pistän täytteet etusijalle ohuella hyvin kypsennetyllä pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen pitkään kohotettu ja vieläpä juurella, saa minut arvostamaan leipää tai patonkia, mutta mielestäni se ei kuulu pizzaan. Uskoisin että he jotka jättävät pizzabuffeteissa paksun pullareunan syömättä, ovat samaa mieltä.

        Mutta makuja on monenlaisia. Pannupizzaan tottuneet pitävät omasta pizzamallistaan, minä taas pistän täytteet etusijalle ohuella hyvin kypsennetyllä pohjalla.

        Joo totta. Ostin itse kerran Bakenin pizzaa, taikinaosuus oli erilaista kuin tavallisesti, siitä plus. Mutta en aio ostaa toista kertaa.

        Ostin kesällä muutamaan kertaan HK: n Pizza Margheritaa. Siitä kyllä tykkäsin. Mutta sen valmistus on nyt lopetettu. Muita saman sarjan tuotteita vielä on myynnissä kuten tämä https://www.hk.fi/tuotteet/hk-pizza-pekoni-pepperoni/ Sekin on hapanjuureen leivottu.

        Makuni on vuosien varrella muuttunut. Nuorena arvostin mahdollisimman runsasta täytekuormaa, nyt arvostan yksinkertaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen pitkään kohotettu ja vieläpä juurella, saa minut arvostamaan leipää tai patonkia, mutta mielestäni se ei kuulu pizzaan. Uskoisin että he jotka jättävät pizzabuffeteissa paksun pullareunan syömättä, ovat samaa mieltä.

        Mutta makuja on monenlaisia. Pannupizzaan tottuneet pitävät omasta pizzamallistaan, minä taas pistän täytteet etusijalle ohuella hyvin kypsennetyllä pohjalla.

        Itse arvostan Saarioisten roiskeläppää.

        Se on pizzan, pullan, pastan ja leivän sekoitus. Huonohampaisena ja köyhänä se sopii minulle. Niitä tehdään melkein 30 miljoonaa kappaletta vuodessa joten se on halpa eli noin 6€/kilo. Kilolla ja 6 eurolla pärjää koko päivän.

        Roiskeläpästä voi repiä paloja ja sen voi muussata haarukalla ja silloin ei tarvitse edes tekohampaita suussa kun se on niin pehmeää. Arvostan paljon noita läpän ominaisuuksia ja se on minulle suuri herkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse arvostan Saarioisten roiskeläppää.

        Se on pizzan, pullan, pastan ja leivän sekoitus. Huonohampaisena ja köyhänä se sopii minulle. Niitä tehdään melkein 30 miljoonaa kappaletta vuodessa joten se on halpa eli noin 6€/kilo. Kilolla ja 6 eurolla pärjää koko päivän.

        Roiskeläpästä voi repiä paloja ja sen voi muussata haarukalla ja silloin ei tarvitse edes tekohampaita suussa kun se on niin pehmeää. Arvostan paljon noita läpän ominaisuuksia ja se on minulle suuri herkku.

        Oletko maistanut Atrian meetvurstiroiskeläppää? Siinä on hyvänmakuinen tomaattikastike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maistanut Atrian meetvurstiroiskeläppää? Siinä on hyvänmakuinen tomaattikastike.

        Kaikki roiskeläppämaut ovat pizzojen aatelia ja erittäin herkullisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki roiskeläppämaut ovat pizzojen aatelia ja erittäin herkullisia.

        Atrian roiskeläppäpizza on pizzamaailman parhaiten pidetty salaisuus. Sen pohja ei ole liian paksu eikä sen täytteisiin voi tukehtua. Parasta siinä on maukas tomaattikastike.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse arvostan Saarioisten roiskeläppää.

        Se on pizzan, pullan, pastan ja leivän sekoitus. Huonohampaisena ja köyhänä se sopii minulle. Niitä tehdään melkein 30 miljoonaa kappaletta vuodessa joten se on halpa eli noin 6€/kilo. Kilolla ja 6 eurolla pärjää koko päivän.

        Roiskeläpästä voi repiä paloja ja sen voi muussata haarukalla ja silloin ei tarvitse edes tekohampaita suussa kun se on niin pehmeää. Arvostan paljon noita läpän ominaisuuksia ja se on minulle suuri herkku.

        Yleensä roiskeläpällä tarkoitetaan perinteistä Saarioisten jauhelihapizzaa. Tuo pizza poikkeaa muista Saarioisten pizzoista, joistakin versioista paljonkin. Siinä on täytteenä vain jonkinlainen bolognesekastikekerros ja vähän juustoa. Saarioisten 300 g pizzoista pidän enemmän ja niitä ostan jos vaan löytyy myymälästä. Valitettavasti niitä on vain harvoissa myymälöissä myynnissä, kotinurkillani Prismassa.


    • Anonyymi

      Juustoa pitää olla mahdollisimman paljon.

      • Anonyymi

        Tämä on laihdutuspalsta. Pizzoissa on sitä paitsi liikaa suolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on laihdutuspalsta. Pizzoissa on sitä paitsi liikaa suolaa.

        Roiskeläpillä voi ihan hyvin laihtua, hintansa arvoista ja jopa halpaa. Suolaa ja rasvaa on todellakin hieman liikaa, mutta voisi olla huonomminkin.

        Neljä 200 g roiskeläppää tonnikalalla on 800 grammaa päivässä.

        Energiaa yhteensä 1720 kilokaloria
        Proteiinia yhteensä 40 grammaa.
        Rasvaa yhteensä 64 grammaa, josta tyydyttyneitä 23 g
        Kuitua yhteensä 12 grammaa
        Suolaa 8,8 grammaa

        Yhden pizzan päivässä voi mielellään korvata isolla annoksella kasviksia, puuroa ja raejuustoa, kunhan energiamäärä ei ylitä yhden pizzan energiaa.

        Keveät ihmiset syövät yhden pizzan vähemmän päivässä, mutta kaikki painavat ihmiset laihtuvat tällä menetelmällä hienosti. Tämän ei tarvitse olla elämäntapa, mutta useita kiloja saa alas 1 - 2 kuukaudessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe