Minulla on hampaissa kiillevaurioita. Hakusessa erikoishammaslääkäri. Suosittele Paras erikoishammaslääkäri kenellä olet käynyt Pääkaupunkiseutu?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Minkähän alan erikoishammaslääkäriä ajattelit? Minä olen käynyt hyvällä parodontologilla, mutta sinä et varmaankaan tarvitse parodontologia. Mene ensin ihan tavan hammaslääkärille, hän neuvoo eteen päin, jos on tarvis.
- Anonyymi
Se on hakuammuntaa. Olen käynyt monessa paikassa 30 vuoden varrella. Vaikea suu ja paljon erilaisia toimenpiteitä. 90-luvulla oli viimeiset hyvät. Lopuksi aina huomaa että kysymys onkin enemmän rahan keräämisestä ketjulle kuin asiakkaan hoito. Tämä ei ole turhaa panettelua vaan täyttä totta kohdallani.
Toivon että löytäisit hyvän tai että joku täällä sellaisen ehdottaisi. Olisin minäkin kiinnostunut kuka se olisi. Nyt olen päässyt julkiseen erikoishammashoitoon. Kun tämä homma on putkessa ja mahdollisesti uusi homma ilmaantuu, kestää pitkään jonotus, joten yksityinen hyvä on aina tarpeen olla omassa tiedossa.
Ehkä tuo ensimmäinen ehdotus on oikea. Menet vain jollekin ja katsot mitä hän ehdottaa. Minä menisin tuossa sinun tapauksessa julkiselle. Tiedäthän että jos menet aamulla vastaanoton luukulle kyselemään, siellä voi olla peruutusaikoja ja pääset jopa samalle päivälle. Kiillevaurio laskettaneen kiireettömäksi, joten puhelimessa tilattu aika saattaa kestää pitkään. Zemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77948
- 71805
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut96560- 42551
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4506Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.158492- 23469
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t127452- 45439