Kuinka hyvin tunnet tämän vuoden elokuvia? Tee testi ja katso tulos.
Oma tulos 5/10
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009942154.html
Elokuvavuosi 2023 eli visainen elokuvavisa
26
377
Vastaukset
- Anonyymi
8 oikein mutta olikohan niitä kysymyksiä 12? minusta tuntuu että useampi kuin 2 meni väärin.
-harmiseikirj-- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18105146K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
En ole nähnyt näitä tämän vuoden kotimaisia elokuvia. Olen kuitenkin lukenut arvosteluja ja elokuvien esittelyjä monesta julkaisusta. Eivät ne olleet täysin outoja.
"Elokuvat ja popcornit ovat sinulle elämän suola!
Vastasit oikein 8 kysymykseen"Hyvä tulos! En määkään oo nähny, mutta on jäänyt joistain nimi mieleen ja näyttelijöitä yms. kun olen lukenut elokuvista tietoja jostain, esim. vaikka Ilta sanomista tai Iltalehdestä.
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos! En määkään oo nähny, mutta on jäänyt joistain nimi mieleen ja näyttelijöitä yms. kun olen lukenut elokuvista tietoja jostain, esim. vaikka Ilta sanomista tai Iltalehdestä.
Tämän vuoden elokuvista on kirjoitettu riittävästi, joten ei ole voinut välttyä yksityiskohdilta ja näyttelijöistä. Aina sieltä jotain jää mieleen.
tosi.typy kirjoitti:
Tämän vuoden elokuvista on kirjoitettu riittävästi, joten ei ole voinut välttyä yksityiskohdilta ja näyttelijöistä. Aina sieltä jotain jää mieleen.
Näin on.
Elokuvat ja popcornit ovat sinulle elämän suola!
Vastasit oikein 7 kysymykseen6/12 ei oo nää uusimmat leffat kyllä oikein hallussa.😀.
Norppa83 kirjoitti:
No ei se mitään, ei mullakaan. Mulla tuli tulokseks 5.
Joo ja eipä tuo nyt oikeastaan hirveesti edes harmita yhtään kun tosiaan ei oo yhtään tullu seurattua muuta kuin mitä jossan otsikoissa on vastaan tullu.😀.
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Mulla pisteen vähemmän kuin sulla.
Juu...ero oli taas päätä huimaavan suuri.😀.
8/12 ja siitä voi jo kiittää hyvää tuuria. Hirttämättömät on ehkä uskomattomin elokuva ikinä uusintaversiolle. Ellei sitten joku tee Pekka ja Pätkä Suezilla uudelleen. Hiekkakuopat on kivoja leikkipaikkoja.
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos! No kuka esittäis Pekkaa ja kuka Pätkää uusintaversiossa, jos sellainen tehtäis?
Jos Jussi Vatanen kelpaa Kaurismäelle peruspöhkön rooliin, niin kelpaa Puupääksikin. Se Töyssy olisi itseoikeutettu Pätkä. Justiinaa pitää vähän miettiä.
scrg kirjoitti:
Jos Jussi Vatanen kelpaa Kaurismäelle peruspöhkön rooliin, niin kelpaa Puupääksikin. Se Töyssy olisi itseoikeutettu Pätkä. Justiinaa pitää vähän miettiä.
No Jussi Vatanen olis ehkä ihan jees Pekka Puupäänä ja Mikko Töyssyä määkin vähän aattelin Pätkän rooliin.
- Anonyymi
Tämän vuoden leffat eivät ole sinulle tuttuja, ehkä katsot elokuvia muutaman vuoden viiveellä!
Vastasit oikein 2 kysymykseen.
Jaa, sarjat ja leffat...Niitä katellut aikoinaan paljonkin, Ei oo vaan kiinnostanut viime vuosina, tosi vähän tullu mitään katottua, tai seurattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097