Hyvää huomenta talvista

Kohti joulua mennään. ☕❄️🎿

88

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan Se Ja Sama. Joulu Tai Juhannus Tai Suomen Harmain Päivä.

    • Anonyymi

      ☕ huomenta 🐔
      Mies meni työnsä ääreen työautolla. Ja nousi autosta, siirtyi kohteeseen...mutta palasi, takaisin autolle välittömästi koska unohti, ettei nää ja tarvitsee silmälasinsa myös kyseisessä kohteessa.

    • Anonyymi

      Päiväkodin joulujuhla jo sovittu? 👶

      • Nyt kysyt väärältä ihmiseltä. Minulla ei ole niin pieniä lapsia.


    • Näin viimein tultiin iltaan. ❄️🎿 ☕

      • Anonyymi

        Jani nyt on vasta iltapäivä.ei ilta.


      • Ahaa. Kiitos tarkennuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani nyt on vasta iltapäivä.ei ilta.

        Mutta mä heräsin jo 5:30, niin tää tuntuu kyllä illalta ja valokin jo vähenee...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta mä heräsin jo 5:30, niin tää tuntuu kyllä illalta ja valokin jo vähenee...

        Ymmärrätkö että nyt on iltapäivä. se että heräät aikasin ei tee klo 16 iltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö että nyt on iltapäivä. se että heräät aikasin ei tee klo 16 iltaa.

        Kyllä minä sen ymmärrän. Kiitos vaan.


      • No mutta yö on kuitenkin nyt päivää pidempi. Valon määrän mukaan sitä voi ajatella. Sanoo kello mitä hyvänsä.


      • Kyllä. Nyt on yö. 🌃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mutta yö on kuitenkin nyt päivää pidempi. Valon määrän mukaan sitä voi ajatella. Sanoo kello mitä hyvänsä.

        Miksi seiskan uutisissa ja puoli ysin uutisissa toivotetaan hyvää iltaa eikä yötä vaikka on pimeää.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Nyt on yö. 🌃

        Päivän pituus oli tänään: 7h 10min


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Nyt on yö. 🌃

        Jani oot kyllä yks idiootti. Oot 51 vuotias ja sanot että nyt on yö. Eli koulusta lähtevät opiskelijat lopettavat koulupäivän yöllä. Jani ihan oikeesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seiskan uutisissa ja puoli ysin uutisissa toivotetaan hyvää iltaa eikä yötä vaikka on pimeää.

        Koska niissä eletään kellon mukaan. Ei sen mukaan, miten luonto elää, eli miten aurinko nousee ja laskee.... (ja sekin on optinen harha. Ei se oikeasti nouse eikä laske).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani oot kyllä yks idiootti. Oot 51 vuotias ja sanot että nyt on yö. Eli koulusta lähtevät opiskelijat lopettavat koulupäivän yöllä. Jani ihan oikeesti

        No niin se nyt käytännössä on... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani oot kyllä yks idiootti. Oot 51 vuotias ja sanot että nyt on yö. Eli koulusta lähtevät opiskelijat lopettavat koulupäivän yöllä. Jani ihan oikeesti

        Minäkin käyn nyt päikkäreille, taikka yökkäreille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minäkin käyn nyt päikkäreille, taikka yökkäreille.

        voi vittu.


    • Anonyymi

      Niinpä äkkiä päivä meni shoppailessa👩

      • Sehän oli varmaan kivaa sitten. Ostitko joululahjoja?


      • Ostitko vaatteita? Tai kosmetiikkatuotteita?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ostitko vaatteita? Tai kosmetiikkatuotteita?

        Ripsiväriä prismasta👩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ripsiväriä prismasta👩

        wau. ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ripsiväriä prismasta👩

        tulee säihkysilmät nyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ripsiväriä prismasta👩

        Kiva juttu. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiva juttu. :)

        Niin on mustakin. Miksi olis edes huono juttu? paitsi jani tykkää luonnonkauniista tytöistä.


    • Anonyymi

      Saisko tästä itseään moralisoivasta ja ruoskivasta käppänästä jonkun esimerkin oikeudellisen ja psykiatrisen katsannon kautta? En muista Suomen historiassa koskaan törmänneeni edes netissä näin psykologisesti mielenkiintoiseen mutta häiriintyneeseen tapaukseen

      • Yleensä häiriintyneet, ovat niitä mielenkiintoisimpia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yleensä häiriintyneet, ovat niitä mielenkiintoisimpia.

        älä Jani jaksa. sä oot 51 vuotias ja nyt ei ole yö vaikka aurinko on laskenut. Oot helvetin tyhmä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yleensä häiriintyneet, ovat niitä mielenkiintoisimpia.

        no et ole koska naiset ei ole huomanneet sun mielenkiintoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yleensä häiriintyneet, ovat niitä mielenkiintoisimpia.

        No netta ei ainakaan pitänyt sua mielenkiintosena. kun ei kiinnostunut susta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no et ole koska naiset ei ole huomanneet sun mielenkiintoa.

        Oletko ollut näkemässä? Tänäänkin yksi katsoi minua silmiin ja sanoi moi... :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No netta ei ainakaan pitänyt sua mielenkiintosena. kun ei kiinnostunut susta.

        Sille minä en voi mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko ollut näkemässä? Tänäänkin yksi katsoi minua silmiin ja sanoi moi... :)

        Menettekö treffeille?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletko ollut näkemässä? Tänäänkin yksi katsoi minua silmiin ja sanoi moi... :)

        Kaupan kassa sanoi mulle kanssa moi ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Oli mieskassa. mä menin ihan sekasin siitä kun se tervehti ja toivotti hyvää päivän jatkoa. uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menettekö treffeille?

        Mä häkellyin kassa tervehdyksestä ja päivän jatkoa toivotuksesta. Ihan järisyttävää. Vähän loukkaannuin kun kuulin että sano mun edellä olevalla ja mun takana tulevalle samoin. mua vähän itkettää kun kassa sano muillekin samoin eikä vaan mulle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sille minä en voi mitään...

        Kyllä voit. Olla mielenkiintosempi jatkossa. No tuliko treffit moikkaajan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voit. Olla mielenkiintosempi jatkossa. No tuliko treffit moikkaajan kanssa.

        Ei tule treffejä. En varmaankaan ollut tarpeeksi mielenkiintoinen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan kassa sanoi mulle kanssa moi ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Oli mieskassa. mä menin ihan sekasin siitä kun se tervehti ja toivotti hyvää päivän jatkoa. uuuuuuuuuuuhhhhhhhhh

        No niin voi käydä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tule treffejä. En varmaankaan ollut tarpeeksi mielenkiintoinen...

        No voi harmi. Tyttö antoi olettaa että on kiinnostunut kun katsoi silmiin. Mustakin on järisyttävää että mä katson mieskassaa silmiin kun tervehdin. näin toimin myös naisten kohdalla. Olenko siis bi koska katson ihmisiä silmiin kun tervehdin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi harmi. Tyttö antoi olettaa että on kiinnostunut kun katsoi silmiin. Mustakin on järisyttävää että mä katson mieskassaa silmiin kun tervehdin. näin toimin myös naisten kohdalla. Olenko siis bi koska katson ihmisiä silmiin kun tervehdin?

        et ymmärrä... Edelleenkään sitä, että minä voin ihastua ihmiseen sillä tavalla, jos sattuu vaan olemaan tietynlainen ihminen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        et ymmärrä... Edelleenkään sitä, että minä voin ihastua ihmiseen sillä tavalla, jos sattuu vaan olemaan tietynlainen ihminen.

        Ihanaa olet ihastunut satunnaiseen ohikulkijaan. Voi harmi kun tyttö ei pyytänyt sua treffeille. Antoi olettaa että haluaa tutustua suhun. voi hitto


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        et ymmärrä... Edelleenkään sitä, että minä voin ihastua ihmiseen sillä tavalla, jos sattuu vaan olemaan tietynlainen ihminen.

        et sä voi sun työkaverin muijaa ikävöidä


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä voi sun työkaverin muijaa ikävöidä

        Hei, enhän minä sanonut häntä ikävöivänikään. En ole häneen ihastunut nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olet ihastunut satunnaiseen ohikulkijaan. Voi harmi kun tyttö ei pyytänyt sua treffeille. Antoi olettaa että haluaa tutustua suhun. voi hitto

        Juuri sanoin, etten ole ihastunut. Vaikka on kyllä nätti tyttö, että voisin ihastuakin. En tietenkään saa ihastua yhtään kehenkän.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Yleensä häiriintyneet, ovat niitä mielenkiintoisimpia.

        Ei kyllä sä ätmi olet vaan vanhempies pilaama antisosiaalirotta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juuri sanoin, etten ole ihastunut. Vaikka on kyllä nätti tyttö, että voisin ihastuakin. En tietenkään saa ihastua yhtään kehenkän.

        kysy sen naisen mieheltä että saatko ihastua hänen naiseensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kysy sen naisen mieheltä että saatko ihastua hänen naiseensa.

        Just... Ihastuminen ei kysele sellaisia. Eikä tapahdu niin, että itse valitaan kehen ihastutaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Just... Ihastuminen ei kysele sellaisia. Eikä tapahdu niin, että itse valitaan kehen ihastutaan...

        Jani oikeesti .ootko noin idiootti. Menet ihastumaan sun työkaverin naiseen. Etkö sä ymmärrä ettei se nainen halua sua. Onko sillä miehensä kanssa parisuhdeongelmia ja nainen haluaa sut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani oikeesti .ootko noin idiootti. Menet ihastumaan sun työkaverin naiseen. Etkö sä ymmärrä ettei se nainen halua sua. Onko sillä miehensä kanssa parisuhdeongelmia ja nainen haluaa sut?

        En minä ole siihen ihastunut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole siihen ihastunut.

        no hyvä. Oliskin vielä puuttunut että olisit mennyt naisesta sekasin


    • Minäkin heräsin juuri päikkäreiltä😊 oli vähän pahoinvointia ja päänsärkyä tuossa aiemmin, migreenioireita… nyt paljon parempi olo ja alan laittamaan syötävää.🍽

      Täällä tämä ylsi sankari näkyy olevan vauhdissa, vähän huvittaa nuo hänen juttunsa😆

      • Anonyymi

        Hienoa että on hauskaa. Mukava kuulla että olen hauska. Kiitos paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että on hauskaa. Mukava kuulla että olen hauska. Kiitos paljon.

        Olehyvä, hieno homma🤡


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olehyvä, hieno homma🤡

        Kyllä. Kiva tuottaa iloa sulle.


      • Noniin. Minäkin herään nyt... Täytyy kohta lähteä harrastuksen pariin. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Noniin. Minäkin herään nyt... Täytyy kohta lähteä harrastuksen pariin. 😊

        wau janilla on ihmissuhteita luvassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        wau janilla on ihmissuhteita luvassa

        Ei ole. Se nainen on kuulemma mun kollegan muijakaveri...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole. Se nainen on kuulemma mun kollegan muijakaveri...

        se moikkaaja vai harrastuskaveri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se moikkaaja vai harrastuskaveri?

        Menit ihastumaan varattuun muijaan joka leikkii sun tunteilla. on sana kiirinyt sun maineesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        se moikkaaja vai harrastuskaveri?

        Moikkaajasta puhuin...harrastuskaverit ovat myös varattuja kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menit ihastumaan varattuun muijaan joka leikkii sun tunteilla. on sana kiirinyt sun maineesta

        En ole häneen sillä tavalla ihastunut, kun tiedän kenen on. Olen kuullut siitä jo ajat sitten. Mutta aina moikata voin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Moikkaajasta puhuin...harrastuskaverit ovat myös varattuja kaikki.

        Nauroko sun työkaverit kun kerroit tästä naisesta joka katsoi sua silmiin ja moikkasi. Sä luulit että se nainen on ihan random ohikulkija. anna mun nauraa. Sille naiselle menty sanoo että moikkaa jania että hän ihastuu heti kun moikkaat


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole häneen sillä tavalla ihastunut, kun tiedän kenen on. Olen kuullut siitä jo ajat sitten. Mutta aina moikata voin.

        eli sä tiesit kuka tämä moikkaajanainen oli. Mutta hei hienoa että pääset moikkaa työkaverin muijaa. Se on vallan hienoa. siis aivan mielettömän kiva


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nauroko sun työkaverit kun kerroit tästä naisesta joka katsoi sua silmiin ja moikkasi. Sä luulit että se nainen on ihan random ohikulkija. anna mun nauraa. Sille naiselle menty sanoo että moikkaa jania että hän ihastuu heti kun moikkaat

        No eipä se nyt ihan noin ole mennyt. Minun työkaverit ovat kyllä minun puolellani, eivätkä tee kiusaa minulle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No eipä se nyt ihan noin ole mennyt. Minun työkaverit ovat kyllä minun puolellani, eivätkä tee kiusaa minulle.

        Miten sä sait tietää että nainen on sun työkaverin tyttöystävä. miten selvisi ettei kyseessä ollut kuka tahansa ohikulkija vaan tiesi kuka sä oot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä sait tietää että nainen on sun työkaverin tyttöystävä. miten selvisi ettei kyseessä ollut kuka tahansa ohikulkija vaan tiesi kuka sä oot.

        Siten, että hän tuli henkilökunnan tiloista ovella vastaan. Ja tietenkin olen hänet nähnyt myös töissä monta kertaa jo. Työkaverit ovat hänestä puhuneet. Itse en ole hänen kanssa jutellut vielä mitään, joten en tiedä kuka on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siten, että hän tuli henkilökunnan tiloista ovella vastaan. Ja tietenkin olen hänet nähnyt myös töissä monta kertaa jo. Työkaverit ovat hänestä puhuneet. Itse en ole hänen kanssa jutellut vielä mitään, joten en tiedä kuka on.

        Mutta menit sekaisin silmiin katsomisesta ja moikkaamisesta. Et voi saada häntä sillä hänellä on jo mies. Koita ymmärtää ettei se nainen ole ihastunut suhun. Hän kyllä eroaa miehestä jos haluaa tutustua suhun.


    • Anonyymi

      Ootteko pukkiin jo törmänny🎅

      • Anonyymi

        En,koska en ole näkövammainen. Silmälasit omistan mutta en tarvitse niitä ulkona. Näen kyllä tarpeeksi hyvin etten törmää ylipäänsä mihinkään.

        Näkövammaiset ei varmaa vastaa tähän sun kysymykseen.


      • Anonyymi

        Peilissä.. 🐺👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En,koska en ole näkövammainen. Silmälasit omistan mutta en tarvitse niitä ulkona. Näen kyllä tarpeeksi hyvin etten törmää ylipäänsä mihinkään.

        Näkövammaiset ei varmaa vastaa tähän sun kysymykseen.

        Voi he vastata. Heillä on sellaiset ohjelmat, jotka lukee kaiken tekstin näytöltä heille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peilissä.. 🐺👍

        Älä esiinny minuna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi he vastata. Heillä on sellaiset ohjelmat, jotka lukee kaiken tekstin näytöltä heille.

        Niin totta. Tuota en ajatellutkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä esiinny minuna...

        Mikä toi räpiköivä lokki sun profiilis on ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toi räpiköivä lokki sun profiilis on ?

        Siinä on susi ja kuu. 🐺🌕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siinä on susi ja kuu. 🐺🌕

        Näyttää raajarikkoiselta lokilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi he vastata. Heillä on sellaiset ohjelmat, jotka lukee kaiken tekstin näytöltä heille.

        Mutta mites täysin sokeat?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Älä esiinny minuna...

        murrrrrrr susi on vihainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää raajarikkoiselta lokilta.

        Katso vähän isompaa kuvaa ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        murrrrrrr susi on vihainen

        Kyllä aivan hurjana. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Katso vähän isompaa kuvaa ..

        Ei tarvitse, pieni riittää, sun tapauksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse, pieni riittää, sun tapauksessa.

        Eihän siinä minua edes näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mites täysin sokeat?

        Sama homma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eihän siinä minua edes näy.

        Aiwan... 10+ siitä.


    • Näin. Lähdenpä sitten liikenteeseen. 👋🏻

      • Mukavaa illanjatkoa!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1570
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1039
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      829
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      742
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      699
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    8. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      636
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      634
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      605
    Aihe