Vaimo muuttui ilkeäksi

Anonyymi-ap

Mistä johtuu kun aina ei ole ollut näin? Vaimo ei puhu eikä avaudu.

Osaatteko sanoa, minkälainen vaimo ei kuuntele miestään, kun tämä sanoo, että on ihan loppu ja ei jaksa enää mitään. Vaimolla on vain vaatimuksia miestä kohtaan ja miehen toiveita vaimo ei kuule. Ei lähde pariterapiaan useista pyynnöistä huolimatta ja ei kiinnosta yhteiset menot. Ei seksiä, ei läheisyyttä, ei jaksa kuunnella miestään yhtä minuuttia kauempaa? Suuttuu, jos minulla on väärä mielipide tai mielipide ylipäätänsä? Toisen suusta sama mielipide on hyvä ja mielenkiintoinen? Riitoja syntyy tyhjästä. Alkanut liikkumaan ja laihduttamaan, vaikka väittää toista. Vaimo kohtelee minua tosi huonosti ja käyttäytyy kuin minua ei olisikaan. vaimo elää vahvaa minä-minä elämää.

Mielestäni olen antanut tilaa, auttanut paljon kotitöissä, hoitanut lapsia, ollut vaimon tukena vaikeissa työasioissa, kannustanut liikkumaan. En ole myöskään ollut ilkeä.

Minä en keksi mikä minut muuttaisit ilkeäksi vaimoa kohtaan? Ei vaimo aina ole ollut tuollainen. Mikä saa vaimon tuollaiseksi? On jatkunut nyt jo pidempään ja minun keinot alkaa loppua.

Mikä tekee vaimosta täysin välinpitämättömän ilkeän omaa miestä kohtaan?

1. Onko rakkaus kuollut?
2. Suunnitteleeko eroa?
3. Onko vaimo narsisti?
4. Pettää ja vaimolla on salasuhde toiseen mieheen?

31

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menehän kahden viikon lomalle yksin ja kysy sen jälkeen vaimolta oliko ikävä. Vastaus on ratkaisu.

    • Anonyymi

      Paljon mahdollisuuksia, mutta narsistiksi ei muututa yhtäkkiä.

      Voi olla, että on toinen ja/tai suunnittelee eroa, mutta joko tietoisesti tai tiedostamatta hakee tilannetta, jossa sinä ottaisit eron hänen puolestaan ja sinusta tulisi tarinan pahis.

      Voi olla, että on vain tuskastunut ikääntymiseensä ja elämän rajallisuuteen.

      • Anonyymi

        No ei välttämättä pahis. On vaan vaikeeta jättää. Jos ei oo mikään narsisti niin se on hirmu kivulias ajatus erota ja jättää toinen jos kuitenkin vielä rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei välttämättä pahis. On vaan vaikeeta jättää. Jos ei oo mikään narsisti niin se on hirmu kivulias ajatus erota ja jättää toinen jos kuitenkin vielä rakastaa.

        Ihmiset, jotka rakastaa toisiaan, eivät päädy eroon.
        Jos ei ole mitään väkivaltaa, päihteitä, pettämistä, tunnevammaisuutta tms, niin jokainen järkevä ihminen pelastaa liittonsa jo rakkaudesta toiseen.
        Se, että on toisinaan vähän tylsää, ja että elämä ei ole yhtä Hawaijin matkaa 24/7 on tuskin mikään järkevä syy erota varsinkaan jos on lapsia liitossa.
        Elämä on suurimmaksi osaksi arkea on sitten mikä tahansa suhdemuoto kyseessä.
        Älkää pariutuko, jos etsitte loputonta haippia elämään👍


    • Anonyymi

      Vaikuttaa hyvinkin siltä, että etsii sinusta ulospääsyä keinoja kaihtamatta.
      Mieheni teki samaa, mutta kun laitoin hänet hakemaan eroa , niin olikin hyvin sovitteleva yks kaks.
      Mä en tod tiedä miten neuvoa sua, kun itsekin hyvin sekavin fiiliksin ollut jo vuosia, mutta sen voin antaa lohtua, että anna hänen kantaa se häpeä erosta.

      Sun ei tarvitse sanoa, kuin että hae ero ja mä sitten kuittaan sen👍
      Jos menee, niin anna mennä menojaan👍👍👍👍👍👍

    • Anonyymi

      Erotkaa

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan omalta tarinalta tällä hetkellä kuin kopio .t.mies samassa tilanteessa

      • Anonyymi

        Onko pettämistä? Ja vaimo vihainen kaikesta? Mielipiteistäsi, tai pelkästään se, että olet samassa huoneessa.
        Mun vaimo rupesi asumaan puhelimen kanssa vessassa ja paras suihkukaveri oli puhelin.
        Kerrotko lisää miten vaimosi käyttäytyy?

        Ainut millä tavalla voit vielä estää eron on jutella vaimosi kanssa ja käytte niitä kaikkia hyviä asioita mitä teillä on ja mitä te toisissanne näette ja mitä näitte, kun menitte naimisiin.
        Osa naisista eroaa ja tekee elämänsä suurimman virheen jättäessä hyvän miehen. Monet naiset pettää tuossa vaiheessa ja yrittävät etsiä sitä kipinää avioliiton ulkopuolelta. Vaikka yhdessä juhliminen saattaisi johtaa vahingossa kiihkeään seksiin ja herättää sitä kipinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pettämistä? Ja vaimo vihainen kaikesta? Mielipiteistäsi, tai pelkästään se, että olet samassa huoneessa.
        Mun vaimo rupesi asumaan puhelimen kanssa vessassa ja paras suihkukaveri oli puhelin.
        Kerrotko lisää miten vaimosi käyttäytyy?

        Ainut millä tavalla voit vielä estää eron on jutella vaimosi kanssa ja käytte niitä kaikkia hyviä asioita mitä teillä on ja mitä te toisissanne näette ja mitä näitte, kun menitte naimisiin.
        Osa naisista eroaa ja tekee elämänsä suurimman virheen jättäessä hyvän miehen. Monet naiset pettää tuossa vaiheessa ja yrittävät etsiä sitä kipinää avioliiton ulkopuolelta. Vaikka yhdessä juhliminen saattaisi johtaa vahingossa kiihkeään seksiin ja herättää sitä kipinää.

        En ole ketjun aloittaja .mutta juuri kuvailemalla tavalla meillä vaimo käyttäytyy.tiuskii ja äyskii joka asiasta.nyt ero juna puksuttaa kaamealla vauhdilla.ei ole väliä vaikka kaksi hyvin pientä lasta kotona on.hänen omat menot kesästä asti ollu tärkeämpiä kuin olla vauvan kanssa kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ketjun aloittaja .mutta juuri kuvailemalla tavalla meillä vaimo käyttäytyy.tiuskii ja äyskii joka asiasta.nyt ero juna puksuttaa kaamealla vauhdilla.ei ole väliä vaikka kaksi hyvin pientä lasta kotona on.hänen omat menot kesästä asti ollu tärkeämpiä kuin olla vauvan kanssa kotona.

        Teidän tulevat entiset naiset pettää 100+, koska vauhtia löytyy nyt muualta.
        Näin se vaan on ja lopun alku alkanut.
        Toiset naiset vaan on tällaisia ettei järki paljon päätä sanele.
        Tyhmiä naisia ootte vierellenne ottaneet.
        Oppikaa nyt tästä!!!


    • Anonyymi

      Aloittajan vaimo lienee iältään siinä 45 vuoden paikkeilla?
      Siinä kohtaa naiset yleensä saavat jonkun kohtauksen tai herätyksen tai mikä se lieneekään.

      Sitten facebookataan asiaa toisten samoin tuntevien kanssa, lopulta on selviö että miehessähän se vika on.

      Ei tuossa kannata tehdä muuta kuin paperit sisään ja kamat jakoon. Säästä itsesi turhalta odottamiselta.

      Ei se samaksi naiseksi enää muutu. Ikinä.

      • Noin on, munasarjakkailla alkaa vaihdevuodet jossain 40 plus/miinus ikävuoden paikkeilla. Niiden ensioireihin usein sarkastisesti viitataan käsitteellä "voimaantuminen". Kyseessä ei ole sairaus vaan munasarjakkaan biologian kuuluva vaihe, elämänmuutos jonka oireilu kestää useita vuosia tai jopa yli 10 vuotta. Kaikki muutokset ovat valtavia ja pysyviä. Tämä on varmaankin maailman vanhin ja vahvin tabu.


      • Anonyymi
        Koipireisimies kirjoitti:

        Noin on, munasarjakkailla alkaa vaihdevuodet jossain 40 plus/miinus ikävuoden paikkeilla. Niiden ensioireihin usein sarkastisesti viitataan käsitteellä "voimaantuminen". Kyseessä ei ole sairaus vaan munasarjakkaan biologian kuuluva vaihe, elämänmuutos jonka oireilu kestää useita vuosia tai jopa yli 10 vuotta. Kaikki muutokset ovat valtavia ja pysyviä. Tämä on varmaankin maailman vanhin ja vahvin tabu.

        Tuo on vain sinun käsityksesi mutta ei onneksi totuus.
        Koipireisimies esiintyy useillaeri profiileilla ja tunnistaa aina tuosta naisia leimaavasta vaihdevuosi kirjoittelusta..


    • Anonyymi

      Avioliittosi on ohi. Kenenkään ei tule sietää tällaista käytöstä aviopuolisoltaan.

      Ottaen huomioon puolisosi käytöksen (läheisyyden ja seksin puuttuminen sekä liikunta ja laihduttaminen) on todennäköistä, että hänellä on suhde. Jos hän on vielä vähän väliä kännykässä kiinni ja estää, että sinä et näkisi mitä hän tekee kännykällä niin sanoisin, että suhteen todennäköisyys on erittäin suuri.

      Suosittelisin ottamaan yhteyttä asianajajaan, jotta saat tietää kaikki sinulle avoimena olevat vaihtoehdot.

    • Anonyymi

      Olin naimisissa ilkeän miehen kanssa. Hän jopa sanoi ettei pidä lapsestani. hän huusi milloin halusi jopa lapsen nukkuessa vieressä.
      Otapa vähän etäisyyttä vaimoosi. lähde vaikka pitkälle matkalle. Ota kuvia nuorista naisista joita tapaat matkallasi . anna kuvat hänelle ja katso tuleeko hän mustasukkaiseksi vai tuleeko turpaan. Testaa mikä on meininki. lopulta päätät että tuleeko ero vai ei.

      • Anonyymi

        Kävin kahvilla entisen työkaverin kanssa. Kerroin avoimesti vieväni hänelle joululahjan. Vaimo, soitti ja viestitteli minulle. Kotona oli suuttunut. En ollut muka ilmoittanut, että menen kahville.. Vaimo tuli siis äärimmäisen mustasukkiseksi ja vihaiseksi.


    • Anonyymi

      Kysymyksesi asettelu on väärä. Sen sijaan, että pohdit mikä häntä vaivaa tulisi sinun selvittää hänelle miten pahalta kohtelu tuntuu.

      Meillä vaimo on vuosien varrella haukkunut ja loukannut verisesti ja kun olen häntä tästä moittinut on vastaus ollut hyvin omaa napaa tuijottava: "et sinä voinut loukkaantua, kun ei sitä ollut sellaiseksi tarkoitettu." Eli suoraan kietää minun tuntemukseni hänen käytöksensä vuoksi. Voiko joku olla noin itsekeskeisen ajattelematon ja nähdä ja tulkita omat sanansa pelkästään oman mielensä ja näkemyksensä mukaan ja samalla täysin kieltää toisen tuntemukset tapahtuneesta...!!?????

      Lopeta jo hänen aivotustensa miettiminen. Se ei teitä johda laikaan eteenpäin. Sinulla on oikeus omiin tunteisiisi ja jos se ei hänelle käy, niin alkaa vahvasti tuntua siltä, että sinun on aika laittaa hänet jäähylle odottamaan lopullista eroa.

      • Anonyymi

        Tässä on hieman ehditty jutella vaimon kanssa aloituksen jälkeen.
        Sama kuin sinulla. Minun pitäisi kestää tylytykset, kun minulla on niin vahva itsetunto. Eli jos ihmiselle on vanha itsetunto, häntä kohtaan saa olla ilkeä ja tyly. Tämä siis suoraan vaimon suusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on hieman ehditty jutella vaimon kanssa aloituksen jälkeen.
        Sama kuin sinulla. Minun pitäisi kestää tylytykset, kun minulla on niin vahva itsetunto. Eli jos ihmiselle on vanha itsetunto, häntä kohtaan saa olla ilkeä ja tyly. Tämä siis suoraan vaimon suusta.

        Ehkä voisit sanoa vaimollesi että hänen käytös ei ole reilua sua kohtaan ja tuntuu pahalta. Ja lähdet jatkossa pois kun kiukuttelu alkaa, menet vaikka lenkille tai ajelulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on hieman ehditty jutella vaimon kanssa aloituksen jälkeen.
        Sama kuin sinulla. Minun pitäisi kestää tylytykset, kun minulla on niin vahva itsetunto. Eli jos ihmiselle on vanha itsetunto, häntä kohtaan saa olla ilkeä ja tyly. Tämä siis suoraan vaimon suusta.

        Ehkäpä vaimosi muistelee uskovaisten höpinöitä siitä miten kullekin annetaan kuormaa kannettavaksi vain sen minkä jaksaa kantaa. Kys. "höpinä" on väärin sinua kohtaan. Ei se jaksamisesi ole itsetunnosta, koosta, iästä tai sukupuolesta kiinni, vaan arvostuksesta ja kunnioituksesta tai niiden puuttesta. Jos toista loukkaa kerran on kyse ajatusvirheestä, jos loukkaukset ovat jatkuvia kyse on luonne virheestä ja osoittaa vakavaa kunnioituksen ja arvostuksen puutetta.

        ei tarvitse olla nainen tai mies ollakseen idiootti tai käyttäytyä kuin sellainen läheistään kohtaan. Parisuhteessa ei voi olla niin omahyväinen, että toista saa tylyttää jatkuvasti. Sitten, kun toisella on tullut "vati täyteen" (kestokyky ylitetty) ja tämä lähteen hakemaan ja rakentamaan mielenrauhaa yksikseen, on aivan liian myöhäistä katua ja itseä onnensa menetystä. Vaimosi ei osoita lainkaan ymmärrystä sinun kokemuksille, kuten ei minunkaan vaimo. "Korvalääkettä" on yleisesti ollut tarjolla, eikä sen annostelussa ole kitsasteltu...:-(

        Meillä kullakin on vain yksi lyhyt elämä, eikä sitä kannata pilata antamalla lähimmänsä tylyttään mielensä kyllyydestä. Toki elämä tuntuu tylytettynä pidemmältä, mutta se ei ole mikään arvo sinänsä...??

        Ai, että miksi kirjoittelen tähän aikaan? No, kun en saa pahalta mieleltäni nukutuksi. Vaimolta varmaan voisin kuulla jonkin näppärämmän analyysin asiasta.


    • Anonyymi

      Tuollainen kohtelu ei ole oikein.

      Minulla vastaavasti ilkeä mies. Kiukuttelee ja ilkeilee. Puhelin kasvanut taskuun kiinni. Ilkeilyn syyksi ilmoittaa että nälkäkiukkua tms typerää. Käyttäytyy kuin 5 vuotias pikkulapsi, huoh.

    • Anonyymi

      Vaikea sanoa pelkästään yhden osapuolen kokemuksen mukaan, mikä tuo teidän tilanne todellisuudessa on. Joskus tilan antaminen ja huomioiminen lievittää tuollaista kiukuttelua, mutta toisaalta ei pitäisi jättää asioita kellumaan ja selvittämättä liian pitkäksi ajaksi, koska silloin helposti ajaudutaan lisää erilleen.

      Oletko kertonut vaimolle, miltä sinusta oikeasti tuntuu? Ulkopuolisen kanssa voi mennä juttelemaan myös yksin, tiedät varmaan. Siitä voi olla apua myös muissa ihmissuhteissa ja tulevaisuudessa.

      Ikävä sanoa näin, mutta monilla aikuisilla tunteiden käsitteleminen on vähän "lapsen kengissä". Helposti haetaan ratkaisua omaan vaikeaan oloon toisesta ihmisestä, vaikka ratkaisu löytyy omasta itsestä. Ehkä vaimosikin tekee nyt samaa, mutta voithan itse toimia viisaammin. Voimia jatkoon.

    • Anonyymi

      Osui ja upposi kohdat 1234. Vieras mies on.

    • Anonyymi

      Tuttu tilanne !!
      Yritä kyselemällä ,kauniisti saada tietää vaimosi ajatukset, toiveet , pettymykset..

      Itse menetin vaimon koska en kuunnellut häntä...vaikka hän ei kyllä kyennyt puhumaan...vain kiukutteli...

      ilmeisesti jos naisen viesti miehelle..ei mene perille...alkaa kiukuttelu...??

    • Anonyymi

      Onko hän ennen avautunut. Itselläni kävi ainakin niin kun yritin puhua omista tunteista toista se ei kiinnostanut. Silloin kun olisin sitä tarvinnut. Se sain minut sulkeutumaan. Lopulta se toinen alkaa suoraan sanottuna v* tuttaa kun siltä ei saa henkistä tukea.

      • Anonyymi

        Ei vaimo mistään ongelmista ole avautunut. Olen yrittänyt auttaa ja ymmärtää ja korjata omaa käytöstä sellaiseksi kun hän toivoo. Ainut mikä häntä on ärsyttänyt on ollut että halusin seksiä liian usein. Kerran viikossa oli ilmeisesti liikaa, enkä anna ostaa torista kaikkea krääsää. Valittaa siis kaikesta, mutta en usko,että jostain vessanpytyn kannen väärästä asennosta homma kiikastaa. Tai siis oikeastaan valitti.
        Nyt tulee riitaa ihan vaan väärästä sanasta tai vastasin vaimon kysymykseen mikä ei ollutkaan kysymys. Väkisten haastaa riitaa ja tivaa, kunnes oikeasti suutun. Puhua en siis voi, kun vaimo ei kuuntele ja välttelee seuraani.

        Pääsin lehteen kuvan kanssa. Vaimo ei ollut innoissaan, kun kuvassa oli väärä takki. Luulisi, että vaimolle olisi hienoa, jos oma mies on lehdessä kuvan kanssa menestyksen vuoksi.

        Alan epäillä pettämistä, kun vaimo suojelevainen kännykän suhteen ja ei ole yhtään kiinnostunut seksistä kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaimo mistään ongelmista ole avautunut. Olen yrittänyt auttaa ja ymmärtää ja korjata omaa käytöstä sellaiseksi kun hän toivoo. Ainut mikä häntä on ärsyttänyt on ollut että halusin seksiä liian usein. Kerran viikossa oli ilmeisesti liikaa, enkä anna ostaa torista kaikkea krääsää. Valittaa siis kaikesta, mutta en usko,että jostain vessanpytyn kannen väärästä asennosta homma kiikastaa. Tai siis oikeastaan valitti.
        Nyt tulee riitaa ihan vaan väärästä sanasta tai vastasin vaimon kysymykseen mikä ei ollutkaan kysymys. Väkisten haastaa riitaa ja tivaa, kunnes oikeasti suutun. Puhua en siis voi, kun vaimo ei kuuntele ja välttelee seuraani.

        Pääsin lehteen kuvan kanssa. Vaimo ei ollut innoissaan, kun kuvassa oli väärä takki. Luulisi, että vaimolle olisi hienoa, jos oma mies on lehdessä kuvan kanssa menestyksen vuoksi.

        Alan epäillä pettämistä, kun vaimo suojelevainen kännykän suhteen ja ei ole yhtään kiinnostunut seksistä kanssani.

        Kuulostaa aika pahalta. Voihan se olla ihan joku vaihe pitkässä suhteessa tulee toki kaikenlaisia kausia. Oisko omia ongelmia stressiä toki olla ihastunut tai yms.toiseen. Tai sitten vaan tympäätynyt. Ooteko viettäneet ihan oikeasti kahdestaan aikaa jossain muualla kuin kotona. Tehneet jotain mukavaa yhdessä. Ehkä sekin auttaa saamaan toisen avautumaan kun ilmapiiri rentoutuu. Älä painosta seksiin anna tilaa. Siitäkin jos tulee pakkopullaa sekin alkaa ahdistaa. Pitäisi molempien kuitenkin olla mukana. Eikä kukaan nainen pidä komentelusta. Kohtele häntä kuin aikuista ja anna päättää itse mitä hommaa ja mitä ei. Eikä kyllä hänkään saisi alentaa sinua. Molemminpuolinen kunnioitusta teillä jotenkin hukassa nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aika pahalta. Voihan se olla ihan joku vaihe pitkässä suhteessa tulee toki kaikenlaisia kausia. Oisko omia ongelmia stressiä toki olla ihastunut tai yms.toiseen. Tai sitten vaan tympäätynyt. Ooteko viettäneet ihan oikeasti kahdestaan aikaa jossain muualla kuin kotona. Tehneet jotain mukavaa yhdessä. Ehkä sekin auttaa saamaan toisen avautumaan kun ilmapiiri rentoutuu. Älä painosta seksiin anna tilaa. Siitäkin jos tulee pakkopullaa sekin alkaa ahdistaa. Pitäisi molempien kuitenkin olla mukana. Eikä kukaan nainen pidä komentelusta. Kohtele häntä kuin aikuista ja anna päättää itse mitä hommaa ja mitä ei. Eikä kyllä hänkään saisi alentaa sinua. Molemminpuolinen kunnioitusta teillä jotenkin hukassa nyt.

        Vaimo innostuu hetkeksi seksiin, kun on tapaamassa kavereita jollakin mökillä ja on ollut joka kerta tosi humalassa. Aikaisemmin sanonut ettei alkoholi sovi hänelle ja on kontrolloinut jopa mun alkoholin käyttöä, vaikka se on vähäisempää kuin kavereitteni juominen. Juon vähän enkä juo itseäni krapulaan. Kun ehdotan mökkiloma vaimolle. Vaimo sanoo, ettei lähde minnekään mökille mun kanssa.
        Ei ole kiinnostanut pariterapia eikä ysöriristeily tai ravintolailta ulkona.
        Ehdottaa minulle, että mun pitäisi lähteä juomaan mun kavereiden kanssa. Tämä kuulosti minulle siltä, että jotakin on tehnyt jota katuu ja nyt mun pitäisi lähteä juomaa kavereideni kanssa.
        Vaimolla on ollut vain pari seksikokemusta minua ennemmin. Ne ovat yhden illan juttuja. Kun kysyin noista kaveritapaamisista, vaimo sanoi, ettei voisi mennä sänkyyn kenenkään vieraan kanssa vaan pitäisi tunteä pitempään.
        Nuo ainoat kerrat ovat kuitenkin yhdenillan juttuja ja toisen teki vielä selvinpäin.


    • Anonyymi

      Vaikeita tilanteita. Itselläni kanssa todella rankka tilanne. Lapset pieniä ja uskoin, että olisimme vaimon kanssa yhdessä aina. Yht'äkkiä hän muuttui todella välinpitämättömäksi minua ja jopa jossain määrin lapsia kohtaan. Siis ennen maailman sydämellisin ihminen muuttui hyvin lyhyessä ajassa täysin eri ihmiseksi.
      Vaimo kuvaili tätä kamelin selän katkeamiseksi ja nyt tuntuu ettei hän näe koko historiassamme mitään hyvää. Kaikki yhtä suurta virhettä.
      Oli kuitenkin aika jolloin hän saattoi kesken kaiken päästää ilon kyyneleitä ja sanoa "rakastan meidän elämää".
      Olemme keskustelleet asiasta ja hän kertoo hänellä olevan vain kaverillisia fiiliksiä minua kohtaan. Muutoksen nopeus ja miten tässä nyt pitäisi olla tuottaa suuria vaikeuksia. Mieliala siis vaihtelee todella voimakkaasti. Toivon, epätoivon, rakkauden, surun ja jopa vihan välillä. Joudun pinnistelemään, että pysyn rauhallisena aikuisena, vaikka mieli tekisi huutaa kun on niin paha olla.

      • Anonyymi

        Lusikat jakoon.
        Vuosi, pari menee ja sinulla on uusi, hyvä elämä.


    • Anonyymi

      Yhden avioliiton ja monen muun suhteen kokemuksella sanoisin että voi olla toinen suhde.
      Itse jo 50+ mies. Seksittömyyttäkään ei kannata sietää. Sitten vaan tinderiin...
      Yleensäkään ikäviä ihmisiä ei kannata katsella.
      Itsellä onneksi nykyään harmooninen parisuhde.
      Kannattaisi aluksi nostaa kissa pöydälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe