Tapasin miehen nelkytvotta sitten menimme naimisiin satuhäät saimne neljä ihanaa lasta ja ostimme omakotitalon kaikki yhdessä elo vuodet ihanaa aikaa sitä kesti neljäkymmentävuotta lapset muutti kotoolta jäimme kahden mieni löysi uuden naisen hetti minut ulos omakotitalosta kuin roskan oli kylmä kun kivi hakkasi minua monet kerrat kuristi olin välillä aairaala hoidossa tässä kiitos yhteisestä neljästäkymmenestävudesta miten ihminen voi muuttua pahaksi hirviöksi en ole tehnut hännelle mitään pahaa .
Avioliitot valheellisia
6
322
Vastaukset
- Anonyymi
ai mikkel näkkäläjärvi
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18107913s
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eihän siinä mitään ongelmaa. Käytä aikasi nyt järkevästä ja iloise että
olet vapaa. Veikkaan,ett puolisosi katehtii sun vapautta. .
Hymyä huuleen ja menoksi..Elä uutta nuoruutta mutta ikäsi tuomaa viisaus mukana. - Anonyymi
Nyt on sinun vuoro loistaa. Toteuta omia unelma .
Miksi jäädä surkuttelemaan kun maailma on täynnä mukavia juttuja juuri sinua varten. - Anonyymi
Avioliitot ovat kaikki erilaisia sillä ihmiset ovat erilaisia. Siksi on tärkeää että löytää itselleen henkireikiä,että jaksaa itse kehittyä ja toisen huomioon ottaminen ei ole kaikille helppoa. Mutta nyt olet vapaa iloitse. Tee asioita joita olet aina hallinut tehdä ja olet jättänyt tekemättä kun toinen ei halua sun tekevän siitä alkaa sun uusi aika.
- Anonyymi
On onni,että puoliso jätti jos ollut väkivaltaa. Uusi sika alkaa sulle jos vain lähdet reippaasti kohti uutta ja kohta ihmettelet miten viitsit sitä vanhaa niin kauan katsella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648