Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009983741.html
Varmaan KPL ja TT napsivat tästä täydet, miksei tietty kuka tahansa muutkin. Itse jäin yhteen kohtaan jumiin, versoaja:an, ja kun on hätänen, niin ei malttanut jäädä odottelemaan vaikka vastaus pyörikin mielen päällä. Jostain syystä IS ei hyväksyny siihen oikeana vastauksena sdfgh:ää, niin ei tullut täysiä pisteitä 😂
Tuloksesi: 12 / 13
Vau, olet sana-arvoitusten mestari!
Tiistain EuroCityVisa - Tunnista Euroopan kaupunkeja sana-arvoituksina
161
1072
Vastaukset
Tuloksesi: 11 / 13
Ei hyväksynyt Tamperettakaan vastaukseksi, vaikka yritin tarjota. 😒randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Kumma kyllä, Tampere ei ollut mukana, OMG! 😁Joku ei ollut taas lainkaan ajatellut.😒
Xena-183 kirjoitti:
Joku ei ollut taas lainkaan ajatellut.😒
Niin, aika noloa, jos totta puhutaan 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Kumma kyllä, Tampere ei ollut mukana, OMG! 😁Olitko se sinä joka kurkkasit? En tunnistanut sinua. Mikset päivällä tullut juttelemaan?
Anonyymi kirjoitti:
Olitko se sinä joka kurkkasit? En tunnistanut sinua. Mikset päivällä tullut juttelemaan?
Koska en tunnistanut sinua? Paitsi että olen ollut sisällä koko päivän, kurkkimiset ovat olleet luokkaa nolla.
- Anonyymi
Koska en tunnistanut sinua? Paitsi että olen ollut sisällä koko päivän, kurkkimiset ovat olleet luokkaa nolla.
En puhu tästä päivästä.
- Anonyymi
Viikolla 45 tapahtui kurkkiminen. 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Viikolla 45 tapahtui kurkkiminen. 🙂
Mulla ei ole vähäisintäkään havaintoa asiasta enkä elä viikkonumeroiden mukaan, niin en osaa edes sanoa mitä sillä viikolla tein.
Mulla ei ole vähäisintäkään havaintoa asiasta enkä elä viikkonumeroiden mukaan, niin en osaa edes sanoa mitä sillä viikolla tein.
Ja niin mielenkiintoista kuin kaikenlainen vaklaaminen ja salapoliisityö onkin, niin varmaankin avaatte uuden keskustelujuuren, mikäli haluatte vielä jatkaa aiheesta, kiitos.
Minun vastaukseni ei nyt liittyne asiaan kuitenkaan. 😉Xena-183 kirjoitti:
Ja niin mielenkiintoista kuin kaikenlainen vaklaaminen ja salapoliisityö onkin, niin varmaankin avaatte uuden keskustelujuuren, mikäli haluatte vielä jatkaa aiheesta, kiitos.
Minun vastaukseni ei nyt liittyne asiaan kuitenkaan. 😉Noh noh, kovin ärhäkkäänä, vasta muutama viesti. Mistä moinen kipakkuus?
Itse jaksan katsella hyvinkin pari-kolmekymmentä viestiä ennen kuin pyydän muutosta.- Anonyymi
En minäkään elä viikko numeroiden mukaan et ole kyseessä oleva ihminen kun et ymmärtänyt mitä tarkoitin.
Noh noh, kovin ärhäkkäänä, vasta muutama viesti. Mistä moinen kipakkuus?
Itse jaksan katsella hyvinkin pari-kolmekymmentä viestiä ennen kuin pyydän muutosta.Pahoittelen.
Työstressi näköjään puristaa ohimoa jo vapaa-aikanakin... - Mutta nyt kun otit puheeksi, niin teepä tuonne alemmas itsellesi uusi juuri, minne kutsut äskeisen anonyymin henkilön keskustelemaan, että saatte selväksi kuka on kurkistanut ja minne tai kenen olisi pitänyt tulla jutulle. 👍- Anonyymi
Itse jaksan katsella hyvinkin pari-kolmekymmentä viestiä ennen kuin pyydän muutosta.Huomasin xenan olevan mustasukkainen sinusta eikö kurkkija olisi saanut käydä katsomassa ja jutella hänen kanssaan.
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin xenan olevan mustasukkainen sinusta eikö kurkkija olisi saanut käydä katsomassa ja jutella hänen kanssaan.
Varmaan siitäkin voi olla kysymys, mutta eniten minua häiritsi ehkä se, kun tuo kurkittava kuulostaa ihan samalta erikoisen sitkeältä ja epäystävälliseltä kirjoittajalta, joka joskus kirjoitteli täällä mm. Lyhytfleda -nimellä. - Sittemmin kyseinen henkilö lienee jo poistunut palstalta, mutta minulle nousi vain kylmät väreet, että taasko se alkaa..
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Varmaan siitäkin voi olla kysymys, mutta eniten minua häiritsi ehkä se, kun tuo kurkittava kuulostaa ihan samalta erikoisen sitkeältä ja epäystävälliseltä kirjoittajalta, joka joskus kirjoitteli täällä mm. Lyhytfleda -nimellä. - Sittemmin kyseinen henkilö lienee jo poistunut palstalta, mutta minulle nousi vain kylmät väreet, että taasko se alkaa..
Jos joku ihminen kävi minua kurkkimassa ei kai kai se minun vika ole. Enkä minä kyseistä ihmistä syytä ihmettelin vain että jos hänellä oli asiaa miksei käynyt päivällä minulle puhumassa koska siihen oli mahdollisuus. Tai sitten oli niin että erehtyi henkilöstä.
- Anonyymi
Itse jaksan katsella hyvinkin pari-kolmekymmentä viestiä ennen kuin pyydän muutosta.Mitä olet mieltä xenan mustasukkaisuudesta?
Ei tullut täysiä pisteitä. Se pahuksen "PARITIE" meni väärin. Miten mä en nähnyt tuota? Yrityksistä huolimatta, en vaan pystynyt hahmottamaan sitä oikein. Jäin jumiin!!
Kiva ja haastava visa. 😀
"Tuloksesi: 12 / 13
Vau, olet sana-arvoitusten mestari! "Xena-183 kirjoitti:
Minulle tuo oli myös toinen vaikeista. Ehdotin Tampere, mutta ei se hyväksynyt. 😄
Yritysten jälkeen luovutin ja vastasin vaan jotain. Ehdotin Tirana. Eihän se tietysti se ollut. Pää vaan loi tyhjää siinä kohdassa. 😂
Loistava tulos!
Oli siellä joo parit mihin jäi jumiin ja päänuppi ehdotti sitkeästi jotain täysin väärää. Kumma miten siten fakkiutuu johonkin muutamassa sekunnissa.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Oli siellä joo parit mihin jäi jumiin ja päänuppi ehdotti sitkeästi jotain täysin väärää. Kumma miten siten fakkiutuu johonkin muutamassa sekunnissa.Tuossa visassa oli haastetta. Palapelit on kivoja. Armotonta aivojumppaa ja onhan se palkitsevaa, kun älyää oikean vastauksen. 😀
tosi.typy kirjoitti:
Tuossa visassa oli haastetta. Palapelit on kivoja. Armotonta aivojumppaa ja onhan se palkitsevaa, kun älyää oikean vastauksen. 😀
Oli tosiaan aivojumppaa! Eikä kauheasti auttanut kun yksi kissa vinkuu vieressä ja naapuri poraili jotain talukoukkua seinän takana x5, niin piti tosiaan välillä puristaa 😂
Oli tosiaan aivojumppaa! Eikä kauheasti auttanut kun yksi kissa vinkuu vieressä ja naapuri poraili jotain talukoukkua seinän takana x5, niin piti tosiaan välillä puristaa 😂
Ahaa, sinulla oli apujoukkoja paikalla. Kuinka vanha kissasi on? Minkä värinen?
Meillä ei ole enää lemmikkejä. Kun viimeinen kissaneiti nukkui pois n. 10 v sitten, en ole halunnut ottaa uutta.tosi.typy kirjoitti:
Ahaa, sinulla oli apujoukkoja paikalla. Kuinka vanha kissasi on? Minkä värinen?
Meillä ei ole enää lemmikkejä. Kun viimeinen kissaneiti nukkui pois n. 10 v sitten, en ole halunnut ottaa uutta.Mä en nyt äkkiseltään muista ihan tarkalleen, mutta sanotaan että Lady Hän on pian 13v, muistaakseni, ja herra Hömelö on karvan yli 12v.
Lady Hän on monokromaattinen ohjus elikkäs perinteinen maatiaislehmän mv-väritys ja herran Hömelö on nk. punaruskea, sekin lehmän laikuilla, ei raidallinen tms.
Niin ja nuo nimet eivät ole oikeat, mutta kuvaavat hyvin persooniaan 😂randombypasser kirjoitti:
Mä en nyt äkkiseltään muista ihan tarkalleen, mutta sanotaan että Lady Hän on pian 13v, muistaakseni, ja herra Hömelö on karvan yli 12v.
Lady Hän on monokromaattinen ohjus elikkäs perinteinen maatiaislehmän mv-väritys ja herran Hömelö on nk. punaruskea, sekin lehmän laikuilla, ei raidallinen tms.
Niin ja nuo nimet eivät ole oikeat, mutta kuvaavat hyvin persooniaan 😂Hah! Loistava kuvaus. Sinulla on siellä mukavat kissakaverit. 😊
tosi.typy kirjoitti:
Hah! Loistava kuvaus. Sinulla on siellä mukavat kissakaverit. 😊
Nooo... Mukavat... Se riippuu hetkestä, tilanteesta... Osaa ne olla myös toisenlaisia 😂
Kurvibond (mieleen tulee ainoastaan Robin Hood :D) jumitti mut näytön ääreen yli puoleksi tunniksi, kunnes totesin että on pakko luovuttaa tai en pääse koneelta ikinä. Ja ei helvetti, kun näin vastauksen piti todeta että olen käynytkin siellä. Eikä siitä ole montaakaan vuotta! :D Kaiken kukkuraksi mietin kyseistä kaupunkia jo jossain vaiheessa tätä kisaa...
Näin ne aivot ei vaan aina pelitä, vaikka sanaa kääntelisi miten päin hyvänsä.
Ihan vaan tuon lohduttoman aivopierun takia 12/13Ja mä siis yritin pitkään sitä Kurvibondia väännellä niin että "tän on pakko olla joku pohjoismainen kaupunki" ja yritin muodostaa siitä joko "vik"-loppuista tai "nord"-alkuista paikannimeä xD Espanjat, Ranskat ja Italiat osasin k:n olemassa olon takia sulkea pois (Ranskassa nyt ainakin on joitain pienempiä paikkoja joissa esiintyy myös k, mutta isompia sellaisia ei tullut mieleen), mutta ei ihan tänään riittäneet aivot päätellä nimeä siitä pidemmälle.
Loistava tulos!
Kuten tuolla jollekin aiemmin totesin, niin jotenkin pääkoppa jumittaa näissä siihen/niihin pariin ekaan mieleen tulleeseen ajatukseen ja siinä sitä ollaan...
Se ero tuossa oli meidän kesken, että heti kun näin kirjaimet, niin jotenkin tiesin että kyse on itä-Eurooppalaisesta kapungista (B ja D). Sitten ei mennyt pitkään hoksata, kun olen minäkin siellä käynyt, tosin siitä on hiukan aikaa, vuosi oli 1990.randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Kuten tuolla jollekin aiemmin totesin, niin jotenkin pääkoppa jumittaa näissä siihen/niihin pariin ekaan mieleen tulleeseen ajatukseen ja siinä sitä ollaan...
Se ero tuossa oli meidän kesken, että heti kun näin kirjaimet, niin jotenkin tiesin että kyse on itä-Eurooppalaisesta kapungista (B ja D). Sitten ei mennyt pitkään hoksata, kun olen minäkin siellä käynyt, tosin siitä on hiukan aikaa, vuosi oli 1990."Se ero tuossa oli meidän kesken, että heti kun näin kirjaimet, niin jotenkin tiesin että kyse on itä-Eurooppalaisesta kapungista (B ja D). "
Mä onnistuin kyllä ton kohdalla kelaamaan mielessäni myös Itä-Eurooppaa, mutta enemmän tyyliin Budapest - Bukarest - Bratislava eli pääkaupunkeja... Vaikka kyllä sinällään tiesin että visassa on mukana muitakin kuin pelkkiä pääkaupunkeja.Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
"Se ero tuossa oli meidän kesken, että heti kun näin kirjaimet, niin jotenkin tiesin että kyse on itä-Eurooppalaisesta kapungista (B ja D). "
Mä onnistuin kyllä ton kohdalla kelaamaan mielessäni myös Itä-Eurooppaa, mutta enemmän tyyliin Budapest - Bukarest - Bratislava eli pääkaupunkeja... Vaikka kyllä sinällään tiesin että visassa on mukana muitakin kuin pelkkiä pääkaupunkeja.Jotenkin mulla meni niin, että tiesin/vaistosin/tms. että kyse ei ole Pohjolasta, niin ohitin kaikki pohjoisen nimet, semminkin kun vik-päätteellä ei tullut mitään konkreettista mieleen nopeasti.
- Anonyymi
Osasta näki alle sekunnissa mikä oli kyseessä. Sen sijaan kurvibondiin meni useita minuutteja. Jaoin mielessäni Euroopan slaavimaihin ja ns. länsimaihin ja se auttoi tuossa visassa.
Tulos 3/13. Oli aika vaikea.
Se on tulos!
Jep, ei ollut helpoin ja vaati aika paljon kärsivällisyyttä jaksaa miettiä vaihtoehtoja.randombypasser kirjoitti:
Se on tulos!
Jep, ei ollut helpoin ja vaati aika paljon kärsivällisyyttä jaksaa miettiä vaihtoehtoja.Juu, tuloshan se tuokin on =D Mulla ei ihan aina kärsivällisyys riittänyt ja varsinkin pitkien sanojen kanssa se petti.
8/13 noin nopeesti miettimättä sen pidempään. Vastaus joko tuli alle 10 sekunnin päähän tai en jääny pohtiin kovinkaan pitkääks aikaa.🙂.
Hieno tulos!
Aaa, lisää kärsimättömiä vastaajia 😂Juu ei jaksanu pähkäillä kun tuntu siltä että se joko aukee heti tai sitten vaan menee tiukemmin solmuun pohtiessa.😄.
Ei jaksa arvailla kovin kauan. 9/13 Aika moni tai jopa suurin osa oli näitä, joille on suomenkielinen sana erikseen.
Hieno tulos!
Kyllähän se hiukan vaatimustasoa nostaisi, jos käytettäisiin kapunkien paikallisia nimiä/nimiasuja.randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Kyllähän se hiukan vaatimustasoa nostaisi, jos käytettäisiin kapunkien paikallisia nimiä/nimiasuja.Ihan paska tulos oli. Demarin tulos.
Italiasta saa aika hyvin suomeen sopivia, esim.
PASI
MASENSI
LAPION
PRO MELA
Tuloksesi: 6 / 13
Melko hyvä sana-arvuuttelija!
Sehän meni aika hyvin! Ihan kaikkia kaupunkeja et tunnistanut, mutta tämä on silti kelpo suoritus. Ehkä tiesitkin, että yllä oleva kuva on napattu visassakin mainitussa Reykjavikissa?
No niin paria kaupunkia en osannut kirjoittaa oikein😒🙄 ihan kyllä löi tyhjää noissa muissa kirjainyhdisteissä.
Sullahan meni kiitettävästi!🙂Kelpo tulos!
Noi on aina vähän rasittavia visoja missä vastaukset pitää itse kirjoittaa, semminkin kun muutamankin kerran IS:n valitsema kirjoitusasu on ollut virheellinen. Kuten kerran, kun kysyttiin jotain musiikista ja oikea vastaus olisi ollut Jari Sillanpää, mutta se vastaus mikä visalle kelpasi, olikin Jari Sillapää. Vaan sattuuahn sitä tekeville 😁randombypasser kirjoitti:
Kelpo tulos!
Noi on aina vähän rasittavia visoja missä vastaukset pitää itse kirjoittaa, semminkin kun muutamankin kerran IS:n valitsema kirjoitusasu on ollut virheellinen. Kuten kerran, kun kysyttiin jotain musiikista ja oikea vastaus olisi ollut Jari Sillanpää, mutta se vastaus mikä visalle kelpasi, olikin Jari Sillapää. Vaan sattuuahn sitä tekeville 😁Joo onhan nuo varsinkin kun on kyseessä mä ja kirjoittaminen.. tuossakin sai pähkäillä päänsä puhki mitä helkatin kaupunkeja sitä onkaan ja varsinkin että osaa kirjoittaa ne OIKEIN😄 lopulta kommentoin vaan jaa, böö, öööö,😂
12/13. Mulla meni Tukholma ohi 😄 Mielessä pyöri vain jotain ihan ihme sanoja, ja tuon olisi pitänyt varmaan olla se helpoin 🙈
Loistava tulos!
No voin kyllä arvata millaisissa jutuissa sun "lievästi" tuhruinen Mielenlaatusi loikkelehti 😂randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
No voin kyllä arvata millaisissa jutuissa sun "lievästi" tuhruinen Mielenlaatusi loikkelehti 😂No ei ollut kyllä mitään tuhrua mielessä tällä kertaa! 😂 Kuten ei tietty yleensäkään ole 😇
Aletheias kirjoitti:
No ei ollut kyllä mitään tuhrua mielessä tällä kertaa! 😂 Kuten ei tietty yleensäkään ole 😇
No saat toki väittää mitä haluat, mutta kun miettii juttujasi siitä mitä kaikkea Mielesi on niellyt, niin kredibiliteetti jää niukaksi 😂
No saat toki väittää mitä haluat, mutta kun miettii juttujasi siitä mitä kaikkea Mielesi on niellyt, niin kredibiliteetti jää niukaksi 😂
Mielessäni ei ole mitään vikaa 😑 Se imee ja nielee kaiken täysin sujuvasti, jättäen jälkeensä siistit paikat. Voin lämpimästi suositella kaikille Mieleä imuriksi 👍🏻
Aletheias kirjoitti:
Mielessäni ei ole mitään vikaa 😑 Se imee ja nielee kaiken täysin sujuvasti, jättäen jälkeensä siistit paikat. Voin lämpimästi suositella kaikille Mieleä imuriksi 👍🏻
Sehän on kiva kuulla, että mielesi... Siis Mielesi imee ja nielee kaiken 🤗
Sehän on kiva kuulla, että mielesi... Siis Mielesi imee ja nielee kaiken 🤗
Kyllä vain. Pitää muistaa tyhjentää pölypussit säännöllisin väliajoin, niin ei tule toimintahäiriöitä. Jesaria sitten tarvittaessa avuksi niin pelittää täydellisesti 😑
Ps: Sä oot kyllä niin kauhee! 😂Aletheias kirjoitti:
Kyllä vain. Pitää muistaa tyhjentää pölypussit säännöllisin väliajoin, niin ei tule toimintahäiriöitä. Jesaria sitten tarvittaessa avuksi niin pelittää täydellisesti 😑
Ps: Sä oot kyllä niin kauhee! 😂Tuo on kyllä tota, vanhassa koneessa ne ovat kirjaimellisesti PÖLYpussit 😂
Kauhee? Pyh. Mä olen vain K-18, eikä se tee vielä kenestäkään kauheaa 😁randombypasser kirjoitti:
Tuo on kyllä tota, vanhassa koneessa ne ovat kirjaimellisesti PÖLYpussit 😂
Kauhee? Pyh. Mä olen vain K-18, eikä se tee vielä kenestäkään kauheaa 😁Ei jestas sun kanssas 😂😂😂
Sun kirjoituksille pitäis asettaa joku k50-rajoitin 😁Aletheias kirjoitti:
Ei jestas sun kanssas 😂😂😂
Sun kirjoituksille pitäis asettaa joku k50-rajoitin 😁Mitä? Itsehän sinä aloit niistä pölypusseista puhumaan, tottakai oli ilmiselvää mitä tarkoitit kun monikkoa käytit, älä nyt yritä vierittää vastuuta viattomille 😂
Mullahan on K-50 -rajoitin, mutta te alaikäiset ette kunnioita sitä 😁randombypasser kirjoitti:
Mitä? Itsehän sinä aloit niistä pölypusseista puhumaan, tottakai oli ilmiselvää mitä tarkoitit kun monikkoa käytit, älä nyt yritä vierittää vastuuta viattomille 😂
Mullahan on K-50 -rajoitin, mutta te alaikäiset ette kunnioita sitä 😁Niin muuten puhuin monikossa 😂 Mä oon näköjään kaksimielisempi, kuin itse tiedänkään 🤣🙈
Jotain vastaan pitää aina kapinoida, niin miksei vaikkapa k50-rajoitinta 😁Aletheias kirjoitti:
Niin muuten puhuin monikossa 😂 Mä oon näköjään kaksimielisempi, kuin itse tiedänkään 🤣🙈
Jotain vastaan pitää aina kapinoida, niin miksei vaikkapa k50-rajoitinta 😁Jep, sun alitajuntasi on selvästi ja reilusti yli K-50:nen, niin ei mikään ihme että sieltä pulppuaa kaikkea törkyä 😂
Ainahan sitä on, teinit kapinoineet, milloin mitäkin vastaan 😁randombypasser kirjoitti:
Jep, sun alitajuntasi on selvästi ja reilusti yli K-50:nen, niin ei mikään ihme että sieltä pulppuaa kaikkea törkyä 😂
Ainahan sitä on, teinit kapinoineet, milloin mitäkin vastaan 😁Joo nyt pitää kyllä siivota suunsa ja mielensä. Heh, mielensä.. Tämähän alkoi hyvin 😄 Menen luostariin, ei kai tässä enää muu auta 😂
Keski-ikäinen teini 😁Aletheias kirjoitti:
Joo nyt pitää kyllä siivota suunsa ja mielensä. Heh, mielensä.. Tämähän alkoi hyvin 😄 Menen luostariin, ei kai tässä enää muu auta 😂
Keski-ikäinen teini 😁No mutta sehän meni ihan totutulla kaavalla, Miele edellä, letku perässä 😂
No mutta sehän meni ihan totutulla kaavalla, Miele edellä, letku perässä 😂
Niinhän se meni 🤣
Mutta nyt tein päätöksen, että jatkossa olen säädyllisempi enkä lähde enää mihinkään kaksimielisiin keskusteluihin sun kanssa 😑 Ihan holtitonta menoa, eihän se sovi näin keski-ikäiselöe naisihmiselle 😱Aletheias kirjoitti:
Niinhän se meni 🤣
Mutta nyt tein päätöksen, että jatkossa olen säädyllisempi enkä lähde enää mihinkään kaksimielisiin keskusteluihin sun kanssa 😑 Ihan holtitonta menoa, eihän se sovi näin keski-ikäiselöe naisihmiselle 😱Aika tiukka päätös. Voidaan tuota pitää myös esimerkiksi uudenvuodenlupauksen? Nehän on tunnetusti tooooooooooooodella menestyksekkäitä lupauksia 😂
Aika tiukka päätös. Voidaan tuota pitää myös esimerkiksi uudenvuodenlupauksen? Nehän on tunnetusti tooooooooooooodella menestyksekkäitä lupauksia 😂
Kyllä, nyt pysyn tiukkana 😑 Siis tämän päätöksen suhteen.
Tämä on oikein loistava uudenvuodenlupaus. Mutta nehän tulee voimaan vasta uutena vuotena? 🤔 Voin siis rietastella loppuvuoden huoletta 😂Aletheias kirjoitti:
Kyllä, nyt pysyn tiukkana 😑 Siis tämän päätöksen suhteen.
Tämä on oikein loistava uudenvuodenlupaus. Mutta nehän tulee voimaan vasta uutena vuotena? 🤔 Voin siis rietastella loppuvuoden huoletta 😂No siis sovitaan niin, se on hyvä päätös. Olkoonkin, että voin viedä sinua kuin litran mittaa siinä asiassa, mitä tosin en tietenkään myönnä kuulusteltaessa 😂
Kylläpä vain. 1.1.2024 aamusta krapulassa muistat, että voi Miele mitä tulikaan taas luvattua, mutta letkulla päähän sitä joka vanhoja muistelee 🥳😁randombypasser kirjoitti:
No siis sovitaan niin, se on hyvä päätös. Olkoonkin, että voin viedä sinua kuin litran mittaa siinä asiassa, mitä tosin en tietenkään myönnä kuulusteltaessa 😂
Kylläpä vain. 1.1.2024 aamusta krapulassa muistat, että voi Miele mitä tulikaan taas luvattua, mutta letkulla päähän sitä joka vanhoja muistelee 🥳😁Sitä osaan odottaa, että sä kuvittelet vieväsi mua kuin litran mittaa 😂 You wish.. 😏
Oonko mä krapulassa 1.1.2024?? 😳 Ai kamala, pitää hommata valmiiksi kaappiin buranaa, limsaa, jotain roskaruokaa ja chilipähkinöitä.Aletheias kirjoitti:
Sitä osaan odottaa, että sä kuvittelet vieväsi mua kuin litran mittaa 😂 You wish.. 😏
Oonko mä krapulassa 1.1.2024?? 😳 Ai kamala, pitää hommata valmiiksi kaappiin buranaa, limsaa, jotain roskaruokaa ja chilipähkinöitä.Helposti, helposti, olethan kuitenkin minuun verrattuna hyvin litran mitan mittainen, minä yllän ehkä juuri ja juuri puoleen litraan. Ja sekin vain korkokengissä 😁
Olet, kylläpä vain, juuri silloin. Tosin siitä en ole varma, tapahtuuko se esim. klo 02.00, 10.00 vai ehkä vasta 20.00 😂
Roskaruokaa ja CHILIpähkinöitä?!?!?!? Jes, vihdoin kokki joka ymmärtää hyvän päälle 🤣randombypasser kirjoitti:
Helposti, helposti, olethan kuitenkin minuun verrattuna hyvin litran mitan mittainen, minä yllän ehkä juuri ja juuri puoleen litraan. Ja sekin vain korkokengissä 😁
Olet, kylläpä vain, juuri silloin. Tosin siitä en ole varma, tapahtuuko se esim. klo 02.00, 10.00 vai ehkä vasta 20.00 😂
Roskaruokaa ja CHILIpähkinöitä?!?!?!? Jes, vihdoin kokki joka ymmärtää hyvän päälle 🤣Kiva, kun sinäkin olet mieltynyt korkokenkiin. Ne saa pohkeet näyttämään hyviltä 😂
No kiitos ennustuksesta, katsotaan miten hyvin ennustus toteutuu 🤣 Tarkkoja suunnitelmia ei kyllä vielä ole, mutta näköjään jotain pippalontynkää pitäisi kehitellä, jos kerran krapulan meinaan itselleni hankkia 😁
Ei krapulassa voi mitään salaattia ja höyrytettyjä kasviksia syödä 😁 Sopivan epäterveellinen ruoka ja tietyt muut aktiviteetit auttaa selviämään päivästä, jos niin onnettomasti on käynyt, että tuli ottaneeksi enemmän kuin olisi ollut fiksua. Mitä minulle ei tietenkään käy enää tässä iässä 😑Aletheias kirjoitti:
Kiva, kun sinäkin olet mieltynyt korkokenkiin. Ne saa pohkeet näyttämään hyviltä 😂
No kiitos ennustuksesta, katsotaan miten hyvin ennustus toteutuu 🤣 Tarkkoja suunnitelmia ei kyllä vielä ole, mutta näköjään jotain pippalontynkää pitäisi kehitellä, jos kerran krapulan meinaan itselleni hankkia 😁
Ei krapulassa voi mitään salaattia ja höyrytettyjä kasviksia syödä 😁 Sopivan epäterveellinen ruoka ja tietyt muut aktiviteetit auttaa selviämään päivästä, jos niin onnettomasti on käynyt, että tuli ottaneeksi enemmän kuin olisi ollut fiksua. Mitä minulle ei tietenkään käy enää tässä iässä 😑Mieltynyt korkokenkiin... No kyllä, mutta en omissa raajoissani. Siis mieltynyt, pikkuviihteen vuoksi vedän korkkarit jalkaani koska tahansa 😂
Olen todella huono ennustamaan. Ja nimenomaan menneisyyttä. Mitä tulee lähiotulevaisuuteen ja alkoholiin, olen historiallisesti ollut hävyttömän hyvä ennustamaan. So... Mark my words 😂
Pikkurapelissa roskaruoka (ja CHILIpähkinät) on kyllä melkoinen lottovoitto, pthyi vaan kaikille Kaivarin Wappubrunssien perunasalaattipöljille.
Muut aktiviteetit? Haluaisitko valaista tuota pientä detaljia? 🤭😂
Ei tietenkään sinulle käy, ei kellekään meistä. Ei eilen, ei tänään, eikä ainakaan huomenna 😂randombypasser kirjoitti:
Mieltynyt korkokenkiin... No kyllä, mutta en omissa raajoissani. Siis mieltynyt, pikkuviihteen vuoksi vedän korkkarit jalkaani koska tahansa 😂
Olen todella huono ennustamaan. Ja nimenomaan menneisyyttä. Mitä tulee lähiotulevaisuuteen ja alkoholiin, olen historiallisesti ollut hävyttömän hyvä ennustamaan. So... Mark my words 😂
Pikkurapelissa roskaruoka (ja CHILIpähkinät) on kyllä melkoinen lottovoitto, pthyi vaan kaikille Kaivarin Wappubrunssien perunasalaattipöljille.
Muut aktiviteetit? Haluaisitko valaista tuota pientä detaljia? 🤭😂
Ei tietenkään sinulle käy, ei kellekään meistä. Ei eilen, ei tänään, eikä ainakaan huomenna 😂Sen haluaisin nähdä, Rande korkkareissa 😂
Ai kamala, mutta parempi kai etukäteen tietää olevansa krapulassa, niin osaa varautua. Näppärä tuollainen kyky, kun tietää mitä odottaa 😁
Ei krapulassa mitään hienostella jaksa 😄 Pizza ja chilipähkinät saa riittää tyydyttämään kulinaristiset halut. Ja ne muut aktiviteetit.. Vaikka kevyt venyttely 😇 Vai mitä muuta se voisi olla?
Siis ei tietenkään näin keski-iässä enää mitään tuollaisia, pois sellaiset meistä 😁Aletheias kirjoitti:
Sen haluaisin nähdä, Rande korkkareissa 😂
Ai kamala, mutta parempi kai etukäteen tietää olevansa krapulassa, niin osaa varautua. Näppärä tuollainen kyky, kun tietää mitä odottaa 😁
Ei krapulassa mitään hienostella jaksa 😄 Pizza ja chilipähkinät saa riittää tyydyttämään kulinaristiset halut. Ja ne muut aktiviteetit.. Vaikka kevyt venyttely 😇 Vai mitä muuta se voisi olla?
Siis ei tietenkään näin keski-iässä enää mitään tuollaisia, pois sellaiset meistä 😁I dare you? Bemun avaimet vaihdossa, ellet uskalla? 😂
Kuten sanoin, vien sua kuin litran (tai 228cm...) mittaa, niin aika helppo ennustaa 😁
Kevyt venyttely? Pitsan ja pähkinöiden JÄLKEEN? No sen nimikin tiedossa. Se on laatoitus, toivottavasti kylppärissä tai edes ämpäriin... Mitä muuta? No siis sullehan mä sen kysymyksen esitin, en mä voi tietää, olen vain yksinkertainen mies(oletettu) 😂
Pois se meistä? Ei saateri... En kyllä luovu oikeudesta krapulaan, edes tässä iässä (26v...) 😁randombypasser kirjoitti:
I dare you? Bemun avaimet vaihdossa, ellet uskalla? 😂
Kuten sanoin, vien sua kuin litran (tai 228cm...) mittaa, niin aika helppo ennustaa 😁
Kevyt venyttely? Pitsan ja pähkinöiden JÄLKEEN? No sen nimikin tiedossa. Se on laatoitus, toivottavasti kylppärissä tai edes ämpäriin... Mitä muuta? No siis sullehan mä sen kysymyksen esitin, en mä voi tietää, olen vain yksinkertainen mies(oletettu) 😂
Pois se meistä? Ei saateri... En kyllä luovu oikeudesta krapulaan, edes tässä iässä (26v...) 😁Bemum avaimista en lyö vetoa koskaan! Pyhät asiat pidetään pyhinä 😑😁
Pöh, mua ei vie kukaan kuin litran mittaa paitsi ehkä kissat, kun hellan liian herkästi antamaan niille ruokaa 😄
Minä en laatoittele koskaan, en kylppäriin enkä ämpäriin. Yleensä selviän levolla, sopivalla ruoalla ja Buranalla. Ja sillä venyttelyllä. Sekä suihkulla sekä suklaalla.. Keinot on monet 😁😇
Ei noin nuorena vielä mistään tarvitse luopuakaan. Odotus vaan kun pääset tähän ikään 🤣Aletheias kirjoitti:
Bemum avaimista en lyö vetoa koskaan! Pyhät asiat pidetään pyhinä 😑😁
Pöh, mua ei vie kukaan kuin litran mittaa paitsi ehkä kissat, kun hellan liian herkästi antamaan niille ruokaa 😄
Minä en laatoittele koskaan, en kylppäriin enkä ämpäriin. Yleensä selviän levolla, sopivalla ruoalla ja Buranalla. Ja sillä venyttelyllä. Sekä suihkulla sekä suklaalla.. Keinot on monet 😁😇
Ei noin nuorena vielä mistään tarvitse luopuakaan. Odotus vaan kun pääset tähän ikään 🤣Aaaaah, no piti kokeilla. Mutta arvasin että näin käy. Ei niin, että kaipaisin bemua, mutta luullakseni sitä et uskalla nähdä mies(oletetua) korkkareissa 🤭
No no, katsotaan. 228cm litran mitta mahtuu minunkin käteeni, niin aika vietävissä... se on 😁
Venyttelyä... Suihkua... Jaa... Taidan päästä hiljalleen kärryille, se on vähän työlästä, näin vanhana. Siis suihku 😂
Krapula on etuoikeus. Tosin en muista milloin viimeksi sellainen olisi ollut, ehkä 15 vuotta sitten. Tosin yrittämisestä se ei johdu, mutta ehken kuulu etuoikeutettuihin? 🙄randombypasser kirjoitti:
Aaaaah, no piti kokeilla. Mutta arvasin että näin käy. Ei niin, että kaipaisin bemua, mutta luullakseni sitä et uskalla nähdä mies(oletetua) korkkareissa 🤭
No no, katsotaan. 228cm litran mitta mahtuu minunkin käteeni, niin aika vietävissä... se on 😁
Venyttelyä... Suihkua... Jaa... Taidan päästä hiljalleen kärryille, se on vähän työlästä, näin vanhana. Siis suihku 😂
Krapula on etuoikeus. Tosin en muista milloin viimeksi sellainen olisi ollut, ehkä 15 vuotta sitten. Tosin yrittämisestä se ei johdu, mutta ehken kuulu etuoikeutettuihin? 🙄Voi uskallan kyllä, mutta omia korkkareitani en anna miehen lintattavaksi 😁 Tai mistä minä tiedän, miten taitava korkkareilla kävelijä olet 😄
Suihku, venyttely sun muu ei ole lainkaan työlästä vaan siitähän saa lisää virtaa. Ja etkös sä ollut 26-vuotias? Kyllähän sen ikäinen nyt suihkun tai vaikka pari ottaa krapulasta selvitäkseen 😄
En ihan osaa nähdä krapulaa etuoikeutena 😄 Itsekin olen kyllä päässyt vähällä. Määrät jää yleensä niin pieniksi, ettei krapulasta ole pelkoa, ehkä pari kertaa vuodessa on sellainen potentiaalinen krapulan mahdollisuus, jos esim pikkujouluissa menojalka alkaa vähän liikaa vipattamaan 😁Aletheias kirjoitti:
Voi uskallan kyllä, mutta omia korkkareitani en anna miehen lintattavaksi 😁 Tai mistä minä tiedän, miten taitava korkkareilla kävelijä olet 😄
Suihku, venyttely sun muu ei ole lainkaan työlästä vaan siitähän saa lisää virtaa. Ja etkös sä ollut 26-vuotias? Kyllähän sen ikäinen nyt suihkun tai vaikka pari ottaa krapulasta selvitäkseen 😄
En ihan osaa nähdä krapulaa etuoikeutena 😄 Itsekin olen kyllä päässyt vähällä. Määrät jää yleensä niin pieniksi, ettei krapulasta ole pelkoa, ehkä pari kertaa vuodessa on sellainen potentiaalinen krapulan mahdollisuus, jos esim pikkujouluissa menojalka alkaa vähän liikaa vipattamaan 😁Epäilen.... Ymmärrän huolen, mutta mä olen erittäin kokenut korkkarikävelijä 🙄😱🤣
Kiva kun sut saa puihin, vaikka sitten venyttelyllä. Hyvä yritys uutta "siveää" minää 😂
Niin siis juttuhan menee niin, että minä en ota suihkua krapulan, vaan annan suihkun... toisen krapulaan.
Krapulahan on sinällään etuoikeus, että A) se ei ole persaukisten hommaa, B) ilman krapulaa ei kaipaa venyttelyä, suihkua tms. yhtä paljon. Mutta voit sitten antaa palautetta 1.1.2024 😂randombypasser kirjoitti:
Epäilen.... Ymmärrän huolen, mutta mä olen erittäin kokenut korkkarikävelijä 🙄😱🤣
Kiva kun sut saa puihin, vaikka sitten venyttelyllä. Hyvä yritys uutta "siveää" minää 😂
Niin siis juttuhan menee niin, että minä en ota suihkua krapulan, vaan annan suihkun... toisen krapulaan.
Krapulahan on sinällään etuoikeus, että A) se ei ole persaukisten hommaa, B) ilman krapulaa ei kaipaa venyttelyä, suihkua tms. yhtä paljon. Mutta voit sitten antaa palautetta 1.1.2024 😂Kokenut miespuolinen korkkarikävelijä. Sustahan paljastuu ihan uusia puolia 😂
En ymmärrä mistä puhut, minähän olen puhunut vain keinoista helpottaa krapulaa. Vähän ruokaa, alkoholitonta juomaa, Buranaa, suihkua.. Ei mitään siveetöntä 😑
Mutta suosittelisin kyllä suihkua sullekin, muutenkin kuin vain krapulassa. Onhan sitä nyt hyvänen aika paljon kivempi olla puhtaana ja raikkaana, kuin uudestisyntynyt 😇
Sitä joskus mietin, että mistä suurjuomarit repii rahan kaikkeen juomiseen. Kauhean kallista puuhaa. Mutta annan palautetta, mites sitten kävikään 1.1.2023 😅Aletheias kirjoitti:
Kokenut miespuolinen korkkarikävelijä. Sustahan paljastuu ihan uusia puolia 😂
En ymmärrä mistä puhut, minähän olen puhunut vain keinoista helpottaa krapulaa. Vähän ruokaa, alkoholitonta juomaa, Buranaa, suihkua.. Ei mitään siveetöntä 😑
Mutta suosittelisin kyllä suihkua sullekin, muutenkin kuin vain krapulassa. Onhan sitä nyt hyvänen aika paljon kivempi olla puhtaana ja raikkaana, kuin uudestisyntynyt 😇
Sitä joskus mietin, että mistä suurjuomarit repii rahan kaikkeen juomiseen. Kauhean kallista puuhaa. Mutta annan palautetta, mites sitten kävikään 1.1.2023 😅Sanotaan vaikka niin, että joitain outoja asioita on joskus tullut kokeiltua. Toisinaan useampaankin kertaan 😱
Aivan niin, krapulan helpottamista eri keinoin, kyllä kyllä. JA tunnetustihan paras lääke krapulaan on... Nukkuminen? 😂
Meinasit sitten kertoilla menneistä vuodenaluista? No käyhän se niinkin. Noin hutikassa jo keskellä päivää... 😁randombypasser kirjoitti:
Sanotaan vaikka niin, että joitain outoja asioita on joskus tullut kokeiltua. Toisinaan useampaankin kertaan 😱
Aivan niin, krapulan helpottamista eri keinoin, kyllä kyllä. JA tunnetustihan paras lääke krapulaan on... Nukkuminen? 😂
Meinasit sitten kertoilla menneistä vuodenaluista? No käyhän se niinkin. Noin hutikassa jo keskellä päivää... 😁Kai tiedät, ettei korkkkareilla sitten kävellä polvet koukussa? 😂
Vällyissä oleminen on oikein mainio tapa parantaa krapulaa, olen aivan samaa mieltä. Tekee hyvää koko keholle lepäillä vaakatasossa. Uni auttaa moneen vaivaan 😁
Hups ja minä kun olin olevani niin tarkka päivämääristä 😂 Mitähän muuten edes tein 1.1.2023.. Krapulaa ei ainakaan ollut, se on varma 😄Aletheias kirjoitti:
Kai tiedät, ettei korkkkareilla sitten kävellä polvet koukussa? 😂
Vällyissä oleminen on oikein mainio tapa parantaa krapulaa, olen aivan samaa mieltä. Tekee hyvää koko keholle lepäillä vaakatasossa. Uni auttaa moneen vaivaan 😁
Hups ja minä kun olin olevani niin tarkka päivämääristä 😂 Mitähän muuten edes tein 1.1.2023.. Krapulaa ei ainakaan ollut, se on varma 😄Voiko niillä kävellä myös polvet koukussa? 😯😱🤔
Sen tiedän, että nelinkontin niillä voi kulkea, mikä on ihan miellyttävä... Tuota... No miellyttävä asiayhteys, etenkin lyhyemmän hamen kanssa 😁
Lepäillä vaakatasossa? Kuin blondi bemussa, eli vaakatasossa, jalat pystyssä, ulkona siitä kattoluukusta? Voin kyllä samaistua...
Sinä ja 1.1.2023 kiinnostaa koko palstaa, joten voisitko avata hiukan enemmän, kiitos? Tai siis niiltä osin kuin muistat 😂randombypasser kirjoitti:
Voiko niillä kävellä myös polvet koukussa? 😯😱🤔
Sen tiedän, että nelinkontin niillä voi kulkea, mikä on ihan miellyttävä... Tuota... No miellyttävä asiayhteys, etenkin lyhyemmän hamen kanssa 😁
Lepäillä vaakatasossa? Kuin blondi bemussa, eli vaakatasossa, jalat pystyssä, ulkona siitä kattoluukusta? Voin kyllä samaistua...
Sinä ja 1.1.2023 kiinnostaa koko palstaa, joten voisitko avata hiukan enemmän, kiitos? Tai siis niiltä osin kuin muistat 😂Aika monikin kävelee koroilla polvet koukussa, mutta ei yllätä, että sun tapa on kulkea nelinkontin 😂
Mä pitäydyn siveässä linjassa enkä edes lähde ajattelemaan mitään sellaista, mihin liittyy nelinkontin oleminen ja minihame 😑 Pois kaikki tuollainen minusta 😇
En tiedä niin blondeista, mutta Itse pidän jalkani mieluummin sisäpuolella, vaikka pitkät koivet onkin. Oikea jalka kaasupolkimella nääs 😁
Nyt kun oikein muistin syövereitä kaivelin, niin taisinpa viettää 1.1.2023 auton ratissa kun palattiin sukulointireissulta. Että niin villiä vuoden ensimmäistä päivää täällä vietettiin 😄Aletheias kirjoitti:
Aika monikin kävelee koroilla polvet koukussa, mutta ei yllätä, että sun tapa on kulkea nelinkontin 😂
Mä pitäydyn siveässä linjassa enkä edes lähde ajattelemaan mitään sellaista, mihin liittyy nelinkontin oleminen ja minihame 😑 Pois kaikki tuollainen minusta 😇
En tiedä niin blondeista, mutta Itse pidän jalkani mieluummin sisäpuolella, vaikka pitkät koivet onkin. Oikea jalka kaasupolkimella nääs 😁
Nyt kun oikein muistin syövereitä kaivelin, niin taisinpa viettää 1.1.2023 auton ratissa kun palattiin sukulointireissulta. Että niin villiä vuoden ensimmäistä päivää täällä vietettiin 😄No ei se mun tapani ole, mutta jostain syystä naisilla on taipumus toimia niin kanssani. En tiedä miksi, mutta ei mun kaikkea tarttekaan tietää. Ja tuntuu menevän vieläpä niin, että kuta pidempi daami, sitä herkemmin ne polvet notkahtaa, sekin vähän hämmentävää 🤔
Kas vain, sehän oikeasti yrittää olla siveyden sipulia 😂
Johan tuo bemarin kattoluukkuasia käytiin läpi, niin turha enää yrittää seivata settiä 😁
1.1.2023 auton ratissa? Uskoiskohan moista...randombypasser kirjoitti:
No ei se mun tapani ole, mutta jostain syystä naisilla on taipumus toimia niin kanssani. En tiedä miksi, mutta ei mun kaikkea tarttekaan tietää. Ja tuntuu menevän vieläpä niin, että kuta pidempi daami, sitä herkemmin ne polvet notkahtaa, sekin vähän hämmentävää 🤔
Kas vain, sehän oikeasti yrittää olla siveyden sipulia 😂
Johan tuo bemarin kattoluukkuasia käytiin läpi, niin turha enää yrittää seivata settiä 😁
1.1.2023 auton ratissa? Uskoiskohan moista...Mä yritän parhaani ollakseni siveä, mutta sä taas tunnut tekeväs parhaasi ohjataksesi mun ajatukset tuhmuuksien puolelle, senkin ryökäle 😄 Vai että pitkiltä naisilta notkahtaa polvet.. Katso nyt, susta se on lähtöisin. Ihan mahdoton tapaus olet 😉
Usko pois vaan, vietin uuden vuoden hyysäten teinejä ja kuskaten heitä katsomaan ilotulitusta 😁Aletheias kirjoitti:
Mä yritän parhaani ollakseni siveä, mutta sä taas tunnut tekeväs parhaasi ohjataksesi mun ajatukset tuhmuuksien puolelle, senkin ryökäle 😄 Vai että pitkiltä naisilta notkahtaa polvet.. Katso nyt, susta se on lähtöisin. Ihan mahdoton tapaus olet 😉
Usko pois vaan, vietin uuden vuoden hyysäten teinejä ja kuskaten heitä katsomaan ilotulitusta 😁Sulla on kummallinen tapa yrittää päättää mitä joku toinen on tai miksi joku toinen toimii jollain tavalla 😂
No siis enhän mä sille mitään voi, että mun seurassa etenkin pitkillä naisilla (korkkareissa) jostain syystä tuntuu alkavan polvet joustamaan... Enkä mä nyt tietenkään valita 😁
No ehkä ens vuodenvaihteessa teinit kuskaakin sua? 😂randombypasser kirjoitti:
Sulla on kummallinen tapa yrittää päättää mitä joku toinen on tai miksi joku toinen toimii jollain tavalla 😂
No siis enhän mä sille mitään voi, että mun seurassa etenkin pitkillä naisilla (korkkareissa) jostain syystä tuntuu alkavan polvet joustamaan... Enkä mä nyt tietenkään valita 😁
No ehkä ens vuodenvaihteessa teinit kuskaakin sua? 😂Mähän vaan sanoin, että olet mahdoton. Voin vaikka vannoa, että esim sun opettajat on kanssani samaa mieltä 😂
Hui, eihän sun seurassa uskalla sitten korkoja pitää jos on vaara päätyä nelinkontilleen. Vaikka eihän se aina mikään negatiivinen asia ole 🤣
Ei ihan vielä ole teineistä kuskiksi, mutta se päivä on vuosi vuodelta yhä lähempänä 😄Aletheias kirjoitti:
Mähän vaan sanoin, että olet mahdoton. Voin vaikka vannoa, että esim sun opettajat on kanssani samaa mieltä 😂
Hui, eihän sun seurassa uskalla sitten korkoja pitää jos on vaara päätyä nelinkontilleen. Vaikka eihän se aina mikään negatiivinen asia ole 🤣
Ei ihan vielä ole teineistä kuskiksi, mutta se päivä on vuosi vuodelta yhä lähempänä 😄En mä ole mahdoton, vaan sinä olet. Mähän olisin ihan hiljaa nurkassani tekemässä visoja, mutta ei, ei voi , kun joku tyyppi puskee jotain puolivillaisesti kaksimielistä, 228 senttimetristä herjaa, kertoo kuinka jalat mahtuu ihanasti bemun avokatosta ulos tarvittaessa. Niin mitä siinä teet? Imet pillistä Trip-mehua? 😂
Mun opettajat rakasti mua. Melkein jokainen. Tai no jokainen niistä naisopettajista. Kumma että mulle osuikin kaikki ne vastikään opettajakoulusta valmistuneet 20+ opettajattaret. Ehkä ylemmän johdatusta? No minä en valita 😁
Pidä vaan korkkareita tavattaessa, muuten saatan alkaa keulimaan. 229cm plus korkkarit, niin ehkä osaan olla asiallisesti. Ehkä. Tai no en 😂
Ihanaa, tulevaisuuden kännikuski äidille on pian valmistumassa 😁randombypasser kirjoitti:
En mä ole mahdoton, vaan sinä olet. Mähän olisin ihan hiljaa nurkassani tekemässä visoja, mutta ei, ei voi , kun joku tyyppi puskee jotain puolivillaisesti kaksimielistä, 228 senttimetristä herjaa, kertoo kuinka jalat mahtuu ihanasti bemun avokatosta ulos tarvittaessa. Niin mitä siinä teet? Imet pillistä Trip-mehua? 😂
Mun opettajat rakasti mua. Melkein jokainen. Tai no jokainen niistä naisopettajista. Kumma että mulle osuikin kaikki ne vastikään opettajakoulusta valmistuneet 20 opettajattaret. Ehkä ylemmän johdatusta? No minä en valita 😁
Pidä vaan korkkareita tavattaessa, muuten saatan alkaa keulimaan. 229cm plus korkkarit, niin ehkä osaan olla asiallisesti. Ehkä. Tai no en 😂
Ihanaa, tulevaisuuden kännikuski äidille on pian valmistumassa 😁Siis minähän pidän tässä koko ajan tiukkaa asialinjaa 😑 Sille en voi mitään, kun sun mieli kehittelee kaikenlaisia tulkintoja täysin viattomista sanoista. Minähän kehittelen sitä opetussarjaa nunnille, muistatko? 😉
Sulle on sattunut sitten ilmeisen hyvä onni opettajien suhteen 😄 Vaikka ihan kivoja opettajia mullakin on ollut, muutama kummajainen mahtui joukkoon, mutta mihinpä ammattiin ei mahtuisi 😊
Mitenhän pitkäksi mahdan sun kuvitelmissa venähtää koko ajan tulee sentti lisää 😂 Sinä ja asiallisuus ettet mahdu samaan lauseeseen 🤣
Ai kamala, ei kyllä pysty lapsensa edessä olemaan huppelissa 🙈Aletheias kirjoitti:
Siis minähän pidän tässä koko ajan tiukkaa asialinjaa 😑 Sille en voi mitään, kun sun mieli kehittelee kaikenlaisia tulkintoja täysin viattomista sanoista. Minähän kehittelen sitä opetussarjaa nunnille, muistatko? 😉
Sulle on sattunut sitten ilmeisen hyvä onni opettajien suhteen 😄 Vaikka ihan kivoja opettajia mullakin on ollut, muutama kummajainen mahtui joukkoon, mutta mihinpä ammattiin ei mahtuisi 😊
Mitenhän pitkäksi mahdan sun kuvitelmissa venähtää koko ajan tulee sentti lisää 😂 Sinä ja asiallisuus ettet mahdu samaan lauseeseen 🤣
Ai kamala, ei kyllä pysty lapsensa edessä olemaan huppelissa 🙈Opetusohjelma nunnille? Sun kynästä? Eli Aisalinja by Allu? Tosi-TV -formaatissa, pliis? 😂
Mulla kävi käsittämätön mäihä naisopettajien osalta yläasteella, voi luojani että kävikin. Ne oli toki pääosin kivojakin, ainakin kun löydettiin lopulta se yhteinen "maaperä" ja toisaalta alusta alkaen mitä parhainta tunturimaisemaa nuoren miesalun silmille. Hups, olinko seksistinen? Olisin pahoillani jos osaisin 😂
Minä ja asiallisuus... Juu ei, ei samassa lauseessa, edes kappaleessa. Minä ja aisallisuus... Nooh... 😁
Mitä? Muksuthan on mitä parhaimpia kännikuskeja aikanaan. Samalla näkevät, että ohhoh, välillä äiti/isi/molemmat ei olekaan ihan tolkuissaan ja se on ok.randombypasser kirjoitti:
Opetusohjelma nunnille? Sun kynästä? Eli Aisalinja by Allu? Tosi-TV -formaatissa, pliis? 😂
Mulla kävi käsittämätön mäihä naisopettajien osalta yläasteella, voi luojani että kävikin. Ne oli toki pääosin kivojakin, ainakin kun löydettiin lopulta se yhteinen "maaperä" ja toisaalta alusta alkaen mitä parhainta tunturimaisemaa nuoren miesalun silmille. Hups, olinko seksistinen? Olisin pahoillani jos osaisin 😂
Minä ja asiallisuus... Juu ei, ei samassa lauseessa, edes kappaleessa. Minä ja aisallisuus... Nooh... 😁
Mitä? Muksuthan on mitä parhaimpia kännikuskeja aikanaan. Samalla näkevät, että ohhoh, välillä äiti/isi/molemmat ei olekaan ihan tolkuissaan ja se on ok.Siitähän tulisi loistava tosi-tv-ohjelma 😂 Menisin kouluttamaan nunnien keskelle survival skillsejä, vaikka epäilen kyllä, että lopulta se olisi minä, joka saisi oppia viisaammiltaan 😁
Katony, asiallisen lauseen käänsit taas joksikin ihan muuksi! Soo soo sua, nyt vähän rotia tuohon asiallisena pysymiseen. Kerjäät oikein pöllyyttämistä 😁
En ole koskaan ollut lapsen edessä huppelissa, viinilasillisen olen esim joulupöydässä tai lomareissuilla ruoan kanssa ottanut tai yhden drinkin etelän reissuilla jossain hotellin terassibaarissa, mutta siihen se jääkin eli aikamoinen hyppäys olisi siihen, että lapsi kuskaisi humalassa olevaa äitiään. Traumatisoituisi vielä 🙈Aletheias kirjoitti:
Siitähän tulisi loistava tosi-tv-ohjelma 😂 Menisin kouluttamaan nunnien keskelle survival skillsejä, vaikka epäilen kyllä, että lopulta se olisi minä, joka saisi oppia viisaammiltaan 😁
Katony, asiallisen lauseen käänsit taas joksikin ihan muuksi! Soo soo sua, nyt vähän rotia tuohon asiallisena pysymiseen. Kerjäät oikein pöllyyttämistä 😁
En ole koskaan ollut lapsen edessä huppelissa, viinilasillisen olen esim joulupöydässä tai lomareissuilla ruoan kanssa ottanut tai yhden drinkin etelän reissuilla jossain hotellin terassibaarissa, mutta siihen se jääkin eli aikamoinen hyppäys olisi siihen, että lapsi kuskaisi humalassa olevaa äitiään. Traumatisoituisi vielä 🙈Tulisi lyhyt tosi-TV ohjelma. Nunnien vinkkelistä olet niin menetettyä maaperää, että eivät laittaisi enää tikkua ristiin 😂
Minkä asiallisen lauseen? Jos se tuli sulta, niin... Niin minkä? 😁
Tietenkin kerjään pöllyyttämistä, ei se varmaan yllätyksenä tullut? 😂
No mulla on sama kokemus porukoista. Mutta kun ikään tuli hiukan enemmän, niin saatettiinkin ihan muina miehinä vetää seitinohuet lauantaikännit faijapuolen kanssa. Ja on se sama tullut tehtyä jonkun kerran mutsin kanssa. Sitä on vaan syöty hyvin, paranneltu maailmaa ja samalla maisteltu hyviä juomia, kunnes vanhempi osapuoli alkaa olemaan valmis nukkumaan. Ihan hauskoja sitsejä, kieltämättä 😁randombypasser kirjoitti:
Tulisi lyhyt tosi-TV ohjelma. Nunnien vinkkelistä olet niin menetettyä maaperää, että eivät laittaisi enää tikkua ristiin 😂
Minkä asiallisen lauseen? Jos se tuli sulta, niin... Niin minkä? 😁
Tietenkin kerjään pöllyyttämistä, ei se varmaan yllätyksenä tullut? 😂
No mulla on sama kokemus porukoista. Mutta kun ikään tuli hiukan enemmän, niin saatettiinkin ihan muina miehinä vetää seitinohuet lauantaikännit faijapuolen kanssa. Ja on se sama tullut tehtyä jonkun kerran mutsin kanssa. Sitä on vaan syöty hyvin, paranneltu maailmaa ja samalla maisteltu hyviä juomia, kunnes vanhempi osapuoli alkaa olemaan valmis nukkumaan. Ihan hauskoja sitsejä, kieltämättä 😁Äläs nyt, tällä nykyisellä elämäntyylillä olen askeleen päästä nunnasta 🤣 Sitä en kerro, miten iso se askel on 😁
Ei todellakaan tule yllätyksenä, että kaipaat hieman pöllyytystä. Jonkun täytyisi vähän pitää sulle jöötä, kun menee näköjään meininki ihan mahdottomaksi muuten 😂
Tuo varmaankin vaatii sen, että kaikki osapuolet ovat aikuisia eli ei ole enää sitä vanhemman vastuuta lapsesta, mikä estää vanhempaa juomasta itseään humalaan lapsen läsnä ollessa. Tai no normaaleja vanhempia estää.. Kun kaikki osapuolet ovat aikuisia niin tuollainen illanvietto parin drinkin kera on hyvinkin ihan ok. Olinhan itsekin kummipoikani kanssa baarissa jokin aika sitten enkä olisi sitäkään osannut kuvitella tapahtuvaksi joskus hänen ollessaan pikku napero 😊Aletheias kirjoitti:
Äläs nyt, tällä nykyisellä elämäntyylillä olen askeleen päästä nunnasta 🤣 Sitä en kerro, miten iso se askel on 😁
Ei todellakaan tule yllätyksenä, että kaipaat hieman pöllyytystä. Jonkun täytyisi vähän pitää sulle jöötä, kun menee näköjään meininki ihan mahdottomaksi muuten 😂
Tuo varmaankin vaatii sen, että kaikki osapuolet ovat aikuisia eli ei ole enää sitä vanhemman vastuuta lapsesta, mikä estää vanhempaa juomasta itseään humalaan lapsen läsnä ollessa. Tai no normaaleja vanhempia estää.. Kun kaikki osapuolet ovat aikuisia niin tuollainen illanvietto parin drinkin kera on hyvinkin ihan ok. Olinhan itsekin kummipoikani kanssa baarissa jokin aika sitten enkä olisi sitäkään osannut kuvitella tapahtuvaksi joskus hänen ollessaan pikku napero 😊No siis... Nunnathan ei himoitse. Sinä sen sijaan... Noh. Näin ulkopuolelta katsottuna se askel on mallia seitsemän peninkulmaa 😂
Meinaakko, että pienellä jöön pitämisellä ukkeli asettuis? Eikä hommat meni ihan mahottomiks? Ehkäpä, ehkäpä 😂
Juu, onhan se selvä ettei alaikäisen pennun kanssa vanhemmat kännejä vedä, noin tyypillisesti. Mutta kun ikää alkaa olemaan, pennulla, niin asetelma muuttuu ja voidaan tehdä yhdessä muunkinlaisia asioita kuin aiemmin. Omanlaistaan kasvua tasavertaisiksi.randombypasser kirjoitti:
No siis... Nunnathan ei himoitse. Sinä sen sijaan... Noh. Näin ulkopuolelta katsottuna se askel on mallia seitsemän peninkulmaa 😂
Meinaakko, että pienellä jöön pitämisellä ukkeli asettuis? Eikä hommat meni ihan mahottomiks? Ehkäpä, ehkäpä 😂
Juu, onhan se selvä ettei alaikäisen pennun kanssa vanhemmat kännejä vedä, noin tyypillisesti. Mutta kun ikää alkaa olemaan, pennulla, niin asetelma muuttuu ja voidaan tehdä yhdessä muunkinlaisia asioita kuin aiemmin. Omanlaistaan kasvua tasavertaisiksi.Siis minähän en himoitse kuin punaviiniä ja suklaata ja niitäkin hillitysti vain pienissä annoksissa ja noistakin pääsen eroon pienellä vieroituksella 😑 Muita himoja en itsessäni tunnista. Tai ainakaan tunnusta 😉
En tiedä asettuisiko ukko vai ei, mutta ainahan sitä voisi kokeilla tehoaako jöö vai eikö tehoa 😄 Veikkaan kyllä, ettei tehoa 🤣
Niinhän se suhde lapsen ja vanhemman välillä muuttaa vuosien saatossa muotoaan. Joka vaiheessa omat ihanuutensa ja haasteensa. Teinin kanssa joinain päivinä se kallistuu enemmän tuonne haasteiden puolelle 😄Aletheias kirjoitti:
Siis minähän en himoitse kuin punaviiniä ja suklaata ja niitäkin hillitysti vain pienissä annoksissa ja noistakin pääsen eroon pienellä vieroituksella 😑 Muita himoja en itsessäni tunnista. Tai ainakaan tunnusta 😉
En tiedä asettuisiko ukko vai ei, mutta ainahan sitä voisi kokeilla tehoaako jöö vai eikö tehoa 😄 Veikkaan kyllä, ettei tehoa 🤣
Niinhän se suhde lapsen ja vanhemman välillä muuttaa vuosien saatossa muotoaan. Joka vaiheessa omat ihanuutensa ja haasteensa. Teinin kanssa joinain päivinä se kallistuu enemmän tuonne haasteiden puolelle 😄Naiset ja suklaa on aivan vastaava yhdistelmä kuin miehet ja kilpailu. Erottamattomia, mitään vieroituskeinoa ei ole 😂
Teinien kanssa elämä taitaa keskimäärin asettua pitkälti haasteiden puolelle 😁
Mutta eiköhän ne ihanuudetkin sieltä vielä tule 👍randombypasser kirjoitti:
Naiset ja suklaa on aivan vastaava yhdistelmä kuin miehet ja kilpailu. Erottamattomia, mitään vieroituskeinoa ei ole 😂
Teinien kanssa elämä taitaa keskimäärin asettua pitkälti haasteiden puolelle 😁
Mutta eiköhän ne ihanuudetkin sieltä vielä tule 👍Eikä kaikista elämän nautinnoista ole syytäkään vierottautua 😁 En näe järkeä sellaisessa elämässä, että kieltäytyy asioista, joista nauttii. Huomioiden toki kohtuus kaikessa, ei punkkua tai suklaata joka päivä 😊
Voi kyllä.. Esim. heitin teinin kouluun aamulla ja hän otti autossa kirjan esiin ja raapusteli sinne jotain 7minuutin matkan ajan. Arvasin, että teki läksyjä. Ärsytti niin paljon, että olisi tehnyt mieli karjaista, mutta mitäpä se siinä tilanteessa olisi auttanut. Annoin tehdä läksyt rauhassa ja koulusta tultuaan kävin keskustelun, miten en halua nähdä enää tuollaista. Hän otti asian lungisti, oli kuulemma ollut matikan tehtävät, kaikki oli ollut oikein eikä hän nähnyt asiassa ongelmaa, kun hänhän oli tehnyt läksyt ennen tuntia 🙄Aletheias kirjoitti:
Eikä kaikista elämän nautinnoista ole syytäkään vierottautua 😁 En näe järkeä sellaisessa elämässä, että kieltäytyy asioista, joista nauttii. Huomioiden toki kohtuus kaikessa, ei punkkua tai suklaata joka päivä 😊
Voi kyllä.. Esim. heitin teinin kouluun aamulla ja hän otti autossa kirjan esiin ja raapusteli sinne jotain 7minuutin matkan ajan. Arvasin, että teki läksyjä. Ärsytti niin paljon, että olisi tehnyt mieli karjaista, mutta mitäpä se siinä tilanteessa olisi auttanut. Annoin tehdä läksyt rauhassa ja koulusta tultuaan kävin keskustelun, miten en halua nähdä enää tuollaista. Hän otti asian lungisti, oli kuulemma ollut matikan tehtävät, kaikki oli ollut oikein eikä hän nähnyt asiassa ongelmaa, kun hänhän oli tehnyt läksyt ennen tuntia 🙄Juuri noin! Tänään pullo punkkua, huomenna puoli kiloa suklaata, sitten taas punkku jne., pysyy kohtuudessa 😂
Ymmärrän syn näkemyksen asiaan ja varmaan vetäis ittelläkin mutterin jengoilta, mutta. Tuossakin yksittäisessä asiassa kuitenkin määräävämpää oli se, että sovitut asiat (läksyt) tuli tehtyä, ei se miten (viime tipassa) ne tuli tehtyä. Eikö? Toki teillä voi olla kahdnekeskinen sopimus, että läksyt tehdään heti kun tullaan koulusta, mutta senkin osalta on hyvä miettiä rupeaako itse heti töistä tultuaan kokkaamaan, pyykkäämään ja imuroimaan.randombypasser kirjoitti:
Juuri noin! Tänään pullo punkkua, huomenna puoli kiloa suklaata, sitten taas punkku jne., pysyy kohtuudessa 😂
Ymmärrän syn näkemyksen asiaan ja varmaan vetäis ittelläkin mutterin jengoilta, mutta. Tuossakin yksittäisessä asiassa kuitenkin määräävämpää oli se, että sovitut asiat (läksyt) tuli tehtyä, ei se miten (viime tipassa) ne tuli tehtyä. Eikö? Toki teillä voi olla kahdnekeskinen sopimus, että läksyt tehdään heti kun tullaan koulusta, mutta senkin osalta on hyvä miettiä rupeaako itse heti töistä tultuaan kokkaamaan, pyykkäämään ja imuroimaan.Ihanaa, sä ymmärrät nautinnon anatomiaa täydellisesti 😂
Arvostan pojassani sitä, että hän kyllä hoitaa koulunsa, vaikka sitten viime tipassa. En sinänsä ole huolissani hänen koulunkäynnistään, hän saa pelkkiä positiivisia merkintöjä ja keskiarvokin lähentelee ysiä, mutta asenne on joskus niin huoleton, että itseä hirvittää. Nyt vielä pärjää, mutta opiskelut vaikeutuu koko ajan ja toivon, että koulumenestys pysyykin riittävän hyvänä niin, ettei sen takia sulkeudu mitään ovia jatkossa, ettei ole panostanut kouluun riittävästi. Poikani treenaa paljon ja joskus treeneihin lähdetään melkein suoraan koulusta niin väkisinkin jää kouluhommia iltaan enkä siitä niin murehdi, kunhan läksyt tehdään. Koulu ei saa kärsiä urheilun takia, se on oikeastaan ainoa sopimus, mikä meillä aiheeseen liittyen on. Mutta ehkä välillä sitä itsekin stressaa vähän turhasta 😊Aletheias kirjoitti:
Ihanaa, sä ymmärrät nautinnon anatomiaa täydellisesti 😂
Arvostan pojassani sitä, että hän kyllä hoitaa koulunsa, vaikka sitten viime tipassa. En sinänsä ole huolissani hänen koulunkäynnistään, hän saa pelkkiä positiivisia merkintöjä ja keskiarvokin lähentelee ysiä, mutta asenne on joskus niin huoleton, että itseä hirvittää. Nyt vielä pärjää, mutta opiskelut vaikeutuu koko ajan ja toivon, että koulumenestys pysyykin riittävän hyvänä niin, ettei sen takia sulkeudu mitään ovia jatkossa, ettei ole panostanut kouluun riittävästi. Poikani treenaa paljon ja joskus treeneihin lähdetään melkein suoraan koulusta niin väkisinkin jää kouluhommia iltaan enkä siitä niin murehdi, kunhan läksyt tehdään. Koulu ei saa kärsiä urheilun takia, se on oikeastaan ainoa sopimus, mikä meillä aiheeseen liittyen on. Mutta ehkä välillä sitä itsekin stressaa vähän turhasta 😊Täydellisesti... No ehkei ihan niinkään, mutta olen ehtinyt jossain parisuhteessa joskus olemaan, muistaakseni, sellaisista voi oppia paljon 😂
No nykyäänhän oikeastaan mikään ovi ei sulkeudu, ei ainakaan vaikka peruskoulumenestys olisi kevyemmästä päästä, se ei ole ongelma. Sitä ei tietty kannata muksulle kertoa 😁
Tuntematta tilannetta, mietin vain, että voisiko osallistuminen/osallistaminen -yhtälöstä löytyä tekijöitä joilla saa paremman läksymotivaation. Tehdään läksyt yhdessä, mutta ei vain niin että tehdään yhdessä, vaan jollain pikkutwistillä.randombypasser kirjoitti:
Täydellisesti... No ehkei ihan niinkään, mutta olen ehtinyt jossain parisuhteessa joskus olemaan, muistaakseni, sellaisista voi oppia paljon 😂
No nykyäänhän oikeastaan mikään ovi ei sulkeudu, ei ainakaan vaikka peruskoulumenestys olisi kevyemmästä päästä, se ei ole ongelma. Sitä ei tietty kannata muksulle kertoa 😁
Tuntematta tilannetta, mietin vain, että voisiko osallistuminen/osallistaminen -yhtälöstä löytyä tekijöitä joilla saa paremman läksymotivaation. Tehdään läksyt yhdessä, mutta ei vain niin että tehdään yhdessä, vaan jollain pikkutwistillä.Ai niin sähän olit sellainen pitkälle koulutettu tapaus 🤣 Helpolla pääsee seuraava omistaja 😁
Koulumenestys vaikuttaa kyllä esim siihen, mihin lukioon pääsee sisään. Ei se tietenkään koko elämää määritä, mutta paljon mukavampi tilanne, jos pääsee sinne, minne haluaa eikä sinne mihin on pakko mennä. Mutta toistaiseksi tilanne on hyvä, mutta toivon, että pysyykin sellaisena 😊
Joskus tehdään yhdessä jotain kouluun liittyviä juttuja, esim erilaisia tietovisoja, mutta poika on aina ollut todella itsenäinen koulunsa suhteen (olin itse ihan samanlainen lapsena) eikä juuri koskaan kysy apua läksyjen kanssa. Kokeisiin kyselen aina välillä aluetta läpi ja aikoinaan tein jopa minikokeita kotona kun poika niitä tykkäsi tehdä, mutta sanotaanko niin, että teiniyden myötä ei enää yhdessä tekeminen ole niin innostanut 😄Aletheias kirjoitti:
Ai niin sähän olit sellainen pitkälle koulutettu tapaus 🤣 Helpolla pääsee seuraava omistaja 😁
Koulumenestys vaikuttaa kyllä esim siihen, mihin lukioon pääsee sisään. Ei se tietenkään koko elämää määritä, mutta paljon mukavampi tilanne, jos pääsee sinne, minne haluaa eikä sinne mihin on pakko mennä. Mutta toistaiseksi tilanne on hyvä, mutta toivon, että pysyykin sellaisena 😊
Joskus tehdään yhdessä jotain kouluun liittyviä juttuja, esim erilaisia tietovisoja, mutta poika on aina ollut todella itsenäinen koulunsa suhteen (olin itse ihan samanlainen lapsena) eikä juuri koskaan kysy apua läksyjen kanssa. Kokeisiin kyselen aina välillä aluetta läpi ja aikoinaan tein jopa minikokeita kotona kun poika niitä tykkäsi tehdä, mutta sanotaanko niin, että teiniyden myötä ei enää yhdessä tekeminen ole niin innostanut 😄Ehkä jopa korkeakoulutettu, hmmm 🤔🤣
Juu, siihen se vaikuttaa, mutta sekin vain pahimmillaan hiukan mutkistaa asioita. Ja jos joskus voi olla hyväkin, ettei pääse sinne minne haluaa, vaan minne joutuu, päätyy.
No teinien kanssa ei tosiaan kimppaläksyjä yleensä tartte edes ajatella, kyllä ne mieluummin hoitaa tai jättää hoitamatta ne ihan ittekseen 😁randombypasser kirjoitti:
Ehkä jopa korkeakoulutettu, hmmm 🤔🤣
Juu, siihen se vaikuttaa, mutta sekin vain pahimmillaan hiukan mutkistaa asioita. Ja jos joskus voi olla hyväkin, ettei pääse sinne minne haluaa, vaan minne joutuu, päätyy.
No teinien kanssa ei tosiaan kimppaläksyjä yleensä tartte edes ajatella, kyllä ne mieluummin hoitaa tai jättää hoitamatta ne ihan ittekseen 😁Selkeästi korkeakoulutettu 🤣 Heh tuli ensin korkeakoukutettu.. 😁 Koukussa nautintoon..
Joskus tietenkin saattaa olla jopa hyödyksi, jos asiat eivät menekään, kuten niiden halusi menevän. Omalle lapselle sitä silti toivoo kuitenkin sitä, että hän sais kulkea sellaista polkua, mikä tekee hänet onnelliseksi. On se sitten lukio tai mikä tahansa muu 😊
Joo useimmiten vanhemmat on vaan tiellä 😄Aletheias kirjoitti:
Selkeästi korkeakoulutettu 🤣 Heh tuli ensin korkeakoukutettu.. 😁 Koukussa nautintoon..
Joskus tietenkin saattaa olla jopa hyödyksi, jos asiat eivät menekään, kuten niiden halusi menevän. Omalle lapselle sitä silti toivoo kuitenkin sitä, että hän sais kulkea sellaista polkua, mikä tekee hänet onnelliseksi. On se sitten lukio tai mikä tahansa muu 😊
Joo useimmiten vanhemmat on vaan tiellä 😄Sieltä se sun "siveä" alitajuntasi taas koitti päästä esille 😂 Mutta korkeakoulutettu menettelee kyllä 😁
Tottahan sitä omalle muksulle toivoo ettei tarttis ylettömästi taistella eikä ainakaan törmätä samoihin haasteisiin kun itse tuli törmättyä ja niin edelleen.randombypasser kirjoitti:
Sieltä se sun "siveä" alitajuntasi taas koitti päästä esille 😂 Mutta korkeakoulutettu menettelee kyllä 😁
Tottahan sitä omalle muksulle toivoo ettei tarttis ylettömästi taistella eikä ainakaan törmätä samoihin haasteisiin kun itse tuli törmättyä ja niin edelleen.Mun siveä alitajuntahan on koko ajan esillä 🤣 Kun 3i mulla muunlaista olekaan 🤭
Lapselleen toivoo vain parasta, vaikka ei lapsen polkua voi loputtomiin silotella ja lapsenkin on opittava sietämään esim pettymyksiä ja sitä, ettei aina saa kaikkea mitä haluaa. Tukena silti täytyy aina vanhempana olla, olipa tilanne mikä tahansa.Aletheias kirjoitti:
Mun siveä alitajuntahan on koko ajan esillä 🤣 Kun 3i mulla muunlaista olekaan 🤭
Lapselleen toivoo vain parasta, vaikka ei lapsen polkua voi loputtomiin silotella ja lapsenkin on opittava sietämään esim pettymyksiä ja sitä, ettei aina saa kaikkea mitä haluaa. Tukena silti täytyy aina vanhempana olla, olipa tilanne mikä tahansa.Sun siveä alitajuntasi on koko ajan esillä... Alastomana. Ihan kuin se ihminen sen alitajunnan ympärilläkin 😂
Niin, vanhemmuus ei ikinä lopu.randombypasser kirjoitti:
Sun siveä alitajuntasi on koko ajan esillä... Alastomana. Ihan kuin se ihminen sen alitajunnan ympärilläkin 😂
Niin, vanhemmuus ei ikinä lopu.Hah, tälläkin hetkellä olen paksuissa vaatteissa kahden viltin alla eli alastomuus on vain sun päässäs 😁
Meillä on ollut viileää tänään, kun sähkönkulutus on pidetty minimissä 🥶
Eihän se lopu. Tänäänkin olen saanut nauttia vanhemmuuden iloista shoppausreissulla, kun mikään ei toiselle kelpaa 🙄 Eikä ihminen kuulemma pipoa tarvitse.. On vanhemmuus silti ihanaa 😁Aletheias kirjoitti:
Hah, tälläkin hetkellä olen paksuissa vaatteissa kahden viltin alla eli alastomuus on vain sun päässäs 😁
Meillä on ollut viileää tänään, kun sähkönkulutus on pidetty minimissä 🥶
Eihän se lopu. Tänäänkin olen saanut nauttia vanhemmuuden iloista shoppausreissulla, kun mikään ei toiselle kelpaa 🙄 Eikä ihminen kuulemma pipoa tarvitse.. On vanhemmuus silti ihanaa 😁No se lienee se kaikkein paras vaihtoehto, näen sut mielessäni kokoajan alastomana 🤣
Semmosta se on, ei teinit pipoa tarvitse tietenkään 😁randombypasser kirjoitti:
No se lienee se kaikkein paras vaihtoehto, näen sut mielessäni kokoajan alastomana 🤣
Semmosta se on, ei teinit pipoa tarvitse tietenkään 😁Paras vai pahin? 🤣
Ehkä se pipo kohta löytää tiensä päähänkin asti, kun alkaa olla -20 astetta 😁Aletheias kirjoitti:
Paras vai pahin? 🤣
Ehkä se pipo kohta löytää tiensä päähänkin asti, kun alkaa olla -20 astetta 😁No se on puhtaasti makuasia. Kukin siis valitkoon itse 😂
Voi löytää ja voi olla löytämättäkin. Mun nuoruudessa ei välttämättä olis löytänyt, -20 oli siinä rajalla, riippui tullista ja kuljettavan matkan pituudesta 😁randombypasser kirjoitti:
No se on puhtaasti makuasia. Kukin siis valitkoon itse 😂
Voi löytää ja voi olla löytämättäkin. Mun nuoruudessa ei välttämättä olis löytänyt, -20 oli siinä rajalla, riippui tullista ja kuljettavan matkan pituudesta 😁Sanon diplomaattisesri, että se on ihan tilanteesta riippuvainen juttu 😁
Myönnän syyllistyneeni tähän itsekin. Muistan muutamatkin uudet vuodet, kun tuli vietettyä ulkosalla olemattoman vähissä vaatteissa. Järjestöntä touhua.. Oma lapsi voisi silti olla fiksumpi 😄Aletheias kirjoitti:
Sanon diplomaattisesri, että se on ihan tilanteesta riippuvainen juttu 😁
Myönnän syyllistyneeni tähän itsekin. Muistan muutamatkin uudet vuodet, kun tuli vietettyä ulkosalla olemattoman vähissä vaatteissa. Järjestöntä touhua.. Oma lapsi voisi silti olla fiksumpi 😄Mulla on niin köyhä mielikuvitus, että pidän nyt vaan sen yhden mielikuvan, menee liian monimutkaiseksi vaihdella sitä tilanteen mukaan 😂
Kaikkea tommosta hölmöä tuli tehtyä ja niin ne tekee muksut edelleenkin, ei sille oikein mitään voi. Mutta siperia kyllä opettaa kovapäisimmällekin 😁randombypasser kirjoitti:
Mulla on niin köyhä mielikuvitus, että pidän nyt vaan sen yhden mielikuvan, menee liian monimutkaiseksi vaihdella sitä tilanteen mukaan 😂
Kaikkea tommosta hölmöä tuli tehtyä ja niin ne tekee muksut edelleenkin, ei sille oikein mitään voi. Mutta siperia kyllä opettaa kovapäisimmällekin 😁Ai sellaisen nunnakaapu-miwlikuvan? 😂
Kyllähän se Siperia opettaa ja onneksi sentään hanskat ja jopa välihousut on olleet käytössä tänä syksynä, että ei ihan toivottomilla vesillä olla 😁Aletheias kirjoitti:
Ai sellaisen nunnakaapu-miwlikuvan? 😂
Kyllähän se Siperia opettaa ja onneksi sentään hanskat ja jopa välihousut on olleet käytössä tänä syksynä, että ei ihan toivottomilla vesillä olla 😁Jep, just sellasen, sellasen missä kaapu ulottuu nippanappa puolireiteen jne. Jatkanko kuvailua? 😂
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, siihen munkin porukat luotti aikanaan kaiken perusvänkäämisen jälkeen. "No mene sitten, mutta omat on munas jotka paleltuu..." No niinpä olikin ja sitten alkoi vaatteetkin kelpaamaan 😁Aletheias kirjoitti:
Ai sellaisen nunnakaapu-miwlikuvan? 😂
Kyllähän se Siperia opettaa ja onneksi sentään hanskat ja jopa välihousut on olleet käytössä tänä syksynä, että ei ihan toivottomilla vesillä olla 😁Tai nyt tarkemmin lukien, tarkoittiko kaksimielinen alitajuntasi tuolla kirjoitusvirheellä (miwli) itse asiassa milfikuvan? Eli tarkoitti 😂
Jep, just sellasen, sellasen missä kaapu ulottuu nippanappa puolireiteen jne. Jatkanko kuvailua? 😂
Kyllä routa porsaan kotiin ajaa, siihen munkin porukat luotti aikanaan kaiken perusvänkäämisen jälkeen. "No mene sitten, mutta omat on munas jotka paleltuu..." No niinpä olikin ja sitten alkoi vaatteetkin kelpaamaan 😁Mikä kaapu se sellainen on, mikä ulottuu vain puoleen reiteen? 🤔 En tiedä uskallanko pyytää sua jatkamaan kuvailua pidemmälle 🤣
Pipo tuntuu olevan se suurin ongelmakohta ja kyllähän se hiukset ikävästi linttaa, mutta sitten vain pöyhii kuontalon taas kuntoon. Mutta silti niin vaikeaa.. 🙄Aletheias kirjoitti:
Mikä kaapu se sellainen on, mikä ulottuu vain puoleen reiteen? 🤔 En tiedä uskallanko pyytää sua jatkamaan kuvailua pidemmälle 🤣
Pipo tuntuu olevan se suurin ongelmakohta ja kyllähän se hiukset ikävästi linttaa, mutta sitten vain pöyhii kuontalon taas kuntoon. Mutta silti niin vaikeaa.. 🙄No siis se on sama homma kuin hameiden kanssa. On hame ja sitten on minihame. On kaapu (vanha tyyli) ja on minikaapu (uusi tyyli). Ei sen kummempaa. Kerronko lisää? 😂
Joo, ne hiukset oli teininä itellekin se juttu miksei pipoa voi päähän laittaa, piti hitto vie olevinaan näyttää tyylikkäältä. No onneksi siitä on päästy. Ja enimmästä osasta hiuksia sittemmin myös 😁randombypasser kirjoitti:
Tai nyt tarkemmin lukien, tarkoittiko kaksimielinen alitajuntasi tuolla kirjoitusvirheellä (miwli) itse asiassa milfikuvan? Eli tarkoitti 😂
Voi pyhä Sylvi sun kanssas 😂 Milfistä tulee mieleen väistämättä Stifler's mom American Pie-leffasta 😄
No siis se on sama homma kuin hameiden kanssa. On hame ja sitten on minihame. On kaapu (vanha tyyli) ja on minikaapu (uusi tyyli). Ei sen kummempaa. Kerronko lisää? 😂
Joo, ne hiukset oli teininä itellekin se juttu miksei pipoa voi päähän laittaa, piti hitto vie olevinaan näyttää tyylikkäältä. No onneksi siitä on päästy. Ja enimmästä osasta hiuksia sittemmin myös 😁Järkeenkäypä selitys, hyväksytään 😁 Mutta minähän en minihameita juurikaan pitele, sä oot nähnyt mun minimin ja sekin oli liian mini 😁
Hiuksia ei todellakaan jaksa enää niin stressata. Ne saa aina laitettua uudelleen 🤗 Enemmän mua häiritsee talvisin sähköiset hiukset, saa kaiken maailman öljyjä olla laittamassa, että pysyy hiukset sileänä 😬Aletheias kirjoitti:
Voi pyhä Sylvi sun kanssas 😂 Milfistä tulee mieleen väistämättä Stifler's mom American Pie-leffasta 😄
Pyhällä Sylvillä ja mulla on aika vähän yhteistä... Ja siitä vähästä en tunnusta mitään! 😂
Sun onnesi, en ole ikinä katsonut yhtään American Pie -leffaa, niin en tiedä tarkalleen mistä puhut. Mutta rikas mielikuvitus... Niin voin kyllä kuvitella, semminkin kun tiedossa on American Pie -leffojen tematiikka 😂Aletheias kirjoitti:
Järkeenkäypä selitys, hyväksytään 😁 Mutta minähän en minihameita juurikaan pitele, sä oot nähnyt mun minimin ja sekin oli liian mini 😁
Hiuksia ei todellakaan jaksa enää niin stressata. Ne saa aina laitettua uudelleen 🤗 Enemmän mua häiritsee talvisin sähköiset hiukset, saa kaiken maailman öljyjä olla laittamassa, että pysyy hiukset sileänä 😬Arvasin, että selityksenä kuulostaa riittävän loogiselta, että menisi läpi ja menihän se 😂
Mä en kyllä sanois, etteikö se minimisi voisi olla hitusen minimpikin 🤔😁
Sähköiset hiukset on kyllä yksi halvatun painajainen talvisin! Onneksi ei enää tartte moisesta välittää, mutta muistan liiankin hyvin millaista se oli 🙁randombypasser kirjoitti:
Arvasin, että selityksenä kuulostaa riittävän loogiselta, että menisi läpi ja menihän se 😂
Mä en kyllä sanois, etteikö se minimisi voisi olla hitusen minimpikin 🤔😁
Sähköiset hiukset on kyllä yksi halvatun painajainen talvisin! Onneksi ei enää tartte moisesta välittää, mutta muistan liiankin hyvin millaista se oli 🙁No menihän se, kun olen niin helppo 😂 Kyllä mun maksimimini on saavutettu, jotain täytyy jättää hameen allekin 😄
Itsellä auttaa tietyt tuotteet, mutta rasittavaa se silti on, kun pitää kaikkea lätkiä hiuksiin, vain sen takia, että ne pysyisi paikallaan 😁Aletheias kirjoitti:
No menihän se, kun olen niin helppo 😂 Kyllä mun maksimimini on saavutettu, jotain täytyy jättää hameen allekin 😄
Itsellä auttaa tietyt tuotteet, mutta rasittavaa se silti on, kun pitää kaikkea lätkiä hiuksiin, vain sen takia, että ne pysyisi paikallaan 😁Helppo ja helppo... No siis ainahan hameen alle jää / siellä on jotain, ei se sitä mittaa katso. Mitä lyhyempi tilkku, sitä enemmän kiinnostusta 😂
Mun junnuvuosina toimi hyvin joku perusgeeli jolla pinnottaa se karvakasa, myäs perinteinen hiusrasva ohuelti kävi hyvin. Mutta onneksi enää ei tartte, kun en päästä tuota kasvamaan senttiä pidemmäksi ja vaikka unohtuisikin ajella, niin enää ei pahemmin välittäisi miltä se näyttää kun pipon nappaa päästään 😁randombypasser kirjoitti:
Helppo ja helppo... No siis ainahan hameen alle jää / siellä on jotain, ei se sitä mittaa katso. Mitä lyhyempi tilkku, sitä enemmän kiinnostusta 😂
Mun junnuvuosina toimi hyvin joku perusgeeli jolla pinnottaa se karvakasa, myäs perinteinen hiusrasva ohuelti kävi hyvin. Mutta onneksi enää ei tartte, kun en päästä tuota kasvamaan senttiä pidemmäksi ja vaikka unohtuisikin ajella, niin enää ei pahemmin välittäisi miltä se näyttää kun pipon nappaa päästään 😁Ei mun sääret kestä liian minejä 😂 Säädyllistä ja siveä pukeutumista siis mulle 😁
Mun pojalla on sellainen pöyheä eteen tuleva tukka, mitä nyt on vähän kaikilla teinipojilla ja sitä pitää kyllä asetella vahan kanssa mieluiten todella pitkään 🙄 Oon tekemässä pojalle joulukalenteria ja ajattelin yhteen tai kahteen luukkuun sujauttaa hiusvahaa ja muita hiustuotteita 😄Aletheias kirjoitti:
Ei mun sääret kestä liian minejä 😂 Säädyllistä ja siveä pukeutumista siis mulle 😁
Mun pojalla on sellainen pöyheä eteen tuleva tukka, mitä nyt on vähän kaikilla teinipojilla ja sitä pitää kyllä asetella vahan kanssa mieluiten todella pitkään 🙄 Oon tekemässä pojalle joulukalenteria ja ajattelin yhteen tai kahteen luukkuun sujauttaa hiusvahaa ja muita hiustuotteita 😄No siis säärethän kestää mitä vaan, jopa polttavia katseita 😂
Siveää pukeutumista, sulle? 🤭
Toi on aika hyvä joulukalenteri-idea, säästyy kaikilta hermot talven mittaan, kellä milläkin tavoin 😂randombypasser kirjoitti:
No siis säärethän kestää mitä vaan, jopa polttavia katseita 😂
Siveää pukeutumista, sulle? 🤭
Toi on aika hyvä joulukalenteri-idea, säästyy kaikilta hermot talven mittaan, kellä milläkin tavoin 😂No kai sääret kestäisi, mutta säästän ihmisten silmiä 😁
Ja tietenkin siveää pukeutumista mulle. Tänäänkin on ollut paksut villasukat, samettilökärit ja huppari päivän vaatetuksena. Siitä ei vaatetus siveämmäksi muutu 😄
Poika ei ole niin makean perään niin olen tehnyt joulukalentereita itse. Tai useammin kyllä adventtikalenterin eli saa avata aina adventtina paketin. Pojalle (tai ainakin omalle pojalle) on vaikea keksiä mitään pikkusälää 24 luukun verran, niin olen usein tehnyt neljä isompaa pakettia ja niissä on ollut sitten esim kirja tai vaikka Rubikin kuutio.
Hermot ei säästy millään keinolla, yritetty on 😂Aletheias kirjoitti:
No kai sääret kestäisi, mutta säästän ihmisten silmiä 😁
Ja tietenkin siveää pukeutumista mulle. Tänäänkin on ollut paksut villasukat, samettilökärit ja huppari päivän vaatetuksena. Siitä ei vaatetus siveämmäksi muutu 😄
Poika ei ole niin makean perään niin olen tehnyt joulukalentereita itse. Tai useammin kyllä adventtikalenterin eli saa avata aina adventtina paketin. Pojalle (tai ainakin omalle pojalle) on vaikea keksiä mitään pikkusälää 24 luukun verran, niin olen usein tehnyt neljä isompaa pakettia ja niissä on ollut sitten esim kirja tai vaikka Rubikin kuutio.
Hermot ei säästy millään keinolla, yritetty on 😂No ei mun silmät niistä kyllä etenkään rikki menneet...
Siis vaihda toi asustus heti! Polvimittaset villasukat, nilkkabuutsit, polvimittanen hame, yläosa vapaa. Mutta pakollinen, huppari käy 😁
Porukat aikanaan kysyi, kerran, että tarttisko joulukalenteria. Olin siis... Ööööh teini, tietyn ikäinen, tuota noin ja niin edelleen. Mutta vastasin, että joo, kori neloskaljaa, kiitos. Ei tullut. Ei tullut kyllä enää suklaakalenteriakaan 😂randombypasser kirjoitti:
No ei mun silmät niistä kyllä etenkään rikki menneet...
Siis vaihda toi asustus heti! Polvimittaset villasukat, nilkkabuutsit, polvimittanen hame, yläosa vapaa. Mutta pakollinen, huppari käy 😁
Porukat aikanaan kysyi, kerran, että tarttisko joulukalenteria. Olin siis... Ööööh teini, tietyn ikäinen, tuota noin ja niin edelleen. Mutta vastasin, että joo, kori neloskaljaa, kiitos. Ei tullut. Ei tullut kyllä enää suklaakalenteriakaan 😂Huh, olis ollut kurja fiilis olla vastuussa sun silmien särkymisestä 😄
No nyt ei ole päällä enää kuin kylpytakki ja pehmosukat, mutta nyt en kuvaile asujani enempää, ettei mene pehmopornoa puolelle 😂
Pyysitkö sä koria kaljaa teininä? 😄 No olipa kumma kun ei toive toteutunut 😁 Kalenterin merkitys vähenee iän myötä, mutta toistaiseksi meillä on ollut tuo perinne, niin ajattelin pitää sen voimassa toistaiseksi kun ainakin vielä on tuntunut mieluisalta pojalle 😊
Paitsi, että nyt on alkanut olemaan iha kauheasti kaikenlaisia aikuisten kalentereitakin. Kosmetiikkaa, seksileluja, teekalenteteita.. Pitäisköhän hommata itsellekin joku. Päädyn kuitenkin suklaakalenteriin 😄Aletheias kirjoitti:
Huh, olis ollut kurja fiilis olla vastuussa sun silmien särkymisestä 😄
No nyt ei ole päällä enää kuin kylpytakki ja pehmosukat, mutta nyt en kuvaile asujani enempää, ettei mene pehmopornoa puolelle 😂
Pyysitkö sä koria kaljaa teininä? 😄 No olipa kumma kun ei toive toteutunut 😁 Kalenterin merkitys vähenee iän myötä, mutta toistaiseksi meillä on ollut tuo perinne, niin ajattelin pitää sen voimassa toistaiseksi kun ainakin vielä on tuntunut mieluisalta pojalle 😊
Paitsi, että nyt on alkanut olemaan iha kauheasti kaikenlaisia aikuisten kalentereitakin. Kosmetiikkaa, seksileluja, teekalenteteita.. Pitäisköhän hommata itsellekin joku. Päädyn kuitenkin suklaakalenteriin 😄En kuvaile enempää ettei... ?!?!?!? Meni jo K-16 pornon puolelle 😂
Todellakin pyysin. Enkä kaljaa, vaan A-olutta, sainhan mä nyt itekin kolmoskorin sormia napauttamalla. Olihan se osin toki vitsi, mutta naurun jälkeen vastaus oli EI, mikä ei todellakaan yllättänyt. Mutta piti vähän viihdyttää.. 😁
Siis K-24 kalenteri!!! Heti semmonen juniorille!!! Juma että olis hyvä, tulis hyvää oppia yhdessä kuukaudessa. Toki voisit joutua pari juttua selittämään, mutta sekö se vasta lähentäisi. sitten ei enää mikään olis asia josta ei voi puhua... 😂randombypasser kirjoitti:
En kuvaile enempää ettei... ?!?!?!? Meni jo K-16 pornon puolelle 😂
Todellakin pyysin. Enkä kaljaa, vaan A-olutta, sainhan mä nyt itekin kolmoskorin sormia napauttamalla. Olihan se osin toki vitsi, mutta naurun jälkeen vastaus oli EI, mikä ei todellakaan yllättänyt. Mutta piti vähän viihdyttää.. 😁
Siis K-24 kalenteri!!! Heti semmonen juniorille!!! Juma että olis hyvä, tulis hyvää oppia yhdessä kuukaudessa. Toki voisit joutua pari juttua selittämään, mutta sekö se vasta lähentäisi. sitten ei enää mikään olis asia josta ei voi puhua... 😂Eikä mennyt 😂 Ja nyt en sano aiheesta enää mitään 😑
On sulla ollut mahtava pokka 😄 Mutta ei voi ainakaan syyttää yrityksen ja ideoiden puutteesta. Onneksi sun vanhemmat sentään on järki-ihmisiä eikä toteuttaneet kaikkia hullutuksia, mitä keksit pyytää 😅
Jospa kuitenkin sitä hiusvahaa vaan 🤣 Aihe ei ole tabu ja meillä keskustellaan kyllä asiasta, mutta ei ehkä ihan noin yksityiskohtaisesti 😁 Jotkut asiat ehtii onneksi oppimaan sitten ajan kanssa 😁Aletheias kirjoitti:
Eikä mennyt 😂 Ja nyt en sano aiheesta enää mitään 😑
On sulla ollut mahtava pokka 😄 Mutta ei voi ainakaan syyttää yrityksen ja ideoiden puutteesta. Onneksi sun vanhemmat sentään on järki-ihmisiä eikä toteuttaneet kaikkia hullutuksia, mitä keksit pyytää 😅
Jospa kuitenkin sitä hiusvahaa vaan 🤣 Aihe ei ole tabu ja meillä keskustellaan kyllä asiasta, mutta ei ehkä ihan noin yksityiskohtaisesti 😁 Jotkut asiat ehtii onneksi oppimaan sitten ajan kanssa 😁Menipäs, heittämällä. Sä et tiedä mitään Anttila-kataloogi -sukupolvesta, huomaan 😂
No tiedä pokasta, mutta avoin suu. Täti oppi jo hyvissä ajoin, että merkkipäivien kohdalla viskipullo, viiskymppiä ja villasukat oli kuninkaallinen lahjus. Meillä olikin sitten varsin kiinteä suhde kunnes aika päätti toisin.
No camoon! Hiusvahaa tietenkin, mutta vastuullisesti ajatellen myös kumeja ja liukkaria. Kaiken varalta. Jotkut asiat vaan on opittava nopeasti siinä hetkessä 😁randombypasser kirjoitti:
Menipäs, heittämällä. Sä et tiedä mitään Anttila-kataloogi -sukupolvesta, huomaan 😂
No tiedä pokasta, mutta avoin suu. Täti oppi jo hyvissä ajoin, että merkkipäivien kohdalla viskipullo, viiskymppiä ja villasukat oli kuninkaallinen lahjus. Meillä olikin sitten varsin kiinteä suhde kunnes aika päätti toisin.
No camoon! Hiusvahaa tietenkin, mutta vastuullisesti ajatellen myös kumeja ja liukkaria. Kaiken varalta. Jotkut asiat vaan on opittava nopeasti siinä hetkessä 😁Äläs nyt, mä oon kyllä ihan riittävän vanha muistaakseni Anttilan katalogit. Niistähän vallattiin aina joululahjoja 😑 😁
Mulla oli vähän samankuuloinen suhde nyt jo edesmenneeseen tätiini. Ei ehkä ihan viskiä tuonut mutta oli sellainen lapseton sinkkutäti, jonka kanssa meillä muodostui läheinen suhde, kun hän halusi aina olla meidän lasten kanssa. Se oli sitä aikaa, kun autossa tupakoitiin ja lapset pysyi takapenkillä pelkän tuurin varassa.. Oi niitä aikoja 😊
Olen kyllä valistuksen kannalta ja sitäkin on kotona tehty, mutta en nyt ainakaan ihan vielä ajatellut tuolle tielle lähteä 😄
Ja nyt unille.. Tai yrittämään, unettomuus taas vähän vaivannnut. Hyvää yötä! 😴Aletheias kirjoitti:
Äläs nyt, mä oon kyllä ihan riittävän vanha muistaakseni Anttilan katalogit. Niistähän vallattiin aina joululahjoja 😑 😁
Mulla oli vähän samankuuloinen suhde nyt jo edesmenneeseen tätiini. Ei ehkä ihan viskiä tuonut mutta oli sellainen lapseton sinkkutäti, jonka kanssa meillä muodostui läheinen suhde, kun hän halusi aina olla meidän lasten kanssa. Se oli sitä aikaa, kun autossa tupakoitiin ja lapset pysyi takapenkillä pelkän tuurin varassa.. Oi niitä aikoja 😊
Olen kyllä valistuksen kannalta ja sitäkin on kotona tehty, mutta en nyt ainakaan ihan vielä ajatellut tuolle tielle lähteä 😄
Ja nyt unille.. Tai yrittämään, unettomuus taas vähän vaivannnut. Hyvää yötä! 😴Niin, niin valittiin! Ja valittiin joskus jotain muutakin, muistelen, mutta ei siitä enempää tällaisella alustalla joka ei ole K-16 😂
Ohhoh, sulla on sitten ollut kanssa kiva täti, onnittelen! Mekin kyllä tädin kanssa ennen pitkää luovuttiin siitä viskistä ja rahasta, villa-asusteet sen sijaan jäivät pysyväksi diiliksi, täti oli taitava neulomaan.
Ja kyllä, oi niitä aikoja, se se vasta oli elämää, 3 aikuista röökit huulessa, 3 lasta irrallaan, autona vanha kunnon Datsun 100A. Ja talvi kun oli, ei tietty voinut ikunoita pahemmin avoinna pitää, ihme että takapenkiltä näki etupenkille. Ja etupenkiltä ulos... 😂
Kyllä se kannattaa ajoissa alottaa se valistus, muuten käy vanhanaikaisesti ja tulee vielä vahinkolaukaus, niin hupsista saakutti, oletkin mummo syksyllä -24. Niin että kipikapi hiusrasvaa, huulirasvaa, muuta "rasvaa" ja niitä kumeja. Kaksi ekaa parantaa saumoja ja kaksi vikaa pitää hommat reilassa, kävi tuuri tai ei 🤣randombypasser kirjoitti:
Niin, niin valittiin! Ja valittiin joskus jotain muutakin, muistelen, mutta ei siitä enempää tällaisella alustalla joka ei ole K-16 😂
Ohhoh, sulla on sitten ollut kanssa kiva täti, onnittelen! Mekin kyllä tädin kanssa ennen pitkää luovuttiin siitä viskistä ja rahasta, villa-asusteet sen sijaan jäivät pysyväksi diiliksi, täti oli taitava neulomaan.
Ja kyllä, oi niitä aikoja, se se vasta oli elämää, 3 aikuista röökit huulessa, 3 lasta irrallaan, autona vanha kunnon Datsun 100A. Ja talvi kun oli, ei tietty voinut ikunoita pahemmin avoinna pitää, ihme että takapenkiltä näki etupenkille. Ja etupenkiltä ulos... 😂
Kyllä se kannattaa ajoissa alottaa se valistus, muuten käy vanhanaikaisesti ja tulee vielä vahinkolaukaus, niin hupsista saakutti, oletkin mummo syksyllä -24. Niin että kipikapi hiusrasvaa, huulirasvaa, muuta "rasvaa" ja niitä kumeja. Kaksi ekaa parantaa saumoja ja kaksi vikaa pitää hommat reilassa, kävi tuuri tai ei 🤣Juu niin valittiin, taisin joskus valita huoneeseeni verhot sieltä ja me kyllä olivat kieltämättä niin kamalat, että menee K16-kamasta 😂
Datsunillahan mekin huristeltiin 😅 Joskus sitä miettii kauhuissaan sitä menoa, mutta on siitä ajasta jäänyt myös paljon hyviä muistoja. 80-90-luku oli monella tavalla hienoa aikaa, jollain tavalla sellaista viatonta. Tai sitten vain aika on kullannnut muistot 😄
Valistus on aloitettu ajoissa ja viimeksi kun asiasta juteltiin, niin tuntui kyllä menneen opit perille. Ei ole ehkä ihan vielä ajankohtaista, mutta herkällä korvalla tietenkin mennään 🤗Aletheias kirjoitti:
Juu niin valittiin, taisin joskus valita huoneeseeni verhot sieltä ja me kyllä olivat kieltämättä niin kamalat, että menee K16-kamasta 😂
Datsunillahan mekin huristeltiin 😅 Joskus sitä miettii kauhuissaan sitä menoa, mutta on siitä ajasta jäänyt myös paljon hyviä muistoja. 80-90-luku oli monella tavalla hienoa aikaa, jollain tavalla sellaista viatonta. Tai sitten vain aika on kullannnut muistot 😄
Valistus on aloitettu ajoissa ja viimeksi kun asiasta juteltiin, niin tuntui kyllä menneen opit perille. Ei ole ehkä ihan vielä ajankohtaista, mutta herkällä korvalla tietenkin mennään 🤗Ai sulla on ollut "sellaiset" verhot... No ei yllätä 😂
Ainakin kasari, kyllä kai ysärikin, oli vielä jotenkin aika viatonta maalaismeininkiä läpi Suomen. Ja sitten aika nopeasti kaikki muuttui erilaiseksi. Tokihan aika kultaa muistot, mutta kyllä mä pidän vielä ysäriäkin sellasena pullamössöaikana, kaikki oli lämmintä, pehmeää ja pörröistä, 2000-luvulla asiat oli heti ihan eri tavalla. Jotenkin.
Niin eli siis "älä juo kaljaa äläkä jahtaa tyttöjä, onko selvä?" 😁
Osta vaan se "man bag" ajoissa, on sitten tehty kaikki voitava, loppu on (nuoren) herran hallussa 😂randombypasser kirjoitti:
Ai sulla on ollut "sellaiset" verhot... No ei yllätä 😂
Ainakin kasari, kyllä kai ysärikin, oli vielä jotenkin aika viatonta maalaismeininkiä läpi Suomen. Ja sitten aika nopeasti kaikki muuttui erilaiseksi. Tokihan aika kultaa muistot, mutta kyllä mä pidän vielä ysäriäkin sellasena pullamössöaikana, kaikki oli lämmintä, pehmeää ja pörröistä, 2000-luvulla asiat oli heti ihan eri tavalla. Jotenkin.
Niin eli siis "älä juo kaljaa äläkä jahtaa tyttöjä, onko selvä?" 😁
Osta vaan se "man bag" ajoissa, on sitten tehty kaikki voitava, loppu on (nuoren) herran hallussa 😂Siis niin mauttomat 😂 Vaaleanpunaiset röyhelöllä 🙈
Takuulla sitä muistelee asioita kauniimmiksi kuin ne olikaan, mutta jollain tavalla se oli tosiaan pehmeämpää aikaa. Nykyään kaiken pitää olla niin tehokasta ja huippuunsa viritettyä, kaikilla on kiire. On moni asia varmaan paremminkin, mutta ehkä jostain voitaisi ottaa oppiakin 😊
Kyllähän nuo asiat tulee eteen ennen pitkää, mutta toistaiseksi elämä pyörii koulun ja kilpaurheilun parissa niin tiukasti, ettei ihan kauheasti ole ehtinyt vielä tyttöjä näkymään, kuten ei myöskään kenelläkään kaverillakaan. Ei ole kauheasti tarvinnut käskeä pysymään erossa mistään. Toistaiseksi 😁Aletheias kirjoitti:
Siis niin mauttomat 😂 Vaaleanpunaiset röyhelöllä 🙈
Takuulla sitä muistelee asioita kauniimmiksi kuin ne olikaan, mutta jollain tavalla se oli tosiaan pehmeämpää aikaa. Nykyään kaiken pitää olla niin tehokasta ja huippuunsa viritettyä, kaikilla on kiire. On moni asia varmaan paremminkin, mutta ehkä jostain voitaisi ottaa oppiakin 😊
Kyllähän nuo asiat tulee eteen ennen pitkää, mutta toistaiseksi elämä pyörii koulun ja kilpaurheilun parissa niin tiukasti, ettei ihan kauheasti ole ehtinyt vielä tyttöjä näkymään, kuten ei myöskään kenelläkään kaverillakaan. Ei ole kauheasti tarvinnut käskeä pysymään erossa mistään. Toistaiseksi 😁Ai jaa... Mä muistan muunkinlaisia verhoja Anttilan kataloogista 😂
Juuri tuota tarkoitin! Kaiken pitää olla niin hiton tehokasta ja nopeaa, maksimoitua, joka sekunti, mitään ei saa hukata, kiirekiirekiire, hetihetiheti! Ei se niin hektistä sillon joskus ollut, vaikka väliin oli kiire silloinkin.
No mutta katos mä voin auttaa tossa. Voin tulla pitämään (pro bono) tunnin pikaluennon poitsulle elämän asioista ja sitten alkaa tapahtumaan 😂randombypasser kirjoitti:
Ai jaa... Mä muistan muunkinlaisia verhoja Anttilan kataloogista 😂
Juuri tuota tarkoitin! Kaiken pitää olla niin hiton tehokasta ja nopeaa, maksimoitua, joka sekunti, mitään ei saa hukata, kiirekiirekiire, hetihetiheti! Ei se niin hektistä sillon joskus ollut, vaikka väliin oli kiire silloinkin.
No mutta katos mä voin auttaa tossa. Voin tulla pitämään (pro bono) tunnin pikaluennon poitsulle elämän asioista ja sitten alkaa tapahtumaan 😂En ehkä halua tietää, millaisia verhoja sä muistat 😂
Nykyajan kiire ja tehokkuus ei sovi ihmiselle, ei ihmistä ole luotu sellaiseen loputtomaan ärsykkeiden tulvaan ja jatkuvaan kiireeseen. Ei ihme, että niin moni voi huonosti tänä päivänä. Itse olen yrittänyt rauhoittaa elämää, vaikka paljon kaikenlaista onkin, mutta pyrin silti lisäämään seesteisyyden tunnetta arkeen..
Kiitos tarjouksesta, mutta mä luulen, että jätän tämän väliin ottaen huomioon, mitä sä oot kertonut omasta nuoruudestas 🤣Aletheias kirjoitti:
En ehkä halua tietää, millaisia verhoja sä muistat 😂
Nykyajan kiire ja tehokkuus ei sovi ihmiselle, ei ihmistä ole luotu sellaiseen loputtomaan ärsykkeiden tulvaan ja jatkuvaan kiireeseen. Ei ihme, että niin moni voi huonosti tänä päivänä. Itse olen yrittänyt rauhoittaa elämää, vaikka paljon kaikenlaista onkin, mutta pyrin silti lisäämään seesteisyyden tunnetta arkeen..
Kiitos tarjouksesta, mutta mä luulen, että jätän tämän väliin ottaen huomioon, mitä sä oot kertonut omasta nuoruudestas 🤣Aaaaa, joo, ei puhuta niistä verhoista. Oliko ne Anttilan, Hobby Hallin vai Kaalimadon, en nyt ole ihan varma, siitä on pitkä aika jo 😂
Ei oikein sovi tosiaan. Kehitys kehittyi kivan nopeasti, mutta ihmisellä se kestää hiukan pidempään, silleen ehkä kymmenen sukupolvea minimissään tms. Sitten vaan pitää vetää tässä ajassa rajoja johonkin, että pärjää. Eläkeikään asti 😁
No tarjous on voimassa jatkossakin, KUN tulet katumapäälle. Todellakin voin opettaa tunnissa pojalle paljon, etenkin siitä mitä ei ehkä kannata tehdä ja touhuta mikäli haluaa päästä helpommalla. Jos taas haluaa hiukan vaihtelua ja säpinää, niin... Mutta samassa paketissa tulee kumpikin info 😂randombypasser kirjoitti:
Aaaaa, joo, ei puhuta niistä verhoista. Oliko ne Anttilan, Hobby Hallin vai Kaalimadon, en nyt ole ihan varma, siitä on pitkä aika jo 😂
Ei oikein sovi tosiaan. Kehitys kehittyi kivan nopeasti, mutta ihmisellä se kestää hiukan pidempään, silleen ehkä kymmenen sukupolvea minimissään tms. Sitten vaan pitää vetää tässä ajassa rajoja johonkin, että pärjää. Eläkeikään asti 😁
No tarjous on voimassa jatkossakin, KUN tulet katumapäälle. Todellakin voin opettaa tunnissa pojalle paljon, etenkin siitä mitä ei ehkä kannata tehdä ja touhuta mikäli haluaa päästä helpommalla. Jos taas haluaa hiukan vaihtelua ja säpinää, niin... Mutta samassa paketissa tulee kumpikin info 😂En ole niin tarkkaan plärännyt Kaalimadon valikoimia, mutta en tiennyt, että sielläkin myydään verhoja 😂
Täytyy vain viritellä jonkinlainen survival-kuvio omaan elämään, niin eiköhän sitä tässä pärjäillä 😊 Aloitin viikonlopun ottamalla hyvin rauhallisesti.. Pitäisi tosin kuluttaa sähköä näin pörssisähköläisenä ja touhuta kauheasti kaikkea sähköä kuluttavaa, mutta en keksi mitä se vois olla 😄
Uskon, että sun paketissa ei ole joko tai-vaihtoehtoa, tulee kaikki kerralla suodattamattomana 😂Aletheias kirjoitti:
En ole niin tarkkaan plärännyt Kaalimadon valikoimia, mutta en tiennyt, että sielläkin myydään verhoja 😂
Täytyy vain viritellä jonkinlainen survival-kuvio omaan elämään, niin eiköhän sitä tässä pärjäillä 😊 Aloitin viikonlopun ottamalla hyvin rauhallisesti.. Pitäisi tosin kuluttaa sähköä näin pörssisähköläisenä ja touhuta kauheasti kaikkea sähköä kuluttavaa, mutta en keksi mitä se vois olla 😄
Uskon, että sun paketissa ei ole joko tai-vaihtoehtoa, tulee kaikki kerralla suodattamattomana 😂No siis Kaalimato myy lateksilakanoita... Ja ne toimivat erittäin hyvin myös pimennysverhoina. Ja lakanoina. Ja... 😂
Juu, nykyaika on kuluttavaa, on tarve ihan vain olla.
Mä tiedän miten voit hyödyntää sikahalvan pörssisähkön! Lataa kaikki dildot! Säästyy varmaan vähintään 50€ kun teet sen tänään. Hitto mun kanssani... 😂
No siis ei se paketti kaikkea kata, mutta kaikki mistä kerron että tää on sit sikasiistiä, siitä voi heti päätellä, että vanhemmat/naapurit/koulu/poliisi ovat täydellisen eri mieltä. Hyvin helppoa siis, jopa minä ymmärrän se paketin logiikan 😂randombypasser kirjoitti:
No siis Kaalimato myy lateksilakanoita... Ja ne toimivat erittäin hyvin myös pimennysverhoina. Ja lakanoina. Ja... 😂
Juu, nykyaika on kuluttavaa, on tarve ihan vain olla.
Mä tiedän miten voit hyödyntää sikahalvan pörssisähkön! Lataa kaikki dildot! Säästyy varmaan vähintään 50€ kun teet sen tänään. Hitto mun kanssani... 😂
No siis ei se paketti kaikkea kata, mutta kaikki mistä kerron että tää on sit sikasiistiä, siitä voi heti päätellä, että vanhemmat/naapurit/koulu/poliisi ovat täydellisen eri mieltä. Hyvin helppoa siis, jopa minä ymmärrän se paketin logiikan 😂Onneksi on pimennysverhot jo ikkunoissa, niin ei ole sellaisille tarvetta 🤣 Enkä aio kysyä, miten tuo "ja" jatkuu 😁
No todellakin hitto sun kanssasi 😂 Mutta sanottakoon, että ei ole niin paljon ladattavia esineitä tässä talossa, että niillä vielä voitolle pääsisin. Kodinkoneet on kyllä illan pörrännyt, tiskit ja pyykit, mutta niillä ei vielä kauheasti juhlita.
Niin tuota juuri pelkään, että kerrot kaiken sellaisen olevan siistiä, minkä äiti kieltäisi 🤣Aletheias kirjoitti:
Onneksi on pimennysverhot jo ikkunoissa, niin ei ole sellaisille tarvetta 🤣 Enkä aio kysyä, miten tuo "ja" jatkuu 😁
No todellakin hitto sun kanssasi 😂 Mutta sanottakoon, että ei ole niin paljon ladattavia esineitä tässä talossa, että niillä vielä voitolle pääsisin. Kodinkoneet on kyllä illan pörrännyt, tiskit ja pyykit, mutta niillä ei vielä kauheasti juhlita.
Niin tuota juuri pelkään, että kerrot kaiken sellaisen olevan siistiä, minkä äiti kieltäisi 🤣Ääää, hei vähän uutta väriä ikkunoihin, naapurien iloksi. Todella kuumottavat ysärin Anttila-verhot ja naapurit kiittävät. Ja... (kysyt sitä kuitenkin vielä 😁)
Ei ole mun vikani, jos vain peset pyykkiä kun pörssisähkö on edullista. Olisi kannattanut ladata kaikki ne kivatkin vehkeet samalla ja ellei niitä ole säästöksi asti, niin sitten shoppailla akku joka ladata niitä satisfyereitä yms. varten ilmai-seksi. Ei mulla muuta 😂
Todellakin! Mä tiedän useimmat siistit jutut ja jostain syystä ne on ne samat mistä äiti/opettaja/isi/pastori/poliisi sanoo että älä tee. Mutta ne on väärässä eli tee 😂randombypasser kirjoitti:
Ääää, hei vähän uutta väriä ikkunoihin, naapurien iloksi. Todella kuumottavat ysärin Anttila-verhot ja naapurit kiittävät. Ja... (kysyt sitä kuitenkin vielä 😁)
Ei ole mun vikani, jos vain peset pyykkiä kun pörssisähkö on edullista. Olisi kannattanut ladata kaikki ne kivatkin vehkeet samalla ja ellei niitä ole säästöksi asti, niin sitten shoppailla akku joka ladata niitä satisfyereitä yms. varten ilmai-seksi. Ei mulla muuta 😂
Todellakin! Mä tiedän useimmat siistit jutut ja jostain syystä ne on ne samat mistä äiti/opettaja/isi/pastori/poliisi sanoo että älä tee. Mutta ne on väärässä eli tee 😂Pidättäydyn nykyisessä sisustustyylissäni ja vastustan halua udella jatkoa jaalle 😂
Ei mulla ole satisfyeria, eikä läppärin ja puhelimen lataus kauheita vie. Pitkässä suihkussa kävin eikä lämmityksessä ole tänään pihistelty 😁 Ruokaakin on laitettu sekä hellalla että uunissa, että aika leveästi on eletty 😅
Pastoria ei tarvi kuunnella, mutta äitiä kyllä 😂 Siitä tulee melkoinen soppa, jos äidin neuvot jättää huomiotta. Aina kun niin on tapahtunut, olen päässyt sanomaan "mitäs mä sanoin". Yleensä toki vain päässäni, mutta silti 😁Aletheias kirjoitti:
Pidättäydyn nykyisessä sisustustyylissäni ja vastustan halua udella jatkoa jaalle 😂
Ei mulla ole satisfyeria, eikä läppärin ja puhelimen lataus kauheita vie. Pitkässä suihkussa kävin eikä lämmityksessä ole tänään pihistelty 😁 Ruokaakin on laitettu sekä hellalla että uunissa, että aika leveästi on eletty 😅
Pastoria ei tarvi kuunnella, mutta äitiä kyllä 😂 Siitä tulee melkoinen soppa, jos äidin neuvot jättää huomiotta. Aina kun niin on tapahtunut, olen päässyt sanomaan "mitäs mä sanoin". Yleensä toki vain päässäni, mutta silti 😁Ymmärrän. Ja sen Ja:n osalta... Kysyt sitä vielä kuitenkin 😂
Ei ole satisfyeriä'?!?!?!?!? No onneksi puhtaat pyykit ja kaalilaatikko kuittaa sen... 🤔😂
No se on miten sattuu. Jos kuuntelee äitiä, niin jää jännä pätkä elämää kokematta. Jos kuuntelee setää, niin saa elää tosi jänniä hetkiä 😂
Sedän mallia, älä kuuntele, vaan ainoastaan katso video:
https://www.youtube.com/watch?v=KzHZh-10TaYrandombypasser kirjoitti:
Ymmärrän. Ja sen Ja:n osalta... Kysyt sitä vielä kuitenkin 😂
Ei ole satisfyeriä'?!?!?!?!? No onneksi puhtaat pyykit ja kaalilaatikko kuittaa sen... 🤔😂
No se on miten sattuu. Jos kuuntelee äitiä, niin jää jännä pätkä elämää kokematta. Jos kuuntelee setää, niin saa elää tosi jänniä hetkiä 😂
Sedän mallia, älä kuuntele, vaan ainoastaan katso video:
https://www.youtube.com/watch?v=KzHZh-10TaYEn tietenkään kysy. Lyön kahdesta eurosta veroa, etten kysy 😑
Hankin Sarisfyerin tai vastaavan sitten, kun koen sellaista tarvitsevani. Tällä hetkellä enemmän tarvetta olis antifyerille 😂 Ja siis ei ole yhden aikuisen taloudessa rahaakaan laittaa oikein tuollaisiin vain huvin vuoksi. En käytä itseni rahaa kuin pakolliset, muu olis luksusta.
Äitiä kannattaa aina kuunnella, niin säästyy vain ylimääräisiltä harmeilta 😁 Tänäänkin on poika viihtynyt äitinsä kanssa kiltisti, leffaillan merkeissä 😊Aletheias kirjoitti:
En tietenkään kysy. Lyön kahdesta eurosta veroa, etten kysy 😑
Hankin Sarisfyerin tai vastaavan sitten, kun koen sellaista tarvitsevani. Tällä hetkellä enemmän tarvetta olis antifyerille 😂 Ja siis ei ole yhden aikuisen taloudessa rahaakaan laittaa oikein tuollaisiin vain huvin vuoksi. En käytä itseni rahaa kuin pakolliset, muu olis luksusta.
Äitiä kannattaa aina kuunnella, niin säästyy vain ylimääräisiltä harmeilta 😁 Tänäänkin on poika viihtynyt äitinsä kanssa kiltisti, leffaillan merkeissä 😊Hyvä yritys. En kuitenkaan lyö vetoja kuin teoreettisesti ennustettavissa olevista asioista ja naisten mielenliikkeet eivät valitettavasti kuulu siihen kategoriaan. Kiitos tarjouksesta silti 😂
Miten olisi anti-satisfyer? Semmoinen joka olevinaan lupaa paljon, räpeltää runsaasti kaikkea epämääräistä, saa olon kiusaantuneeksi ja lopuksi levittää kätensä? Ai niin, sitähän kutsutaan myös mi... 😂
Höpö höpö, kuuntele setää, niin saat elää kunnolla! 😁
Teillä on kiva ilta sitten. Tänään näyttikin telkkuohjelman perusteella olevan aika hyvä leffailta/yö.randombypasser kirjoitti:
Hyvä yritys. En kuitenkaan lyö vetoja kuin teoreettisesti ennustettavissa olevista asioista ja naisten mielenliikkeet eivät valitettavasti kuulu siihen kategoriaan. Kiitos tarjouksesta silti 😂
Miten olisi anti-satisfyer? Semmoinen joka olevinaan lupaa paljon, räpeltää runsaasti kaikkea epämääräistä, saa olon kiusaantuneeksi ja lopuksi levittää kätensä? Ai niin, sitähän kutsutaan myös mi... 😂
Höpö höpö, kuuntele setää, niin saat elää kunnolla! 😁
Teillä on kiva ilta sitten. Tänään näyttikin telkkuohjelman perusteella olevan aika hyvä leffailta/yö.Mikään ei ole niin ennustettavaa, kuin naisen mielenliikkeet. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut ongelmia ennustaa omia mielensuuntauksiani. Paitsi joskus sitä yllättää kyllä itsensäkin 😂
Ehkä mun on parempi ilmaan mitään räpeltäjiä 🤣 Ei tässä iässä enää räpeltää jaksa, kauhean vaivalloista ja kiusallista. Mä keskityn vain niihin nunnaluostarin pääsykokeisiin 😁
Setien sanomiset just pitääkin jättää kuulematta 😆
Kiva ilta on ollut, sellainen rauhallinen koti-ilta sipsipusseineen 😊Aletheias kirjoitti:
Mikään ei ole niin ennustettavaa, kuin naisen mielenliikkeet. Ei mulla ainakaan ole koskaan ollut ongelmia ennustaa omia mielensuuntauksiani. Paitsi joskus sitä yllättää kyllä itsensäkin 😂
Ehkä mun on parempi ilmaan mitään räpeltäjiä 🤣 Ei tässä iässä enää räpeltää jaksa, kauhean vaivalloista ja kiusallista. Mä keskityn vain niihin nunnaluostarin pääsykokeisiin 😁
Setien sanomiset just pitääkin jättää kuulematta 😆
Kiva ilta on ollut, sellainen rauhallinen koti-ilta sipsipusseineen 😊Kuulemma Eurojackpotin päävoiton numeroiden ennustaminen on noin sata kertaa helpompaa kuin naisen mielenliikkeiden. Tämä oli siis laskettu MIT:ssä. Eli mieluummin lottoan 😂
Niin, ymmärrän, ei sitä enää jaksa räpeltämistä. Nunnaluostarissa onkin onneksi vain todella kokeneita räplääjiä, ei ole mitään epämääräistä lääppimistä siellä 😁
Sedän suusta totuus kuullaan, niinhän se sanontakin sanoo, niin ei kannata väheksyä 😂
Mulla on vähän sama, tosin puuttuu se sipsipussukka... Saanko tulla kylään? 😂randombypasser kirjoitti:
Kuulemma Eurojackpotin päävoiton numeroiden ennustaminen on noin sata kertaa helpompaa kuin naisen mielenliikkeiden. Tämä oli siis laskettu MIT:ssä. Eli mieluummin lottoan 😂
Niin, ymmärrän, ei sitä enää jaksa räpeltämistä. Nunnaluostarissa onkin onneksi vain todella kokeneita räplääjiä, ei ole mitään epämääräistä lääppimistä siellä 😁
Sedän suusta totuus kuullaan, niinhän se sanontakin sanoo, niin ei kannata väheksyä 😂
Mulla on vähän sama, tosin puuttuu se sipsipussukka... Saanko tulla kylään? 😂MIT:ssä on selvästi käytetty virheellisiä kaavoja. Mitä toheloita sielläkin mahtaa olla töissä 😁
Nunnaluostarissa opetellaan hengellisiä hyveitä ja panostetaan syvempääm itsetuntemukseen ja viisauteen. Ei siinä enää mitään räpellyksiä ehdi edes miettiä. Kuulostaa siis oikein sopivalta paikalta mulle 😂
Juu juu, sedät on aina oikeassa (tai kuvittelevat niin 😆).
Juu tänne vaan 😄 Sispsit tosin meni jo, mutta kyl täältä aina jotain purtavaa löytyy 😁Aletheias kirjoitti:
MIT:ssä on selvästi käytetty virheellisiä kaavoja. Mitä toheloita sielläkin mahtaa olla töissä 😁
Nunnaluostarissa opetellaan hengellisiä hyveitä ja panostetaan syvempääm itsetuntemukseen ja viisauteen. Ei siinä enää mitään räpellyksiä ehdi edes miettiä. Kuulostaa siis oikein sopivalta paikalta mulle 😂
Juu juu, sedät on aina oikeassa (tai kuvittelevat niin 😆).
Juu tänne vaan 😄 Sispsit tosin meni jo, mutta kyl täältä aina jotain purtavaa löytyy 😁No pelkkiä toheloita, tietenkin, johan se yksin kertoo sen että minä työskentelen MIT:lle 😂
Nimenomaan opetetaan "syvempään itsetuntemukseen", ei toki välttämättä omin sormin 😁
No siis leidit ei jaksa, teineistä en ihan tiedä, mutta sedät jaksaa heilua 🤭😂
https://www.youtube.com/watch?v=4hWzkR_zEwA
Aina jotain purtavaa löytyy? Tuota noin... Onko se purtava 230cm pitkä? 😂randombypasser kirjoitti:
No pelkkiä toheloita, tietenkin, johan se yksin kertoo sen että minä työskentelen MIT:lle 😂
Nimenomaan opetetaan "syvempään itsetuntemukseen", ei toki välttämättä omin sormin 😁
No siis leidit ei jaksa, teineistä en ihan tiedä, mutta sedät jaksaa heilua 🤭😂
https://www.youtube.com/watch?v=4hWzkR_zEwA
Aina jotain purtavaa löytyy? Tuota noin... Onko se purtava 230cm pitkä? 😂Ai sä oot siellä töissä?? No se tosiaan selittää 🤣
Mä en enää edes kommentoi noita sun "syvällisiä" ajatuksia, sä oot ihan mahdoton! Toivottavasti oot viettänyt harrasta sunnuntaita, kuten kunnon ihmisen kuuluu ja hankkiutunut eroon kaikenlaisista epäpuhtaista ajatuksista 😁
Heiluville sedille pitäisi tehdä oma tanssilattiansa Ruotsin laivoilla, siellä saisi heilua sydämensä kyllyydestä 😄
Ai mikä.. siis mattoko? 🤔 Älä nyt hyvä mies tänne mattoja puremaan tule 😆Aletheias kirjoitti:
Ai sä oot siellä töissä?? No se tosiaan selittää 🤣
Mä en enää edes kommentoi noita sun "syvällisiä" ajatuksia, sä oot ihan mahdoton! Toivottavasti oot viettänyt harrasta sunnuntaita, kuten kunnon ihmisen kuuluu ja hankkiutunut eroon kaikenlaisista epäpuhtaista ajatuksista 😁
Heiluville sedille pitäisi tehdä oma tanssilattiansa Ruotsin laivoilla, siellä saisi heilua sydämensä kyllyydestä 😄
Ai mikä.. siis mattoko? 🤔 Älä nyt hyvä mies tänne mattoja puremaan tule 😆Tiedätkö mistä lyhenne MIT tulee, muuten?
Aaaa, siis mitä syvällisiä ajatuksia? Ei mulla ole sellaisia, mutta on kohtalainen käsitys "syvemmästä itseNtuntemuksesta" 😂
Kyllä, hyvin on rauhaisaa ja harrasta ollut koko sunnuntain. Olen jo kolmesti "poistanut" epäpuhtaita ajatuksiani, mutta eivät meinaa vieläkään loppua. Tulee pitkä yö... 🤣
Mun nähdäkseni ne heiluvat sedät on paikoitettu Ruotsin (ja Tallinnan...) laivoilla jostain syystä hujan hajan eri puolille laivaa. Ehkä syynä on se, että jos ne heiluis yhdessä paikassa keskitetysti, niin koko laiva alkaisi heilumaan, mikä ei olisi kovin suotavaa 😁
Jaa'a. Erikoinen lempinimi sinulla... 😂randombypasser kirjoitti:
Tiedätkö mistä lyhenne MIT tulee, muuten?
Aaaa, siis mitä syvällisiä ajatuksia? Ei mulla ole sellaisia, mutta on kohtalainen käsitys "syvemmästä itseNtuntemuksesta" 😂
Kyllä, hyvin on rauhaisaa ja harrasta ollut koko sunnuntain. Olen jo kolmesti "poistanut" epäpuhtaita ajatuksiani, mutta eivät meinaa vieläkään loppua. Tulee pitkä yö... 🤣
Mun nähdäkseni ne heiluvat sedät on paikoitettu Ruotsin (ja Tallinnan...) laivoilla jostain syystä hujan hajan eri puolille laivaa. Ehkä syynä on se, että jos ne heiluis yhdessä paikassa keskitetysti, niin koko laiva alkaisi heilumaan, mikä ei olisi kovin suotavaa 😁
Jaa'a. Erikoinen lempinimi sinulla... 😂Massachusetts (miten tuo kirjoitetaan?? 😄) institute of technology? Jotain tuollaista teknologiaan liittyvää kuitenkin muistelisin.
Mahtavaa, että sun sunnuntai on sujunut hartaissa merkeissä mieltä puhdistaessa. Kannattaa vain jatkaa harjoituksia, niin kyllä ne ajatukset siitä asettuu. Ehkä 😄
Tuo selittääkin, miksi niihin heiluviin setiin törmää ympäri laivaa 😁 Keskittymiä tosin on siellä täällä, trubaduuribaaari ollen niistä yksi.
Mulle on irl annettu lähemmäs 20 lempinimeä, joten siinä on mistä valita 🤣Aletheias kirjoitti:
Massachusetts (miten tuo kirjoitetaan?? 😄) institute of technology? Jotain tuollaista teknologiaan liittyvää kuitenkin muistelisin.
Mahtavaa, että sun sunnuntai on sujunut hartaissa merkeissä mieltä puhdistaessa. Kannattaa vain jatkaa harjoituksia, niin kyllä ne ajatukset siitä asettuu. Ehkä 😄
Tuo selittääkin, miksi niihin heiluviin setiin törmää ympäri laivaa 😁 Keskittymiä tosin on siellä täällä, trubaduuribaaari ollen niistä yksi.
Mulle on irl annettu lähemmäs 20 lempinimeä, joten siinä on mistä valita 🤣No se on se ns. brändinimi, kun oikea nimi ei ole kovin myyvä, etenkään englanniksi. Todellisuudessa lyhenne tulee sanoista Miehet Ilman Tolkkua 😂
Niin, harrasta on ollut, mutta nyt on kädet jo kipeenä. Tarttis jonkun kaveriksi näihin sunnuntain palveluksiin, apukäsiksi niin sanotusti 😂
Juu, ne heiluvat sedät on pakko hajauttaa hujan hajan, muuten voi koko laiva kipata. Pienet keskittymät ei vielä haittaa, paitsi ehkä viihtyisyyttä 😁
Melko erikoinen tuo kuitenkin on lempinimenä, mutta onhan siinä se pituus kyllä... 🤔randombypasser kirjoitti:
No se on se ns. brändinimi, kun oikea nimi ei ole kovin myyvä, etenkään englanniksi. Todellisuudessa lyhenne tulee sanoista Miehet Ilman Tolkkua 😂
Niin, harrasta on ollut, mutta nyt on kädet jo kipeenä. Tarttis jonkun kaveriksi näihin sunnuntain palveluksiin, apukäsiksi niin sanotusti 😂
Juu, ne heiluvat sedät on pakko hajauttaa hujan hajan, muuten voi koko laiva kipata. Pienet keskittymät ei vielä haittaa, paitsi ehkä viihtyisyyttä 😁
Melko erikoinen tuo kuitenkin on lempinimenä, mutta onhan siinä se pituus kyllä... 🤔Miehet ilman tolkkua 😄 Onko tuo jokin miesten etujärjestö? 😆
Miten sun kädet muka kovilla on, hartausharjoituksissa? Oudot tekniikat sulla 🤭 Kannattaa suunnata nyt energia mielenhallintajarjoituksiin, niin ei tarvitse itseään niin kovin rasittaa 😇
Heiluvista seistä on aina selvitty, jopa laivalla, joten melko harmittomia ovat, vaikka heiluvatkin. Jotkut jopa rytmissä 😄
Pituus oli viimeksi mitattuna 173cm, nippanappa! Mä kutistun 😕Aletheias kirjoitti:
Miehet ilman tolkkua 😄 Onko tuo jokin miesten etujärjestö? 😆
Miten sun kädet muka kovilla on, hartausharjoituksissa? Oudot tekniikat sulla 🤭 Kannattaa suunnata nyt energia mielenhallintajarjoituksiin, niin ei tarvitse itseään niin kovin rasittaa 😇
Heiluvista seistä on aina selvitty, jopa laivalla, joten melko harmittomia ovat, vaikka heiluvatkin. Jotkut jopa rytmissä 😄
Pituus oli viimeksi mitattuna 173cm, nippanappa! Mä kutistun 😕Ei suinkaan, sehän on huipputason tutkimuslaitos 😂
No siis Mielenhallinta on so last season, se on vain tekniikkakysymys. Ja jossain määrin kyllä myös energian hintaan liittyvä kysymys, ihan aina ei ole taloudellisesti kannattavaa harjoittaa Mielenhallintaa... Ja juuri silloin perinteinen käsityö nousee arvoon arvaamattomaan (tai no, sähköpörssi kyllä sen hinnan tietää...) 😂
Se on ihan hieno näky laivalla tai keikalla, kun Rytmisten Setien Ryhmä huojuu samaan tahtiin. Ei sitä ihan jokainen saa nähdäkään 🤣
No todellakin! Eilen 230 ja tänään 173 😱 No ehkä jo huomenna 231 😂
- Anonyymi
9/13. Tää oli aika paha. Oon huomannut et jos se sana ei tuu heti mieleen näkyviin, niin aika vaivalloista se on saada tulemaankaan.
Hieno tulos!
Juu, kyllä se yleensä menee hankalaksi jos se ei sieltä tipahda kuin omena puusta, mutta itse saan kyllä pakotettua pääni etsimään uusia vaihtoehtoja, olkoonkin että työlästä se on.
- Anonyymi
ei huvita oikein nuo jutut, eilinen kaupungilla melkkein koko päivä rasittavaa vieläkin väsyttää, arvailut.... mutta kun helppoa voisin laittaa tuon nimittelijän te4kemään jotain, mutta rajaan koodissa että tekee vain 10 nimeä, tietokone.
pari nappausta vain, joitaqin hassuja silti tuli
Jaunolaja
Na
Miniveses
Niaulay
Niharkerka
Jotnaina
Li
Nyyvalses
Seipa
Liman - Anonyymi
jokainen voi ehkä kuvitella jos kävelet koko päivän ostoskärryjen kanssa kaupasta toiseen, on väsyttävää, ostaen tuotteita mitä mistäkin kaupasta.... mutta tuota nimitelijä-ohjelmakoodia voisi antaa vain muutaman nimen.. 3 tai 5
- Anonyymi
Tuloksesi: 12/13
No wau, hikihän meinasi oikein tulla, joitain sai miettiä kunnolla.
- SheenaLoistava tulos!
Joo, oli kyllä silleen kiva visa, sai tosiaan laittaa aivosolut töihin 😁
- Anonyymi
Kuusi oikein. Kun katsoin tulokset, olisin muutaman saanut enemmällä ajattelulla, nuo kuusi tuli suoraan. Sitten oli muutama jotka eivät olisi tulleet millään ajatelulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618