Kysyn miehiltä. Tarvitsen kokemuksianne suhteista ja eroista narsististen naisten kanssa. Erityisesti niistä, joilla on lapsia.
15 vuotta kestäneessä suhteessani tajusin vuosi sitten, että vaimoni on narsisti. Kaikista rajoituksista huolimatta hän ei halua lähteä, hän ei halua minun lähtevän, koska hän yrittää käyttää lapsia minua vastaan. Hän sanoo, että jos jätän hänet, lapseni kääntyvät minua vastaan, etkä näe heitä koskaan. Tekeekö hän todella niin kuin sanoo?
Kiitos, että jaat kokemuksesi kanssani
Narsisti Vaimo
3
350
Vastaukset
- Anonyymi
Halusit vastauksia miehiltä, joten pahoittelen tätä että silti naisena vastaan.
Koska tuollainen tilanne on tullut vastaan joskus, en voi olla vastaamatta.
Jos ovat sun lapsiasi, eikä ole laillisia esteitä ettet saisi tavata heitä,
ei toinen pysty sitä estämään.
Ainakaan lopullisesti.
Ja tuo lasten käännyttäminen toista vastaan,
on niin väärin kuin vaan voi.
Niin sitä puolisoa kohtaan,
mutta varsinkin niitä lapsia kohtaan.
Kun tuollaiseen joku ryhtyy, siinä kärsii jokainen osapuoli,
mutta kääntyy sitä käännyttäjää vastaan loppujen lopuksi.
Voihan sitä aluksi koittaa tehdä, mutta ei kannata antaa periksi.
Ja jos toinen sitä alkaa tekemään, ei kannata lähteä "leikkiin mukaan",
vaan näyttää lapsille että merkitsevät.
Kaikki on niin siitä kiinni että minkä ikäisistä lapsista on kyse,
että miten pitää toimia kun tilanne on tuollainen.
Suhteeseen ei koskaan kannata jäädä väkisin,
kiristyksellä, eikä varsinkaan pelkästään lasten takia.- Anonyymi
Kiitos paljon hyvistä tiedoistanne.
Olen niin väsynyt tähän suhteeseen. Ajattelen vain lasten tulevaisuutta. Tyttäreni täyttää puolen vuoden päästä 15 vuotta. Mutta poikani on vasta 3,5-vuotias. Millaisia ongelmia heillä tulee olemaan eron sattuessa. En ole tuntenut narsismia aiemmin, mutta olen lukenut narsismia käsitteleviä kirjoja kahden vuoden ajan. Sellaisen, joka ei ole elänyt narsistin kanssa, on hyvin vaikea ymmärtää minua.
Translated with DeepL (https://www.deepl.com/app/?utm_source=ios&utm_medium=app&utm_campaign=share-translation)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569