Narsisti Vaimo

Anonyymi-ap

Kysyn miehiltä. Tarvitsen kokemuksianne suhteista ja eroista narsististen naisten kanssa. Erityisesti niistä, joilla on lapsia.

15 vuotta kestäneessä suhteessani tajusin vuosi sitten, että vaimoni on narsisti. Kaikista rajoituksista huolimatta hän ei halua lähteä, hän ei halua minun lähtevän, koska hän yrittää käyttää lapsia minua vastaan. Hän sanoo, että jos jätän hänet, lapseni kääntyvät minua vastaan, etkä näe heitä koskaan. Tekeekö hän todella niin kuin sanoo?

Kiitos, että jaat kokemuksesi kanssani

3

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halusit vastauksia miehiltä, joten pahoittelen tätä että silti naisena vastaan.
      Koska tuollainen tilanne on tullut vastaan joskus, en voi olla vastaamatta.

Jos ovat sun lapsiasi, eikä ole laillisia esteitä ettet saisi tavata heitä,
      ei toinen pysty sitä estämään.
      Ainakaan lopullisesti.

Ja tuo lasten käännyttäminen toista vastaan,
      on niin väärin kuin vaan voi.

Niin sitä puolisoa kohtaan,
      mutta varsinkin niitä lapsia kohtaan.

Kun tuollaiseen joku ryhtyy, siinä kärsii jokainen osapuoli,
      mutta kääntyy sitä käännyttäjää vastaan loppujen lopuksi.

Voihan sitä aluksi koittaa tehdä, mutta ei kannata antaa periksi.

Ja jos toinen sitä alkaa tekemään, ei kannata lähteä "leikkiin mukaan",
      vaan näyttää lapsille että merkitsevät.

Kaikki on niin siitä kiinni että minkä ikäisistä lapsista on kyse,
      että miten pitää toimia kun tilanne on tuollainen.

Suhteeseen ei koskaan kannata jäädä väkisin,
      kiristyksellä, eikä varsinkaan pelkästään lasten takia.

• Anonyymi

Kiitos paljon hyvistä tiedoistanne.

Olen niin väsynyt tähän suhteeseen. Ajattelen vain lasten tulevaisuutta. Tyttäreni täyttää puolen vuoden päästä 15 vuotta. Mutta poikani on vasta 3,5-vuotias. Millaisia ongelmia heillä tulee olemaan eron sattuessa. En ole tuntenut narsismia aiemmin, mutta olen lukenut narsismia käsitteleviä kirjoja kahden vuoden ajan. Sellaisen, joka ei ole elänyt narsistin kanssa, on hyvin vaikea ymmärtää minua.

Translated with DeepL (https://www.deepl.com/app/?utm_source=ios&utm_medium=app&utm_campaign=share-translation)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe