Menikö keto pieleen?

Anonyymi-ap

Olen kuudetta päivää ketodieetillä. Tänään tuli hillitön himo syödä banaani ja sehän kielletty ja siinä on paljon hiilihydraatteja. Päivän hh määrä on nyt 50g. Vituttaa kun olen niin heikko!

16

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä liotan banaanin pirtuun ja sit juon sen . Pirtu tappaa bananin hiilihydraatit .

      • Anonyymi

        Onko pirtussa energiaa ?

        Tiedossa monella on että ketosessa pirtu menee hyvin nuppiin.

        Tulee mieleen tarina kaakausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pirtussa energiaa ?

        Tiedossa monella on että ketosessa pirtu menee hyvin nuppiin.

        Tulee mieleen tarina kaakausta

        Viina lamauttaa.
        Olin liuskat vahvasti värjäävällä ketosella ja vappuaattona erehdyin todella nauttimaan hiukan lekuriystäväni tuomaa tuliaispirtua kraanavden kanssa.
        Pienikin määrä lamautti. En ollut varsinaisesti humalassa mutta puhti oli täysin poissa. Edes puhe ei kulkenut.
        Ystäväni ketoskaveri sanoi kossulla olleen samanlainen vaikutus.


    • Anonyymi

      Mitä yks banaani haittaa? Ei se nyt sentään mikään heroiinipiikki ole. Ottaa huomioon vaan kokonaisuudessa ja jatkaa etiäpäin. Jossain kohtaa tulee järkky tarve hiilarille ja tärkkelykselle kun koettaa päästä hiilaririippuvuudesta ketoillessa. Normaalia. Mulla tuli joskus järjetön himo syödä leipää ja sipseja aiemmin kun kävin kylmäuinnilla. Kylmä kuulemma polttaa hiilarit. Nyt ei kyllä enää semmosta ole tuntunut.

      Jatkan kylmäuintia kylläkin.

      T kn

      • Anonyymi

        Kävinkin asiasta tehden kattoon onko mun vuosia sitten tekemä aloitus vielä avantouintipalstalla. Onhan se, ja lukijoita yli
        20500. Ollut kyllä siellä jo ikuisuuden. Avantoa ei juuri eteläisessä Suomessa enää ole. Harvinaista ollut 90-luvun jälkeen.

        T kn


    • Anonyymi

      Mää lopetin bannaanin syönnin kun minusta oli tulos persuapina .

    • Anonyymi

      Paino tippunut 2,7kg 8 päivässä. Tänään juhlin syömällä tummaa suklaata.

    • Anonyymi

      Nyt söin pikkupullan. Mikä moka! Oli kyllä hyvää.

      • Anonyymi

        No jätä syömättä? Typerys


      • Anonyymi

        Ei yks pulla mitenkään ole haitaksi ! Kummallista että ihmiset kiusaavat itseään joillakin dieetillä kun syö monipuolisesti ja hitaasti niin ei pitäis liikakiloja olla .
        Sillä kun usein on vikana liika syöminen,ja ahmitaan hyvää ruokaa nopeassa tahdissa . Mutta kun syö hitaasti niin keho ilmoittaa koska on vatsa täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yks pulla mitenkään ole haitaksi ! Kummallista että ihmiset kiusaavat itseään joillakin dieetillä kun syö monipuolisesti ja hitaasti niin ei pitäis liikakiloja olla .
        Sillä kun usein on vikana liika syöminen,ja ahmitaan hyvää ruokaa nopeassa tahdissa . Mutta kun syö hitaasti niin keho ilmoittaa koska on vatsa täynnä

        Jos tarkoitetaan oikeaa ketosolotilaa, siis liuskat värjäävää, niin pienen pullan puolikaskin katkaiseen oikean ketosen!
        On helppo horista uskossaan mitä tahansa kun ei ole objektiivista seurantaa!


    • Anonyymi

      Ilmeisesti kehosi tarvitsee juuri banaania jos kerran tekee mieli sitä.
      Minulla oli ennen ystävä joka oli banaani dieetillä söi ainoastaan banaaneja ja laihtui pienessä ajassa hyvin paljon Sanoo tänään ettei enää koskaan tee mieli syödä banaaneja ,siis sai niistä tarpeekseen silloin kun eli muutaman viikon ainoastaan banaaneja syöden

      • Anonyymi

        Minun tuttava kans laihduttaa ihan karkeilla ja kekseillä. On 65 vee. Hedelmätoffeeta, maradou suklaata, suklaakeksejä. Ei sanojensa mukaan ole koskaan syöny puuroja aamulla. Päälle täytekakkukahvit. Ei syö muuta päivällä vaan yöllä sitten kadanossia ja kedap ja vanilia kermajäätelyä vain 800 g kun ei ole kuuma ilma. Ennen söi puolet enemmän. Vielä 3 kiloa laihdutettavana mutta sitten kuulemma tulee veitsenterävät vatsalihakset yks kaks tasan 2den viikon päästä kun herää aamulla. Kuulemma kova päänsärky koko ajan eikä lähde karkilla ja fasupaloillakaan pois. Mistähän sitten johtuukaan. On laihduttanut vasta 43 vuotta.


    • Anonyymi

      Tarkoitti Jumala tosiaan niin, että meidän pitäisi tutkia aamuin illoin pissamme ketoaineita?

      • Anonyymi

        Ei Jumala kyllä sitä tarkoittanut, varma tieto. Jumala ei myöskään tarkoittanut että kenenkään pitäis mitata verensokeria päivittäin. Ei ole yhtään raamatullista. Jumala ei myöskään tarkoittanut että pitöis kumppareita käyttää vaikka on kurakeli.


    • Anonyymi

      Banaani on terveellistä. Hedelmiä on hyvä pitää ruokavaliossa. Kaikkea saa syödä kohtuudella.
      Liian rajoittavia tuollaiset ketoilut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe