Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009886080.html
Nähtävästi ole ollut juuri oikeat vuodet telkkarin ääressä. Tein piruuttani visan kahdesti, molemmilla kerroilla sama tulos, tosin varianssia taisi olla tasan yhden kysymyksen verran, mikäli muistan oikein.
”Pim peli pom!” Olet sketsihahmojen mestaritietäjä.
Vastasit oikein 11/11 kysymykseen
Kexiviikon SketsiHahmoVisa - Tunnista kotimaisia sketsihahmoja/ryhmiä vuosien saatosta
45
295
Vastaukset
”Onko nyt hjuva fiilis?” Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 10 kysymykseenTulos 10/11
randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Kiitos =) Huumori on minun lajini ja onhan noita sketsiohjelmia ja komedioita tullut katsottua.
Norppa83 kirjoitti:
Kiitos =) Huumori on minun lajini ja onhan noita sketsiohjelmia ja komedioita tullut katsottua.
Mä en ole niitä ihmeemmin Kummelin ja Ketonen&Myllyrinteen lisäksi seuraillut, toki noin kolme tai neljä ekaa kautta Putouksesta tuli katottua kun silloinen puolisko niitä seurasi. Muuten on jäänyt aika vähiin, pois lukien lapsuusvuodet jolloin porukat kattoi kaikki velipuolikuut ja muut aina 😁
Mä en ole niitä ihmeemmin Kummelin ja Ketonen&Myllyrinteen lisäksi seuraillut, toki noin kolme tai neljä ekaa kautta Putouksesta tuli katottua kun silloinen puolisko niitä seurasi. Muuten on jäänyt aika vähiin, pois lukien lapsuusvuodet jolloin porukat kattoi kaikki velipuolikuut ja muut aina 😁
Mutta brittiläisiä sketsisarjoja oot kattonu. Mää oon kans niitäkin. Noista suomalaisista Esim. Pulttibois, Manitbois, Jopet Show, Kummelit, jonkun verran Studio Julmahuvia.
Norppa83 kirjoitti:
Mutta brittiläisiä sketsisarjoja oot kattonu. Mää oon kans niitäkin. Noista suomalaisista Esim. Pulttibois, Manitbois, Jopet Show, Kummelit, jonkun verran Studio Julmahuvia.
Taas oli piste eroo tällä kertaa mun hyväks kyllä. Tää oli kyllä aika piece of cake noin lontoon murteella.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Taas oli piste eroo tällä kertaa mun hyväks kyllä. Tää oli kyllä aika piece of cake noin lontoon murteella.😀.
Näin näyttäs olevan.
Norppa83 kirjoitti:
Joo, brittisetit on kyllä uponnut, mutta niitä ei nyt kyselty, scorchio!
Joo, brittisetit on kyllä uponnut, mutta niitä ei nyt kyselty, scorchio!
Mullekin tuttuja ovat brittiläiset sketsisarjat ja komediat.
6 pistettä. Putous-hahmot suunnilleen tiedän (en tosin niistäkään tiennyt tuota hiukset silmillä -naista) mutta vähänkin vanhemmat jutut olivat kinkkisempiä.
Kelpo tulos!
Oli kyllä aika senioripainotteinen visa, pakko myöntää. Ja se hiukset silmillä -nainenkin taisi olla jostain Putouksen tokalta tai kolmannelta kaudelta, siis noin 25 vuoden takaa 😂
8/12. Aika hyvin siihen nähden, etten ole mikään tämän genren suurkuluttaja.
Hieno tulos!
Yllättävän hyvin siihen nähden etteivät sketsihimmelit kuulu suosikkeihisi 👍randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Yllättävän hyvin siihen nähden etteivät sketsihimmelit kuulu suosikkeihisi 👍Tulihan näitä joskus Kummeliaikoina katsottua, mutta nykyään on jäänyt vähemmälle. Tanhupallon ja Munamiehen juuri ja juuri tiedän 😄
Aletheias kirjoitti:
Tulihan näitä joskus Kummeliaikoina katsottua, mutta nykyään on jäänyt vähemmälle. Tanhupallon ja Munamiehen juuri ja juuri tiedän 😄
No eipä tuossa tainnut Armi Toivosen Putous-hahmoa tuoreempaa ollakaan ja siitä hahmosta on sen jonkun kymmenen tai ylikin vuotta. Ei ollut nuorten visa tuo 😂
No eipä tuossa tainnut Armi Toivosen Putous-hahmoa tuoreempaa ollakaan ja siitä hahmosta on sen jonkun kymmenen tai ylikin vuotta. Ei ollut nuorten visa tuo 😂
Voit sanoa ihan suoraan, että alan olla jo vanhusosastoa 😆
Aletheias kirjoitti:
Voit sanoa ihan suoraan, että alan olla jo vanhusosastoa 😆
En minä sellaista tohtisi, oma-aloitteisesti. Tai siis en uskaltaisi, itsetuhovaistoni ei ole aivan täydellinen. Vielä 😂
En minä sellaista tohtisi, oma-aloitteisesti. Tai siis en uskaltaisi, itsetuhovaistoni ei ole aivan täydellinen. Vielä 😂
Kannattaa pitää tuo linja jatkossakin 😂
Tuttuja naamoja, vaikka en ole kaikkia sarjoja nähnytkään. Kiva visa. 😊
"”Pim peli pom!” Olet sketsihahmojen mestaritietäjä.
Vastasit oikein 11 kysymykseen""randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Tosi hyvin vedetty jos et kerran kaikkia ole edes nähnyt 🤗En ole kaikkia nähnyt. Varsinkin Kummelin aikaan minulla oli muita käsitöitä. En ehtinyt seuraamaan. Näistä sankareista oli paljon juttua lehdissä. Sitä kautta opin tuntemaan ne pärstäkertoimelta. 😄
11/11 Viimeinen piste piti kovalla väännöllä vääntää kulmasta, mutta otsatukalla oli Ilveksen huivi eli on Raipe eikä mikään Juti.
Toiseksi olin kuullut trio erektuksen mutta luulin että siinä on vain kaksi jäsentä. Mutta olikin näköjään kolme.Vanhojahan nuo ovat mutta sille on kyllä aika perusteltu syykin. Sketsiviihde on kuollut. Ei voi esittää mitään hahmoa naurettavassa valossa, koska aina joku loukkaantuu ja sen vuoksi huumoria ei voi/saa tehdä ja vanhatkin tekeleet pitää poistaa jakelusta.
scrg kirjoitti:
Vanhojahan nuo ovat mutta sille on kyllä aika perusteltu syykin. Sketsiviihde on kuollut. Ei voi esittää mitään hahmoa naurettavassa valossa, koska aina joku loukkaantuu ja sen vuoksi huumoria ei voi/saa tehdä ja vanhatkin tekeleet pitää poistaa jakelusta.
Näinpä. Mielensäpahoittajat poistivat sketsiviihteen ja tilalle saatiin... Tadaa! Tosi-TV:t. Ilmanko mulla on tösö kiinni pysynytkin 😂
11
Liian helppo.
(Helsingissä vihdoin ja täällä on melko tylsää)
Kukkaruukussa majaileva kamelia aikoo ryhtyä kukkimaan.
Orkideat ovat lopettelemassa kukintaa.
Vesi on kaikissa kestokasteluissa riittänyt oikein hyvin (onkos siitä jo 2 kuukautta kun viimeksi täällä olin).scrg kirjoitti:
Kamelia onkin helppo kasvattaa kun sillä kyttyrä johon varastoida vettä.
Tämän varpaat ovat vesiastiassa, joten kyttyrää ei kaivata.
Mahtava tulos!
Helppous tämän visan kohdalla on suoraan verrannollinen vastaajan ikään nähden 😂
11/11 liian helppo nyt se oli pakko sanoo.😂.
No sää ootkin tollanen huumoriheppu, niin kyllähän sen tietää, että sää tällasista visoista suoriudut =D =D
Norppa83 kirjoitti:
No sää ootkin tollanen huumoriheppu, niin kyllähän sen tietää, että sää tällasista visoista suoriudut =D =D
Niin kai mä sitten pystyn helposti samaistumaan niihin sketsihahmoihin.😂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin kai mä sitten pystyn helposti samaistumaan niihin sketsihahmoihin.😂.
Todellakin =D =D Ja nyt jotain hilipatihippaa ja hurlumheitä.
Norppa83 kirjoitti:
Todellakin =D =D Ja nyt jotain hilipatihippaa ja hurlumheitä.
Juu kikkeliskokkelis vaan mullon sun luonto vois melkeinpä sanoo niistä.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu kikkeliskokkelis vaan mullon sun luonto vois melkeinpä sanoo niistä.😀.
Ja jestapa jepulis , penikat sipuliks =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Ja jestapa jepulis , penikat sipuliks =D =D
Kyllä...niinkin myös ja vaikka ihan osuvasti Röllin sanoin että häläpäti häijää häpäti hää hällää häpäti hää.😀.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä...niinkin myös ja vaikka ihan osuvasti Röllin sanoin että häläpäti häijää häpäti hää hällää häpäti hää.😀.
Juurikin noin =D Ja pimpelipom ja hehehee =D =D
Mahtava tulos!
Jos olisit 10v nuorempi, niin voisi olla toinen ääni kellossa 😁No en tiedä riittääkö ihan 10:kään vuotta mutta niillä rajoilla voitais kyllä jo olla että hiukan hankalampi olis ollu. 15 vuotta niin aivan varmasti olis jo vaikeempi 😀.
Norppa83 kirjoitti:
Juurikin noin =D Ja pimpelipom ja hehehee =D =D
Jepulis...tviiuu!!! tviiuu!!! Poliisi tulee ja sitten alkaakin jo väliaika kahvia ja pullaa...kunhan oon heittänyt jatimaticini kaaressa järvee.😀. (Vintiöt: Tervis tervasaaren kesäteatteri)
Mikkojuhan kirjoitti:
Jepulis...tviiuu!!! tviiuu!!! Poliisi tulee ja sitten alkaakin jo väliaika kahvia ja pullaa...kunhan oon heittänyt jatimaticini kaaressa järvee.😀. (Vintiöt: Tervis tervasaaren kesäteatteri)
Häh? No, ei sen väliä. Olkoon mitä on. Pääasia, ettei botti vie. =D =D
Norppa83 kirjoitti:
Häh? No, ei sen väliä. Olkoon mitä on. Pääasia, ettei botti vie. =D =D
Ne on vuorosanoja Vintiöiden Tervasaaren kesäteatteri sketseistä.😄. Tässä esimerkki. 😀. https://youtu.be/3nce6QPYNyQ?si=nN0n5_AtTj0A2E59
Mikkojuhan kirjoitti:
Ne on vuorosanoja Vintiöiden Tervasaaren kesäteatteri sketseistä.😄. Tässä esimerkki. 😀. https://youtu.be/3nce6QPYNyQ?si=nN0n5_AtTj0A2E59
Jeps. Seikka on saletti. =D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777