Mies pettää?

Anonyymi-ap

Luulen, että miehelläni on suhde toiseen naiseen. On paljon puhelimella, ollut kyllä aikaisemminkin, mutta nyt suojelee sitä entistä enemmän, ettei kukaan vahingossakaan näe mitään mitä sillä tekee. Etenkin iltaisin, kun olen jo nukkumassa, hän on koko ajan whatsappissa. Tästä kuulin yhdeltä sukulaiselta, joka ihmetteli, miksi mieheni on jopa tuntien ajan lähes koko ajan paikalla whatsappissa. Kavereidensa kanssa ei varmasti niin paljon siellä puhu. Olen itsekin huomannut joskus, kun herännyt kesken unien, että hän on whatsappissa ja aamulla nähnyt, että ollut paikalla aina pitkälle yöhön. Tätä on kestänyt puolisen vuotta, alkoi aika pian yhden toisella paikkakunnalla olleen työreissunsa jälkeen. Viime kuukaudet mies on ollut myös jonkin verran etäisempi. Ei ole sen enempää poissa kotoa, kun aiemminkaan, tosin koiraa lenkittää iltaisin mieluummin, kuin aiemmin, ei mitään älyttömän pitkiä lenkkejä eli ei ehdi kenenkään luona käymään, mutta soitellahan siinä vaikka ehtii. Koska ei ole enempää poissa kotoa, niin epäilen, että nainen saattaa asua jossain kauempana ja suhde olisi siis etäsuhde. Mies on vuosia sitten tunnustanut pettäneensä, ihan oma-aloitteisesti kertoi, en ollut silloin juurikaan epäillyt edes mitään. Katui, ja annoin anteeksi. Nyt on omakotitalo ja lapsi ja yhdessä on oltu yli 15 vuotta.
Tiedän, että jos kysyn asiasta, tuskin tunnustaa ja tulee vaan riita ja sitten on huonot välit. Hän on muutenkin herkkä, jos hänen mielestään "utelee" liikaa asioita ja suuttuu sitten. Asia vaivaa todella, en tiedä mitä tehdä? Haluaisin kuitenkin tietää, onko hänellä joku toinen. En ole varma mitä tekisin, jos on, erotako vai antaa taas anteeksi, tai onhan mahdollistaa, että mieskin sitten haluaa erota, kun asia paljastuu, eli jos haluaakin olla tämän uuden kanssa. Puhelimeen en pääse käsiksi mitenkään, enkä sellaista kyllä muutenkaan varmaan tekisi. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

5

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimo käyttäyi ihan samoin. Alkoi viihtyä kännykällä enemmän. Istui autossa aina 30min töiden jälkeen, vartioi kokoajan puhelintaan, kävi iltalenkeillä vaikka aikaisemmin pimeällä kävely pelotti. Iltaisin alkoi olla enemmän kännykällä ja nukkumaan menoaika muuttui. Ei enää kuullut mitä minä tai lapset sanoi. Saattoi mennä puhumaan ulos tärkeää puhelua.

      En ratsannut kännykkää.

      Otin asian puheeksi, mutta tietenkään ei ollut mitään pettämistä. Olin kuvitellut kaiken ...

    • Anonyymi

      Oma vaimoni käyttäytyy ihan samoin. Nykyään puhelin aina mukana, jopa saunassa. Käymme eri aikaa saunassa ja nukutan eri huoneissa koska kuulemma nykyään olen alkanut kuorsaamaan....
      Tänään kävimme saunassa (nykyään eri aikaan) ja en voinut välttää kiusausta menemästä kurkkimaan pesuhuoneen ja saunan ikkunasta... Otti itsestään nakukuvia...

    • Anonyymi

      Puhelimen tarkistus on valitettavasti ainut tapa saada pettäjä kiinni. Mä en sitä tehnyt. Olen niiden monien vuosien aikana huomannut vaimossa pettämiseen liittyviä käytösmuutoksia, mutta en tiennyt niistä silloin. Uskoin vaimon selityksiä. Puhelimen tarkistus olisi antanut minulle mielenterveyteni takaisin aikaisemmin, koska vaimo olisi jäänyt siitä kiinni silloin, kun petti. Halusin kunnioittaa kilttinä ja rehellisenä ihmisenä yksityisyyden suojaa. Menin lopulta ihan rikki, kun pettämistä oli niin paljon. Jos olisin saanut vaimon kiinni alussa, kaikki voisi olla nyt toisin.

    • Anonyymi

      Voi luoja. Oletko nainen aikuinen? Hanki nyt selkäranka ja äijä tilille. Lusikat jakoon....vai onko omatuntosi niin alhaalla että kuulut näihin kun en muutakaan saa

    • Anonyymi

      En ainakaan täällä roikkuis

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe