Kenelle palstalaiselle

Anonyymi-ap

Haluat sanoa: kun me rakastelemme jumalatkin vaikenee?

-flowersreally-

64

732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sille kuka ei halunnut tavata, vaikka seksuaalienergia soi kuin tuomiokirkon urut. 😉 Tai siis kuvittelisin, että jumalalliselta se olisi tuntunu. Tietoa minulla ei ole. 😆

      Mutta todellisuuden kanssa pitää tulla toimeen ja keskittyä siihen mitä elämässä on.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­­y­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18110639K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikkojuhan 🥰

      T. Pullea Kaveripoika

      • Anonyymi

        Jumalatkin ulvovat kauhusta ja ampuvat meteoriitilla, ettei tarvitse nähdä.


      • Johan pompahti =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Johan pompahti =D =D

        Ikäväkyllä ei oo eka eikä varmaan vikakaan kerta mä luulen.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ikäväkyllä ei oo eka eikä varmaan vikakaan kerta mä luulen.😄.

        Etkö vastaa Pullean kaveripojan tunteisiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vastaa Pullean kaveripojan tunteisiin?

        No en kun oon hetero ja sitä paitsi se paikka on jo varattu ihan toisaalle yksinoikeudella.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en kun oon hetero ja sitä paitsi se paikka on jo varattu ihan toisaalle yksinoikeudella.😊.

        Palstikselle?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Johan pompahti =D =D

        Kamupoikalempi on yhtä arvokasta kuin muukin lempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstikselle?

        Onko sulla vaikeuksia lukemisen kanssa?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No en kun oon hetero ja sitä paitsi se paikka on jo varattu ihan toisaalle yksinoikeudella.😊.

        Oikein isot onnittelut, jos tuo tarkoittaa suhteen alkua! Olet sen ansainnut.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No en kun oon hetero ja sitä paitsi se paikka on jo varattu ihan toisaalle yksinoikeudella.😊.

        Voi kuinka kiva uutinen 🤗
        Onnittelut teille!!❤️


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en kun oon hetero ja sitä paitsi se paikka on jo varattu ihan toisaalle yksinoikeudella.😊.

        Onko Haaveilijalle?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ikäväkyllä ei oo eka eikä varmaan vikakaan kerta mä luulen.😄.

        Joo ei varmaan. Sää oot niin suosittu, että kaikenlaisia kommentteja satelee =D =D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamupoikalempi on yhtä arvokasta kuin muukin lempi.

        No niin voi olla, mutta Mikkojuhan sanoi olevansa hetero, joten se siitä kamupoikalemmestä =D =D


      • Citrinella kirjoitti:

        Oikein isot onnittelut, jos tuo tarkoittaa suhteen alkua! Olet sen ansainnut.

        Kiitos. Katotaan nyt miten asiat etenee mutta en mä viitti täällä sen enempiä siitä oikein avautua tuo nyt vähän kuin lipsahti enkä mä meinaa siitä sen enempää höpötellä täällä.🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi kuinka kiva uutinen 🤗
        Onnittelut teille!!❤️

        No kiitos paljon mutta ei tässä nyt oo vielä niin hirveesti mitään syytä hätiköidä katotaan mitä aika tuo tullessaan.😊. Enkä mä meinaa sitä täällä sen enempiä mainostella toikin vähän tavallaan lipsahti vahingossa.😀.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Haaveilijalle?

        No on kenelle on en mä meinaa sitä sen enempää täällä availla.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo ei varmaan. Sää oot niin suosittu, että kaikenlaisia kommentteja satelee =D =D

        Juu ne on vähän kuin arkipäivää täällä ja vois ehkä samaistaa ne roskapostiin mitä tulee postissa. Sä et niitä kaipaa etkä niillä mitään tee mutta silti niitä sulle tungetaan halusit tai et.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ne on vähän kuin arkipäivää täällä ja vois ehkä samaistaa ne roskapostiin mitä tulee postissa. Sä et niitä kaipaa etkä niillä mitään tee mutta silti niitä sulle tungetaan halusit tai et.😄.

        Jep. Mullekin tulee viestiboksiin aika monesti sellaisia kommentteja, joissa ei oo kauheesti päätä eikä häntää. Höpötetään ihan asian vierestä vaikka tytöistä ja hammaslääkäristä tai jostain teeveestä tulevasta elokuvasta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Mullekin tulee viestiboksiin aika monesti sellaisia kommentteja, joissa ei oo kauheesti päätä eikä häntää. Höpötetään ihan asian vierestä vaikka tytöistä ja hammaslääkäristä tai jostain teeveestä tulevasta elokuvasta.

        Juu ne menee ihan samaan sarjaan myös...roskapostia kaikki tyyni.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kiitos paljon mutta ei tässä nyt oo vielä niin hirveesti mitään syytä hätiköidä katotaan mitä aika tuo tullessaan.😊. Enkä mä meinaa sitä täällä sen enempiä mainostella toikin vähän tavallaan lipsahti vahingossa.😀.

        Niin, ei kannatakaan. 👍
        Enkä minäkään utele yhtään enempää. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin, ei kannatakaan. 👍
        Enkä minäkään utele yhtään enempää. 😄

        Juu en mä sillä ja sähän voit halutessas udella ihan muita reittejä pitkin mutta en mä lupaa silti että kerron sen enempää silloinkaan.😉😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu en mä sillä ja sähän voit halutessas udella ihan muita reittejä pitkin mutta en mä lupaa silti että kerron sen enempää silloinkaan.😉😊.

        Eikä pidäkään. - On varmasti parempi teidän katsoa ensin rauhassa kuinka asiat etenee. 👍
        *halit* kummallekin 🤗


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu en mä sillä ja sähän voit halutessas udella ihan muita reittejä pitkin mutta en mä lupaa silti että kerron sen enempää silloinkaan.😉😊.

        Xena pyysi kysymään kuka se on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Xena pyysi kysymään kuka se on?

        Kyllä minä vielä muistan kuka minä olen. - En ole ihan niin dementoitunut 😂

        Ja Mj tietää myös, kuka olen. 👍

        Ai niin, siis Mikkojuhan tarkoitti kyllä, että voin lähettää hänelle sähköpostia tai whatsappia. Ja varmaan joku päivä lähetänkin, mutta vain kysyäkseni hänen kuulumisiaan yleisellä tasolla. En udellakseni hänen yksityisasioitaan.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ne menee ihan samaan sarjaan myös...roskapostia kaikki tyyni.🙂.

        Roskapostia kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Xena pyysi kysymään kuka se on?

        Kyllä se sen osais ihan itekin kysyä jos haluis mutta enpä usko että kysyy.😀.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Roskapostia kyllä.

        Jeps...kirjaimellisesti niin.😀.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No kiitos paljon mutta ei tässä nyt oo vielä niin hirveesti mitään syytä hätiköidä katotaan mitä aika tuo tullessaan.😊. Enkä mä meinaa sitä täällä sen enempiä mainostella toikin vähän tavallaan lipsahti vahingossa.😀.

        Joku nainen nyökkäsi kadulla ja nyt luulet että seurustelette:))


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No on kenelle on en mä meinaa sitä sen enempää täällä availla.😊.

        Hänellä vaikuttaa olleen kivaa teidän poikien kanssa palstatapaamisissa. Ehkä suden kannattaisi tulla seuraavaan.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos. Katotaan nyt miten asiat etenee mutta en mä viitti täällä sen enempiä siitä oikein avautua tuo nyt vähän kuin lipsahti enkä mä meinaa siitä sen enempää höpötellä täällä.🙂.

        Ymmärrän, alku on aina varsin haavoittuvaista, vaikka kumpikin olisi tosissaan. Kuitenkin stemppiä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku nainen nyökkäsi kadulla ja nyt luulet että seurustelette:))

        Jos se sua lohduttaa niin uskottele itelles sitten vaikka niin.🙂.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä minä vielä muistan kuka minä olen. - En ole ihan niin dementoitunut 😂

        Ja Mj tietää myös, kuka olen. 👍

        Ai niin, siis Mikkojuhan tarkoitti kyllä, että voin lähettää hänelle sähköpostia tai whatsappia. Ja varmaan joku päivä lähetänkin, mutta vain kysyäkseni hänen kuulumisiaan yleisellä tasolla. En udellakseni hänen yksityisasioitaan.

        Xena pyysi kysymään kuka se on?

        ”Kyllä minä vielä muistan kuka minä olen. - En ole ihan niin dementoitunut”

        Tää oli niin huippu!!!🤣😂🤣 kiitos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä vaikuttaa olleen kivaa teidän poikien kanssa palstatapaamisissa. Ehkä suden kannattaisi tulla seuraavaan.

        Todella hauskaa on ollu ihan kaikilla ja ihan kaikki on lämpimästi tervetulleita seuraaviin niin tytöt kuin pojatkin.🙂. Ja mitä sukupuolijakaumaan tulee jos siitä tietää haluut niin ekalla kerralla elokuussa se oli 2 tyttöö ja 2 poikaa sekä Disse kävi osallistumassa osan ajasta eli siinä kallistuttiin hieman poikien suuntaan. Viimeksi sitten taas olikin 1 poika ja 2 tyttöö.😄.


      • Citrinella kirjoitti:

        Ymmärrän, alku on aina varsin haavoittuvaista, vaikka kumpikin olisi tosissaan. Kuitenkin stemppiä!

        Kiitos paljon ja juuri näinhän se on.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon ja juuri näinhän se on.🙂.

        Kerro sitten kun olet sekstaillut Norpan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten kun olet sekstaillut Norpan kanssa.

        Mitäs tuo nyt oli olevinaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten kun olet sekstaillut Norpan kanssa.

        En mä puhu täällä siitä mitään olen mä sitten sekstaillu kenen kanssa hyvänsä se kun ei kuulu hyviin käytös tapoihin joten sellasia on turha odotella. Minkä takia muuten jonkun palstalaisen edes pitäis liittyä yhtään millään tavalla mun sekstailuihini?🙂. Mutta jatka ihmeessä vaan arvailua se on hyvin viihdyttävää ja tuo kovin paljon iloa nähdä kuinka hukassa kaikki arvailijat on. Ja onhan se varmasti ikävän ärsyttävää kun ei mitään tiedä asiasta mikä niin kovasti kiinnostais tosin sitä mä en ymmärrä että miks se kiinnostais kenen kanssa mä mahdollisesti sekstailisin tai en sekstailis.😂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mitäs tuo nyt oli olevinaan?

        Joku kuvittelee olevansa huomattavasti fiksumpi kuin onkaan ilmeisesti.😀.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Haaveilijalle?

        Yksinkö taasen juttelet hahmojes kaa?


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä puhu täällä siitä mitään olen mä sitten sekstaillu kenen kanssa hyvänsä se kun ei kuulu hyviin käytös tapoihin joten sellasia on turha odotella. Minkä takia muuten jonkun palstalaisen edes pitäis liittyä yhtään millään tavalla mun sekstailuihini?🙂. Mutta jatka ihmeessä vaan arvailua se on hyvin viihdyttävää ja tuo kovin paljon iloa nähdä kuinka hukassa kaikki arvailijat on. Ja onhan se varmasti ikävän ärsyttävää kun ei mitään tiedä asiasta mikä niin kovasti kiinnostais tosin sitä mä en ymmärrä että miks se kiinnostais kenen kanssa mä mahdollisesti sekstailisin tai en sekstailis.😂.

        Taitaa jäädä pullean pojan sexihommat soololevelille:):)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa jäädä pullean pojan sexihommat soololevelille:):)

        Pitääkö toista kiusta? Olisko itestä kivaa tollanen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa jäädä pullean pojan sexihommat soololevelille:):)

        Sä niin kovasti sitä varmasti haluisit ja toivoisit kun sun oma saaminen on olematonta eikä sun itsetuntos kestä sitä että mä saan ja sä et mutta niin se vaan nyt on ja mitä nopeemmin sä sen hyväksyt sitä nopeemmin sä pääset siitä ylikin.🙂. Ihan vaan näin ystävällisenä neuvona.😊. Voithan sä tietysti jäädä myös katkeruutees ja kateellisuutees märehtimäänkin se kun on ihan sun oma valinta.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sä niin kovasti sitä varmasti haluisit ja toivoisit kun sun oma saaminen on olematonta eikä sun itsetuntos kestä sitä että mä saan ja sä et mutta niin se vaan nyt on ja mitä nopeemmin sä sen hyväksyt sitä nopeemmin sä pääset siitä ylikin.🙂. Ihan vaan näin ystävällisenä neuvona.😊. Voithan sä tietysti jäädä myös katkeruutees ja kateellisuutees märehtimäänkin se kun on ihan sun oma valinta.😄.

        Saatko? Vähä epäilyttää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatko? Vähä epäilyttää

        Lopeta jo tollanen. Mitä sit jos toinen saa tai ei saa. Haittaako se sua? Keskittysit omaan olemiseesi etkä jonkun toisen palstalaisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatko? Vähä epäilyttää

        No epäile ihan niin paljon vaan kun sielu sietää ei se asiaa muuksi muuta. Niin se nyt vaan on ja sun olis joku keino löydettävä sen hyväksymiseks jos tahdot siitä yli päästä.😄.


    • Tumppi Varoselle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        tässä taide versiossa on päätähtenä kuuluisa tamperelainen futari Kimmo Kipi Kuula

        https://www.youtube.com/watch?v=VJkRXqxabQE

        Tässä versiossa onkin suorastaan pikkujoulumeininki 😄


    • Tirkistelijät...

    • Anonyymi

      Kun minä tyydytän yksinäni itseni, Jumalat iloitsee ja palsta huutaa kuka se oli. 😁

    • Muistan tämän ketjun aloittajan nimimerkin parin vuoden takaa kun täällä viimeks vierailin enemmän.
      Joo. Ilmeisesti ikuinen haaveilija tuo tyttö...

      • Se alkuperäinen flowersreally taisi olla ihan eri kirjoittaja. Nykyään joku sarjapostailee hänen nimissään kaikenlaisia outoja kysymyksiä siitä kenen palstalaisen kanssa kukin tekisi mitäkin.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Se alkuperäinen flowersreally taisi olla ihan eri kirjoittaja. Nykyään joku sarjapostailee hänen nimissään kaikenlaisia outoja kysymyksiä siitä kenen palstalaisen kanssa kukin tekisi mitäkin.

        Palstan parasta antia.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Se alkuperäinen flowersreally taisi olla ihan eri kirjoittaja. Nykyään joku sarjapostailee hänen nimissään kaikenlaisia outoja kysymyksiä siitä kenen palstalaisen kanssa kukin tekisi mitäkin.

        Ai joku sarjapostailee? :D Kukahan mahtaakaan olla.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Se alkuperäinen flowersreally taisi olla ihan eri kirjoittaja. Nykyään joku sarjapostailee hänen nimissään kaikenlaisia outoja kysymyksiä siitä kenen palstalaisen kanssa kukin tekisi mitäkin.

        Suosittelenkin kaikille kirjautumaan nimimerkillään, niin ei tarvitse huutaa kilpaa stalkkeri trollien kanssa..

        Myös hiukka helpompaa käydä keskustelua kun näkyy saadut viestit ilmoituksena.

        Kelaa joku harmaaritarikin kun päivystänyt palstalla vähintään 15vuotta....Selaa sitten samoja ketjuja päivittäin ees sun taas, josko olis joku vastannu viestiin. Mahtaa käydä työstä.
        Mikskähän ei halua kirjautua nimimerkillään?


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Suosittelenkin kaikille kirjautumaan nimimerkillään, niin ei tarvitse huutaa kilpaa stalkkeri trollien kanssa..

        Myös hiukka helpompaa käydä keskustelua kun näkyy saadut viestit ilmoituksena.

        Kelaa joku harmaaritarikin kun päivystänyt palstalla vähintään 15vuotta....Selaa sitten samoja ketjuja päivittäin ees sun taas, josko olis joku vastannu viestiin. Mahtaa käydä työstä.
        Mikskähän ei halua kirjautua nimimerkillään?

        Eläkeukolla on aikaa.


    • Mulla on flunssa,

      Jos jotain, niin mää haluaisin nyt vaan kääriytyä peittoon ja yskiskellä siellä yksinäni,

    • Anonyymi

      Ne ovat jo vaienneet, kun tietävät sen tapahtuvan

    • Anonyymi

      Mjaa, jotkut taitavat luulla itsestään liikoja:)
      Ukonilmat ja salamat tulevat Zeuksen rakastelusta Heran kanssa, tunteet käyvät kuumina. Katsovat alas ihmisten nyhjäämistä "katso, tuotako kutsutaan rakasteluksi", ja nauravat katketakseen:)

      AV

    • Anonyymi

      En enää kenellekään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe