Lord Courtenay (48v) jättää Allison Joy Langerin (49v) 18v avioliiton jälkeen

Vaihdevuosi-ikänen A.J. Langer on Baywatch tähtönen. Eron syyksi pariskunta ilmoittaa "sovittamattomat erimielisyydet". Courtenay hakee heidän kahden lapsensa, Joscelynin (16v) ja poikansa Jackin (14) yhteishuoltajuutta.

https://www.independent.co.uk/life-style/earl-of-devon-divorce-aj-langer-b2442315.html

Niin se vaan aina on. Kun vaihdevuodet alkavat, munasarjakkaan seksualisuus päättyy, ja niinpä ilmenee suhteen päättäviä sovittamattomia erimielisyyksiä.

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuonna 2017 People-lehden haastattelussa Langer kuvaili heidän tapaamistaan ​​"rakkaudeksi ensisilmäyksellä", kun taas Courtenay, joka on immateriaalioikeuslakimies, muisteli heidän lähes välitöntä yhteyttä. Hän lisäsi: ”Lähdimme yökerhoon – mutta minua ei päästetty sisään, koska minulla oli kitti päällä! Joten vietimme vähän aikaa kävellen kaduilla ja tutustuimme toisiimme todella, todella hyvin.

    • Anonyymi

      Musta on jännä miten sä aina noista jutuista tiedät, että kuka kenetkin jättää. Eritoten, kun naiset ovat huomattavasti useammin eropäätöksen tekijöitä kuin miehet ja ero tulee huomattavasti useammin miehelle yllätyksenä. Tuosta huolimatta sinä aina tiedät, että juuri mies jättää. 🤣

      • Silloin kun eron hakija mainitaan lähteessä, mainitsen sen viestissäni. Tässä tapauksessa se kerrotaan jo lähteen otsikossa:

        "Earl of Devon files for divorce from Baywatch star AJ Langer after 18-year marriage"

        Eli: Earl of Devon hakee avioeroa Baywatch-tähdestä AJ Langerista 18 vuoden avioliiton jälkeen.


      • Anonyymi
        Tussumies kirjoitti:

        Silloin kun eron hakija mainitaan lähteessä, mainitsen sen viestissäni. Tässä tapauksessa se kerrotaan jo lähteen otsikossa:

        "Earl of Devon files for divorce from Baywatch star AJ Langer after 18-year marriage"

        Eli: Earl of Devon hakee avioeroa Baywatch-tähdestä AJ Langerista 18 vuoden avioliiton jälkeen.

        Oi voi. Huomaa, että et tiedä mitään eroamisestakaan. Ero hakija ei kerto mitään siitä kuka on tehnyt päätöksen erota. Toinen osapuoli voi myös päättää vain lähteä ja jättää kylmästi käytännön puolen toiselle. Sellaista sattuu paljon. Eroa hakee se, jolle on tärkeämpää saada käytännön puoli hoidettua. Moni eroavahan on todellisuudessa eronnut jo kauan ennen eron virallista hakemista. Moni on jo uusissa parisuhteissakin, ennen kun edellinen pesä selvitetään.


    • Anonyymi

      Sinä se jaksat vinkua kun on jo toine( Kin) jalka haudassa. Vielä viimeisillä hengenpihinöillä pitää yrittää polkea ja latistaa josko se oma arvontunto edes omassa mielessä vähän kohoaisi. No,kohosiko? Ja pskat.🤏👎💩

      • Anonyymi

        Miten voi joku noilla vuosikymmenillä olla noin vinossa ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe