Haluaisin lopettaa kaverisuhteen yhden kaverini kanssa,joka on samassa porukassa kuin minä, mutta en tiedä miten..
Hän haukkuu minua tyhmäksi ja nauraa minulle päivittäin. Olen nykyään melko epävarma tämän takia, koska minulle tulee semmoinen olo,että olen tyhmä, koska pidän tietystä asiasta, saan tehtävän väärin, saan kokeesta alle kasin,kysyn kysymyksen, pidän itseäni kivan näköisenä, joten kaveri olisi mukava saada elämästäni pois asap!
(Pahoittelen, jos tekstissä on kirjoitusvirheitä!)
Kiitos vinkeistä etukäteen! :)
Kaverisuhteen lopettaminen, mutta kaveri hengaa sanassa porukassa...
4
289
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla itse epävarma esittäjä, huono esitys muuten. Keskity vain muihin äläkä ole "käytettävissä", tylsä blanco vaan. Jo
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18112033f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Parasta kun et mitenkään reagoi tuon typeryksen sanontoihin tai tekemisiin. Vain ole aivan kuin et olisi kuullutkaan mitään. Muut 100% varmasti tietävät millainen tuo ihminen on, sinun arvosi ei heidän silmissään ole laskenut yhtään, mitä tahaansa tuo öiykkäri latelee.
Kyllä se aikanaan lopettaa kun huomaa ettei saakkaan haluamaansa vastakauikua.
Vain jätä huomioimatta se täysin. - Anonyymi
Eikö muut kaveriporukasta sano tyypille että haloo lopeta.
Jos ei, etsi parempia kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201681
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881437NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube5531379Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651333Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231238- 421201
Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3031185Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611112- 661109
- 221076