Kuka palstalainen

Anonyymi-ap

On tehnyt sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

-flowersreally-

69

701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet, rakkaani.

    • Anonyymi

      Anonyymi Ihmeellinen. :D

    • Anonyymi

      Viinamies.

    • Anonyymi

      Anonyymi. Tunnistettava kuitenkin. Yltää tylsyyden yläpuolelle, siinä missä kun tallaavat karsinoissaan :)

    • Anonyymi

      Mikkojuhan <3

      T. Pullea Kaveripoika

      • Taasko toi sama virsi =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Taasko toi sama virsi =D =D

        Onhan se hienoa että on johonkin vaikutuksen tehnyt tavalla tai toisella mutta todella surullistakin toisaalta kun se tuntuis jonkun elämän ainoa asia olevan ja silloin täytyy muun elämän todella tyhjää olla jos se elämä pääasiassa koostuu vaan ainoastaan epätoivoisesta huomion kerjäämisestä joltain epäonnistuneilla ärsytys yrityksillä.🙂.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Taasko toi sama virsi =D =D

        Rohkaisee mikkistä tulemaan ulos kaapista 👍🏼


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rohkaisee mikkistä tulemaan ulos kaapista 👍🏼

        No Mikkojuhan on sanonut pitävänsä naisista, että ei tartte tulla kaapista ulos, mutta ainahan sitä joku saa haaveilla.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Onhan se hienoa että on johonkin vaikutuksen tehnyt tavalla tai toisella mutta todella surullistakin toisaalta kun se tuntuis jonkun elämän ainoa asia olevan ja silloin täytyy muun elämän todella tyhjää olla jos se elämä pääasiassa koostuu vaan ainoastaan epätoivoisesta huomion kerjäämisestä joltain epäonnistuneilla ärsytys yrityksillä.🙂.

        Ei tule yllätyksenä, että kiusaaja tyypit ottavat jonkun kuvallisen uhrikseen.
        Kuvan laitossa on se huono puoli, mutta toisaalta sinulla on kuvallisena hyvä mahdollisuus, että jonain päivänä joku sinulle kirjoittaa ja korjaa pois kuleksimasta omakseen. ..

        Itse en lähtisi koskaan kuvallisille vittuilemaan, koska se jos mikä on säälittävää toimintaa kuvattomilta... Puskistahan on helppo huudella.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No Mikkojuhan on sanonut pitävänsä naisista, että ei tartte tulla kaapista ulos, mutta ainahan sitä joku saa haaveilla.

        Joskus on rasittavaa olla fantasioiden kohteena vaikka se imarteleekin.😀.


      • blade83 kirjoitti:

        Ei tule yllätyksenä, että kiusaaja tyypit ottavat jonkun kuvallisen uhrikseen.
        Kuvan laitossa on se huono puoli, mutta toisaalta sinulla on kuvallisena hyvä mahdollisuus, että jonain päivänä joku sinulle kirjoittaa ja korjaa pois kuleksimasta omakseen. ..

        Itse en lähtisi koskaan kuvallisille vittuilemaan, koska se jos mikä on säälittävää toimintaa kuvattomilta... Puskistahan on helppo huudella.

        No ei tuo joo yllätä ja johan tuota samaa on jatkunu siitä asti kun nää katkeran kateelliset huomas että tulee hyvin naisoletettujen kanssa toimeen ja saa heiltä paljon huomiota niin joillekin se tuntuu olevan ylitsepääsemättömän katkera paikka kun heidän jännämies ja tasoteoriansa ei pädekkään jonkun kohdalla sitten pätkääkään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei tuo joo yllätä ja johan tuota samaa on jatkunu siitä asti kun nää katkeran kateelliset huomas että tulee hyvin naisoletettujen kanssa toimeen ja saa heiltä paljon huomiota niin joillekin se tuntuu olevan ylitsepääsemättömän katkera paikka kun heidän jännämies ja tasoteoriansa ei pädekkään jonkun kohdalla sitten pätkääkään.🙂.

        Enemmän voittaa ihmisiä puolelleen, kun on ystävällinen, kohtelias, muut huomioiva ja hauska. Ei niin, että oma kehu haisee ja on kauhean karski.

        Mää en edelleenkään tiedä mikä se tasoteoria on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Enemmän voittaa ihmisiä puolelleen, kun on ystävällinen, kohtelias, muut huomioiva ja hauska. Ei niin, että oma kehu haisee ja on kauhean karski.

        Mää en edelleenkään tiedä mikä se tasoteoria on.

        Näinhän se just on miten sanoit...mites se meni se sananlasku että "Hunaja houkuttaa paremmin kärpäsiä kuin etikka" sillä tavallahan se kärjistetysti menee.🙂.

        No sen tasoteorian mukaan mun käsittääkseni esimerkiks mulla ei ilmeisesti pitäis olla minkään näköistä mahdollisuutta saada naista itelleni kun sen mukaan naisia kiinnostaa vain ja ainoastaan komeat, rikkaat ja vaikutusvaltaisissa asemissa olevat miehet olivat he ihmisinä millaisia hyvänsä ja muut miehet on mukamas täysin näkymättömiä ja merkityksettömiä naisille.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joskus on rasittavaa olla fantasioiden kohteena vaikka se imarteleekin.😀.

        😂...kuuluisuuden kiroja...


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂...kuuluisuuden kiroja...

        Juu sanoppa muuta veliseni.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näinhän se just on miten sanoit...mites se meni se sananlasku että "Hunaja houkuttaa paremmin kärpäsiä kuin etikka" sillä tavallahan se kärjistetysti menee.🙂.

        No sen tasoteorian mukaan mun käsittääkseni esimerkiks mulla ei ilmeisesti pitäis olla minkään näköistä mahdollisuutta saada naista itelleni kun sen mukaan naisia kiinnostaa vain ja ainoastaan komeat, rikkaat ja vaikutusvaltaisissa asemissa olevat miehet olivat he ihmisinä millaisia hyvänsä ja muut miehet on mukamas täysin näkymättömiä ja merkityksettömiä naisille.😄.

        No se on se stereotypia, että naisia kiinnostaa raha ja tittelit eniten. On toki naisia, joita kiinnostaa raha ja tittelit, mutta tämä on suurimmaksi osaksi median luoma kuva (kaiken maailman rikkaista kotirouvista kertovat tositv-ohjelmat yms. ja joidenkin sosiaalisen median vaikuttajien luoma kuva). Mutta jos mies ei ison pankkitilin yms. lisäksi ole mukava ja toisia huomioonottava ja hellä ja mitä kaikkea muuta, niin ei ne rikkaudet siinä niin paljon auta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No se on se stereotypia, että naisia kiinnostaa raha ja tittelit eniten. On toki naisia, joita kiinnostaa raha ja tittelit, mutta tämä on suurimmaksi osaksi median luoma kuva (kaiken maailman rikkaista kotirouvista kertovat tositv-ohjelmat yms. ja joidenkin sosiaalisen median vaikuttajien luoma kuva). Mutta jos mies ei ison pankkitilin yms. lisäksi ole mukava ja toisia huomioonottava ja hellä ja mitä kaikkea muuta, niin ei ne rikkaudet siinä niin paljon auta.

        Juu ihan samaa kaikkien noiden asioiden luomaa harhakuvaa on nää kaikenmaailman teoriat ja todellisuus on aivan toisenlainen oikeasti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ihan samaa kaikkien noiden asioiden luomaa harhakuvaa on nää kaikenmaailman teoriat ja todellisuus on aivan toisenlainen oikeasti.🙂.

        Jep. Näin on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Näin on.

        Kyllä...todellakin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...todellakin.🙂.

        Juurikin näin. Ja jestapa jepulis ja hehehee.


    • Anonyymi

      Naisasialooser. Hieno mies.

      • Anonyymi

        Onko nal suljetulla?


    • Anonyymi

      DarkFear, uskalsi puhua häpeämättä siitä kauhusta mitä yksin Ruotsinlaivalla matkustava nuori 32v pälvikaljuinen mies kokee.

    • Ihmisiä joiden jutuista olen täällä tykännyt ovat esim. Rande, Mikkojuhan, Buddylove, Simiti, Usko, toivo, rakkaus, Huitale, Tositypy, Xena, Disse.

    • Anonyymi

      Avarakatseiset naisoletetut nikilliset. Mut ei ne pirpanat hyih

    • Anonyymi

      Joku luvaton lähtemätön voisi kyllä lähteä,
      ja vaikka palata luvallisesti.

    • Jos nyt jätetään laskuista henkilöt jotka tunnen, tai vähintäänkin olen tavannut.
      Niin Trollikka nousee kyllä ylitse muiden,

    • Anonyymi

      Pipsa possu... Narrasin Sinä tietysti

    • Rakastajattareni

    • Anonyymi

      Miten joku keksitty nimimerkki voi tehdä lähtemättömän vaikutuksen?
      Eli joku kirjainyhdistelmä siis.

    • Anonyymi

      Mitä tällä nyt tarkoitetaan? Ei minuun ole lopulta kukaan tehnyt lähtemätöntä vaikutusta. On kyllä joitakin palstalaisia, joista olen pitänyt. Mutta lähtemätön vaikutus on liian voimakas ilmaisu.

    • Anonyymi

      Muutama nainen tuntuu hyvältä, tai...mistä minä sen tietäisin.

      AV

    • Anonyymi

      Kuka on palstalainen isolla peellä. Eikö kaikki palstalla käväisevätkin ole palstalaisia. Ei kukaan. Ja miksi edes pitäisi. Pelkkää höttöä💩

      • Anonyymi

        Jossakin nikillisessä voi olla jotain yhdessä asiassa mutta ei toisessa. Ja en todellakaan ole täällä ketään hypettämässä. Olen valillä aikaani kuluttamassa esim. Odotellessa kun aika mataa. Ei ole minun elämääni tutustua palstalaisiin missään mielessä. Elän irl💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin nikillisessä voi olla jotain yhdessä asiassa mutta ei toisessa. Ja en todellakaan ole täällä ketään hypettämässä. Olen valillä aikaani kuluttamassa esim. Odotellessa kun aika mataa. Ei ole minun elämääni tutustua palstalaisiin missään mielessä. Elän irl💩

        Mjaa, minä taas haluaisin elää joskus hetken irti todellisuudesta.
        En siksi että todellisuus ei olisi miellyttävää, se on vain kapea katselmus monimuotoisuudesta, siitä mitä ihmiset ovat.

        Tyhmänä synnyit ja tyhmänä sinun tulee kuolevan, avartavaa elämää harvalla on. Tarpoo itsensä kanssa läpi aikansa, olisi välillä hyvä kokemus olla jotain muuta:)

        Kriisi, kuka minä olen? No sinähän se siinä olet, katso peiliin, etkö itseäsi tunnista?
        En, olen juonut ja juon koska haluan paeta todellisuudesta. Miten usein tällaista tapahtuu? Aina, jos haluan pitää ekstra hauskaa. Ai jaa, etkö sitten voi pitää hauskaa olemalla vain oma itsesi...ihan irl. Pakopeli, sitä se elämä on:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, minä taas haluaisin elää joskus hetken irti todellisuudesta.
        En siksi että todellisuus ei olisi miellyttävää, se on vain kapea katselmus monimuotoisuudesta, siitä mitä ihmiset ovat.

        Tyhmänä synnyit ja tyhmänä sinun tulee kuolevan, avartavaa elämää harvalla on. Tarpoo itsensä kanssa läpi aikansa, olisi välillä hyvä kokemus olla jotain muuta:)

        Kriisi, kuka minä olen? No sinähän se siinä olet, katso peiliin, etkö itseäsi tunnista?
        En, olen juonut ja juon koska haluan paeta todellisuudesta. Miten usein tällaista tapahtuu? Aina, jos haluan pitää ekstra hauskaa. Ai jaa, etkö sitten voi pitää hauskaa olemalla vain oma itsesi...ihan irl. Pakopeli, sitä se elämä on:)

        AV

        En ymmärtänyt sepustuksestasi sanaakaan. 🤭 mutta minulla on hauskaa myös itseni kanssa. En tarvii siihen ketään muuta. Olen jopa onnellisimmillani yksinäni.minulla on niin hauskaa itsenäni että mitä vattua siihen ketään ilonpilaajaa tahtoisin.✌💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt sepustuksestasi sanaakaan. 🤭 mutta minulla on hauskaa myös itseni kanssa. En tarvii siihen ketään muuta. Olen jopa onnellisimmillani yksinäni.minulla on niin hauskaa itsenäni että mitä vattua siihen ketään ilonpilaajaa tahtoisin.✌💩

        :)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, minä taas haluaisin elää joskus hetken irti todellisuudesta.
        En siksi että todellisuus ei olisi miellyttävää, se on vain kapea katselmus monimuotoisuudesta, siitä mitä ihmiset ovat.

        Tyhmänä synnyit ja tyhmänä sinun tulee kuolevan, avartavaa elämää harvalla on. Tarpoo itsensä kanssa läpi aikansa, olisi välillä hyvä kokemus olla jotain muuta:)

        Kriisi, kuka minä olen? No sinähän se siinä olet, katso peiliin, etkö itseäsi tunnista?
        En, olen juonut ja juon koska haluan paeta todellisuudesta. Miten usein tällaista tapahtuu? Aina, jos haluan pitää ekstra hauskaa. Ai jaa, etkö sitten voi pitää hauskaa olemalla vain oma itsesi...ihan irl. Pakopeli, sitä se elämä on:)

        AV

        Ymmärsin täysin :) Toisella on jalat maassa kuin tatilla, eikä usko pääsevänsä siitä irti vaikka sitä tekeekin. Yksinolosi ei ole este, ei edes hidaste tai mikään este onnellisuudelle elää irti todellisuudesta


    • Anonyymi

      Ei kukaan oikeasti, mutta olisi pitänyt joskus tajuta ottaa tuon haaveilija39 pieniä kuvia talteen vaikka kuvakaappauksellakin, koska hän vaihtelee niitä kuvia, niistä olisi pystynyt siitten koostamaan taideteoksenkin tai hauskan palapelin.

      noh, se on myöhäistä nyt...

    • Anonyymi

      ...niin täytyy myöntää että haaveilija on tehnyt itseeni jonkinlaisen vaikutuksen, en tiedä minkälaisen, hyvän vai pahan, tuskin lähtemättömän kuitenkaan :D

    • Kyllä tämä yhteisö on tehnyt minuun suuren vaikutuksen. Ihania persoonia tullut vastaan.🥰 enkä oikeastaan tiedä jos en tänne olisi päässyt purkamaan mieltäni, pohdiskelemaan asioita..

      • Anonyymi

        Itse olen tyytyväinen pelkkiin kissakuviin:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tyytyväinen pelkkiin kissakuviin:)

        AV

        No kissat onkin oikein hurmaavia 🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No kissat onkin oikein hurmaavia 🤗

        Mjoo, etenkin rinnalla kehräämässä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, etenkin rinnalla kehräämässä.

        AV

        Joo sama toimii toisinkinpäin☺️


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo sama toimii toisinkinpäin☺️

        Siveysvyö kireellä, pakko lopettaa tarina tähän. Tuli tuhmia ajatuksia.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siveysvyö kireellä, pakko lopettaa tarina tähän. Tuli tuhmia ajatuksia.

        AV

        Joo parempi niin minusta kun ei koskaan tiedä jos innostun😆


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo parempi niin minusta kun ei koskaan tiedä jos innostun😆

        Pitikö siis ihan oikeasti vielä...mutta olet ihana.

        AV


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo parempi niin minusta kun ei koskaan tiedä jos innostun😆

        Sinulle hyvää yötä, huomenna päivä jonka tarkoitus olisi jättää hyviä mielikuvia lapselle hiihtämisestä(en tykkää itse yhtään).
        Hiihtämistä vähän, yhdessäoloa laavulla enemmän.
        Toivon sinun tapaavan ihmisen, joka osittaa sinulle seuraavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=tpN-oTkK5Es

        AV


      • On myös ollut ilo ja todella mukavaa oppia tuntemaan sut. Kiva että täältä on löytynyt ihmisiä ja ystäviäkin joista on ollut sulle apua ja iloa kuten susta on monelle meistä varmasti ollut ystäväni.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle hyvää yötä, huomenna päivä jonka tarkoitus olisi jättää hyviä mielikuvia lapselle hiihtämisestä(en tykkää itse yhtään).
        Hiihtämistä vähän, yhdessäoloa laavulla enemmän.
        Toivon sinun tapaavan ihmisen, joka osittaa sinulle seuraavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=tpN-oTkK5Es

        AV

        Tuo kuulostaa kivalta. (Pyllähtelette molemmat mäessä;) )Kivoja hiihto hetkiä. Hyvää yötä😴

        Voi kiitos, tämä lämmittää mieltä🥰


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On myös ollut ilo ja todella mukavaa oppia tuntemaan sut. Kiva että täältä on löytynyt ihmisiä ja ystäviäkin joista on ollut sulle apua ja iloa kuten susta on monelle meistä varmasti ollut ystäväni.🙂.

        Kiitos itsellesi, melko asiallisesta seurasta🤪🤣 😉tämä on ihan huippu yhteisö. Nähdään taas miitissä jos ja kun sellainen järjestetään😊


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos itsellesi, melko asiallisesta seurasta🤪🤣 😉tämä on ihan huippu yhteisö. Nähdään taas miitissä jos ja kun sellainen järjestetään😊

        Juu siellä nähdään ja voidaanhan sitä kuulumisia aina muutenkin vaihtaa tässä ja muutenkin ja pitää huolta että pärjäillään.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu siellä nähdään ja voidaanhan sitä kuulumisia aina muutenkin vaihtaa tässä ja muutenkin ja pitää huolta että pärjäillään.😊.

        Tottakai voidaan😁 ei sillä niin väliä missä vaihdetaan kuulumiset🤗

        Lähinnä sanoin noin kun sinä ja Rande olette ne aktiivisimmat miittien järjestäjät. Mutta siis kyllä tulen jos vaan pääsen osallistumaan☺️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tottakai voidaan😁 ei sillä niin väliä missä vaihdetaan kuulumiset🤗

        Lähinnä sanoin noin kun sinä ja Rande olette ne aktiivisimmat miittien järjestäjät. Mutta siis kyllä tulen jos vaan pääsen osallistumaan☺️

        Joo näin on.😊.

        Jepulis järkäillään vaan ne niin että tiedetään hyvin tarpeeks ajoissa missä ja milloin sillain että kaikki ehtii hyvin asiat järjestään. Äkillisille esteillehän ei sitten ikinä mitään mahda tietenkään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo näin on.😊.

        Jepulis järkäillään vaan ne niin että tiedetään hyvin tarpeeks ajoissa missä ja milloin sillain että kaikki ehtii hyvin asiat järjestään. Äkillisille esteillehän ei sitten ikinä mitään mahda tietenkään.🙂.

        Just näin,😁


    • Anonyymi

      Hei haaveilija, toivottavasti olet iloinen että olet tehnyt minuun vaikutuksen, koska minusta tuntuu sellaista ja toivoisin että itsekin ajattelisit niin.

    • Anonyymi

      ihmettelin että kuka pystyy enää tekemään itseeni mitenkään pehmentämään koska sain tietää niin julmia juttuja kun olin... on jotain 20 aikaa kun erosin itse omasta pyynnöstäni Ku Klux Klanista, mutta mitä sait tietää heiltä...

      Mutta tytöt ovat pehmittäneet täysin julmaa kivisydäntäni aika hyvin, pystyn jopa tuntemaan rakkauttakin nykyään :D

    • Anonyymi

      Yksi sellainen on, mutta ei todellakaan hyvällä tavalla!

    • Kaikki tapaamani palstalaiset ovat olleet oikein mieleenpainuvia, erityisesti y.b. 👍
      On myös joitakin kirjoittajia, joita en ole tavannut, mutta joiden kirjoitustyyli on persoonallista ja kiehtovaa.

    • Anonyymi

      käsittämättömiä ajatuksia ja tunteita... hmm... mitä ei pysty käsittämään, kuten joskus fyysikot väittivät että ei ole gravitaatioaaltoja olemassa: olivat väärässä, koska niitä juurikin syntyy suurien mustien aukkojen törmykssissä.

      Ei teoria on aina utopiaa, ja väärää tietoa :D

    • Anonyymi

      Oikeasti olisi pitänyt tajuta tuo 1 juttu kun jos haaveilija vaihtelee niitä kuviaan, niin niistä voisi muodostua joku vaikka Picassomainen taideteoskin niistä pienistä kuvista... liian myöhäistä, ei yhtään tallessa.

      Ei ole kenenkään palstalaisen pikkukuvia tallessa ollenkaan..

    • Anonyymi

      Minä en jaksa ottamaan jotain pikkukuvista kaappauksia, MUTTA lähettäjälle joka lähettää, niin itse jättää talteen ne pikkukuvat mitä on omasta nimimerkistä laittanut, talteen ne...

    • Oma alter egoni, ehdottomasti! Aika moni muukin palstalla on jättänyt jäljen, hyvin piiiiiiiiiiiiitkän sellaisen, mutta uskaltaisinko sanoa, että lähtemättömän? En. Luultavasti jälki on lähtemätön, kunnes kuolemani minut muistista erottaa, mutta en kutsuisi sitä vielä lähtemättömäksi jäljeksi. Ennemminkin arveksi, jokin osui ja jätti jäljen, pysyvän sellaisen.

      Syy on se, että minulle muut, kanssaihmiset, ovat enemmän tai vähemmän oman elämäni ulkopuolisia, sivullisia. Kärjistäen voisi sanoa, ja sanonkin, että muistan ikuisesti vaikkapa monet kohtaamistani poikkeuksellisista puista eri metsissä, mutten välttämättä hahmoja, ihmisiä, muuta kuin jonkinlaisina varjoina. Tämä esimerkkinä.

    • Anonyymi

      mutta niin teidän pitäisi tietää että itseni on kyllä koulutettukin by kkk loukkaamaan ihmisiä sanomisillaankin, jne... mutta en jaksa käyttää enää niitä joskus ehkä jos innostun...

    • Anonyymi

      Ruskearaidallinen SKOP-pipo vuodelta -83.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa palstalainen palestiinalainen?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe