Onko päiväkortti maksettuna..kovat seuraamukset vilpistä
Tullin nettivihjelomakkeella voit ilmoittaa ei kiireellisestä epäilyttävästä tai lainvastaisesta toiminnasta, kuten esimerkiksi huumausaineiden tai muiden tavaroiden salakuljetuksesta ja polttoaineen väärinkäyttötapauksesta
Tullille nimettömänä nettivinkki traktorihuviajelusta
14
580
Vastaukset
- Anonyymi
En hän minä sivua pakottaa taida kaikihan perustuu vapaa ehtoisuuteen. Mitä aineita sä käytät
- Anonyymi
Hyvä tieto...kullanmurukaaharit pois elvistelemästä tukiaistraktoreilla
- Anonyymi
Kyllä se on kaikilla maksettu. Turhaa ilmoitella mihinkään, mutta jos joku siitä saa tyydytyksen niin ilmoitelkoot.
- Anonyymi
Ei tuo nyt mitään mutta kun tukitilalla pn viisi diiselautoa kun penskojen autotkin lasketaan.Kaikki tankataan valtran tilatankista kartanon takaa
- Anonyymi
Oletko käynyt katsomasssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynyt katsomasssa?
Ollahan poikien kans käyty monta kertaa kiikaroomas. Viimeksi oli äiteeki mukana.
- Anonyymi
Ei tarvitse arvailla kuka tämänkin aloituksen takana on. Ihme sinänsä että hannulla on niin kova viha ja kateus maataloutta kohtaan kun ei se atriakaan pyöri ilman sitä. Facebookin mukaan alkaa sielläkin jo kohta ystävät loppua ja ihme ettei ole poistanut kommenttikenttää
- Anonyymi
Sulla on märkä uni?
- Anonyymi
Antakaa poikien ajella.
- Anonyymi
Kallista se on naftakin ja persut eivät tee mitään hintojen laskemiseksi.
Kallistuu vaan besat riisselit mökäöljyt.
Kokoomuksen taskus koko rupusakki.
Pettivät äänestäjät niin sosiaaliturvassa työttömyys.eläkeasioissa ja polttoaineiden hinnoissa. - Anonyymi
Moni nuori joutuu maksamaan oman mopoautonsa löpöt itse kesätienestiillä tms.Eikä se emäntiä haittaa dieselin hinta ku isäntä tankkaa ja kaikki menee poistoon verotuksessa.
- Anonyymi
Olispa kepu ja viheriät hallitukses niin olis asiat kunnos
- Anonyymi
Ni, ja Lii. Kyllä olis asiat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715251Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510176Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089391Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826557Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766248Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281942IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707