Miten katumus/huono omatuonto näkyy miehessä?

Käytöksessä? Kertokaa kokemuksianne!
9982
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Omatunto siis ;-)

Äänestä

Se vaan näkyy vaikkei näykkään kirjaimellisesti

Äänestä

Ei mitenkään

Äänestä

Lahjat, korut, auttavainen, lempeä. Normaalia mukavampi

Äänestä
  • Mies on yleensä kärttyinen mutta sitten tuo jo sitä ja tätä kaupasta ja muuttuu kuin taikaiskusta. Eli keksii kaiken ikävän sinusta (koska hänessä ei ole vikaa) ja lannistaa sinut kaikin keinoin. Sitten tullaankin kuin mitään ei olisi tapahtunut luoksesi.
    Laulun sanoin :
    " Mitä sen on väliä, kun olet niin lätkässä, vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä".

Äänestä

Näkyykö huono omatunto naisessa jos nainen pettää? Vai on nainen perustellut itselleen ennen pettämistä, miksi se on oikein ja ei tarvitse tuntea syyllisyyttä?

Äänestä
  • Minun kokemuksella jotakin hyvitetty suuseksillä. Samoin runsaalla ja estottomalla seksillä.

Muuten uskon siihen että naiset miettii syyn itse niin että ei ole pettämistä

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Minun kokemuksella jotakin hyvitetty suuseksillä. Samoin runsaalla ja estottomalla seksillä.

Muuten uskon siihen että naiset miettii syyn itse niin että ei ole pettämistä

Haluun tasaisen elämän

Ei vuoristorataa

Äänestä

Eipä juuri mitenkään, jos kyselen, onko hän sekstaillut muiden kanssa tai onko joku tietty nainen, hän kieltää ja haukkuu vainoharhaiseksi ja hulluksi! Suuttuu ja huutaa, että jos vielä puhut tuommoisia, niin hän menee naimaan useita huoria ja sanoo, että joko annat tuon anteeksi tai sitten erotaan. On useita todisteita hänen uskottomuudestaan. Ei siis katumusta!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Käytöksessä? Kertokaa kokemuksianne!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu