sanooko mitään 50 luvun englanti?onko jalassasi spittarit tai läskärit?torttu päässä??drape takki???ja tietenkin ROCK´N ROLL!!!jos tiiät melkein kaikkiin vastauksen tai tunnistat itsesi,siin laita mailiosote tänne..ja kaikki muut;mitä meiltä ootte teddyistä??sees jos ees tiiätte mitä ne on...varmaankin porukoiltanne voitte kysyy(sanokaa vaikka teddy and the tiges) koska teddyt oli in suomessa joskus 70luvulla...musta ne on edelleenkin tod ihania!tunnen vaan pari teddyä..siispä jos tunnet jonkun teddyn tai itse olet,niin laita maili osote tänne..kun mä käyn vasta tekemässä sen...ei annettais tän elämän tavan kuolla.nyt varsinkaan,kun noi lökäpöksyt(ei teis loppupeleis mitään vikaa oo!)on vallottanu maailman..ja sit jos meit löytyis enemmänkin,niin ehkäpä vois alkaa taas järkkää jotain tapahtumii jne.ja kaikille pilailijoille,ette viittis sit antaa olla!!
ai niin..kaikki jotka on kiinnostunu aiheesta,ni menkää lainaa kirjaston musaosastolta kirja;syntyneet rokkaamaan.
siinä on sitä aitoa fiilistä...!!=)
teddy boys
6
531
Vastaukset
- Fury
Parahin Rock Baby!
Käys tsekkaa http://www.pcuf.fi/~tapiov/gigs.htm#Gigs
Rokki elää ja voi hyvin Suomessa, joten reippaasti vaan mukaan, joskin suurin osa keikoista taitaa olla baareissa ja ikärajallisia. Ja tosta teddyhommasta sen verran, että suosittelen tutustumaan taustoihin enemmän, ennen turhanpäiväistä uhoa...
Kaikesta huolimatta...keep on rockin´!! - vuohi
Kyllä rokettirolli ja mobil-tukat elää vielä vahvasti Suomessa! 21-22. 6. on Vammalan Ellivuorella 69th Rock´n´Roll Jamboree, esiintyjinä mm. Flying Saucers, Spinballs, Hurmio ym.
Lisää tietoja osoitteesta www.junglerecords.fi
Siellä on kyllä jos jonkinlaista torttua!!- Teddygirl-74
Joo,
tsemppiä vaan teinitytsylle, mut kuten joku jo aiemmin ehdotti käy tsekkaa ensin taustat enneku kirjotat, meinaan ei ollu ihan oikeeta tietoa tos sun tekstissä...
hyvä linkki tedeistä mm:http://www.metronet.co.uk/marl/ - mtt
Onks Jamboreet vaihtanu taas paikkaa? Kävin itse joskus aikoinaan Vuolteensillalla sekä Aitoossa pariin kertaan...Tuli nähtyy Matchbox pariinkin kertaan, sekä mm. Long Tall Texans ym. Oi niitä aikoja...:)Lystiä oli!
- Johnny Rebel
mtt kirjoitti:
Onks Jamboreet vaihtanu taas paikkaa? Kävin itse joskus aikoinaan Vuolteensillalla sekä Aitoossa pariin kertaan...Tuli nähtyy Matchbox pariinkin kertaan, sekä mm. Long Tall Texans ym. Oi niitä aikoja...:)Lystiä oli!
Vaihtunut on paikka ainakin toistaiseksi...
Juhannus Jamboreet Vammalan Ellivuoressa!
- teddy
teddyt on tosi jees juttu itse olen ollut joskus psycho huom vanhaa kunnon psychoa mutta parin jo 70 luvulla ja nykyisen teddyn kautta ja kanataa lukea sellanen kirja ku tiger twist sielt' saa yksityi kohtaista tietoa rokersseista teddyist rockabylyist' ja psycoista tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399