teddy boys

rock baby

sanooko mitään 50 luvun englanti?onko jalassasi spittarit tai läskärit?torttu päässä??drape takki???ja tietenkin ROCK´N ROLL!!!jos tiiät melkein kaikkiin vastauksen tai tunnistat itsesi,siin laita mailiosote tänne..ja kaikki muut;mitä meiltä ootte teddyistä??sees jos ees tiiätte mitä ne on...varmaankin porukoiltanne voitte kysyy(sanokaa vaikka teddy and the tiges) koska teddyt oli in suomessa joskus 70luvulla...musta ne on edelleenkin tod ihania!tunnen vaan pari teddyä..siispä jos tunnet jonkun teddyn tai itse olet,niin laita maili osote tänne..kun mä käyn vasta tekemässä sen...ei annettais tän elämän tavan kuolla.nyt varsinkaan,kun noi lökäpöksyt(ei teis loppupeleis mitään vikaa oo!)on vallottanu maailman..ja sit jos meit löytyis enemmänkin,niin ehkäpä vois alkaa taas järkkää jotain tapahtumii jne.ja kaikille pilailijoille,ette viittis sit antaa olla!!
ai niin..kaikki jotka on kiinnostunu aiheesta,ni menkää lainaa kirjaston musaosastolta kirja;syntyneet rokkaamaan.
siinä on sitä aitoa fiilistä...!!=)

6

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fury

      Parahin Rock Baby!

      Käys tsekkaa http://www.pcuf.fi/~tapiov/gigs.htm#Gigs

      Rokki elää ja voi hyvin Suomessa, joten reippaasti vaan mukaan, joskin suurin osa keikoista taitaa olla baareissa ja ikärajallisia. Ja tosta teddyhommasta sen verran, että suosittelen tutustumaan taustoihin enemmän, ennen turhanpäiväistä uhoa...

      Kaikesta huolimatta...keep on rockin´!!

    • vuohi

      Kyllä rokettirolli ja mobil-tukat elää vielä vahvasti Suomessa! 21-22. 6. on Vammalan Ellivuorella 69th Rock´n´Roll Jamboree, esiintyjinä mm. Flying Saucers, Spinballs, Hurmio ym.
      Lisää tietoja osoitteesta www.junglerecords.fi
      Siellä on kyllä jos jonkinlaista torttua!!

      • Teddygirl-74

        Joo,

        tsemppiä vaan teinitytsylle, mut kuten joku jo aiemmin ehdotti käy tsekkaa ensin taustat enneku kirjotat, meinaan ei ollu ihan oikeeta tietoa tos sun tekstissä...
        hyvä linkki tedeistä mm:http://www.metronet.co.uk/marl/


      • mtt

        Onks Jamboreet vaihtanu taas paikkaa? Kävin itse joskus aikoinaan Vuolteensillalla sekä Aitoossa pariin kertaan...Tuli nähtyy Matchbox pariinkin kertaan, sekä mm. Long Tall Texans ym. Oi niitä aikoja...:)Lystiä oli!


      • Johnny Rebel
        mtt kirjoitti:

        Onks Jamboreet vaihtanu taas paikkaa? Kävin itse joskus aikoinaan Vuolteensillalla sekä Aitoossa pariin kertaan...Tuli nähtyy Matchbox pariinkin kertaan, sekä mm. Long Tall Texans ym. Oi niitä aikoja...:)Lystiä oli!

        Vaihtunut on paikka ainakin toistaiseksi...
        Juhannus Jamboreet Vammalan Ellivuoressa!


    • teddy

      teddyt on tosi jees juttu itse olen ollut joskus psycho huom vanhaa kunnon psychoa mutta parin jo 70 luvulla ja nykyisen teddyn kautta ja kanataa lukea sellanen kirja ku tiger twist sielt' saa yksityi kohtaista tietoa rokersseista teddyist rockabylyist' ja psycoista tietoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe