En jaksa ymmärtää kuinka Helena Koivua kohdellaan näin rumasti.
Samalla myös hänen lapsiaan.
Kyllä lapsilla on oikeus heidän Äitiinsä ja lastensuojelun tulisi jo puuttua asioihin.
Laki täytyy olla myös lasten suojana.
Helena Koivu joutui poistetuksi ,hänen ja Mikko Koivu yhdessä omistamasta talosta,Turun Kakskerrass
27
1784
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Turun lastensuojelu ei ole ymmärtänyt tehtävänsä. Siellä Koivun rahat riittää kaikkeen. Typerä paikkakunta. Tehkää jotain siellä Turussa asuvat. Ei raha voi kaikkea ratkaista! Ikävä paikkakunta. En itse muuttaisi sinne ensinkään. Korruptuneita puulaakia. Suomen lakikin jo vaatisi muuta!
- Anonyymi
🙋🏻♀️🙋🏻♀️👌👌👌👌👌👌🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🤑🤑🤑🤑🤑🤑🏒🏒🏒🏒🏒🏒🏒💃💃💃💃💃💃💃💃🍾🍾🍾🍾🍾💰💰💰💰💰💰💰💰🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤣
- Anonyymi
Turkulaiset rehtiä eli rehellisiä.Rahaa tarvitaan Millä hellu pärjää ilman suuria elareitaSuomen laki voisi vaatia lokit elättään itsensä.
- Anonyymi
Älä muuta turku on hyvä kaupunki.Suomessa laki on vielä oikeuden mukainen.Haluatko muuttaa lakia.Poliisivaltioko.
- Anonyymi
Helena on tosi katkera avioerosta ei osaa päästää irti. Menetti hyvän elättäjän tehtaili valtavan isoja luottokortti laskuja mikko maksoi. Oli lasten hoitajat puutarhurit ym muita pikku apulaisia silti valittaa. Jos olis fiksu niin lopettais mikon mollaamisen. Kyllähän se kyrsii kun näkee toisen onnen minuakin kyrsisi. Virolaiset on tunnetusti ahneita.
- Anonyymi
Sitä se katkeruus teettää👎
- Anonyymi
Kuule Mikko teki ihan oikein. Jos on suhteen alussa pennitön pitää myös olla suhteen lopussa pennitön. Tajuatko, että Mikko voi ottaa lapset itselleen, kunhan löytää uuden Ellin. Siinä ei Helenoita tarvita.
- Anonyymi
Sitä se katkeruus teettää. Montako viestiä pitää laittaa että totuis jää näkyväksi😤
- Anonyymi
Oletko vähän tyhmä. Ainakin Suomen laki on sinulle tuntematon.
- Anonyymi
Mikko koivulla olis pelin paikka. Miksikö vaimo hänet jätti? Itsekäs egoisti paska . Ei näe mitään virheitä itsessään. Kyllä ex pärjää ilman tuota ja hänen arvomaailmaansa. Mieluummin rakkaus ja luottamus kuin raha ja pettymys. Sitä saa mitä tilaa. Pitäköön tunkkinsa💩
- Anonyymi
Oliko hellu niin tarmokas haki eroa.En suosittele taisteleen rahasta Mikko elättää lastensa äidin ilman meidän ohjeita niin ja huoltaa lapsensa.Vähän joskus sinua harmittaa tää somen mustamaalaus.Tämä some saa paljon hyvää sekä pahaa ja ilkeitä juoruja.Elä niiden yläpuolella.Sinulla on kolme arvokasta lasta ja kaveri.Mukavia ja rauhallisia kesäpäiviä toivon lapsillesi sinulle ja rakkaallesi.tv Onnelinen nainen.
- Anonyymi
Jos vaimo jätti tiesi häviänsä.Vaimosta en sano minkäläinen hän on kun en tunne.Vaimo voi pitää myös tunkkinsa.Sen tiedän Isä on lapsiensa huoltaja.onneksi.Lasten elatus taattu.Luottamus kuka petti ketä.Siinäpä somekansalle pähkinä kuka ratkaisee.
- Anonyymi
Helena ei pärjää ilman rahaa.Helena voi pitää tunkkinsa.Mikko nyt kumminkin on huoltanut lapsensa eikä helena puutetta koe.Ei helena pärjää jos Mikko ei jesaa.
- Anonyymi
Niin pitää Isä on lasten elämässä myös.
- Anonyymi
Helena ei omistanut yhtään mitään, kaikki oli Mikon rahoilla ostettu. Se nainen eli miehen rahoilla, ja itse oli laiskana kotona. Olisi voinut opiskella edes, mutta kynsien lakkaaminen ja biletys ja shoppailu oli parempaa, OLIHAN PERHEESSÄ LASTENHOITAJA??? Miksi kummassa, kun nainen oli kotona????
Hyvä että joutuu nyt opettelemaan miten aikuinen nainen hoitaa itse omat asiansa ja on itsenäinen ja osaava. Tasa arvostahan naiset huutaa, mutta tekee itse kaikkensa että saa olla vaan ja mies tuo rahan ja hoitaa kaiken.
Nyt kun nainen on puilla paljailla, kehtaa vielä kuitenkin syytellä muita omista valinnoistaan. Säälittävää.- Anonyymi
***Se on ihan selvä kotirauhan rikkominen, vainoaminen, salakuvaaminen... Eihän toi oo niin kuin ok. Et mä oon mun omassa kodissani ja joku tulee ja kuvaa mua. Ylipäätään ei sais tulla tänne. Ihan selvästi on niin kuin rikos kyseessä.
– Mä sitä ihmettelen, kuin monta rikosilmoitusta tässä oikeesti tarvii tehdä. Että ihan oikeesti saa sen kotirauhan. Miten mä en saa kotirauhaa.***
Ei härre mun guud, toi nainen o ihan tööt! Huoltomiehet töissä, työvälineet mukana niin toi iilimato syyttää salakuvaamisesta!!
Totta hitossa Mikko saa huoltaa taloaan, paljata työntekijöitä kyselemättä lupia!
- Anonyymi
MIKON LASTEN ÄITI VANKILAAN
https://www.seiska.fi/kotimaa/helena-koivu-tuomittiin-vankilaan-taustalla-raju-riita-mikon-kanssa-rantakiinteistosta/1217503
Helena Koivu on määrätty 14 päiväksi vankeuteen.
Minnesotan tuomioistuin määräsi Helenan allekirjoittamaan paperin, jolla hän luopuu omistusosuudestaan.
Helena on siitä kieltäytynyt, ja nyt häntä uhkaa vankila, sillä hän ei ole noudattanut jenkkioikeuden päätöstä.- Anonyymi
Helena hakee julkisuutta.Säälipisteitä.Jospa lehdistöstä saa rahhaa.Vankila voisi olla hyvä ja ehdottomasti viroon.
- Anonyymi
Vankilassa saa ruuan käydä saunassa puhtaan pedin.Suoomen vankilat on siistejä Ei rota juokse.Saa tehdä töitä pienta rahaa vastaan .Ei pakko Voi olla vaan.
- Anonyymi
Mikko jätti Helenan ja laittoi eron vireille v 2020.
Avioehto 1 miljoonilta ei oo enää. - Anonyymi
Miten et ymmärrä.Helena kohtelee Mikkoa kuin.jätesäkkiä . Rahaa rahaa sitä vaan.Mikko ymmärtää hellua vaikeaa se on jos hellu ei suostu tutkimuksiin. Hellun ongelmat ratkeaa lääkkeillä levolla Mikko tajunut mutta eihän Mikon havainnot sovi.Mikko osaa hakea oikeat lääkärit.Muistakaa ei Mikko hirviö ole.Ymmärtää lapsilla on myös äiti.Ei ole äitiä ajanut ahtaalle.Nyt Mikolla on tietoa asioista hellukin voi paremmin.
- Anonyymi
Lastesuojelu puuttuu kun ongelmia Mikko isänä vielä jaksaa
- Anonyymi
Ehkä ei tartte ymmärtää.Lasu puuttuu jos on näyttö ei mutu tuntumaa.Olisi hyvä ottaaselville omistusoikeudet.
- Anonyymi
Mitä tarkoitit ihmisoikeudet.Mikkoa on kohdeltu myös asiattomasti.Hän on isä huoltaa lapsensa sekä heidän äidin.
- Anonyymi
Varmasti on myös isä lastensa huolehtii hellun myös.Mikko isänä ei tuo asioita julkisuuteen lastensa tähden.
- Anonyymi
Kyllä isän tehtävä on huoltaa myös lapsensa
- Anonyymi
Miksi isän ei haluta huoltaa lapsiansa.Mikko ei missään ole helenaa moittinut.Mikko on isä,Ilman Mikkoa missä olisit hellu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227