Ylös, ulos ja lenkille eli viikonlopun urheiluvisa

108

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10/11 No nyt oli vähän enemmän eroo kun piste mutta kyse olikin vaan urheilusta eikä mistään tärkeestä.😀.

      • Tosi hyvä tulos! No, mää en ookaan kauheesti mikään urheilutietäjä. Sää vissiin oot enemmän tai sitten meni tuurillakin oikein.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos! No, mää en ookaan kauheesti mikään urheilutietäjä. Sää vissiin oot enemmän tai sitten meni tuurillakin oikein.

        No kieltämättä noi oli aika helppoja vielä. En mä mikään ekspertti oo mutta kyllä mä jotain urheilusta tiedänkin.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kieltämättä noi oli aika helppoja vielä. En mä mikään ekspertti oo mutta kyllä mä jotain urheilusta tiedänkin.😊.

        Mää en oo mikään tosi urheilufani. Mutta kyllä mää ainakin Matti Nykäsen tiiän, Kalle Rovanperän, Mika Häkkisen, Kimi Räikkösen, Iivo Niskasen ja joitain muita.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No kieltämättä noi oli aika helppoja vielä. En mä mikään ekspertti oo mutta kyllä mä jotain urheilusta tiedänkin.😊.

        Ja vaikka täällä Suomen urheilupääkaupungiksikin tituleeratussa paikassa asun, niin en silti ole mikään urheilutietäjä. Mutta pääasia on, kun Nykäsen tietää ja muutaman suomalaisen ralliautoilija, joita täällä Keski-Suomessa vaikuttaa tai on vaikuttanu, esim. Harri Rovanperä ja poikansa Kalle tai vaikka Juha Kankkunen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en oo mikään tosi urheilufani. Mutta kyllä mää ainakin Matti Nykäsen tiiän, Kalle Rovanperän, Mika Häkkisen, Kimi Räikkösen, Iivo Niskasen ja joitain muita.

        No siinähän on jo ihan tarpeeks ja tuolla pääsee jo pitkälle.😊.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja vaikka täällä Suomen urheilupääkaupungiksikin tituleeratussa paikassa asun, niin en silti ole mikään urheilutietäjä. Mutta pääasia on, kun Nykäsen tietää ja muutaman suomalaisen ralliautoilija, joita täällä Keski-Suomessa vaikuttaa tai on vaikuttanu, esim. Harri Rovanperä ja poikansa Kalle tai vaikka Juha Kankkunen.

        Juu Nykäs Masan kun tietää ja Jypin ja Kirin ja Kirittäret ja vähän rallikuskeja niin se onkin jo siinä.😊. Niin ja JKU:n yleisurheilussa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu Nykäs Masan kun tietää ja Jypin ja Kirin ja Kirittäret ja vähän rallikuskeja niin se onkin jo siinä.😊. Niin ja JKU:n yleisurheilussa.

        Osapuilleen näin. Ja jippii ja jee jee ja hilipati hippaa ja trallallaa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No siinähän on jo ihan tarpeeks ja tuolla pääsee jo pitkälle.😊.

        Näin on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Osapuilleen näin. Ja jippii ja jee jee ja hilipati hippaa ja trallallaa.

        Osimoilleen näin...niin sanottiin jossain komedia jutussa en vaan muista missä.😀.



      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin on.

        Jepulis.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aaa...niinpä olikin. Tietenkin.😄.

        Hauska hahamo. Riku Nieminen esitti sitä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hauska hahamo. Riku Nieminen esitti sitä.

        Jep sepä tuo oli joo ja hassun hauska hahmo tämäkin oli juu.😀.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep sepä tuo oli joo ja hassun hauska hahmo tämäkin oli juu.😀.

        Olihan niitä hauskoja hahmoja Putouksessa muitakin, esim. Riku Niemen Veli Sikiö, Aku Hirviniemeltä esim. Timo Harjakainen (rakennuspäällikkö) ja Usko-Evertti Luttinen (pappi, joka puhui vähän kaksimielisyyksiä). Ja joitain muitakin hahmoja oli eri näyttelijöiltä, jotka oli hyviä, mutta en muista kaikkia nimeltä.



      • Norppa83 kirjoitti:

        Olihan niitä hauskoja hahmoja Putouksessa muitakin, esim. Riku Niemen Veli Sikiö, Aku Hirviniemeltä esim. Timo Harjakainen (rakennuspäällikkö) ja Usko-Evertti Luttinen (pappi, joka puhui vähän kaksimielisyyksiä). Ja joitain muitakin hahmoja oli eri näyttelijöiltä, jotka oli hyviä, mutta en muista kaikkia nimeltä.

        Joo mä niitä alkuajan putouksis katoin mutta sitten muutaman vuoden jälkeen seuraaminen jäi. Marja Tyrni tais olla se millä Aku Hirviniemi voitti.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tipe tipe vaan moro! On kyllä hauska tonttu tää.😄.

        Eikö olekin =D Mua aina naurattaa toi hahmo. "Olin ensin paperihommissa ja nyt oon piparihommissa "=D Ja ensin oli saunatonttuna ja sitten puutarhatonttuna ennen kuin pääsi Korvatunturille piparihommiin =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mä niitä alkuajan putouksis katoin mutta sitten muutaman vuoden jälkeen seuraaminen jäi. Marja Tyrni tais olla se millä Aku Hirviniemi voitti.🙂.

        Joo Aku Hirviniemi voitti Marja Tyrnillä. Tolla Timo Harjakaisella hän tuli toiseks tai kolmanneks ja samoin taisi Usko-Eevertti Luttisellakin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mä niitä alkuajan putouksis katoin mutta sitten muutaman vuoden jälkeen seuraaminen jäi. Marja Tyrni tais olla se millä Aku Hirviniemi voitti.🙂.

        Tässä Aku Hirviniemi Timo Harjakaisena laulaa Putouksessa:
        https://www.youtube.com/watch?v=M8Kf4Yz1izI
        Tääkin on tosi hauska.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Eikö olekin =D Mua aina naurattaa toi hahmo. "Olin ensin paperihommissa ja nyt oon piparihommissa "=D Ja ensin oli saunatonttuna ja sitten puutarhatonttuna ennen kuin pääsi Korvatunturille piparihommiin =D

        No se pitää alottaa pohjalta ennen kuin saa sen verran kokemusta että pääsee korvatunturille piparihommiin sitten kun on riittävän näppärä sormistaan ja oppinu käytään kielipäätään.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se pitää alottaa pohjalta ennen kuin saa sen verran kokemusta että pääsee korvatunturille piparihommiin sitten kun on riittävän näppärä sormistaan ja oppinu käytään kielipäätään.😁.

        Näinhän se on =D =D Ja hilipatihippaa ja tipe tipe moro vaan ja soihdut sammuu =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo Aku Hirviniemi voitti Marja Tyrnillä. Tolla Timo Harjakaisella hän tuli toiseks tai kolmanneks ja samoin taisi Usko-Eevertti Luttisellakin.

        Jepulis niin se tais mennä juu.🙂.



      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No se pitää alottaa pohjalta ennen kuin saa sen verran kokemusta että pääsee korvatunturille piparihommiin sitten kun on riittävän näppärä sormistaan ja oppinu käytään kielipäätään.😁.

        No eihän Korvatunturille pääse jos ei ole hyvä kielipää. Senhän joulupukki ja joulumuorikin jo tietävät. =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        On tosiaan hauska myös tääkin.😄.

        Se on asbest, se se kaiken kest. Se ei ei syty palamaan... =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jepulis niin se tais mennä juu.🙂.

        Näin tosiaan juu =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näinhän se on =D =D Ja hilipatihippaa ja tipe tipe moro vaan ja soihdut sammuu =D =D

        Juu se seikka on saletti ja varma kuin meren ääni.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu se seikka on saletti ja varma kuin meren ääni.😀.

        Jep. Ja varma kuin varmista varmin =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        No eihän Korvatunturille pääse jos ei ole hyvä kielipää. Senhän joulupukki ja joulumuorikin jo tietävät. =D =D

        Näinpä he siinä onkin todellisia eksperttejä ja edellyttävät sitä myös tontuiltaan.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näinpä he siinä onkin todellisia eksperttejä ja edellyttävät sitä myös tontuiltaan.😀.

        Juurikin näin. Ja jestapa jepulis ja jumakauta juu nääs päivää ja tipe tipe moro vaan =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Se on asbest, se se kaiken kest. Se ei ei syty palamaan... =D =D

        Joo...you're simply asbest!...siinä en mitään vikaa nää...paitsi ettei voi hengittää.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin tosiaan juu =D =D

        Juupa juu...Akulla oli hyviä hahmoja juu.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Ja varma kuin varmista varmin =D =D

        Vai onko vielä varmista varminta varmempaakin jos yleensä on enää mahdollistakaan.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo...you're simply asbest!...siinä en mitään vikaa nää...paitsi ettei voi hengittää.😄.

        Hahaa, näinpä juuri =D =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juupa juu...Akulla oli hyviä hahmoja juu.😄.

        Niin oli. Marja Tyrni, Timo Harjakainen, Usko-Eevertti Luttinen. Oliko vielä muita?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Vai onko vielä varmista varminta varmempaakin jos yleensä on enää mahdollistakaan.😀.

        Varma varmempi varmin ja varmasta varmaan varmoitta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hahaa, näinpä juuri =D =D

        Aiheuttaa hieman pahempaa kuin lievää hengen ahdistusta mutta onko se nyt niin iso vika kunhan on hyvä ja halpa eriste.😄. Noin taidettiin kyllä aikoinaan jopa ihan oikeestikin ajatella.🤔🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aiheuttaa hieman pahempaa kuin lievää hengen ahdistusta mutta onko se nyt niin iso vika kunhan on hyvä ja halpa eriste.😄. Noin taidettiin kyllä aikoinaan jopa ihan oikeestikin ajatella.🤔🙂.

        Näin se on. Vasta joskus kasarin lopulla tai ysärin alussa oltiin tietoisia siitä tai elettiin olemaan, että asbesti voi aiheuttaa kaikenlaisia keuhkovaivoja, pahimmillaan jopa keuhkosyöpää. Joskus asbestia varmaan mainostettiinkin ihme-eristeenä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Niin oli. Marja Tyrni, Timo Harjakainen, Usko-Eevertti Luttinen. Oliko vielä muita?

        Mä en muista kuinka monella kaudella se oli mukana mutta kai niitä pari enemmänkin oli vissiin.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Varma varmempi varmin ja varmasta varmaan varmoitta.

        Sekä varmalta varmemmin varvemmalle varmempaan varmaan.😀.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Näin se on. Vasta joskus kasarin lopulla tai ysärin alussa oltiin tietoisia siitä tai elettiin olemaan, että asbesti voi aiheuttaa kaikenlaisia keuhkovaivoja, pahimmillaan jopa keuhkosyöpää. Joskus asbestia varmaan mainostettiinkin ihme-eristeenä.

        Joo ja aikanaan kun siitä rupes tuleen tietoja että se on haitallista niin niitä sitkeesti ja ihan täysin valheellisestili kiistettiin ja yritettiin kumota.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sekä varmalta varmemmin varvemmalle varmempaan varmaan.😀.

        Jeps. Näin varmaan. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jeps. Näin varmaan. =D =D

        Jep...varman varmasti vaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep...varman varmasti vaan.🙂.

        Juurikin näin. Ihan varmasti. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Juurikin näin. Ihan varmasti. =D =D

        Joo se jos mikä on varmaa niin varmasti se.😁.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo se jos mikä on varmaa niin varmasti se.😁.

        Jep. Aivan varmasti on varmaa niin varmasti kuin varmaa voi olla =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Aivan varmasti on varmaa niin varmasti kuin varmaa voi olla =D =D

        Juu aivan varmasti on varminta varmaa varmimmalla varmuudella.😀.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu aivan varmasti on varminta varmaa varmimmalla varmuudella.😀.

        Jep. Tosi varmaa ja ihan varmaa ja aivan varmaa myös =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Tosi varmaa ja ihan varmaa ja aivan varmaa myös =D =D

        Juup...varmalla varmuudella varmasti varmimmin varmaa.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juup...varmalla varmuudella varmasti varmimmin varmaa.😄.

        Jep. Varmaa niin kuin varma ja niin varmaa kuin varmista varmin =D =D


    • Täysin omantasoiseni suoritus.. 😅
      "Vastasit oikein 5 kysymykseen"

      • Tulos se on tuokin =) Ei mullakaan menny oikein hyvin, oli vaan kaks oikein.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tulos se on tuokin =) Ei mullakaan menny oikein hyvin, oli vaan kaks oikein.

        No juu, se olisi yhtä hyvin voinut olla minun tulokseni, joten jotakin varmaan sitten arvasin oikein. 😁
        Itse asiassa, en tainnut tietää yhtään vastausta, vai olisiko ollut joku yksi, korkeintaan. 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        No juu, se olisi yhtä hyvin voinut olla minun tulokseni, joten jotakin varmaan sitten arvasin oikein. 😁
        Itse asiassa, en tainnut tietää yhtään vastausta, vai olisiko ollut joku yksi, korkeintaan. 😂

        Mää en oo mikään expertti urheilussa. Joitain urheilijoita tiedän, mutta siinä se. En ees kauheesti seuraa urheilua mitä nyt krsä-ja talviolympialaisia katson ja jotain tietoja netistä. Mutta siinä se melkeen on.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en oo mikään expertti urheilussa. Joitain urheilijoita tiedän, mutta siinä se. En ees kauheesti seuraa urheilua mitä nyt krsä-ja talviolympialaisia katson ja jotain tietoja netistä. Mutta siinä se melkeen on.

        Minä seuraan satunnaisesti urheilua. Jääkiekkoa jonkin verran. Joskus intoudun katsomaan jotakin EM- tai MM-kisoja tai Olympialaisia (kesä- tai talvi-), jos minulla on aikaa, mutta voin yhtä hyvin jättää koko kisat väliin. 🙂 - Miehellä oli tapana katsoa formulaa, niin silloin tuli itsekin joskus katsottua. Lähinnä lähtö ja maaliintulo sekä pari kierrosta siinä välillä. - Nyt ei tule seurattua koko lajia yhtään, enää. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä seuraan satunnaisesti urheilua. Jääkiekkoa jonkin verran. Joskus intoudun katsomaan jotakin EM- tai MM-kisoja tai Olympialaisia (kesä- tai talvi-), jos minulla on aikaa, mutta voin yhtä hyvin jättää koko kisat väliin. 🙂 - Miehellä oli tapana katsoa formulaa, niin silloin tuli itsekin joskus katsottua. Lähinnä lähtö ja maaliintulo sekä pari kierrosta siinä välillä. - Nyt ei tule seurattua koko lajia yhtään, enää. 🙂

        Joskus oon kattonu jääkiekon MM-kisoja, mutta nykyään tulee katottua oikeestaan vaan kesä-ja talviolympialaisia. Tosin kesällä katoin jotain rallikoostetta (rallin MM-kisan Suomen osakilpailu, Jyväskylä).


    • 3/11. Melko kova suoritus, etten sanoisi 😂

      • Pistit kuitenkin mua paremmaksi =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Pistit kuitenkin mua paremmaksi =D

        Nippanappa ja senkin arvauksella 😄🙈


      • Aletheias kirjoitti:

        Nippanappa ja senkin arvauksella 😄🙈

        Mulla noista kahesta pisteestä toinen oli varmaan tietoa ja toinen tais tulla ihan arvauksella.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla noista kahesta pisteestä toinen oli varmaan tietoa ja toinen tais tulla ihan arvauksella.

        Itse taisin kaksi tietää varmasti 🙈 En todellakaan muista, montako peliä joku Litmanen on pelannut tai kenellä on joku ennätys.. Ei tuollaiset jää mieleen, vaikka olisi asian joskus kuullutkin.


      • Aletheias kirjoitti:

        Itse taisin kaksi tietää varmasti 🙈 En todellakaan muista, montako peliä joku Litmanen on pelannut tai kenellä on joku ennätys.. Ei tuollaiset jää mieleen, vaikka olisi asian joskus kuullutkin.

        En mää ees tiiä tollasia. Jari Litamasesta on kuullu, mutta en tiiä montako peliä on pelannu.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En mää ees tiiä tollasia. Jari Litamasesta on kuullu, mutta en tiiä montako peliä on pelannu.

        Suurimman osan nimet oli tuttuja, mutta ihan hepreaa jonkun urheilijan arvokisamitaleiden määrä.


      • Aletheias kirjoitti:

        Suurimman osan nimet oli tuttuja, mutta ihan hepreaa jonkun urheilijan arvokisamitaleiden määrä.

        En määkään tiedä jonkun urheilijan arvokisamitaleiden määrää. Tioetäis varmaan, jos tarkkaan seurais jonkun urheilijan tai useamman uraa ja elämää.


    • Siis 1/11 😂😂 vuhuuu

      • Tuokin on tulos. Et selvästi ole urheilutietäjä mikäli tuloksen perusteella voi jotain sanoa =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuokin on tulos. Et selvästi ole urheilutietäjä mikäli tuloksen perusteella voi jotain sanoa =D

        No seuraan urheilua nykyään niin vähän🤣 eikä se ehkä ihan niinkään kiinnosta.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No seuraan urheilua nykyään niin vähän🤣 eikä se ehkä ihan niinkään kiinnosta.

        Ei muakaan kiinnosta niin paljon. Pääasia, että tiiän Matti Nykäsen ja joitain täkäläisiä rallikuskeja kuten Harri ja Kalle Rovanperä, Tommi Mäkinen ja Juha Kankkunen. Ja ehkä Kirittäret pesäpallon puolelta. =D No, jos vähän laajennetaan niin sitten muutamia muitakin kuten vaikka Kimi Räikkönen , Mika Häkkinen ja Iivo Niskanen ja edesmennyt Mika Myllylä ja tietysti myös Juha Mieto. Näillä pärjää jo pitkälle ja olihan siinä jo aika pitkä lista. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei muakaan kiinnosta niin paljon. Pääasia, että tiiän Matti Nykäsen ja joitain täkäläisiä rallikuskeja kuten Harri ja Kalle Rovanperä, Tommi Mäkinen ja Juha Kankkunen. Ja ehkä Kirittäret pesäpallon puolelta. =D No, jos vähän laajennetaan niin sitten muutamia muitakin kuten vaikka Kimi Räikkönen , Mika Häkkinen ja Iivo Niskanen ja edesmennyt Mika Myllylä ja tietysti myös Juha Mieto. Näillä pärjää jo pitkälle ja olihan siinä jo aika pitkä lista. =D =D

        No niin on hyvä lista, kyllähän nuo nimet on ihan tuttuja😁 myös minulle🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin on hyvä lista, kyllähän nuo nimet on ihan tuttuja😁 myös minulle🤣

        Hyvä, että on tuttuja =D MIetin tossa äsken, että tiiänkö ulkomaalaisia urheilijoita, mutta ei nyt noin äkkiseltään tullut ketään mieleen. =D


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin on hyvä lista, kyllähän nuo nimet on ihan tuttuja😁 myös minulle🤣

        Aa, David Beckham. Kyllä mää hänet tiiän. Ja Usain Bolt (se jamaikalainen juoksija, joka joskus kesäolympialaisissa juoksi kaikilla omilla matkoillaan kultaa).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Aa, David Beckham. Kyllä mää hänet tiiän. Ja Usain Bolt (se jamaikalainen juoksija, joka joskus kesäolympialaisissa juoksi kaikilla omilla matkoillaan kultaa).

        Juuh Beckham😍😂 tiedän myös boltin🍆hyvin juoksee ja kulkuset heiluu..🤭🤪


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juuh Beckham😍😂 tiedän myös boltin🍆hyvin juoksee ja kulkuset heiluu..🤭🤪

        Kulkuset, kulkuset, kilvan helkkäilee =D =D Juu Becham on hyvin tiedossa, kun on ollut vaimonsa Victorian kanssa aika paljon esillä mediassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kulkuset, kulkuset, kilvan helkkäilee =D =D Juu Becham on hyvin tiedossa, kun on ollut vaimonsa Victorian kanssa aika paljon esillä mediassa.

        Olen vaihteeksi hölmöily päällä🤪


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen vaihteeksi hölmöily päällä🤪

        Ai sää olet hölmöily päällä vai mää? No voin määkin olla. =D =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai sää olet hölmöily päällä vai mää? No voin määkin olla. =D =D

        No ollaan perhana molemmat😁


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No ollaan perhana molemmat😁

        Jep. Hyvin pitkällisesti näin =D =D Ja sitten jotain hilipatihippaa ja heissulivei tähän, ettei botti vie mennessään bittiavaruuteen.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Hyvin pitkällisesti näin =D =D Ja sitten jotain hilipatihippaa ja heissulivei tähän, ettei botti vie mennessään bittiavaruuteen.

        Tää oli hyvä.😄 aika moni viesti poistunut viime aikoina.. tilulilulllleeeiillleeeiii. 😅


    • Urheilutietous ei valitettavasti kuulu omiin vahvuuksiini. Tein visan osoittaakseni suurta urheiluhenkeä ja yhteisöllisyyttä. Olen mukavuusasteeni ulkopuolella.

      5/11

      • Sehän on tulos tuokin. Ei urheilutietous ole munkaan vahvinta aluetta.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Sehän on tulos tuokin. Ei urheilutietous ole munkaan vahvinta aluetta.

        Yllättävää, kuinka moni vastaus meni arvauksella oikein. Olen tyytyväinen tulokseen. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Yllättävää, kuinka moni vastaus meni arvauksella oikein. Olen tyytyväinen tulokseen. 😊

        Se oli sitten hieno tulos =)


    • Anonyymi

      uusimpia ja vanhojakin lempinimiä itselleni; olen "idootti", mitä tuokin noniin

    • Anonyymi

      Hyvää Viimevuotta toivottaa... Lusmu-Osmo

    • We are the champions, we are the champions...

      4/11

      😂

      • Tuloshan se on tuokin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuloshan se on tuokin.

        Osuit naulan kantaan Norppaseni, tulos kuin tulos, vaikkei tuo annakaan aihetta juhliin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Osuit naulan kantaan Norppaseni, tulos kuin tulos, vaikkei tuo annakaan aihetta juhliin 😁

        Niin tulos se on yksikin piste. Mutta kai sitä voi edes hieman tuulettaa? =D


    • 6/11 Carlos Sainz vanhempi ajoi Toyota Celicaa silloin kun se hyytyi neljännesvuosisata sitten joitain satoja metrejä ennen kuin maalissa olisi voittanut maailmanmestaruuden. Jos ostat Toyotan, niin osta Corolla tai Yaris.

    • Anonyymi

      lenkkeillässä voi nähdä sporttisia tyttöjäkin.... kuin minä urheilutqw5vike-liikkeessä

    • Anonyymi

      mene johonkin urheilukauppaan ostamaan sandaali tai sukkapari...

    • Anonyymi

      sitten sanot vielä että toinen sandaali on kadfonnut6 erli korvsaava tilasller pitäisdi

    • 7/11 oikein. Oli tietoa, mutta muutama meni veikaten väärin ja oikein. Ei ollut minusta hyvä testi. Olisivat kysyneet jotain järkevää.

      • Hyvä tulos =) Mulla ei ollut kauheasti tietoa. Joistain, joista ehkä olisi ollut vastasin kuitenkin väärin.


    • Anonyymi

      Urheillessa ei naisia tapaa. Kivahan se olisi viikonloppuna ulkoilla ja urheilla, mutta jos naisseuraa haluaa, menevät yöt yökerhossa juodessa ja päivät krapulasta toipumiseen.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      huppeli, puppeli, poppeli, pyjama. Kuulutko parhaaseen alfa-ryhmään: Aku Ankka Autopeli on paras AAA-ryhmä.

    • Anonyymi

      Luottoluokituksesi on AAA+

      • No sehän on tosi hienoa =D


    • Anonyymi

      kenkuliina-kehvelit, en ole vielä täysin tutustunut uusiin timberland-kenkuleihini, olen testannut... jotain erikoista juttua ylävarren nauhoituksessa jotain erikoista...

    • Anonyymi

      Aivan mahtava tulos!
      Vastasit oikein 6 kysymykseen

      On se mahtava, kun en tiennyt kuin pari kolme..

      - Sheena

    • Anonyymi

      tuollainen tosi-tv -ohjelma voisi olla Ahvenanmaan Kaamein Koti.

    • Anonyymi

      Palstailee 80 tuntia päivässä ei vaan 18 tuntia vuorokaudessa, jos pystyy mitä sitten viihde on hyväksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3634
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3146
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2112
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2105
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1755
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      290
      1451
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1352
    Aihe