Olemme hieman keski-ikää vanhempi asumuserossa oleva aviopari. Suhteessamme ei oikein koskaan ole ollut lämpöä, hellyyttä, antoisaa seksiä. Se on perustunut johonkin muuhun. Vaimoni on keskittynyt kahden lapsemme kasvattamiseen. Olemme aika vähän itse asiassa asuneet yhdessä. Osittain minun ulkomaan työskentelyni takia.
En ole voinut kovinkaan hyvin toimimattoman suhteemme takia. Minua vaivaa eniten kosketuksen, hellyyden, läheisyyden, yhdessä tekemisen ja seksin puute. Vaimoani nämä asiat eivät niin häiritse. Ei ainakaan tunnusta kun puhumme. Ulkoa hankittu kosketus, seksi ei välttämättä tunnu houkuttelevalta, koska siitä puuttuu tunne. Mutta en oikein muutakaan keinoa tiedä purkaa ns. paineitani. Mitä pitäisi tehdä? Parisuhdeterapiaan varaamme kohta ajan. En vaan uskomisen auttavan vaimoni tuntien.
Läheisyys puuttuu
8
293
Vastaukset
- Anonyymi
No, tehän olette asumuserossa!?
Läheisyys on erittäin tärkeä elementti parisuhteessa vaikkei seksiä olisikaan, joka sekin on, ainakin minulle, todella tärkeää vieläkin vaikka olemme molemmat lähemmäs 7-kymmentä.
Asumuserossa arkinen läheisyys luultavasti puuttuu koska ette ole koko ajan yhdessä.- Anonyymi
Oli eilen miesten päivä. Ei näkynyt mediassa eikä muuallakaan mitenkään. Ei ihme, että me miehet emme aina voi hyvin! Kun meidän asiamme ei ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli eilen miesten päivä. Ei näkynyt mediassa eikä muuallakaan mitenkään. Ei ihme, että me miehet emme aina voi hyvin! Kun meidän asiamme ei ketään kiinnosta.
Ei nykynaiset vanhenevia suomalaismiehiä halua, tai pitää olla rikas ja julkkis. Vanhemmat naiset kuolaa nuoria miehiä, puumakulttuuri rulettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit antaa sapiskaa miestoimittajille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nykynaiset vanhenevia suomalaismiehiä halua, tai pitää olla rikas ja julkkis. Vanhemmat naiset kuolaa nuoria miehiä, puumakulttuuri rulettaa.
Minä olen nykynainen ja rakastan vanhenevaa miestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nykynainen ja rakastan vanhenevaa miestäni.
rahan takia vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rahan takia vai?
Kyynisyys ennen kaikkea, nono sentään
Minä olen nykynainen ja rakastan vanhenevaa miestäni, en rahan takia vaan siitä huolimatta
- Anonyymi
Miksi annat itsesi kärsiä, etkä eroa suhteesta, joka ei vuosienkaan jälkeen ole osoittanut paranemisen merkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739