Suora kysymys(kö?)

Anonyymi-ap

Mua kiinnostelee uudehko tuttavuus. Siis mies. Haluan miesten mielipiteen: miten haluat että nainen ottaa asian esiin tiedustellakseen että onko hän saatavilla? Haluan vain joko jättää hänet olemassa olevaan onneensa ja rauhaan, jos on jo varattu, tai jos ei ole, mielelläni ilmaisin että olen hurmaantunut hänestä. En vaan jaksaisi haaveillakaan jos se onkin turhaa saati nolata itseä..

5

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy että seurusteleeko hän, ja jos tohon vastaa että ei, niin kysy kiinnostaisiko tutustua paremmin treffeillä.

    • Anonyymi

      Kysy häneltä. Itsekkin olen ihastunut erääseen naiseen, joka on töissä palvelualalla. Hänen hymynsä on jotenkin viehkeä, näen hänet lähes joka viikko. Näin vasta eronneena aika arka aloittamaan uutta suhdetta.

    • Saadakseen miehen kiinnostuksen heräämään, tytön pitää pukea minihame ylle ja suorittaa koipi-reisien heiluttelua (paljaina). Ja paljastella muutakin, sellainen (sexual display) on osa soidinmenoja (mating game). Sitten kun mies ihailee tytön paljastamia ihoalueita, tytön pitää antaa miehelle rohkaisua, esimerkiksi kopulatiivisen katseen avulla. Lyhyt esipuhe vaikkapa tässä https://www.psychologytoday.com/us/articles/199304/the-biology-attraction

    • Anonyymi

      Sano se suoraan miehelle, itse en ainakaan laita naiselle minkäänlaista viestiä ennenkun olen ihan 100% varma että hän on kiinnostunut, koska joku saattaa ahdistua siitä, vaikka viestin sitältö olisi "hei, mitäs sulle", siksi odotan aina että nainen laittaa viestiä, tai tulee juttelee. Ja vastaan sitten kun jaksan, viimeistään seuraavana päivänä

    • Anonyymi

      Kysyt suoraan kai hän ny saatana osaa sanoa että on varattu tai vaihtoehtoisesti ettei ole kiinnostunut sinusta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe