Eikö työttömille ole mitään toimintaa järjestettävissä. Hankasalmella asuva pitkä aikais työtön häiritsi eläkeläisiä useamman vuoden ajan. Ei viitsi ilmoittaa poliisille. Sama henkilö käyttää kaupassa ihmisten ruoka ostoksia. On kuitenkin kirppu tori mihin hänet voisi työllistää vaikka osa aikaisesti
Työttömien ajankäyttö
14
373
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä huoli omista asioista Kokoomuksen Kapo!
- Anonyymi
A56 kuittaa ja kuuntelee.
Eikö se ole minun koskeva asia jos minua häiritään puhelimella..Miksi vedät politikan mukaan.Jos jättäisitte eläkeläiset rauhaan. He ovat työnsä tehneet.Katsokaa peiliin ja menkää töihin
- Anonyymi
ahtik89 kirjoitti:
Eikö se ole minun koskeva asia jos minua häiritään puhelimella..Miksi vedät politikan mukaan.Jos jättäisitte eläkeläiset rauhaan. He ovat työnsä tehneet.Katsokaa peiliin ja menkää töihin
Ethän puhu monikossa jos yksi moniongelmainen ihminen sekoilee ja häiritsee.
Muut työttömät ei siihen asiaan liity mitenkään. Anonyymi kirjoitti:
Ethän puhu monikossa jos yksi moniongelmainen ihminen sekoilee ja häiritsee.
Muut työttömät ei siihen asiaan liity mitenkään.Lipsahti ei ole kuin yksi henkilö joka häiriköi puhelimella.Mutta pitäisi olla ihmisyttä toisia kohtaan.Ehkä hän on yksinäinen ja utelias kun ei ole muuta tekemistä.Pitäisi muiden tukea häntä.Eläkeläiset pitää jättää rahaan ja kunioittaa vanhempia ihmisiä.
ahtik89 kirjoitti:
Moukka
Häiritsiä ei ole tehnyt päiväkään työtä. minä olen tehnyt 41 vuotta. Minä haluan olla eläkellä rauhassa.Vaikka olen moukka mutta haluan että voin kaupassa olla rauhassa että ei kytätä mitä ostan. myös kotona haluan olla rauhassa. Kaksi veljestä hankasalmella kyttää ruoka ostoksia. Eikö ole muuta tekemistä Ei tämäkään hallitus ole saanut pitkä aikais työttömiä töihin.
- Anonyymi
Vai että oikein pitkä aikais työtön kyseessä?.....
- Anonyymi
Moottori tie, lappeen ranta ja linjaauto!!!
Anonyymi kirjoitti:
Moottori tie, lappeen ranta ja linjaauto!!!
Onneksi en asu hankasalmella.Enkä aijo muttakaan
- Anonyymi
Työttömillä on liikaakin aktiviteettia. Siksi eivät ala mihinkään työorjuuteen. Ei ehdi.
- Anonyymi
No just joo, taas tämmönen.
Miten ihmeessä kaikki työttömät nyt liittyy siihen jos olet jonkun moniongelmaisen häirikkö työttömän ja arvatenkin vielä päidekäyttäjän kohdannut?Tuli yleistettyä.Ei kaikki työttömät häriköi.Mutta miksi sinä päihdekäyttäjiä syytät. Tämä henkilö joka soitteli on raitis.Ehkä on yksinäinen ja utelias.Ei ole koskaan ollut missään työssä.
Moukka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346