Pojalla tyttöjen farkut

utelias

Etsin kauan aikaa itselleni sopivia farkkuja, mutta kaikki poikien farkut olivat joko lahkeista levenevät, paksut ja epämukavat tai muuten vaan huonosti istuvat. Joten päätin kokeilla tyttöjen/tytöille suunniteltuja farkkuja jotka olivat kevyemmät, paremman muotoiset ja joita oli muutenkin mukavempi pitää. Kysyisin siis mitä mieltä tytöt ovat pojasta, joka käyttää tyttöjen farkkuja?

11

6558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiiteeuu

      Tytöt saa käyttää poikien farkkuja, mutta pojat ei tyttöjen... :( Mutta käytä vaan farkkuja jos niistä tykkäät! Tuskin kukaan edes huomaa, että ne ovat tytöille suunnatut! (ellet sitten hommannut jotain glitteri-kukka-farkkuja! ;D)

    • Pojkke

      Olen käyttänyt eikä tuo ole ketään rasittanut.

    • tyttö90

      ei kannata hinttimäiset...eikä tytöt tykkää pojis jotka käyttää tyttöjen farkkuij
      !!!

      • ........

        Monet ikäisesi tytöt diggaavat sitä fuckin' Negativea jonka laulaja ainakin käyttää tyttöjen farkkuja joten sikäli omituinen väite...


      • ...
        ........ kirjoitti:

        Monet ikäisesi tytöt diggaavat sitä fuckin' Negativea jonka laulaja ainakin käyttää tyttöjen farkkuja joten sikäli omituinen väite...

        kyllä se niin vaa on et äjät pitää suo hinttinä jos ostat muijien housut!!!(x


    • pööp

      mulle on melkeen ihan sama mitä vaatteita pojat käyttää.. eihän sitä edes välttämättä huomaa, että on tyttöjen farkut. ihailen ihmisiä, jotka osaavat olla sellaisia kuin ovat välittämättä toisten puheista ;) ja sitäpaitsi, jos tyttö saa pitää poikien housuja niin tottakai poikienkin pitää saada pitää tyttöjen housuja jos itse haluaa! ollaan samanarvoisia!

    • Joku mies vaan

      En kehtaa mennä ostamaan naisten farkkuja kaupasta, niinpä olen tilannut netistä muutamat. koon tiedän, kun on ensin käynyt sovittelemassa kaupassa, kerran tosin olen ostanutkin ihan kaupasta, mutta kun myyjätyttö sanooi että oletkohan erehtynyt, kun nää on naisten farkut, lehahdin punaiseksi, sanoin että en ,maksoin nopeasti ja siinä kaupassa en o käynytkään pitkään aikaan. M

      • miss_karambola

        mielestäni ihan hyvin voi.. tuskin kukaan edes huomaa että ne on naisille tarkotetut


    • stylisti

      niinkuin yllä olevissakin mainittiin niin esim.nuorien tyttöjen suosiossa oleva jonne aaron käyttää naisten farkkuja!
      Minusta se on ihan okei,pää asia että sinusta tuntuu ja näyttää hyvältä!Haukkuja varmasti tulee mutta erilaisuus on rikkautta joka on katoava luonnonvara!

    • ÄetinKulta

      Kyllähän tuota itsekkin olen naisten farkkuosastolla shoppaillut...tosin yleensä odotan että myyjä tulee ensin kysymään ennenkuin ryntään niitä hypistelemään. En usko että kukaan huomaa mitään, kun käytän naisten farkkuja...paitsi että lantio on paljon matalammalla, joten ei kannta paljoa kyykistellä tai pyllistellä.

    • Pikku_Pippeli

      Oot poika ja käytät tyttöjen farkkuja mietin vaan sitä ett näyttäkö sun peppu siistiltä farkuissa aattelin vaan ku kaikki tytöt kun niillä on farkut niin nitte peput on tosi nättejä aattelin vaan onko se tyttöjen farkut jotka tekee pepun nätiksi vai onko se vaan tyttöjen peppu joka on niin nätti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe